Jump to content
Ammcho

Тресене при автоматик

Recommended Posts

здравейтеимам странно тресене когато карам колата си при по ниски обороти и то не всеки път ,чувства се като леко земетресение в колата нещо подобно или като придърпване ,по друг начин не се сещам да ви го обясня ,от няколко дена карам автоматик никога несъм се сблъсквам с такова чудо ,искам да попитам някои колеги които карат автоматици дали са срещали същия проблем,мислих че е съединител ,но странното е ,че непридърпва когато сменя предавка ,а просто се сеща в ниски обороти . ще ви бъда много благодарен при всякаква информация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си нивото на маслото в автоматичната скоростна кутия или го смени - нормално хондата се движи плавно като че ли е с електродвигател .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как мога да си проверя нивото на маслото в скоростната кутия ,търсих ,гледах ,но ненамерих благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега иди в някои сервиз където си знаят работата, маслото в кутията се сменя на всеки три години или 24000км а може и филтърът да е за смяна.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да помоля админите да преместят тази тема в новият разделиначе по темата ,утре отивам да си сменям маслото на скоростите ,дано да се оправи ,защото е много неприятно и незнам какво да си мисля ,но смятам ,че не е съединител,тъй като нетресе при смяна на предавка , ще пиша утре дали се е оправило

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги смених маслото днес ,сложих http://autoshop.galti.bg/product.php?id_product=428 такова ,но уви ,тресенето си остава ,дали трябва да свикна с него ... ако някой се сети от какво може да е ,да споделя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще си търсиш кутия , с тия масла които наливаш . Има толкова теми за автоматичните кутий , хидравликите и диференциалите на Хонда .Слага се само Оригинално Хонда масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иначе по темата ,утре отивам да си сменям маслото на скоростите ,дано да се оправи ,защото е много неприятно и незнам какво да си мисля ,но смятам ,че не е съединител,тъй като нетресе при смяна на предавка , ще пиша утре дали се е оправило

Колега, гледам си от Пловдив, там си имате сервиз за автоматици, защо не прескочиш до там за една диагностика? Едва ли ще е повече от 20-30лв и закво го сменяш това масло,не разрах? Само си си хвърлил парите. В сервиза не ти ли казаха, че тресене със смяна на масло няма как да се оправи :dry:/> А иначе, cvt ли е таз кутия или не? Щом говориш за съединител предполагам не е cvt? Сигурно имаш предвид хидротрансформатора или така наречения "тумбурлук" от някои моргаджии :D/> Тресенето наистина е признак за заминаващ си такъв. По принцип би трябвало да се появява на по-висока скорост, да речем 80-100 с ниски обороти, като подаваш леко газ. Ако отпуснеш педала на газта или дадеш на неутрална направо и тресенето продължи, тогава проблема най-вероятно е някъде другаде - полуоски, тампони, гуми, джанти и други такива глупости.Успех и пиши какво е развитието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених си маслото тъй като колата я купих нов внос и си нямам на идея това дали е правено ,тресенето ми стана по рядко,нямам идея поради каква причина,разбрах ,че в имало такав сервиз който се занимава само с автоматици и определено ще го посетя,но жалкото е ,че имам адски много работа тия дни и все неостава време ,иначе,когато отидя ,ще пиша каква е диагностиката П.С. Иначе ZERO благодаря за изчерпателния отговор,но братле нямам си на представа какво ми пишеш :) наистина съм много зле ,но какво да се прави :)))) затова има форум

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко то и странно да звучи имах подобен проблем и се оказаха вътрешно каре ,лошото в случия е че без да се разглоби хяма как да се види .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Както са ти казали - само ОРИГИНАЛНО масло HONDA бутилирано НЕ наливно ! - и филтър задължително, сменя се на 60 000 км ни по рано ни покъсно Публикувано изображение! Около 3 литра събира една смяна т.е. фалшване тъй като на автоматика може да изкараш всичкото масло само при тотално разглобяване Публикувано изображение! Гледай няко да не ти смени 5-6- литра без да ти разглоби кутията !

 

Имаш щека на кутията за проверка на маслото - проверява се след като си я покарал и загрял двигателя в работна температура т.е. по средата на термометъра, ГАСИШ ДВИГАТЕЛЯ и до 1 ММИНУТА след това проверяваш нивото Публикувано изображение Гледаш да си на равно спрял и тогава вадиш внимателно щеката без да я опираш в корпуса !Има си чертички за маслото - нито под мининмума нито над максимума трябва да е !

Освен това буквата D - която по принцип свети зелено ако мига значи имаш проблем с кутията !

 

Е може по рано да го сменяш ако имаш пари в излишък !

 

Щом ти бръмчи най-вероятно ако не е каре или нещо по окачването е да са тампоните скъсани на кутията или на двигателя.

Минаваш на на ръчен режим и включваш на 2 предавка и пробваш да разлюлееш двигателя като подаваш и отнемаш рязко ГАЗ ! Ако се чува хлопане или бръмчене явно двигателя подскача или се усуква карето Публикувано изображение

 

Ако подскача двигателя се вижда също и по централния тампон отзад на двигателя - внимателно се гледа с фенерче дали има отпечатък от вътре т.е. дали е обирал усукването на двигателя !!

 

Еми успех Публикувано изображение/>

 

Zero правилно ти е казъл за Хидротрансворматора - но когато той люлее не се чува никакъв шум в повече. Твоята е с Хидротрансформатор Публикувано изображение

Не разбрах при тебе има ли някакъв шум или не ?

 

И кой ти смени маслото на автоматика ??? Че последно време сменят масла на АВТОМАТИЦИ - куцо и сакато !

Намери читав сервиз за автоматици или прескочи до София.

 

Маслото май сега ще трябва да го смениш всичкото т.е. да разглобиш кутията ?! Старото масло беше ли мътно ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод маслото, за автоматична трансмисия при Хонда, вижте това клипче особенно от 50сек. натам!

също:http://www.youtube.com/watch?v=qa2O0svlIygВсеки да си прецени за себе си!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към iso_eu,я дай пак за филтъра в кутията,че нещо не те разбрах :huh: ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Казах , че филтъра задължително се сменя - ако има такъв заедно с маслото , сега не знам тая кутия точно има ли филтър !За маслото пък има разни системи под налягане които сменят уж всичкото масло но според мен, по добре да си го смениш на два пъти по 3 литра ! без машина - щото може да ти счупят автоматика ? Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато не си сигурен в нещо по-добре не пиши ;)п.п:Има филтър,но как и кога се сменя е друга бира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п:Има филтър,но как и кога се сменя е друга бира

ОК, е така де ако не е от долу филтъра до капака - работата става сложна.Е кажи за тази кутия и за този филтър , само загатваш ??Какъв е модела на кутията марка в случая ?п.п. май намерих нещо - http://old.japancars...7S7A01&nplgrp=2Ето къде е щеката - http://old.japancars...&nplblk=ATM0700 Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си се ориентирал.....така като гледаш схемите и виждаш къде стои филтъра според теб дали са го наврели там за да се сменя на 60х км.???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не знам тука къде е истината ?!

 

25420-PRP-003 http://www.hondapart...20-PRP-003.html

 

освен това е МНОО пара...

№7 е ЦЕДКАТА.

 

http:// filtar

 

Виж те и резервоара на Honda jaz го слагат под централната конзола ама вътре има и горивна помпа и центробежен филтър, които пак се сменят като се скапят.

http:// www.autoparts100.com/25420prp003-p-384.html

http://old.japancars...&nplblk=ATM0840

При тази кутия тва е несменяемо,или кутията се ревизира на всеки 60 000 км или най-вероятно е предвиден за целия период на експлоатация !. Публикувано изображение/>/>

Ходи ми кажи, сега какъв е eксплоатационния срок или километрите на тази кутия ? Публикувано изображение/>

Ама споко и без това не можеш да смениш всичкото масло - флашваш редовно и нямаш проблеми .Публикувано изображение/>

 

Ама Хондова работа - кажи ми на колко кутии се мери нивото на маслото до 1 /една / минута след загасяне на двигателя ???

Както и колектора е направен от обикновена стомана - щото Японците са нямали чугун или нещо друго Публикувано изображение/>

Във всяка кола има БЕЗУМИНИ инженерни щуротии !

 

Ами не знам дали тука има разбирачи на автоматици - нека кажат !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно аз не съм разбрално правилно и толкова години сменям маслата на гората в заблуда ;)/> Омбре е по автоматите,ако се включи може и да те осведоми как стои въпроса с филтъра :lol:/> п.п:Има ли тема по която не си компетентен???Или в нета има всичко и с два три линка мнооо почваш да ги вдяваш???п.п.п:Резервоара на Джаза се сваля с поглед ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Явно пак почваш да се ЗАЯЖДАШ ?

Ти откъде четеш - да неби да си купуваш оригинална литература от завода производител ? Курсове преминал ли си при производителя или ....?

 

И според тебе кога се сменя филтъра и що не каза какъв е модела на кутията много като знаеш ? Или само мърмориш ? Явно не знаеш ! Ма няма лошо всеки се учи докато е жив ! Туй че някой се е подвел и си му сменил маслото на автоматика си е негов проблем.

 

 

 

То затова колегата са му сменили маслото с незнам си какво без да има нужда - от много разбирачи така става - че и пари искат после да вземат.

 

 

Аз не знам дали разбирам, обаче схващам доста повече от някои пишман "СЕРВИЗИ"....Публикувано изображение/>/>

 

То човек не трябва да е малоумен че да разбира елементарни неща по автомобила.

 

Омбре си е сериозен сервиз - но за първи път чувам , че е за автоматици - това е важна информяция, Благодаря.

Дано се включи да каже нещо .

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно в понеделник "подведох' един колега със Стрийм автомат като му смених "само" маслото.Освен да чакаме да се счупи от това,че не му разглобих кутията за да му сменя и филтъра.....като се замисля има кутии на които съм им сменял "само" маслата преди повече от 100х км.,но до момента една не се е струшила :huh: странно нали или това е щото тия от Хонда ги правят мнооо здрави :lol: п.п:Като не знаеш как,кое и защо не подвеждай другите които четат форума,достатъчно е ти да си живееш в заблуда.Отдай си времето да си оправиш некадърния монтаж на ГИ,че и там от много четене набара х.я от торбата с пу.ките ;) п.п.п:На общия ни познат с Легендата му смених маслото в кутията на 60х.км,а от Хонда му дават 100х нямаш си на идея каква боза източих.....но и на него не му смених филтър,ще му кажа да те иформира като му се строши кутията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...леле,не ми стигна полето да се изкажа.Дано не ме накажат модовете.Използването на Хонда сервизни ръководства е необходимо по простата причина,че в другите има много грешки.(изписал съм доста за Аутодата,която я ползват болшинството от колегите).Там са сбъркани ангренажните зацепвания и някои моменти за стягане.Тестерите също така са от значение. Няма да ви казвам колко пъти на ден ми се обаждат познати и непознати ,че на екрана на тестера им е изписало грешка Р-**** или Р-#### да им кажа кФо е.На Хонда тестера нещата са съвсем различни и тези кодове са обяснени и няма място за спекула и съмнения.Не искам да обезсърчавам iso_uk,но с тия линкове и търсене в Гугъл нито помагаш на някого ,нито ще се справиш с нещо по-завързанко.Много скоростни кутии съм сглобявал,дето са ми били докарвани в кофа или мушама от масата в двора.Не бих искал да попадам и аз под куршумите изстреляни по Миямото,който беше много прав и винаги е бил обективен и в помощ на Вас,ползвателите на ХОНДА и за това ще си направя малко реклама,зада спестя неудобството на някой,който се опита да ме нападне по същия начин. Използвам само Хонда литература,Хонда тестери,Двама сертифицирани от Хонда механици,като единия даже спечели 4-то място на организирания от г-н Тецуя Нагатомо конкурс за Хонда механици в източна Европа.Ремонтираме автоматични кутии Хонда.

Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

 

Адмирации за Омбре - перфектно професионално изказване , не като на еди кой си .....лаконичните изказвания...

 

Само не разбрах защо Миамото се заяжда с мен, и други не толкова точни неща има писани тук но за тях коментар няма ?

Като например """...три години или 24000км а може и филтърът да е за смяня...""" Публикувано изображение/>

 

Куршумите си ги изпроси сам...т.е. въобще не обръщам внимание че се Казва еди как си или че е модератор !

Сори ама нищо лично !

 

 

п.п. миамото да не си вече офицялен сервиз че сменяш масло на 60 000 км ? Май трябва да се похвалиш ?

В момента имам точно 4 коли автоматици....и не знам си коя са поред с автоматична кутия, та маслото може да стане и черно за 20-30хил.км. особено ако я пържиш само градско !

 

п.п.п Не знам какво против имате Гугъл - след като се ползва от всички за теглене и търсене на оригинални документи, технически изисквания и то безплатно ??? Поне съм показал на колегата къде седи щеката за маслото че се удеше как се проверява, току виж някой му взел 20 кинта и повече за проверка на нивото !:D/>

 

п.п.п.п. като съм се регистрирал в този форум не съм останал с впечатление че е само за професионалисти ? т.е. всеки може да каже какво мисли и знае или незнае ?

 

п.п.п.п.п. Инъче миямото е прав на 100 000 се дава по техническа спецификация да се сменя маслото на автоматика, ма не съм чувал пък някоя кутия да се е строшила още в гаранция ?

 

И аз така знам - течностите и количествата само според изискванията на производителя т.е. само Хонда !

 

И все пак във всеки спор се ражда истината, та няма лошо да

поспорим ! Публикувано изображение/>/>

Моля колегата да ме извини за нападките и ако прецени да почисти.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. миамото да не си вече офицялен сервиз че сменяш масло на 60 000 км ? Май трябва да се похвалиш ?

Конкретно Легендата никога не е стъпвала в официален сервиз на Хонда от как е станала кола.Поддържа се само при мен и аз преценявам кое и как да сменя,та за това ти писах,че ще я чакам да строши кутия,ама да видим кога ;) Иначе има не една строшена кутия на Хонда още в гаранционен период,но ти едва ли има как да го знаещ.За това нашите дилъри в "Карада" не чакат до 100х.км и ги сменят по-рано.И Гугъл не е източник на инфо на тази тематика,има си менюали за тази работа ;) п.п:Хванах се за думите,че филтъра трябва да се сменя на 60х.км защото по този начин подвеждаш колегите и като отиде да му сменят маслото и поиска смяна на филтъра,ще му откажат.После се почва едно плюене,че еди къде си нищо не разбират,като в онази тема със сиединителя......типично по Български.п.п.п:Нищо няма да се трие от тази тема,нека има за поколенията :lol:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ОК, ясно .

Аз пък се зарадвах, че има поне още един офицялен сервиз в БГ освен Юби Ко с кадърни майстори Публикувано изображение/>.

Омбре да не се засяга ама до колкото знам си бачка за себе си т.е. за нас Публикувано изображение/>

 

На Легендата сменял ли си по принцип маслото в дифа както пише задължително или не е имало нужда ?

И на останалите дифове с автоматик и хидротрансформаторна кутия трабва ли да се сменя масълцето на някакви километри или са друг тип ?

 

То сега като се зачетох в моята книжка даже пише не на 60 000 км. , след първите 100 000 км а на 45 000 да се сменя !

Менюала си е най-точно написан, че даже понякога имат и извънредни такива с точни инструкции.

 

И аз от тази гледна точка писах за филтъра - баш майстори има навсякъде и се гледат да "сменятя" нещо ! И затова и горе долу писах за литрите масло, той като на много меса изкат да ти сменят цалото масло което става само при разглобяване на кутията , говоря за хидротрансворматора.

 

Грешката беше моя, че не се замислах за точно тази кутия дали има филтър и къде е ! Малко писах по инерция Публикувано изображение/>/>.

 

Но все ми се струва, че тоя филтър ще трябва да се смени по некое време - дали издържа 300 -500 хил км ? Все пак хората са го мислили за определен пробег но колко е той ?

 

Това със счупената кутия не едобре, а какво и се е счупило и какви признаци е имало преди да се счупи, разкажи малко моля те .

 

Мда темата със съединителя се оплескахме малко .Публикувано изображение/> Е затова има модератори да помагат в такива ситуации Публикувано изображение/>

 

п.п.

Абе то с това писане, става по трудно от колкото ако се седне да се удари едно лафче пък даже с биричка Публикувано изображение/>.

Поне аз се хващам, че не ми се отдава много писането и понякога звуча доста солено - но не ми е такава целта като пиша във форума Публикувано изображение/>, случвало ми се като си препрочета мнението след време да се чуда аз ли съм го писал Публикувано изображение/>/>

Май нещо ми стана навик да се заяждам с тебе Миямото Публикувано изображение/>, ама просто това писане ме влудява по някога. Не се заяждам нарочно просто така става. По природа съм бая нервак и нетърпелив.

Обещавам да полагам повече усилия за писането ми тук Публикувано изображение/>

 

И благодарско на тебе и на Омбре, че ни обръщате внимание и съветвате безплатно Публикувано изображение

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото в дифа го сменях.И моите мнения често са заядливи,но това е защото чета доста глупости от колеги и ми е трудно да изпиша един ферман за да ги обедя,че грешат.Старая се да помогам и да съм в полза,макар и на някои това да не им допада.Мир да има,бирата си е.....друга бира :lol: Както се казва винаги има място за една биричка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мога да докладвам за няколко издали багажа скоростни кутий на Хонда Джаз CVT кутий още в гаранция , на по 50-60-70 хил.Последно бях дал една кутия от един джаз който имам в моргата на 56хил. CVT и ми я върнаха защото тресеше , и аз не съм очаквал на такива КМ. да има проблем , но УВИ. Споделям това от опит, практика и това което съм виждал .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа CVT - и на мен не ми допада, върви съвсем като скутерче не може да изпреварваш като хората и са доста чупливи, сега DSG е друга работа Публикувано изображение/>

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... не може да изпреварваш като хората Публикувано изображение/>

 

Абсолютни глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OmbreCVT - кутията според мен поне и тези които съм карал изпреварват абсолютно бавно и тромаво - като малките моторчета. даваш газ вдига обороти и седи на едно место и се движи доста бавно ако рязко тръгнеш да изпреварваш. Пък хидротрасформатора през това време е поне на 2 или 3 предавка след като си преминал през кикдауна ? Последно съм карал Нисан Алмера тино и Нисан примера - пълна трагедия ....При CVT- няма предавки там се гонят две окръжности. И не стават за тежки автомобили ! За кое CVT - говорим ?Ко е му е глупости - обоснови се ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко е му е глупости - обоснови се ?

Извинявам се на хората,които искат да научат повече,но спирам да пиша в тая тема.И аз имам един познат,който НЕ може да плува ,но МОЖЕ да Ви каже как се плува и то с всички пинизи и тънкости.....Аз мога да плувам и ще си плувам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде да съм писал че произвеждам автоматични кутии ???

Просто съм ползвател и толкова.

 

Като не ви се обяснява , няма нужда да се заяждате за спорта - форума не е за майстори само ?

 

Който му аресва CVT да си кара....мен безстепенните кутии ме дразнят.

И аз се отказвам ....не издържам да пиша...без биричка Публикувано изображение/>

 

НЕДОСТАТЪЦИ НА CVT

 

- предават движението чрез триене,което води до бързо износване;

 

- не могат да предават големи мощности;

 

- изискват големи сили на притискане между конусните шайби и ремъка и между тороидалните валяци и дисковете,което от своя страна води до по големи габарити и специална сложна хидравлична система за управление;

 

- изискват специални масла и материали;

 

- сложни и скъпи технологии при производството им.

 

ПРЕДИМСТВА НА CVT

 

- постоянно променящо се предавателно отношение осигуряващо постоянна работа на двигателя в оптимален режим;

 

- безударно предаване на мощността към двигателните колела;

 

- предава въртящия момент без прекъсване на мощностният поток, което го има при ръчните предавателни кутии, при превключване на предавките.

 

- по-малко вредни вещества в изгорелите газове и по-малко замърсяване на околната среда;

 

- подобряване на икономичността на двигателя, поради оптималния режим на работа на двигателя;

 

- безопасно и приятно шофиране , тъй като водача не отвлича вниманието си от пътната обстановка за превключване на скорости;

 

- възможност за степенно изменение на фиксираните предавки при спортно каране.

 

 

 

Литература бол ! Май някой очаква тука да защитаваме дисертации ...

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен твърде лично приемаш нещата ;) Аз се кефя на CVT-то макар да си има недостатъци,ама като се замисля и автоматичната и ръчната кутия си имат такива.След DSG-то тази е кутията която поне на мен ми допада много :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа - колегата си взе с DSG - верно е WV pasat 2012 година ама наистина върви великолепно поне за сега ... още е на 15 000км ще видим като стане на повече как ще е положението с поддръжката. Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа, виждам ,че леко темата ми се е понаакала ,но вие си знаета, та да ви кажа относно скростната ми кутия, незнайно от какво спря да го прави това , все пак си смених маслото на скоростната кутия ,та да видим какво ще стане за напред. все пак благодаря на всички ,че се опитахте да помогнете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво масло и наля и колко събра ? Старото масло с какви "външни" характеристики беше т.е. цвят , мирис и т.н. нещо забеляза ли ?

С твоите оплаквания не си мисли че ще се отървеш толкова бърже и лесно... ако са истински ???

Да не я пуснеш в "продава се" утре ? Публикувано изображение/>

Тея кутии са уникално здрави но се чупят много бързо и лесно при прегряване - т.е. липсата на антифриз е пагубна освен за двигателя и за АВТОМАТИКА !

Такова тресене не мое изчезне от самосебе си - ако е било тресене де !

да не би да си имал криви джанти или гуми ???

Усещаше ли нещо като думкане и подскачане еднократно при смяна на предавките - т.е. като си на D и преминаване автоматично

от 1-2

от 2-3

от 3-4

от 4-5

???

 

п.п. С нашите коментари и твоята тема се цели освен да се помогне на теб и на всички останали , които не са се престрашили да пуснат тема - било то същата или подобна или просто искат да научат нещо полезно Публикувано изображение

п.п.п. май аз имам най-голяма вина за оцапването - извинявай !

 

п.п.п.п Барем схвана ли къде е щеката на автоматика и кога и как се измерва количеството масло ?!

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа, виждам ,че леко темата ми се е понаакала ......... все пак благодаря на всички ,че се опитахте да помогнете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...