Marcus 76 #1 Публикувано 11 Октомври, 2012 Моля за съвет, каква кутия може да се сложи с по-дълги предавки или да се сменят само определени скорости или да се замени само диф-а. Става въпрос за турбо Д15 в 4 генерация, просто скоростите и идват къси.И понеже кутията е "кабелна" могат ли да се бутнат вътре неща от "хидравлична". Предложете някакви изпитани варианти с ОЕМ чаркове, разни афтърмаркет идват много нерентабилни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #2 Отговорено 11 Октомври, 2012 предполагам щом си д15 си на ниско налягане т.е. не ти трябват кой знае колко дълги скорости че да не умре завалийката щото обикновено в тия сетъпи се получава 1-ва и 2-ра идват къси и върти много а на 3та вече няма достатъчно сила Трябва да се намери оптималния вариант Кога спулва турбината ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #3 Отговорено 11 Октомври, 2012 Колко силна ще е колата, за да ви трябват по-дълги скорости, скоростиет от д15ката са достатъчно дълги и ще ви свършат работа. Вече ако е много силна 300+whp тогава може да се замислите за по-дълги скорости, но ако ще е по-слаб сетъп едвали ще Ви свършват много бързо скоростите.П.с повечето от нещата за хидро кутия не пасват в кабелна ( за пример файнъл драйв, с това съм се сблъсквал)Поздрави и успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 11 Октомври, 2012 При кабелна кутишка файнал от рекс 3.88 трета примерно 1.03 от д15б2 4та хеч и 4та 0.823. И дълга втора тряя вида некаде ми се подмятат доста валове първични да преброя дали имам някои и с по дълга 2ра . Uploaded with ImageShack.us Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #5 Отговорено 11 Октомври, 2012 Е може да е Д15 но никой не е казал че е на ниско налягане . Да речем че е на средно налягане, може би към 250 к.с. Има ли разлики в скоростите на D15B2 на 4-та и 5-та генерация, май на 5-тата са по-дълги? Някакъв шанс да влезнат в кожуха на 4-тата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #6 Отговорено 11 Октомври, 2012 С какви биели ще караш д15ката защото Eagle H beam май няма за тоя блок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #7 Отговорено 11 Октомври, 2012 Колата се кара от няколко месеца, и има навъртяни доста километри, и е със сток биели, но не в това е въпроса. Давайте идеи за скопостите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #8 Отговорено 11 Октомври, 2012 (Редактирано) 250 коня от д15 на сток биели. Голям оптимист си бих казал! относно предавките, ами провери какво имаш в кутията за да ти кажем какво да смениш фена много правилно те е насочил въпреки че аз мисля че ако сложиш 3.88 файнъл колата ти ше умре и ще страдаш от разстрел от атмосферни д15ки на 400 метра. За къде са ти къси скоростите и каква е целта ти ?Аз бих заложил на 4.05 файнъл мисля че беше от д14 някво си... Редактирано 11 Октомври, 2012 от Sako 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 11 Октомври, 2012 Е тя и сток е с 1и 2ра еди кви си ,3 1.03 ,4та маи е 0.8 нещо си 5та е 0.7.. и Ф 4.05Може да ги бъркам ма 3та и дифа съм 1000% Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #10 Отговорено 11 Октомври, 2012 Разбрахме се с фена за дифф на 3.88, аз не съм собственика, човека знае какво прави, аз просто помагам с търсенето. Проблем с биелите няма, турбината тръгва късно, минати и са няколко хиляди километра и се "разтрива" често. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #11 Отговорено 11 Октомври, 2012 (Редактирано) Не мисля, че е непостижимо да се извадят 250 коня от почти стокова Д15ка. Моята преди да умре имаше само едни витари (говоря за блока) и си карах година и половина на 1.5 бара с гарет Т3 55мм компресорна перка. Два пъти я надух на 1.7, и двата пъти ефекта беше лош. И в двата случая имаше строшени бутала но биелите не бяха мръднали. Кутията ми беше от D15Z1 и ми идваше доста дългичка. А H-Beam за D15B2/B7 на достъпна цена има поне от 2 години Ако не вярвате: http://www.ebay.com/itm/CXRacing-H-Beam-Connecting-Rods-for-Honda-Civic-D15B2-Engine-/330751361853?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4d0251433d&vxp=mtr Редактирано 11 Октомври, 2012 от KOS_with_NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #12 Отговорено 14 Октомври, 2012 Точно, бутала са трошени от детонации но на биелите нищо им няма, спокойно носи 1,1-1,2 бара. Разредена е с "витари" и дебела гарнитура.<div>Според сметките сега е с диф 4.25, така че 3.88 би трябвало да е достатъчно за да не "умре".<br><div><br></div></div> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове