Jump to content
doorshs

ГИ ПРОФИЛАКТИКА

Recommended Posts

Сдобих се сивик 7 ген 2004 на газ 110 кс. в-тек за пръв път карам кола на газ та въпроса ми е какви са специфичните профилактики и подръжки на газ.уредба.Има ли нещо специфично и задължително.говорят ми за някакво смазване на клапаните за коли след 2002 2003 година така ли е?не съм наясно с газовите коли досега само на бензин сам карал.всички полезни съвети ще са ми от полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попрочети темите тук,коментирано е доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мазането на клапаните е глупост и половина. Намери си сервиз на марката ти ГИ. Каква е?Настройва се само температура на обръщането на газ и на около 20к се сменява филтъра на газовата. Познава се, като настъпиш колата на баир или я изръчкаш и обърне на бензин. Може и да забие грешка" ниско налягане" . На моя Фобос филтрите са 2 и стуваше миналия път 8 кинта с работата. п.п. Ако всичко ти е наред и си работи- не я рови илзишно. п.п.2 Виж на колко градуса превключва на газ. Това е ключовото. Мойта е на 30гр и на 5сек и на студен мотор и няма проблеми. п.п.3 Виж си свещите как са. Малко е капризна на газ колата към тях. Изкарват обикновенните около 20к и после почва на под 2500 да сече по малко. Ако нямаш от кой от БГ да си ги купиш- пиши. Има и вариант да си ги поръчаш от обшите поръчки. Идват на около 25кинта. Е чакат се, но като имаш едни в резерв и не ти пука :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвета ми е да си сменяш филтъра на 10 000км, не са скъпи, освен ако не е Ренцо (MED-35 лева) моя е 6 лева и не ми се рискува да зацапам дюзи заради него :) едната ми е 110 лева :) друго... сипваш газ и караш. Нещо дето работи не се пипа :) еле пък ГИ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ГИ имат принципно по 2 филтъра.....или поне моята има 2.Един на редуктора и един преди рейката.Сменя се тоя на редуктора защото той по - бързо се зацапва.Този на рейката по-рядко.. Ако греша колегите да ме поправят:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтрите и при мен са 2, но е грешка да ги сменяш на 10 000км.Аз пробвах така и резултатът беше изцапани инжектори след 60 000км.Препоръчително е филтъра в изпарителя да го сменяш на 5 000км и на 10 000км,а този преди инжекторите на 10 000км.Много зависи на коя газстанция сипваш, но понеже имаш филтри ще можеш много обективно да следиш чистотата на газта на различните газстанции.Моят ГИ превключва на 40 градуса,но инфоборда ми показва 60 градуса.Та явно тези градуси са на изпарителя някъде,а не на двигателя.Ако колата ти работи добре на газ, пипай само филтрите и не я барай за други неща.Има и специални свещи за газ на NGK , но не са евтини.Карат 60 000км+ безгрижно , но на повечето хора им се виждат скъпи.Аз карам с такива и съм адски доволен.Когато колата работи на газ е много по-чувствителна към стари свещи,палец,капачки,кабели и т.н.Та е хубаво тези неща да са ти винаги изрядни.

Редактирано от prelude
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...