Jump to content
mitko vtec

Mugen RZ

Recommended Posts

И слава богу ,че е само 300 броя за Япония нека си запазят излагацията за техния пазар само.Визия 10 от 10 динамични характеристики пълен смях 0 до 100 за 6,1 сек това за кола от 21 век и то японска че то има хетчове от 5,6 генерация с по добризаводски показатели и макс скорост 210км.Значи тази модел ще остане в историята като следващия S2000 пълна пазарна издънкамакар и с добри намерения в началото лошо и набързо скалъпено производство и намаляне на мощности на двигатели и другикомпромиси в последния момент с цел постигане на по голям пазарен дял и резултата е още едно иначе красиво дърво на пътяИначе на изложението на стандартния модел във Варна като цяло ми хареса колата ма като за "евридейка" за бегачка не става и това си е .А между другото от сега из интернет има упорити слухове че от HONDA искат да пускат на парара и нов S2000 около 2014г. ГОСПОД ДА НИ Е НА ПОМОЩ ако и там се "престараят",че новата toyota CELICA и без това им дигна много летвата откъмпродължение на модели легенди.

Редактирано от shadow-honda
  • Нагоре 1
  • Надолу 7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са тези хечове от 5та и 6та които правят под 6,1 до 100 - ВТИто 160ps го взима за 7,7 по каталог 169ps ,дори 7 Тайп Р е 7 секунди която е 200 кончета,за 176 коня тези 6,1 си е много добър резултат

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съгласен с ADH-Honda. S2000 не е издънка, а легенда - колата беше един от най-готините роудстъри, като според доста престижни медии доставяше по-голямо удоволствие, по-добра динамика и по-добра цена от BMW Z4 с трилитров двигател или Porsche Boxer с подобни характеристики.Отделно, че хубаво гледаме CR-Z, че прави 0-100 за 6.1 сек, но вероятно това го прави с рекорден разход на гориво, заради хибридната система и консервирането на енергия при спиране. Колата на мен не се харесва, заради това, че е едва двуместна, но съм сигурен, че няма да останат непродадени бройки и че цената им и след доста години ще стои висока, както на всички Хонди дето са "по-така".За максималната скорост - сещаш се, че е ел-ограничена. Както всички коли по закон в Япония. Там ако вдигнеш 210 на публичен път те чака затвор, освен ако не измислиш оригинален начин да избягаш от острова без да те забележат.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съгласен съм, че S2000 е автомобил, който е поставил рекорди по качество и надеждност на много пазари и пред много престижни медии. Даже, мисля, Top Gear бяха тествали, че е с най-бързо прибиращ се покрив :D Но като гледам какво иска да каже колегата shadow-honda, може да не сте го разбрали - той може да визира следващата генерация на S2000, която се замисля в момента, не старата. Или поне така се надявам, иначе ще трябва да се присъединя към мнението на колегите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно само колегата shefa и чете и мисли като пише напълно ме е разбрал.То е ясно, че говоря за новата S2000,но и за старата ако

се поразровите из нета ще видите че от към продажби е била пълна загуба което се обяснява до една степен от съвършенството и

и цената на копонентите и ,и да много хора твърдят ,че е била модел който може би е изпреварил времето си.Колкото за crz като

цяло там е обратната картинка демек от HONDA са игнорирали очакванията на поколения хонда фенове по света и са направили

една визуална прелест която от към изпълнение е пълна смешка-дори и като се има предвид че е хибрид .Имайте предвид че вече буквално сулю и пулю произвежда хибриди и полуелектрички в това число и PORSHE и да ви кажа само ние яко се излагаме.Те и хора си ограничават техните двигатели електронно не само HONDA ма и там разликата голяма.

ADH-Honda .

Не се засягай толкова навътре и ти си прав въпрос на гледна точка.

Редактирано от shadow-honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дори 7 Тайп Р е 7 секунди която е 200 кончета,за 176 коня тези 6,1 си е много добър резултат

...Тайп Р е за 6.6 сек и наистина това 6.1 е много добре за кола с толкова коне :thumbs1: ...кои други марки автомобили имат такова ускорение с 176 коня??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен на С2000 недостатъка му беше, че нямаше купе версия. Щеше да е по лека с по устойчиво на усукване шаси и мисля че щеше да е дори по-успешна модификация от роудстъра, пък едното не пречи на другото - нека си имаше и роудстър. С2000 години наред беше на номер 1 в класацията/проучването на Топ Гиър - ако имате стари списания (английски) може да проверите, отзад където са цените с кратките описания има мястото в класацията. Колкото до продажбите, нормално е такъв тясно насочен модел да няма продажбите на Сивик. Но съм съгласен че с политиката която води в момента хонда изостава и то не толкова като продажби а като разнообразие на модели, по интересни модели и удовлетвореност на почитателите си.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички говорите глупости!Покарайте дори серийната версия на crz и тогава плюйте,господа разбирачи.Не ставала била за бегачка,много ясно че не става.Crz няма и претенциите да е бегачка.Това е кола която трябва да покарате за да разберете.......палячовци

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата много добра,ако е покарат противниците друга песен 6те запеят :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички говорите глупости!

Покарайте дори серийната версия на crz и тогава плюйте,господа разбирачи.Не ставала била за бегачка,много ясно че не става.Crz няма и претенциите да е бегачка.

Това е кола която трябва да покарате за да разберете.......палячовци

 

Колега,.....ти водача на цирка ли си, не разбрах? По-полека с обидите, към "простосмъртните", че май нещо "гледаш от високо"!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...