mitko vtec 38 #1 Публикувано 7 Октомври, 2012 My linkСтрахотна но само за Япония. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmw killer 24 #2 Отговорено 8 Октомври, 2012 супер е колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shadow-honda 1 #3 Отговорено 8 Октомври, 2012 (Редактирано) И слава богу ,че е само 300 броя за Япония нека си запазят излагацията за техния пазар само.Визия 10 от 10 динамични характеристики пълен смях 0 до 100 за 6,1 сек това за кола от 21 век и то японска че то има хетчове от 5,6 генерация с по добризаводски показатели и макс скорост 210км.Значи тази модел ще остане в историята като следващия S2000 пълна пазарна издънкамакар и с добри намерения в началото лошо и набързо скалъпено производство и намаляне на мощности на двигатели и другикомпромиси в последния момент с цел постигане на по голям пазарен дял и резултата е още едно иначе красиво дърво на пътяИначе на изложението на стандартния модел във Варна като цяло ми хареса колата ма като за "евридейка" за бегачка не става и това си е .А между другото от сега из интернет има упорити слухове че от HONDA искат да пускат на парара и нов S2000 около 2014г. ГОСПОД ДА НИ Е НА ПОМОЩ ако и там се "престараят",че новата toyota CELICA и без това им дигна много летвата откъмпродължение на модели легенди. Редактирано 8 Октомври, 2012 от shadow-honda 1 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #4 Отговорено 8 Октомври, 2012 Кои са тези хечове от 5та и 6та които правят под 6,1 до 100 - ВТИто 160ps го взима за 7,7 по каталог 169ps ,дори 7 Тайп Р е 7 секунди която е 200 кончета,за 176 коня тези 6,1 си е много добър резултат 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #5 Отговорено 8 Октомври, 2012 (Редактирано) тази модел ще остане в историята като следващия S2000 пълна пазарна издънкаТова е вица не на деня, а на годината. Разбирам, че CRZ не оправдава очакванията на "феновете", защото повечето хора го приемат за духовен наследник на CRX (a неговия замисъл никога не е бил такъв и точно тук е грешката и разочарованието), но да се плюе по S2000 е смешно. Кое е издънка ? Че като модел появил се на пазара още през края на 1998-а година, с двигателя си който години наред държеше рекорд за най-висока литрова мощност от сериен атмосферен мотор (125 коня за Японската версия и 120 коня за другите пазари, за моделите до 2004-а година) и с тези показатели години наред покриваше без проблеми дори най-строгите Калифорнийски норми за вредни емисии или примерно перфектното разпределение на масите между предна и задна ос 50/50, заводски шпер диф. и ръчната сглобка (до 2004-а), кола която и до ден днешен (вече като модел на 14 години) с характеристиките си мачка подобни току що появили се машини с подобни концепции и мотори (примерно Subaru BRZ и побратимата му тойота еди каква си), кола която още тогава че и години след това късаше на пистите прекрасни и доказали се коли като 2.5 литрови бмв-та и поршета и мерцедеси и вървеше наравно с горе споменатите конкурентни модели дори с техните големи 3.0 мотори 6 цилиндрови мотори - това ли е издънка.Да, "гадна кола", защото дори и вече станала на 14 години модел, за наше съжаление (като бедни ентусиасти) не се намира за по 5 - 10 хиляди лева (каквато цена вървят конкурентите му на вторичния пазар като Z3, SLK и т.н.), а държи цена и почти няма обезценяване, това и е гадното, признавам си. Гроздето е кисело май Съжалявам, не се сдържах, но да чета подобни глупости и то за тази икона на Хонда и то тук в този форум... Редактирано 8 Октомври, 2012 от ADH-Honda 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #6 Отговорено 8 Октомври, 2012 (Редактирано) Абсолютно съгласен с ADH-Honda. S2000 не е издънка, а легенда - колата беше един от най-готините роудстъри, като според доста престижни медии доставяше по-голямо удоволствие, по-добра динамика и по-добра цена от BMW Z4 с трилитров двигател или Porsche Boxer с подобни характеристики.Отделно, че хубаво гледаме CR-Z, че прави 0-100 за 6.1 сек, но вероятно това го прави с рекорден разход на гориво, заради хибридната система и консервирането на енергия при спиране. Колата на мен не се харесва, заради това, че е едва двуместна, но съм сигурен, че няма да останат непродадени бройки и че цената им и след доста години ще стои висока, както на всички Хонди дето са "по-така".За максималната скорост - сещаш се, че е ел-ограничена. Както всички коли по закон в Япония. Там ако вдигнеш 210 на публичен път те чака затвор, освен ако не измислиш оригинален начин да избягаш от острова без да те забележат. Редактирано 8 Октомври, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #7 Отговорено 8 Октомври, 2012 Напълно съгласен съм, че S2000 е автомобил, който е поставил рекорди по качество и надеждност на много пазари и пред много престижни медии. Даже, мисля, Top Gear бяха тествали, че е с най-бързо прибиращ се покрив Но като гледам какво иска да каже колегата shadow-honda, може да не сте го разбрали - той може да визира следващата генерация на S2000, която се замисля в момента, не старата. Или поне така се надявам, иначе ще трябва да се присъединя към мнението на колегите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shadow-honda 1 #8 Отговорено 8 Октомври, 2012 (Редактирано) Явно само колегата shefa и чете и мисли като пише напълно ме е разбрал.То е ясно, че говоря за новата S2000,но и за старата ако се поразровите из нета ще видите че от към продажби е била пълна загуба което се обяснява до една степен от съвършенството и и цената на копонентите и ,и да много хора твърдят ,че е била модел който може би е изпреварил времето си.Колкото за crz като цяло там е обратната картинка демек от HONDA са игнорирали очакванията на поколения хонда фенове по света и са направили една визуална прелест която от към изпълнение е пълна смешка-дори и като се има предвид че е хибрид .Имайте предвид че вече буквално сулю и пулю произвежда хибриди и полуелектрички в това число и PORSHE и да ви кажа само ние яко се излагаме.Те и хора си ограничават техните двигатели електронно не само HONDA ма и там разликата голяма. ADH-Honda . Не се засягай толкова навътре и ти си прав въпрос на гледна точка. Редактирано 8 Октомври, 2012 от shadow-honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #9 Отговорено 8 Октомври, 2012 дори 7 Тайп Р е 7 секунди която е 200 кончета,за 176 коня тези 6,1 си е много добър резултат...Тайп Р е за 6.6 сек и наистина това 6.1 е много добре за кола с толкова коне ...кои други марки автомобили имат такова ускорение с 176 коня?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #10 Отговорено 8 Октомври, 2012 (Редактирано) Според мен на С2000 недостатъка му беше, че нямаше купе версия. Щеше да е по лека с по устойчиво на усукване шаси и мисля че щеше да е дори по-успешна модификация от роудстъра, пък едното не пречи на другото - нека си имаше и роудстър. С2000 години наред беше на номер 1 в класацията/проучването на Топ Гиър - ако имате стари списания (английски) може да проверите, отзад където са цените с кратките описания има мястото в класацията. Колкото до продажбите, нормално е такъв тясно насочен модел да няма продажбите на Сивик. Но съм съгласен че с политиката която води в момента хонда изостава и то не толкова като продажби а като разнообразие на модели, по интересни модели и удовлетвореност на почитателите си. Редактирано 8 Октомври, 2012 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #11 Отговорено 9 Октомври, 2012 Всички говорите глупости!Покарайте дори серийната версия на crz и тогава плюйте,господа разбирачи.Не ставала била за бегачка,много ясно че не става.Crz няма и претенциите да е бегачка.Това е кола която трябва да покарате за да разберете.......палячовци Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blacking 2 #12 Отговорено 11 Октомври, 2012 колата много добра,ако е покарат противниците друга песен 6те запеят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #13 Отговорено 11 Октомври, 2012 Всички говорите глупости! Покарайте дори серийната версия на crz и тогава плюйте,господа разбирачи.Не ставала била за бегачка,много ясно че не става.Crz няма и претенциите да е бегачка. Това е кола която трябва да покарате за да разберете.......палячовци Колега,.....ти водача на цирка ли си, не разбрах? По-полека с обидите, към "простосмъртните", че май нещо "гледаш от високо"! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове