Jump to content
barabasko

Настройка на ГИ

Recommended Posts

Здравейте колеги,сложих си ГИ преди около месец и съм минал около 600км с него. Още в самото начало след 20км ми светна чека и колата почна при всяко едно форсиране да връща оборотите почти до нулата без да гасне. Заведох я на компютърджия при който стана ясно, че сместа е бедна и тои ми изчисти грешката. Та от едно известно време все не може да се засечем и да е вкарам в сервиза, но това което искат да правят на колата малко ми е съмнително та искам да се допитам до вас. Идеята на майсторите е да заменят ЕКУ-то на колата с такова от модел с 1 ламбда сонда. (тъй като стана ясно че втората ламбда сонда на Аеродека D14Z4 била много чуствителна и не можела да се лъже лесно.) Та за тази цел ще ми смъкват таблото и така нататъка за да стигнат до компа на колата и да му набият нов софтуер. Мислите ли че това ще помогне да заработи нормално на газ? Не знам дали успяхте да ме разберете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек или ти живееш в космоса или майсторите ти. Първо компютъра ти не се намира зад таблото, явно на майсторите ти им е интересно какво има зад него,намира се на пасажерската страна на колонката под жабката.Второ единствения начин да "набие" софтуер на това ЕКУ е с чук или нещо друго тежко (също може да питаш Чък Норис, той може всичко).Как може да съществуват такива хора ? Въпроса по скоро е реторичен :)Поздрави и със здраве от Марс.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е Андрешко - кажи му на колегата къде да отиде и да остане доволен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,сложих си ГИ преди около месец и съм минал около 600км с него. Още в самото начало след 20км ми светна чека и колата почна при всяко едно форсиране да връща оборотите почти до нулата без да гасне. Заведох я на компютърджия при който стана ясно, че сместа е бедна и тои ми изчисти грешката. Та от едно известно време все не може да се засечем и да е вкарам в сервиза, но това което искат да правят на колата малко ми е съмнително та искам да се допитам до вас. Идеята на майсторите е да заменят ЕКУ-то на колата с такова от модел с 1 ламбда сонда. (тъй като стана ясно че втората ламбда сонда на Аеродека D14Z4 била много чуствителна и не можела да се лъже лесно.) Та за тази цел ще ми смъкват таблото и така нататъка за да стигнат до компа на колата и да му набият нов софтуер. Мислите ли че това ще помогне да заработи нормално на газ? Не знам дали успяхте да ме разберете.

Газовия инжекцион сам ли си го слага или в някой сервиз, и каква марка е .Това , което са ти казали като решение на проблема е наистина абсурдно.Освен това втората ламбда сонда следи единствено как работят първата и катализатора и няма отношение към грешка за бедна или богата смес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не съм я слагал сам газовата. В сервиз ми я слагаха. Не съм сигурен каква марка е само знам че компютъра и е Мултиджет (българския) и изпарителя е от тия малките уж нова генерация. Не мислите ли че просто с едно донастрйване на газовото ще заработи нормално. Аз не мисля че трябва да се пипа компа на колата също. Ще ида директно при газаджията да си я пипа. Благодаря ви за мненията все пак. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е до настройка на газовият инжекцион. Ако е настроен както трябва не би трябвало да е бедна сместа, все пак за това системата е с компютър и различни опции за настройка. Вече голяма част от автомобилите са с по 2 ламбда сонди и си карат без проблеми на газ. Бягай далече от този сервиз където искат да ти базикат ЕКУ-то, това не майтап работа. Отиди в сервиза в който са ти слагали системата /най-вероятно и гаранция имаш/, те трябва да оправят проблема. Възможно е да има е проблем с компютъра на газовата, но да се гадае няма смисъл. Успех!

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че компютъра на газовата е заминал. Ще го сменят и надявам се всичко да се оправи.Благодаря за мненията!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето АГ сервизи слагат автокалибрация,бутат малко празния ход да не тресе на климатик и те заебават.Необходимо е финна настройка по време на каране с ОБД-тестер,за да стане всичко 1:1.Доста е трудоемко и изнервящо ,но с подходящите ,думи и подходящия човек е хубаво да се дотъкми настройката...ако ме разбираш правилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...