Jump to content
Джо

Не ходете в този сервиз

Recommended Posts

Здравейте,отварям нова тема, защото искам да предупредя хората относно работата на един сервиз в София.Имам Хонда ЦР-В 2 ( 2002 г. ). През август ми се развали климатика. От човек на човек, а също и от форума тук ми препоръчаха сервиз АутоФрост Комфорт. Занимавали се с климатици, били супер, по-по-най и т.н. Чух го от няколко независими източника, без предварително да споменавам за този сервиз.Дотук - добре. Отидох там - направиха ми диагностика. Оказа се, че е изгоряла бобината на компресора. Освен това трябваше да се смени и лагера на ремъка. Обясниха ми, че трябва да изчакам доставка на бобина. ОК. След 3 седмици чакане, най-после ми казаха, че имат частите - да си закарам Хондата.Оставих си джипката на ремонт и...На следващият ден си я получих срещу 400 лева - ремонтирана. Включих климатика и за 15-те км. до вкъщи всичко беше наред.Т.к. имам и втора кола, която ползвам повече през лятото, Хондата не я карах около 2 седмици. Минлата събота ми се наложи да ходя до провинцията и реших да пораздвижа джипката. Около обяд напече и реших да пусна климатика ( искам да уточня, че моделът е със КЛИМАТРОНИК ). Това е важно да се знае.След около 3-4 мин. работа го спрях. 10 км. след това реших отново да го включа . Направих си вид тест. При повторното включване се чу леко изсвистяване, секунда след това се чу удар и поглеждайки в задното огледало видях как една част се търкаля след мен на пътя. Веднага изключих климатроника и спрях. Частта която изпадна не я намерих, но оттук насетне започнаха изненадите от работата на т.н. майстори:- пластмасовата кора отдолу на предницата беше прикрепена със свински опашки, при положение, че предадох автомобилът си и кората му в отлично състояние. Кората по принцип се сваля трудно, защото е захваната с много щипки. Очевидно онези в сервиза са я напънали яко и са скъсали/счупили щипките.Втората изненада беше, че когато на следващият ден се обадих на сервиза и обясних какво са направили ( говорих с един от Управителите!!!! ), той ми обясни, че трябвало да включвам климатика при ниски обороти. Е, този наистина е олигофрен. Най-малкото - това е КЛИМАТРОНИК, който включва и изключва САМ - при достигане на зададената му температура САМ спира, и съотвено САМ се пуска когато има отклонение от зададената температура. И съответно тази машинка не се интересува с каква скорост и при какви обороти карам. Г-н Управителя или е тотално некадърен или не уважава тези които му дават парите.Искам да уточня, че работя в едно от малкото предприятия в БГ, които произвеждат електронни части за нови автомобили и съм до болка запознат какви тестове минават автомобилите. НИКЪДЕ няма изискване климатик или климатроник да се пускат по определен начин.Така, че ХОРА - АутоФростКомфорт НЕ СТАВАТ! Не ходете там. ГОЛА ВОДА СА!!!Срещу 400-те лева , които им платих получих счупен кора, и не да боже блокиран компресор.Днес се свързах с Омбре - обясних му с две думи и човека разбра веднага какво е станало. Най-вероятно кретените от сериза не са затегнали едно обикновено болтче - това което прикрепя съединителя на компресора. И точно той е препускал след мен на пътя.За съжаление за Омбре разбрах едва вчера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Тъжната действителност в България. Има сервизи където може човек да очаква нещо, но те се броят на пръсти. Щом си се обадил на Омбре няма да те мисля повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж колега , не разбирам много от климатици/климатроници обаче бях чел някаде да се пуска климатик преди 3000 оборота и не знам до колко е така.Ако има някой по-запознат нека изкаже мнение.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама верно ли се пуска климатик преди 3000 оборота :D

 

Щото аз съм карал доста коли и с климатик и с климатроник, никога не съм съобразявал оборотите с които карам при пускането (на бензинов автомобил с къси скорости на магистралата е редовния номер да си пусна климатика на 5000 оборота) и никога не са се търкаляли след мен части :D

 

Може и да има някаква "генерална препоръка", че е по-добре за компресора/съединителя на компресора да се пуска на под 3000 оборота, но е ПЪЛЕН АБСУРД това да се ползва за оправдание при така стеклата се ситуация!

 

"Джо", сервизите за Хонда в София са два - Омбре и Юби-ко. Работата на час и в двата е повече от колкото в някоя чикиджийска работилница, за сметка на това парите се избиват от това, че ремонтите се правят по веднъж, на правилните неща, да не говорим сумите които пестиш от нерви и време.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя на компресора нали включва и изключва докато човек кара. Каква е логиката да се пуска климатика при ниски обороти...ами после извънградско ако човек кара с 5000 об, да не би да намаля като ще се включва компресора :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре, отказаха ли ти да ти отстранят проблема, който е по тяхна вина? Ти добре си звъннал в Омбре ама мина ли през сервиза където са правили колата? Аз редовно ходя в този сервиз и не съм имал проблеми досега...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Веднъж опарил се, аз бих се замислил дали да се върна. Винаги бих се притеснил да не стане същото и пак да си платиш за поредната грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама "верно" ли е или не Veseliq затова съм и писал по-запознати да пишат.Не мога да предоставя материала който четох но го имаше написано черно на бяло.Както и да е , това не е от значение а важното е да се оправи колегата.А най-редно е да се върнеш и да си оправят грешката ако е предизвикана от тях.Няма безгрешни хора.Не съм стъпвал никога в този сервиз но това е най-нормалното което според мен трябва да направиш.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, не искам да ходя отново в този сервиз, въпреки, че е редно да отстранят грешката без пари.Смятам да отида направо при Омбре.Що се отнася до това за вклюването на климатроника:хора, помислете логично - климатроника сам регулира температурата. Шофьора/пътника задава например температура 22 градуса. Нека приемем, че пускаш климатроника при запалване на двигателя. Климатроника започва да работи. Да приемем, че навън е 30 градуса. Подкарваш колата. Вдигаш 120км/ч. Това е над 3000 оборота. Температурата в купето става 22 градуса. И...климатроника трябва да изключи сам. Ти не намаляш под 3000 оборота нали? Все така си караш. След 10 мин. температурата в купето става 23 градуса. И ... климатроника трябва САМ да включи. Е, пак не намаляш под 3000 оборота.Не се лъжете. Разликата между климатроника и климатика е, че климатика веднъж включен работи непрекъснато. Просто няма датчик, който да отчита достигнатата в купето температура и съответно да връща обратен сигнал на климатика, за да изключи/включи. Климатроника на практика е на принципа на домашните климатици. Сами си регулират зададената температура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, не искам да ходя отново в този сервиз, въпреки, че е редно да отстранят грешката без пари.Смятам да отида направо при Омбре.Що се отнася до това за вклюването на климатроника:хора, помислете логично - климатроника сам регулира температурата. Шофьора/пътника задава например температура 22 градуса. Нека приемем, че пускаш климатроника при запалване на двигателя. Климатроника започва да работи. Да приемем, че навън е 30 градуса. Подкарваш колата. Вдигаш 120км/ч. Това е над 3000 оборота. Температурата в купето става 22 градуса. И...климатроника трябва да изключи сам. Ти не намаляш под 3000 оборота нали? Все така си караш. След 10 мин. температурата в купето става 23 градуса. И ... климатроника трябва САМ да включи. Е, пак не намаляш под 3000 оборота.Не се лъжете. Разликата между климатроника и климатика е, че климатика веднъж включен работи непрекъснато. Просто няма датчик, който да отчита достигнатата в купето температура и съответно да връща обратен сигнал на климатика, за да изключи/включи. Климатроника на практика е на принципа на домашните климатици. Сами си регулират зададената температура.

това е невярно принципно. Компресора на климатика изключва при достигане на определено налягане/температура в системата. Разликата между климатика и климатроника е че температурата в купето се регулира от компютър. Но иначе самата охладителна система в климатика е на един принцип... За включването под 3000 оборота съм съгласен че е измислица. Никъде не е написано че е така. И все пак бих отишъл за да направя рекламация ако бях аз....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се лъжете. Разликата между климатроника и климатика е, че климатика веднъж включен работи непрекъснато.

Грешно твърдение! При климатика просто е зададена по подразбиране само една стойност на температурата (приблизително 17 градуса), при достигане на която сам спира компресора. Колегата Manniakk добре го е обяснил. А що се отнася до това прословуто пускане и спиране, естествено че няма да знаеш докато караш кога се достига температурата, съответно кога се включва или изключва компресора - оттам и оборотите. Според мен, когато те е попитал как си го пуснал, онзи "майстор" е имал предвид самото първоначално стартиране от копчето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Сервиз Auto Frost Comfort не струва, стойте далече.2. Относно пускането на високи обороти - принципът е да не го правите на неизползван климатик, ако е ползван няколко минути маслото е навсякъде и опасността от проблеми е нищожна. Разбира се трябва да има масло :)

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз НИКОГА не съм се съобразявал с обороти и го пускам когато искам без проблем!!!Действително компресора на климатика се усеща кога работи и кога не,като спре за момент и колата си дръпва:rolleyes:а колата е от подписа.При по-новите коли е пък абсурдно да има такива изисквания-там броиш повече пари и трябва да получиш удобства и глезотии,иначе няма да продаваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа за изключително некоректното отношение към мен от служителите на "Ауто Фрост Комфорт". Сервизът им се намира на бул. Сливница, София.

Отидох с проблем с климатика. Казаха ми, "компресора е заминал, можем да ти сложим нов като цената на труд + компресор е 600лв". Ок смениха ми го, задуха студено и всичко беше наред. Ползвах го точно 2 месеца и дойде есен, зима и т.н. (все месеци, в които не го ползвам). Следващата пролет го ползвах няма и месец и пак спря да духа студено. Закарах им колата, казват ми "за компресор е"?!? Казвам им, че е нов сменен от тях. Не бил нов а рециклиран стар. Питам ги, няма ли гаранция това нещо и като е рециклиран не трябва ли поне 2-3 години да изкара при положение, че ми го продават. Гаранцията била 6 месеца.

Отидох при друг майстор, разглоби го пред мен и ми показа, че са ми го сменили с оригинален компресор за моята кола(което е супер), вероятно взет от някоя автоморга за 200лв., но не са сипали маслото, което се сипва. То е едно ярко зелено на цвят. Пак е чудо, че е изкарал и това време.

Според майстора или са бързали и не са го проверили или са спестили разходи, защото въпросното масло е скъпо. 

Извод - АутоФрост КОМФОРТ (Autofrost comfort) СА НЕКОРЕКТНИ! Не ходете при тях за да не плащате втори път един и същи ремонт.

Редактирано от dx2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това го разбрах, когато другия майстор вече беше купил новия компресор и бяхме при колата да го сменя. А ония не им пука особено и щяха да излъжат, че е изтекло или нещо подобно, а то е херметически затворено и нямаше нарушение на цялостта на кутийката му. Надявам се Ауто Фрост да ги накажа през форума като видят повече хора и не им ползват услугите. Но по принцип си прав, ако се бях усетил по-рано преди да поръчам новата част сигурно щях да отида да си търся правата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Ауто Фрост Комфорт" са мошенници! Преди четири години ходих да ми правят климатика. След диагностиката казаха че, радиатора ми е пробит и е за смяна. Обявиха ми цена от 350лв, за ремонта. След като ги питах изрично има ли гаранция ремонта, те казаха че, има една година гаранция и аз се съгласих да сменят радиатора. Климатика работи лятото околко два месеца без проблеми. На следващата година идва лято и пак пускам климатика, но той вече не работеше. Отивам аз в сервиза на Ауто Фрост Комфорт за рекламация, тъй като беше в гаранция ремонта и оставям колата за диагностика. По късно ми звънят и казват че, този път изпускало от компресора и ремонта щял да струва нови 200лв, естествено се отказах от ремонта защото не ми се даваха безумни суми всяка година за ремонт. На следващата година решавам да закарам колата в друг сервиз в красна поляна, тъй като чух много добри думи за сервиза там. Момчетата казаха че радиатора изпускал фреона и затова не работи климатика, отказах ремонта и реших да си сменя сам радиатора, тъй като не ми се даваха нови 300лв. Само да спомена че, не ми взеха една стотинка за диагностиката. Купих си най скъпия радиатор за 115лв.(който смених за около час и половина)  заредих системата за 25лв. и климатика си работи и до днес. Така че, Ауто Фрост Комфорт ви взимат паричките и си правят дебелата пачка, като слагат най смотаните части, които и една година не изкарват и когато стане проблем измислят друг проблем за да не ремонтират гаранционно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...