ibarnev 11 #1 Публикувано 18 Септември, 2012 Здравейте,отскоро съм собственик на Honda CR-V i-CTDi 2005г.,и разбира се искам да разбера повече неща за нея....А именно кога се изключва VSA(предполагам ,че щом е дадена опция и за изключване си има някакъв пиниз)Очаквам ,хора с повече опит с VSA и без VSA да споделят...Благодаря ви....дано темата да не е тъпа,но аз наистина искам да разбера! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #2 Отговорено 18 Септември, 2012 Изключва се при оффроуд, и потегляне от място на много кал, сняг, лед. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #3 Отговорено 18 Септември, 2012 Изключва се при оффроуд, и потегляне от място на много кал, сняг, лед.Краси , при оня Офроуд /сещаш се/ ,ти казах ,че благодарение на прочетеното ,изключих ВСА-то и се получи добре!Обаче от тогава,все ми е в главата едно нещо: ако не бях го изключил,щях ли да се изкатеря?Ако можеш ми отговори-ако не можеш, догодина ако има същите условия, ще го пробвам,пък ще видиме?И още един въпрос: защо при потегляне на лед и сняг е хубаво да се изключва, да не би , в изклчено положение да играе някаква роля като "блокаж"-примерно и да подава равномерно усилие на колелата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #4 Отговорено 18 Септември, 2012 По-скоро при включено би трябвало да играе роля на "блокаж", т.е. ако едно колело забоксува, натиска само неговата спирачка и и така диференциала прехвърля по-голямо усилие към спрялото колело. Но в офроуд форума се споменаваше, че в този момент двг забива. Значи, както си се засилил да изкачиш баира, едно колело превърта, двг забива, и ... нали се сещаш.Така като се слушам, значи от (равно)място би трябвало да помага, ама в движение по калния баир не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #5 Отговорено 18 Септември, 2012 (Редактирано) при кал и опастност от затъване, пък за оффроад ако може и абс да изключи още по-добре(на гранд витара съм го направил да се изключва и той с копче). за кал най-важни са гумите и засилката Редактирано 18 Септември, 2012 от damianski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #6 Отговорено 18 Септември, 2012 Е на Витарата какво пречи АБС на кал или офроуд.АКо няма ЕСП не виждам смисъл от изключването? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibarnev 11 #7 Отговорено 18 Септември, 2012 Тоест,това няма пряко отношение с задвижването на задния мост(който както разбирам сам си решава,кога да се включи-дет се вика, аз може и да не разбера)Честно казано,не хванах точно Защо трябва да го изключвам,но поне разбрах Кога...Мерси за коетоИ ако все пак някой има по обширно обяснение по въпроса....да заповядаБлагодарско още веднъж....Не съм знаел,че е толкова благо да си караш такава колица !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове