Jump to content
ibarnev

Използване на VSA

Recommended Posts

Здравейте,отскоро съм собственик на Honda CR-V i-CTDi 2005г.,и разбира се искам да разбера повече неща за нея....А именно кога се изключва VSA(предполагам ,че щом е дадена опция и за изключване си има някакъв пиниз)Очаквам ,хора с повече опит с VSA и без VSA да споделят...Благодаря ви....дано темата да не е тъпа,но аз наистина искам да разбера!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключва се при оффроуд, и потегляне от място на много кал, сняг, лед.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключва се при оффроуд, и потегляне от място на много кал, сняг, лед.

Краси , при оня Офроуд /сещаш се/ ,ти казах ,че благодарение на прочетеното ,изключих ВСА-то и се получи добре:D!Обаче от тогава,все ми е в главата едно нещо: ако не бях го изключил,щях ли да се изкатеря:o?Ако можеш ми отговори-ако не можеш, догодина ако има същите условия, ще го пробвам,пък ще видиме:lol:?И още един въпрос: защо при потегляне на лед и сняг е хубаво да се изключва, да не би , в изклчено положение да играе някаква роля като "блокаж"-примерно и да подава равномерно усилие на колелата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро при включено би трябвало да играе роля на "блокаж", т.е. ако едно колело забоксува, натиска само неговата спирачка и и така диференциала прехвърля по-голямо усилие към спрялото колело. Но в офроуд форума се споменаваше, че в този момент двг забива. Значи, както си се засилил да изкачиш баира, едно колело превърта, двг забива, и ... нали се сещаш.Така като се слушам, значи от (равно)място би трябвало да помага, ама в движение по калния баир не ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при кал и опастност от затъване, пък за оффроад ако може и абс да изключи още по-добре(на гранд витара съм го направил да се изключва и той с копче). за кал най-важни са гумите и засилката :rolleyes:

Редактирано от damianski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е на Витарата какво пречи АБС на кал или офроуд.АКо няма ЕСП не виждам смисъл от изключването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест,това няма пряко отношение с задвижването на задния мост(който както разбирам сам си решава,кога да се включи-дет се вика, аз може и да не разбера)Честно казано,не хванах точно Защо трябва да го изключвам,но поне разбрах Кога...Мерси за коетоИ ако все пак някой има по обширно обяснение по въпроса....да заповядаБлагодарско още веднъж....Не съм знаел,че е толкова благо да си караш такава колицаПубликувано изображение !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...