Jump to content
Discovery

Honda Insight Gen 1 Мнения/ Съвети

Recommended Posts

Здравейте всички! Реших да започна нова тема и да разбера какъв е отзивът на българската общност относно Honda Insight Gen 1. Моето мнение за този хибрид е, че е най-икономичната кола в света. Преди време засекох, че може да ми даде разход 2,5 литра извънградско и 3,1 градско. Ако я карам с 50 км/ч на равен път без светофари, хълмове и задминавания, може разходът да патне до 1,9 литра. Знам, тези цифри изглеждат много ниски, но имайки предвид че, за да се направи колата, Хонда е използвала през '97-'99 последните технологии на автомобилостроенето. Двигателят е 1 литър, 3 цилиндъра, 67 коня и хибрибридният/елекрически мотор дава още 6 допълнителни коня = общо 73 к.с. Колата може да върви без хибридния мотор и пак да постига същите резултати. Като спира, електрическият мотор играе ролята на генератор и зарежда батериите, като ускорявам ел. мотор подпомага бензиновия мотор да ускори като тегли ел. от заредените вече батерии. Колата е много уникална във всяко едно отношение. Купето е алуминиево и общото тегло на колата е 700 кг. Има "пола", която покрива двете задни гуми и прави колата по-аеродинамична. Наскоро, батериите започнаха да ми създават проблеми. Има 120 D - размер батерии, всяка от които е 1,2 volt. Направени са от NiMH. Проблемът е, че всеки шест от батериите са в комплект заварени една в друга и като се развали една от шесте, другите започват да се скапват около нея. Мнения и отзиви са добре дошли по отношение колата или батериите.

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от Discovery
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много и се кефя колега.Преди много години я виждах в няколко холивудски филма,и я караха все някакви учени или хора на изкуството.Тогава помислих че е новия crx,но че го има само в САЩ:()С тези прозорци много ми прилича на Прелюд 4-та генерация,а с едни модерни джанти ........аххх;)Колкото до батериите,имах опит с Приус 1,и при него също бяха в пакет.Струваха около 6000 долара в ибей.Това от мен,пази колата-уникална е.Това е първия сериен хибрид в света,най-новата глава от автомобилостроенето на новия век......и започната от Хонда;)

Редактирано от weapon R
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един линк, където могат да се видят всички Insights във филми http://www.imcdb.org/vehicles.php?make=honda&model=insight

 

 

 

Батериите са като на Приус '97-'98 тестова кола и Приус Първа Генерация в Австралия. Също така батериите ги слагат в Сивик Хибрид '03-'05.

 

Джантите са от алуминиева сплав два пъти по-леки от стандартните. Заводските препоръчителни гуми са Bridgestone Potenza RE 92 165/65/14, които са тъй наречените HHR, което означава, че са с най-ниското съпротивление/ сцепление с пътя. Някои от частите са направени от магнезий за здравина, топлообменност и лекота.

 

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да помоля за малко снимки отвътре че ми стана интересно, готина количка, евала :) пази си я колега и да си я караш със здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези "калници" които покриват гумите са били модерни 40те, защото дават страхотна аеродинамика на автомобила и смъкват разхода, но автопроизводителите бързо са се отказали от тях, защото при кофти условия (зимни) се пълнят до горе със сняг и луга, замръзват, блокират колелата, започва да корозира и тн. Колата е много яка, то и най-важното е на теб да ти харесва, но има две неща, които биха ме притеснявали:1) Калниците зимата ще се пълнят с гняз - може би колата е предвидена (и продавана) в райони с по-мека зима от нашата!2) Това, че е хибрид ти дава още няколко звена, които могат да създават проблеми - макар да е Хонда и вероятно добре изпитана и здрава, батериите на 12 годишен автомобил едва ли са много свежи. 3) Да не говорим, че ако нещо се счупи - единици са хората, дето ще се наемат да ремонтират хибридната задвижваща система, другото е, че частите ще ги чакаш с поръчка от Щатите и то ще е драма какво има, какво няма, колко пари еПо-икономичния за мен вариант е да си вземеш Хонда Шътъл 1.7и с газ.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веселия, човекът си има вече тази кола защо му предлагаш да си взима Шътъл!?И се оплаква от батериите, а ти му пишеш "едва ли батериите са много свежи"Бе или на мен много ми се спи още или не загравям поста:DИначе автомобилът е уникален за времето си. За пръв път го виждам дори и на снимка!! Пази си я, определено си заслужата, а и е много приятна на визия :)

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О :) Извинявам се тогава! Прочетох поста и останах с впечатлението, че човека е пробвал/има впечатления от колата, но се чуди дали да взима такава. Пък и тема озаглавена "Мнения/Съвети" предразполага към това. А може и аз да не разбирам ползата от тема "какво мислите за колата ми". Чак сега като прочетох поста отново видях ключовото " Наскоро, батериите започнаха да ми създават проблеми. " Съжалявам да го прочета, едва ли някой тук ще ти даде добър съвет и мнение - вероятно ти знаеш много много повече от всички събрани тук заедно за тази кола. Автомобилът наистина е уникален, но поста ми важи, в случай, че някой друг се чуди за такъв автомобил - поне за България :)А ти като гледам по начало май не си в България, колега, а в Щатите? Сподели дали си имал проблеми с луга/сняг или там където живееш сняг не сте виждали?Извинявам се за офтопика в първия си пост.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я карам с 50 км/ч на равен път без светофари, хълмове и задминавания, може разходът да патне до 1,9 литра.

При този стил на каране, в който нито се спускаш нито спираш, какво ти зарежда батериите? Излиза, че просто тази кола с този мотор харчи 1,9/100 с или без генератор, дори ако махнеш батериите би трябвало да ти слезе още по-надолу разхода, понеже ще я олекотиш?Това сериозно ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веселия, човекът си има вече тази кола защо му предлагаш да си взима Шътъл!?И се оплаква от батериите, а ти му пишеш "едва ли батериите са много свежи"...

... а и в Ню Орлиънс бая сняг ще да има :cool:Еиййй, много бързо пишете бре!Извинявам се за спама ;) Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веселия,не си мисли че хибридната задвижваща система е сложна за ремонт или подръжка.Всичко е измислено много умно и компактно.Казвам го от опит;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kалниците не се пълнят със сняг, защото колелата постоянно се въртят и няма никакви проблеми. Има само ледени висулки като на всички други коли.Според заводските данни подобрява разхода на гориво с 0.1 литра на 100 км. Малко са трудни за слагане при смяна на гума.Ние сме ги кръстили вместо заден калник - пола. Тези коли през 40-те са имали минижуп.Батериите се зареждат само когато натиснеш спирачката и електромотора играе ролята на генератор и зарeжда батериите.На практика колата може да върви без батерии и електромотор, а само на бензин.Ако се махнат батериите, тя ще олекне с 50 кг и ще харчи по-малко, но в живота нищо не е равно, затова има светофари и баири. Като ускоряваш електомотора подпомага бензиновия мотор и КПД'то се увеличава с 20%.Не е трудна за поддръжка, за сега само EGR клагапата съм сменял. Маслото на двигателя е най-трудно да го намериш, защото висконситета му е много нисък 0-20W .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да помоля за малко снимки отвътре че ми стана интересно, готина количка, евала :) пази си я колега и да си я караш със здраве.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте всички! Реших да започна нова тема и да разбера какъв е отзивът на българската общност относно Honda Insight Gen 1. Моето мнение за този хибрид е, че е най-икономичната кола в света. Преди време засекох, че може да ми даде разход 2,5 литра извънградско и 3,1 градско. Ако я карам с 50 км/ч на равен път без светофари, хълмове и задминавания, може разходът да патне до 1,9 литра. Знам, тези цифри изглеждат много ниски, но имайки предвид че, за да се направи колата, Хонда е използвала през '97-'99 последните технологии на автомобилостроенето. Двигателят е 1 литър, 3 цилиндъра, 67 коня и хибрибридният/елекрически мотор дава още 6 допълнителни коня = общо 73 к.с. Колата може да върви без хибридния мотор и пак да постига същите резултати. Като спира, електрическият мотор играе ролята на генератор и зарежда батериите, като ускорявам ел. мотор подпомага бензиновия мотор да ускори като тегли ел. от заредените вече батерии. Колата е много уникална във всяко едно отношение. Купето е алуминиево и общото тегло на колата е 700 кг. Има "пола", която покрива двете задни гуми и прави колата по-аеродинамична. Наскоро, батериите започнаха да ми създават проблеми. Има 120 D - размер батерии, всяка от които е 1,2 volt. Направени са от NiMH. Проблемът е, че всеки шест от батериите са в комплект заварени една в друга и като се развали една от шесте, другите започват да се скапват около нея. Мнения и отзиви са добре дошли по отношение колата или батериите.

Много си го харесвам от момента, в който цъфна на сайта на Хонда в 3D изображения, помня че я мернах и в един филм.Ако батериите са на поне 6-7г и са HiMH е възможно да са капнали вече.При наличните технологии на батерии днес може да се получи нещо много хубаво.Пробвал ли си да търсиш алтернатива на батерията, нещо от сорта на LiFePo4.Може да се сглоби нещо от малки батерии за хеликоптери от хоби кинг например.Някои от тези батерии са по 4-5А, ако се комбинират и балансират, така че да отговарят на изискванията защо да не стане?Все още не съм виждал 1st gen по автоморгите (автокъщите), дали някой е мервал такива, скъпи ли са? Редактирано от igniter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...