djvsk 38 #1 Публикувано 2 Септември, 2012 Здравейте колеги след оборотите днес ми се случи следното влизам в колелото нававам си ляв волан и трагвам да излизам в един момент волана си ми остана на ляво и не се върна , а по скоро като зави сам още на ляво. Драпнах го рязко и се върна , получи се нещо като пренавиване можеби не знам. После се заслушах на място като врътна волана се чува шум като на моторче. Нивото на течноста ми е по средата. Колата е 5 ген купе. Д15Б7 Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 2 Септември, 2012 И сега като изправиш колата да върви направо ,волана седи на криво ,ако е така реиката ти е маймуна.Но си така или инак за реика.П.п пробвай на изгасена кола ,да навиеш пълен ляв и десен и пиши дали ,хрупа щрака или издава нередни звуци.П.п2 течове не те греят ако това което описваш е същото което се напатих преди време .Поне как го описваш е така . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #3 Отговорено 2 Септември, 2012 (Редактирано) Не волана си остана на право не се промени. И ако е рейка много хубаво иначе гледах теч не видях ако това има значение. Редактирано 2 Септември, 2012 от fenabg Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #4 Отговорено 2 Септември, 2012 Колега навъртях волана пълен ляв пълен десен и обратно. Нямаше никъкви звуци нищо. Карах я сега се държеше добре. Искам да попитам как може да се провери дали е рейка и евнтуално друг проблем. И другия ми въпрос е не съм сменял течността дали е възможно да е от това? Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #5 Отговорено 2 Септември, 2012 Гумите ти как са?на мен ми се случва това като свърши грайфера и волана не се връща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #6 Отговорено 3 Септември, 2012 Не се бях замислил , че може да е от грайфера Ами гумите ми не са първа хубост имат още каъм 4-5 мм грайфер. Исках да ги сменям , но понеже съм с 14 и исках да взимам 15. При теб с грайфера така ли се получава като донавиване? Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #7 Отговорено 3 Септември, 2012 Аз това донавиване не го разбрах гумите ми са 15 195/40 имат грайфер но са много дърти срам ме е да кажа коя година са но когато си сложа 13те нямам проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #8 Отговорено 3 Септември, 2012 При калпав реглаж на предница също може да е такъв ефекта. Но ще е всеки път при пълен ляв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #9 Отговорено 3 Септември, 2012 не съм правил скоро реглаж, но да не го прави всеки път един път и дано няма втори. Ще гледам тези дни да отида да наоравя един регаж и да видим. Само ще смена майстора , че не бях много доволен от предния. А за гумите имам едни други ще видя и с тях как ще е. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 4 Септември, 2012 Маншоните и здрави ли са, или са здраво скъсани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #11 Отговорено 4 Септември, 2012 Маншоните съм ги сменял миналата година. Прави ми ги приятел. Като ми взе оригинални японски. Не мисля ,че може да са поддали но не мога и да легна под колата да погледна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #12 Отговорено 5 Септември, 2012 Колега бъди внимателен! ОСобенно в завойте... мойта рейка беше така. Даже прехапваше в завой и нещеше да завива. ПРи първа възможност я смени! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #13 Отговорено 26 Октомври, 2012 Колеги ттампони излезнаха здраво скъсани. Сменени реглаж и сега е осезаемо по-добре мерси на всички. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #14 Отговорено 26 Октомври, 2012 Кои тампони?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #15 Отговорено 27 Октомври, 2012 Тампони на носачи колега. За първи път в пловдив отидох в сервиз на който без нищо да им кажа ми казаха какво прави колата. Прегледаха и рейката и казаха че нищо и няма. Благодаря на всички. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #16 Отговорено 2 Ноември, 2012 Маншоните съм ги сменял миналата година. Прави ми ги приятел. Като ми взе оригинални японски. Не мисля ,че може да са поддали но не мога и да легна под колата да погледна.Не е необходимо да лягаш под колата, като вдигниш капака се виждам маншоните на рейката.Аз залагам за рейка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #17 Отговорено 2 Ноември, 2012 (Редактирано) А мнението на колегата прочете ли го ,за скъсаните втулки на носачите ? Ако ще залагаме ,аз съм за вътрешен накрайник особенно както пише,че са били скъсани маншоните на рейката. Редактирано 2 Ноември, 2012 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #18 Отговорено 2 Ноември, 2012 Дам колегата е прав за маншоните, но при момчетата които ходих ми ги препорачаха колеги от форума. Мога да кажа и кой е сервиза но да не излезе като реклама. Те ми смениха всичко и стенда те ми правиха. Казаха ,че нямам нищо за правене освен задни големи тампони ,че са тръгнали. Така ,че те са следващите. А след смяната проблема който беше при рязко тръгване да ми дръпне волана това мисля не го бях казал и както ми нави волана на излизане от колелото после пак ми го направи на завой като трагнах по рязко. Сега да чукам на дърво се държи коренно различно, от завой с повече газ няма ядове Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове