Jump to content
djvsk

Странно поведение на волана

Recommended Posts

Здравейте колеги след оборотите днес ми се случи следното влизам в колелото нававам си ляв волан и трагвам да излизам в един момент волана си ми остана на ляво и не се върна , а по скоро като зави сам още на ляво. Драпнах го рязко и се върна , получи се нещо като пренавиване можеби не знам. После се заслушах на място като врътна волана се чува шум като на моторче. Нивото на течноста ми е по средата. Колата е 5 ген купе. Д15Б7 Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега като изправиш колата да върви направо ,волана седи на криво ,ако е така реиката ти е маймуна.Но си така или инак за реика.П.п пробвай на изгасена кола ,да навиеш пълен ляв и десен и пиши дали ,хрупа щрака или издава нередни звуци.П.п2 течове не те греят ако това което описваш е същото което се напатих преди време .Поне как го описваш е така .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не волана си остана на право не се промени. И ако е рейка много хубаво:( иначе гледах теч не видях ако това има значение.

Редактирано от fenabg
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега навъртях волана пълен ляв пълен десен и обратно. Нямаше никъкви звуци нищо. Карах я сега се държеше добре. Искам да попитам как може да се провери дали е рейка и евнтуално друг проблем. И другия ми въпрос е не съм сменял течността дали е възможно да е от това? Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите ти как са?на мен ми се случва това като свърши грайфера и волана не се връща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се бях замислил , че може да е от грайфера:) Ами гумите ми не са първа хубост имат още каъм 4-5 мм грайфер. Исках да ги сменям , но понеже съм с 14 и исках да взимам 15. При теб с грайфера така ли се получава като донавиване? Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това донавиване не го разбрах гумите ми са 15 195/40 имат грайфер но са много дърти срам ме е да кажа коя година са :)но когато си сложа 13те нямам проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При калпав реглаж на предница също може да е такъв ефекта. Но ще е всеки път при пълен ляв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм правил скоро реглаж, но да не го прави всеки път един път и дано няма втори. :) Ще гледам тези дни да отида да наоравя един регаж и да видим. Само ще смена майстора , че не бях много доволен от предния. А за гумите имам едни други ще видя и с тях как ще е. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маншоните и здрави ли са, или са здраво скъсани :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маншоните съм ги сменял миналата година. Прави ми ги приятел. Като ми взе оригинални японски. Не мисля ,че може да са поддали но не мога и да легна под колата да погледна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега бъди внимателен! ОСобенно в завойте... мойта рейка беше така. Даже прехапваше в завой и нещеше да завива. ПРи първа възможност я смени!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ттампони излезнаха здраво скъсани. :) Сменени реглаж и сега е осезаемо по-добре :) мерси на всички. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампони на носачи колега. За първи път в пловдив отидох в сервиз на който без нищо да им кажа ми казаха какво прави колата. Прегледаха и рейката и казаха че нищо и няма. Благодаря на всички. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маншоните съм ги сменял миналата година. Прави ми ги приятел. Като ми взе оригинални японски. Не мисля ,че може да са поддали но не мога и да легна под колата да погледна.

Не е необходимо да лягаш под колата, като вдигниш капака се виждам маншоните на рейката.Аз залагам за рейка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мнението на колегата прочете ли го ,за скъсаните втулки на носачите ? ;) Ако ще залагаме ,аз съм за вътрешен накрайник :D особенно както пише,че са били скъсани маншоните на рейката.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам колегата е прав за маншоните, но при момчетата които ходих ми ги препорачаха колеги от форума. Мога да кажа и кой е сервиза но да не излезе като реклама. Те ми смениха всичко и стенда те ми правиха. Казаха ,че нямам нищо за правене освен задни големи тампони ,че са тръгнали. Така ,че те са следващите. А след смяната проблема който беше при рязко тръгване да ми дръпне волана това мисля не го бях казал и както ми нави волана на излизане от колелото после пак ми го направи на завой като трагнах по рязко. Сега да чукам на дърво се държи коренно различно, от завой с повече газ няма ядове :) Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...