krasimir_01 84 #1 Публикувано 30 Август, 2012 Въпроса ми е дали се дължи на изпарителя или от нещо друго? Изпарителя не е сменян 70-ина хиляди. Пробвал съм смяна на палеца, на капачката на делкото. Свещите също са пробвани с други. Въздушния и филтъра на газта са сменени. Първата проява беше преди седмица в задръстване в адска жега натискам газта но вместо да тръгне започна да придърпва и почти угасна, след като вдигнах много трудно до 2500об/мин. колата отработи и нямаше проблем докато пак не паднеше под тези обороти и пак почваше да придърпва. Когато времето е по-студено почти не се усеща подобен проблем. На бензин не го прави върви си нормално както преди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 30 Август, 2012 Не стига гориво!Пусни повече и ще се оправи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 30 Август, 2012 Провери си свещите и кабелите. Ако го прави само като поработи в жегата около час, преди това не- виж бобината как изглежда. Свали я. Намери някой със същата/ако е оригинална / и и мери съпротивленията. Тоя съм го ял и се оказа именно бобина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 30 Август, 2012 Дали си пиша, щото ме сърбят пръстите, барси?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #5 Отговорено 30 Август, 2012 Не е от липса на гориво защото си пълни оборотомера след 2500об/мин номера е да достигне до тях а и вече писах че го прави само в топло време, и може би barsi е прав ще я проверя. Ако е по-хладно до 3та влизам до 7к оборота. А и въртях врътките на щуцера от изпарителя резултат никакъв в положителна насока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 30 Август, 2012 Завърти и на изпарителя!Същият проблем, повече гориво и работата на газ е перфе, но щом мислиш, че барси-то е прав, каквото искаш, това си правиш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #7 Отговорено 30 Август, 2012 Забравил съм да го напиша въртях и на изпарителя врътката даже източих течността която се отделя от газта някакво масло беше. Утре ще пробвам и ще пиша какви са резултатите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #8 Отговорено 2 Септември, 2012 Бобина, кабели, но по-вероятно е бобината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 2 Септември, 2012 Дали си пиша, щото ме сърбят пръстите, барси?!?Не, щото от такъв проблем смених 4 комплекта свещи за 5хил км, едните от тях 8ци. Като загрее качествено и старото уплътнение на бобината се предаде и почват ядовете. Ако не караш така много е добре. Спираш след 5 км примерно колата, изтива и караш пак. Обаче 3-4 пъти така и всещите вече са аут. Прегряват!!! И почва сватбата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #10 Отговорено 3 Септември, 2012 Що се дракате ,като на въпроса не може да се отговори еднзначно,демек не е за по телефона.Има около 10-15 причини за подобно поведение.Може би ако се обясни по-подробно проблема и се знае дережето на двигателя ще е по-лесно,но така или иначе досега не ми се е случвалосмърт без причина.Не мисля ,че помагате с тия съвети.Примерно при бедна смес след достатъни километра вярна служба не се развиват болчетата ,а се обслужва системата-филтри,мембрани и т.н.Да развиеш болче на настроена система е несериозно и непрофесионално.В края на краищата с това болче ще компенсираш нещо в определен режим,ама мембрана на 70к мога да се обзаложа ,че не е гумена а текстолитова,затова не върши никаква работа.В горивната система на Хонда няма 1 болче за регулиране на нещо-всичко е строго фиксирано и може да работи само по един правилен начин.Свещите и кабелите,палец капачка се сменят на определените километри,клапаните се регулират на определени километри-няма кахъри с бобини и комутатори.Японците са направили един швейцарски часовник,който само трябва да се обслужва на време с правилните консумативи.Всико останало е за Фолксваген/Опел форума....П.П.Краси не взимай за чиста монета горните съвети,просто отиди при специалист. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #11 Отговорено 3 Септември, 2012 krasimir_01 - ако си в София, звънни ми да ти дам една бобина да тестваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #12 Отговорено 4 Септември, 2012 Утре къде и кога ще ти е удобно да тестваме може и друг ден стига да не е след 18ч че съм нощна смяна, тая седмица през ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #13 Отговорено 4 Септември, 2012 (Редактирано) Пиши на лични кога си в София и кога ти е удобно.А не е зле и мотора да пишеш да видим дали имам таква.имам от по-плоските Редактирано 4 Септември, 2012 от kalos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #14 Отговорено 5 Септември, 2012 (Редактирано) a така изглежда поне тази дето е за д13б2 моята не съм снимал. По ясна Редактирано 5 Септември, 2012 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #15 Отговорено 10 Септември, 2012 ...Примерно при бедна смес след достатъни километра вярна служба не се развиват болчетата ,а се обслужва системата-филтри,мембрани и т.н.Да развиеш болче на настроена система е несериозно и непрофесионално.В края на краищата с това болче ще компенсираш нещо в определен режим,ама мембрана на 70к мога да се обзаложа ,че не е гумена а текстолитова,затова не върши никаква работа.В горивната система на Хонда няма 1 болче за регулиране на нещо-всичко е строго фиксирано и може да работи само по един правилен начин....П.П.Краси не взимай за чиста монета горните съвети,просто отиди при специалист.Може и да си прав, че трябва да се смени нещо, но след същите симптоми и развиване на болТчета АГУ-то работи както е работило вече 20к км., но едно е да искаш, друго е да можеш, а трето и четвърто да го направиш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #16 Отговорено 12 Септември, 2012 И така край на полемиките проблема е решен. Как не знам но се оправи след смяна за 3ти път на свещи с чисто нови нжк и отваряне и презакачане на някои маркучи и вакууми към карборатора, смяна на една шпилка, която бе само за свидетел, наследство от газаджиите със болт със същата дължина. Засега върви както преди и си има бензин в резервоара за припалване че захладня рано сутрин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #17 Отговорено 12 Септември, 2012 Дай снимка на старите, които си ги свалил от колата сега. Сиптомите са като при д13ката на жената п.п.Колко изкарва един комплект като пробег средно? Под 20 хил км е проблем. Толкова им е гаранцията от производителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #18 Отговорено 12 Септември, 2012 Имат пръстени като ръжда в основата но иначе електродите си бяха екстра. Може да не е от тях а от другите неща най ме съмнява вакума тоя дето влиза откъм купето и трудно се слага а и самия карборатор беше хлабав и може би е дишалл и затова. А иначе старите свеши са на много поне 35хил. а и пробвах със други чисто нови но за газ и резултата беше същия. А и свалях бобината за да я показвам на арабите от симеон добре че не си купих но това едва ли е повлияло защото след като я монтирах пак си придрпваше. И още нещо на мен един от маркучите на бензинопровода дето влиза в карборатора беше хлабав и избиваше бензин та и него стегнах. Това е всичко което съм правил по колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове