Jump to content
_pileto_

Теч на масло под дистрибуторната капачка...

Recommended Posts

Здравейте колеги.Забелязах че имам теч на масло някъде под дистрибуторната капачка(F20B6). Предполагам че е от семеринга на разпределителния вал. И искам да сваля дистр. капачка за да сменя семеринга, но се опасявам дали няма някакъв тънък момент с зацепването после при монтажа на палеца, или неможе да стане грешка.... Не съм я правил тази операция, и яко някои е наясно с смяната на въпросния семеринг и монтажа после да сподели, ще съм благодарен, щото не малко масло ми изтича от там, при положение че нарoчно подсуших мазното под капачката и след 2-3 дни каране пак имаше "фреш" масло натекло... Личи и как с времето е натичало отдолу по скоростната кутия.Мерси предварително.

Редактирано от _pileto_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и опръстен.Преди месец-два отстраних същия теч на Ф20з1, но отидох в сервиз обаче.Бяха си направили белези на корпуса и на дистрибуторната капачка, но друго не мога да ти кажа за съжеление...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От колега , който е пуснал репорт а не ново мнение :

Слагаш белези на корпуса и на зацепването. Избиваш шплента внимателно и трудно , но става. Сменяш семеринга внимателно затваряш , слагаш и палиш, а ако не запалиш пак избиваш шплента и обръщаш перчатката и пак внимателно затваряш , слагаш и палиш. И всичко най жубаво........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От колега , който е пуснал репорт а не ново мнение :

Слагаш белези на корпуса и на зацепването. Избиваш шплента внимателно и трудно , но става. Сменяш семеринга внимателно затваряш , слагаш и палиш, а ако не запалиш пак избиваш шплента и обръщаш перчатката и пак внимателно затваряш , слагаш и палиш. И всичко най жубаво........

Това не го разбрах, но нека поясня, че ще сменям О-пръстена, а не семеринга. По-горе съм объркал двата щата... Вътре под дистрибуторната капачка в делкото е сухо. Теча е между корпуса на делкото и блока на мотора, и затова съм се насочил към смяна на О-пръстена. Вече го купих и тия дни ще го сменям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених О-пръстена, но забелязах че и семеринга пропуска масло под дистрибуторната капачка. И си тече доста като че ли... В бултрако казаха че семеринга на делкото не е отделен елемент, т.е. няма как само семеринг да купя, а трябва цяло делко :blink: . Некой нещо идея... сменял ли е въпросния семеринг и откъде го е купил. Благодарско предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това все едно заради скъсана връзка да си смениш обувките...ебати отговорите :) Може да не е отделен елемент но най-вероятно по-опитните хондаджии знаят как да сменят едно О-пръстенче на стойност 10 стотинки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Април сменях семеринга на Д14а2-англичанка,по-точно го смени майстора във Варна.Ако схемата при твоето делко е същата не ти трябва ново делко.Можеш от темата ,,Поръчки от чужбина'' да видиш кой номер ти е делкото,моето е 30132-Р2А-006 и размера е 12,5 на 22,55 на 5,5.Нека тези,които знаят повече кажат дали делкото на Д14а2 и на твоя двигател са индентични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Оригиналните" О-пръстени обикновено са точно по размер на жлеба и дори да се намажат със силикон, пак протичат. Гарантирано!О-пръстените имат два размера - вътрешен диаметър и диаметър на сечението.Взима се пръстен с милиметър по-малък вътрешен диаметър и с милиметър по-голям диаметър на сечението, за не повече от 50 - 70 стотинки, слага се и край на теча. Гарантирано!Освен ако теча не е от семеринга, но и семеринги има всякакви размери, струват стотинки и траят повече от "оригинални" за няколко лева. Успех със спирането на досадния теч, който между впрочем е доста опасен за повечето японски автомобили, тъй като делкото е над термостата, а от протеклото масло маркуча кабардясва и протича антифриз, което пък... нали.Успех още веднъж!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...О-пръстените имат два размера - вътрешен диаметър и диаметър на сечението.Взима се пръстен с милиметър по-малък вътрешен диаметър и с милиметър по-голям диаметър на сечението, за не повече от 50 - 70 стотинки, слага се и край на теча. Гарантирано!Освен ако теча не е от семеринга, но и семеринги има всякакви размери, струват стотинки и траят повече от "оригинални" за няколко лева. Успех със спирането на досадния теч, който между впрочем е доста опасен за повечето японски автомобили, тъй като делкото е над термостата, а от протеклото масло маркуча кабардясва и протича антифриз, което пък... нали....

С тия твоите размери се омотах, ама яко!!!!Дай пак!Тоо теч е много опасен за тия японки, вервайте! :lol: Колега, маани батка не пиши! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Оригиналните" О-пръстени обикновено са точно по размер на жлеба и дори да се намажат със силикон, пак протичат. Гарантирано!О-пръстените имат два размера - вътрешен диаметър и диаметър на сечението.Взима се пръстен с милиметър по-малък вътрешен диаметър и с милиметър по-голям диаметър на сечението, за не повече от 50 - 70 стотинки, слага се и край на теча. Гарантирано!Освен ако теча не е от семеринга, но и семеринги има всякакви размери, струват стотинки и траят повече от "оригинални" за няколко лева. Успех със спирането на досадния теч, който между впрочем е доста опасен за повечето японски автомобили, тъй като делкото е над термостата, а от протеклото масло маркуча кабардясва и протича антифриз, което пък... нали.Успех още веднъж!

Майкоу, леле :yawn::eat:От цялото това се разбра, че всичко в делкото струва стотинки, че оригиналното е най-лошо и че на японските автомобили им "кабардясват" маркучите на охладителната система от теч на масло откъм делкото......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като толкова ги разбирате тия работи, що въобще има подобни теми?Давайте десетки левове за "оригинални" гуми" през година. Живи и здрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...