whiteboy 2 #1 Публикувано 31 Юли, 2012 здравейте колеги ... след толкова проблеми с карбуратора на д13б2 реших да попитам дали хамалогията е голяма , какво ми трябва точно , трудно ли става и дали е уместно ? имам доста добро предложение за необходимите ми части но нз дали точно те ми трябватп.п. доста търсих но нищо не открих по темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 1 Август, 2012 Колега със същия успех и разправий ще я направиш и пълна игла .Всичко което трябва да преработиш за моно е и за иглата.Ти си мисли .Кво ти е на карба? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #3 Отговорено 1 Август, 2012 Колега със същия успех и разправий ще я направиш и пълна игла .Всичко което трябва да преработиш за моно е и за иглата.Ти си мисли .Кво ти е на карба?ами чесно казано незнам ... с една дума - смотан ... предлагат ми за 120лв. абсолютно всичко нужно за моното ....а аз искам да го сменя защото имам проблеми с оборотите който така и не мога да реша , от както почистих карба нямам и смукач , отделно когато си иска върви когато иска - не , когато иска гори малко иобратното абе абсолютен характер .... а преди два дни закупх на баща ми д15б2 седанче иза това още повече се навивам да слагам моното ( има от къде да гледам за да го сложа ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 1 Август, 2012 ... предлагат ми за 120лв. абсолютно всичко нужно за моното .... В тая цена е резервуар ,безинова помпа и бензинови пътища ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #5 Отговорено 1 Август, 2012 Аз ти предлагам като за начало да смениш майстора и после да мислиш да сменяш скопен дявол с ялова вещица. какво имаш предвид под всичко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #6 Отговорено 1 Август, 2012 човека не е майстор ... има няколко хонди на части и дори каза че би ми помогнал да ги сложим ... да за абсолютно всичко ... мисля че цената е мн добра вие какво ще кажете ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #7 Отговорено 3 Август, 2012 здравейте колеги ... след толкова проблеми с карбуратора на д13б2 реших да попитам дали хамалогията е голяма , какво ми трябва точно , трудно ли става и дали е уместно ? имам доста добро предложение за необходимите ми части но нз дали точно те ми трябватп.п. доста търсих но нищо не открих по темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #8 Отговорено 3 Август, 2012 (Редактирано) Ами има един синдром d15б-зле... Който е много срещан при моното... Аз неможах да стигна до там ама после стигнах и до по зле :D ама това си е друго. За части: Моното(всмукателя обурудван), делкото не знам дали става да се преправя в случая... Както е казал Фена резервоар, бензинови пътища, помпа, май и външния мап. За инсталацията не съм сигурен. Трябва да измислиш как да запушиш отвора на главата за механичната бензинова помпа. Ако не си пазарил и главата разбира се. И комп от д15б2.Друго не се сещам. Ако бъркам някой да поправя! Редактирано 3 Август, 2012 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #9 Отговорено 3 Август, 2012 Интересувам се като цяло дали ще има някакав ефект , мотора ще издрържи ли , ще вървили по добре ... такива неща от сорта на плюсове и минуси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #10 Отговорено 3 Август, 2012 С моното може да ти стане малко по икономичен. За вървене не мога да кажа какъв ще е ефекта. За издържане- ще издържи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 3 Август, 2012 Някои или го мързи или е чел през ред .Кво има да издържи една д13ка :D с моно от д15 .Ми те са еднакви бре човек ,разликата е че едното има поплавкова камера и си смуче бензина а другото са го заместили с два инжектора да си цикат там ,те се знаят кога .Хубавото е че колектора на д15б2 спрявмо тоя на 13ката става за нещо че оня май и в отпадъци ша му се мръщат .И те-така .От два месеца дира някои с д13 сток да направя една проба с монтаж за моя сметка и консумативи .И тая бензинова помпа механичната незнам защо ви пречи та ше я махате при положение, че не пречи па и друга тиква от д15 да сложите се тая .Направих бая д13ки и на срещата се видя как д13 карб/5та хеч/ се държи с д15 игла /4та хеч/. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #12 Отговорено 3 Август, 2012 доста талечко си иначе с удоволствие бих ти оставил сивичето да си поиграеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #13 Отговорено 3 Август, 2012 Ето я същата тема, но от далечната 2009-та година http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=34069&st=0&p=316393&fromsearch=1entry316393 Малко след пускането й колата стана моя. Какво да ти кажа, не съм карал с карб за да имам база за сравнение, но ето един клип (на него викаме за черната разбирай д13 с моно) http://vbox7.com/play:fd48c256(Фена да не чете следващото изречение )Не съм фен на карбовете по ред причини и си мисля че при всички положения е по-добре.(Беше предупреден, Фен ) Ето разбивка на всичко което ти трябва с цени, за да си прецениш 120 лв. добра оферта ли са според зависи какво включва това "всичко":Оборудван смукател - 30 лв.Делко - 40/50 лв (Тук искам да направя една вметка която установих и може да ти е полезна. Има разлика в делката на Civic 4 и Civic 5, нищо че и двете са от д15б2)Комп - 10 лв. (мога да ти подаря един такъв стига да ти се чака 2 месеца)Сега, има 2 варианта. Външна бензинова помпа с регулатор което от някоя морга ще ти струва 10-20 кинта. Вариант 2 - сменяш резервоар, помпа и магистрали. Резервоар с помпа около 70-80 се върти. За бензиновите пътища нямам идея.Инсталация - и тук незнайна цена, но ще е скромна. Не очаквай да литнеш. Ако искаш истинска разлика сложи пълна инжекция или дуал карб. Аз поне там усетих "силата". Но пък и паричките стават повече. За дуал-а не са толкова много де ама за пълната е натоварваща цифрата ( за справка - само смукателя от пълната ще ти струва повече от всичко изброено по-горе, да не говорим за другите неща)Та, моят съвет в заключение - Ако просто ти се прави нещо по колата от мерак и има кой да го направи кадърно - поиграй си, не е голяма инвестицията. Но ако гониш някакви брутални разлики и резултати не си на правилния път. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #14 Отговорено 8 Август, 2012 Колега, и аз преди 4-5 месеца бях на некакво такова мнение. След това с "леки" доработки от Батко фен. (глей само фене ква реклама ти права ) Колата е с карбове от д14а1. разпределителен вал от д15-ка + външна ел. помпа с ниско налягане. Цената е крайно ниска (идеална!) всичко излезе около 300 камъка +. Резултата - за мен задоволителен. (макар че човек иска още и още.. лакомия ко да кажа ) и както каза фена, опъва се на д15-ка пълна инжекцийка.П.С http://www.youtube.com/watch?v=Depeu6iWtHYП.п.с Ако прави нещо и наливаш пари. по-добре дай що се вика още 200 кинта към тия 120 за да знаеш, че поне не са отишли на вятъра, а не всеки път като изпреварваш да палиш свещичка и да се кръстиш 3 пъти. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #15 Отговорено 8 Август, 2012 супер е като цяло идеята но ФЕНА доста далечко от мен а и едва ли всеки би отделил време за да прави на когото и да било колата иначе с удоволствие бих предоставил терен за тест Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #16 Отговорено 8 Август, 2012 От клипа не знам за вас, но аз нищо не разбрах поради гениалната идея да се снима отзад. Момчето иска да маха краба, вие към двойна порция го засилвате И с тия дуали как е разхода? Щото имам едни сьомненийца, че не е много готин. И как така 300 лв? Мислех че е е много по-малко (около тия 120 лв които се гласяха за моно). За абсолютно същите пари се намира комплект смукател+комп+делко пълна инджекшън. Гаранция че дуала няма да се опъне нито на вървеж, нито на разход на иглата. Слагам пари на капака ако някой се чувства засегнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #17 Отговорено 9 Август, 2012 Ами на клипа върват заедно с д15-ката пълна от дясно 4-тата ген. Да иска да го махне, защото колата е изключително мудна.Виж колега, и аз бях скиптично настроен към карбовете, но в последствие разбрах, че не е точно така Колата ми се кара и на газ. (бум обикновенната газова и няма ядове)докато ако я гони към пълна игла, ще е +1000 кинта за газова (ако човека реши да слага газ де)Ами разхода ми е всеки път различен. На бензин не съм се опитвал даже да я засичам, защото там винаги я карам в критичните. 8к. За газ, така е настроена от фена, че с 20 кинта 200км. с нормално каране смесен разход! Разбирай превключване до 3к оборота. Не си мисли, че и на газ не върви, защото храни до 160 без проблеми. Не знам кое върви повече, но съм си изключително доволен от доработките които и се направиха. Та за пълна игла са ти нужни:Всмук. колектор д15б7 + компа, инсталацията делкоторезервоар помпа.обд1Горивни пътищаКомпа трябва да може да се чипва, или да е чипнат, за да може да се запише бин с таблици за д13 и като теглиш чертата ше ти излезе 600 камъка, като стой та гледай.А защо 300 кинта ли? Еми.Карбове д14а1 + филтърна кутия - 100Филтър - 15Гарнитура- 25Ел, помпа с ниско налягане 60Вал от д15-ка - 40 + 50-60 кинта за работа и ето ти 300 кинта в моя случай понеже газовата беше много сакато вързана трябваха маркучи, тройник, малко бензинови пътища за помпата. Изп. Колектор от д16з6 70-80 кинта и колата става доста добре вървяща за класа си. (мойта даже е с катализатор и със сток колектор ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #18 Отговорено 9 Август, 2012 еми с моното с 20лв гас (цена 1.22лв) минава над 200км юркане както искаш така го смятай и не мисля че карба върви повеече от моното трябва да потърси малко обяви за коли на части не е задължително да е у форума защото тук цените са малко високи заради фенството и моното си ускорява нормално на гас и минава 160... а това че трябвало газов иннж.. за 1000лв пълни глупости и на моното и на пълната.. но това е др тема ..колегата за 300лв може да мине към пълна инжекция или за около 200 към моно..говоря за читави части ако го питате човека кво иска ми ще каже и да върви много и да харчи малко и да евтино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #19 Отговорено 9 Август, 2012 Заповядай с д15б2 срещу мойта карбова дролика кеф ти на газ кеф ти на бензин Иначе много ми е интересно как за 300 лв ще намериш всичко необходимо за пълна игла. А колкото за разхода. Дай ми да я покарам тая д15-ка с моно дето с 20 лв с юркане колкот искам ще мина над 200 км.(и аз мога да скопя карба но не искам. Все пак искам да усещам и малко динамика а не само да върви там колкото да не е без хич. ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #20 Отговорено 9 Август, 2012 Механиката си е механика Стига с тия електроники, че вече ми се повръща от тях Както казва Джеръми Кларксън, няма по-хубаво от това шофьора да конторила ситуацията в една кола, а не електрониката Фене много скоро, живот и здраве, ще се видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #21 Отговорено 9 Август, 2012 @fast_ghost, колега аз тия 300 лв не си ги измислям, защото вече съм минал по тоя път. Единствено сега като се замислих бъркам с около 20-тина кинта защото забравих, че имах вече монтирана външна бензинова помпа. Пак казвам че е мазохизъм да се сменя резервоар и пътища. И не става от д15б7 защото е различно ОБД. Става само и единствено от д16а6. На скоро даже Атома пусна въпросния комплект за 260 лв., така че излизат оферти ако си търпелив. Не знам къде ги видя 600 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
whiteboy 2 #22 Отговорено 9 Август, 2012 незнам какво да кажа колеги ... незнам и какво да правя .. не обичам много много подобен тип промени осоенно аз да ги правя, че винаги си намирам косур и от там нататак става все по зле :D ... ако не бяха тези проблеми с оборотите нямаше да си помисля и за подобен сорт ремонти ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #23 Отговорено 10 Август, 2012 (Редактирано) fast_ghost ако колата ти е сток няма проблеми ама ако не е отивай в детската градина да си мериш онази работа там..твърдо анти карб съм аз (нищо лично към никой) за мен карба е отживелица и аз съм по пътя с пълната инжекция и цената е 300 просто се търси нормална цена.. и за разхода помисли си пак малко и тогава пиши пак с юркане ала бала евала на фена че се е занимавал с колата ти ама не се излагай Редактирано 10 Август, 2012 от TEHKO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatakn 29 #24 Отговорено 10 Август, 2012 до тук всички говореха само за частите, никой не каза нищо за чипването кой, колко,къде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #25 Отговорено 10 Август, 2012 за разхода ти казах строго относително е как ще я караш и къде ще я караш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #26 Отговорено 11 Август, 2012 Какво значи ако колата ти е сток, аз ти говоря че е с 2 карба и вал от д15-ка ... за какъв сток ми говориш? То много ясно че колата не върви колкото д15б2 ако е сас сингъл карба и д13-ковия вал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lazar2005 0 #27 Отговорено 4 Септември, 2012 Колеги утре мисля да взема една хондичка 1.3 16в седан с карб. и мисля да и сложа моноинжекция защото съм чувал че има разлика и файда (не съм фен и на карбораторите), но никога не съм се занимавал с хонда горе долу сам човек може ли да се справи с компа - там ми е притеснението, а не механиката или към някоя тема да ме насочите кадето е описано по-подробно преработката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #28 Отговорено 4 Септември, 2012 fast_ghost ако колата ти е сток няма проблеми ама ако не е отивай в детската градина да си мериш онази работа там.Aми колега заповядай щом си толкова навит казах ти. ти от 1.3 ли се боиш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #29 Отговорено 4 Септември, 2012 1.3 седан коя тя бре. щом питаш дали можеш да се справиш ,значи не си мноо наясно .за моното окъ иди приди .Ма аджеба я ми кажи дали прочете цялата тема или само заглавието .И кое ще е по добе моно или пълна?А за моно или тн нека доиде една д13 с моно от д15 и да застава с чертата . Трънчо ,гледам пари на капака на ключовете навит ли си . http://vbox7.com/play:90ac82a4af Като гледам повечето д15 и те така ускоряват стокови имам в предвид. на клипа е д13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #30 Отговорено 5 Септември, 2012 Моя грешка сега видях че матора е от 6-та ген. май е д14а7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lazar2005 0 #31 Отговорено 6 Септември, 2012 ще го видим понеделник вторник че неуспяхме да прехвърлим колите вчера .....а иначе колата е 93 края и в ауто датата въобще не ми излиза 1.4 75 коня няма такова животно според нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #32 Отговорено 6 Септември, 2012 ще го видим понеделник вторник че неуспяхме да прехвърлим колите вчера .....а иначе колата е 93 края и в ауто датата въобще не ми излиза 1.4 75 коня няма такова животно според нея Батка. Матора не е от тая кола. от -6та ген е. В аутодата няма да ти излиза защото е от 6-та ген хонда а не от 5-та (купето ти е от 5-та Погледни капака на клапаните.)Един съвет. Преди да купуваш подобни коли от подобни сглобки бих ти препорачал. ДА сравниш номера на матора с документите на колата. Имах един случай с един приятел който си купи кола която не съвпада с описаното в документите. На днешно време можеш да очакваш от всеки всичко. ПРоверката- Висша форма на доверие!. На снимката съм оградил с червено къде се намира номера на мотора. Ако искаш погледни, или му се обади на човека, и го питай. Може моното да е слагано после. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lazar2005 0 #33 Отговорено 6 Септември, 2012 ТОва още веднага като се видим ще го проверя защото една приятелка заедно с нея визяхме на ренгена в кат и после викат полицайте ето ви гълъбчета едни гривни и на наказателния паркинг колата ние във 2-ро ни закараха щото сме отт банишора (поне си бях близко до нас )и те така аз затова викам да видя в ауто датата ква стаа тука Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lazar2005 0 #34 Отговорено 8 Септември, 2012 (Редактирано) Колега понеделник вторни сигурно ще я гледам да я прехвърлим ...намерих в нета това http://honda.testdrive.bg/modification/6311/Civic-V-1.5i16V90Hp.html мисля че е това колата с тоззи мотор само дето няма информация с кой мотор е може да е някакъв преходен модел ..... но като проверя в талона ще се разбере Редактирано 8 Септември, 2012 от Lazar2005 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #35 Отговорено 8 Септември, 2012 а бе човек аз ти казвам че мотора не е от тая кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #36 Отговорено 19 Септември, 2012 Аз малко закъснях с коментарите по тази тема, но искам много да благодаря на Фенчето, че намери време на направи и мойта кола Та от единичен карб, вече съм с два Има коренна разлика и съм много доволен от вървенето. Евала Фенче, просто знам, че ти си човека за карбовете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове