hahi 2 #1 Публикувано 31 Юли, 2012 Привет на всички,днес си смених маслото за първи път след като си купих колата.По старата табелка за смяна маслото е 5w40и затова налях пак същото,но за мой ужас двигателя стана по-щумен и му притракваха повдигачите.Какво ще ме посъветвате да направя.Преди да го сменя двигателя си беше о.к.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #2 Отговорено 31 Юли, 2012 Ако е бил пълен с руски добавки преди смяната... Ходи направи един реглаж клапани и какво масло си налял ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahi 2 #3 Отговорено 31 Юли, 2012 Нямам представа дали са слагани добавки,аз сложих масло WOLF 5w40 предлага се в AUTO 1 в Пловдив и казват,че клиентите били доволни от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #4 Отговорено 31 Юли, 2012 Самата марка масло може да е с друга гъстота и да не е подходящо за тоя двигател. Както ти казаха напряви си първо реглаж ако не е с хидравлични повд, виж точно по каталог какво масло трябва да е не само 5-40 какъв стандарт трябва да е и дали да е пълна или полу синтетика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahi 2 #5 Отговорено 3 Август, 2012 Привет,повдигачите са хидравлични и няма как.Ако сложа 10 на 40 дали няма да му дойде гъсто.По аутодата му препоръчват 5-40 вискозитет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #6 Отговорено 3 Август, 2012 Привет,повдигачите са хидравлични и няма какЯ пак си помисли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahi 2 #7 Отговорено 4 Август, 2012 Възможно е и" майсторите '' да се ме подвели с повдигачите.В крайна сметка ще помоля знаещите и разбиращите да пояснят с какви е?Мотора е 1.4 -83к.с.И малко помощ от съфорумците от Пловдив за читав и проверен майстор на Хонда за града.Предварително-благодарности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 4 Август, 2012 Подвели са те! Иди някъде да ги регулират и ако пак тракат, значи маслото, което си сипал е менте! Ти нали си от Пловдив - няма ли читави и проверени майстори, които регулират клапани?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #9 Отговорено 4 Август, 2012 Нямам представа дали са слагани добавки,аз сложих масло WOLF 5w40 предлага се в AUTO 1 в Пловдив и казват,че клиентите били доволни от него.приятел тия от алто 1 са пълен леш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #10 Отговорено 5 Август, 2012 То всеки си хвали стоката знаете как е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #11 Отговорено 5 Август, 2012 Най-вероятно е имало добавка в старото масло.Каквото и да е 5W40 трябва да си отговаря на стандарта за вискозитет като базово масло.Нищо ,че не съм чувал марката .Друг е въпроса какви добавки има вътре и колко са качествени,но това се определя от цената ,която иска търговеца при другия дето бутилира ..... .Така или иначе предлагам да се вкара една хубава руска добавка за източване на масло.Казвам руска щото те предлагат скромна цена за качеството си.Мисля ,че OLD CHAP ползвах миналата седмица за моята хондела.Кара се 50-150 км с нея и повярвай ми сваля и херметика от болтовете.Тогава се налива прясно масло като се почва в ред от синтетика към минерално да се види къде разхода на масло е поносим.И сме готови с оценката на двигателя.Пиша това щото се хващате за клапаните ,пък те са последната грижа.След регулировка всякак ще млъкнат ,че даже и без масло.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahi 2 #12 Отговорено 7 Август, 2012 Привет,колега наистина чувам добри отзиви за тази добавка ''Феном'' от къде мога си поръчам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #13 Отговорено 7 Август, 2012 ...аз съм с такова масло WOLF само,че 10/40 и нямам проблем с него нормално масло като другите които съм наливал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #14 Отговорено 7 Август, 2012 Свършиха се марките масла , за които сме чували ли че си правите така ташак?Това с добавката за чистене и каране 50км-150км ми се вижда прекалено жестоко предвид агресивния характер и почистващите свойства на тази добавка.Като знам че има добавки дето се наливат буквално преди да източиш маслото и оставяш колата да поработи 2 мин, тия километри за руската добавка ми се виждат много.А щом маслото чисти много,значи смазва малко понеже тия двете са пряко свързани.А и защо чистите и от какво чистите всъщност двигателите отвътре?Карайте с хубаво и признато масло, то има и почистващи свойства но доста добре преценени.Така си гарантирате чист двигател отвътре.Единствено ако положението което сте заварили е много зле,тогава пробвайте с добавка ама според мен е по-добре от тия краткотрайните.Колегата пуснал темата да сменя скоропостижно маслото с по-истинско и да си има едно на ум за ремонт на мотора,че кой знае с каква грес е работило докато ти продадат колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #15 Отговорено 12 Август, 2012 Fenom предлагат 3 добавки за чистене на нагар и отлагания.10 минутна за бензин,за дизел и бавна за 50-150 км.Не говоря наизуст а ...от етикета.Ползвам марката от 8 години.Не я продавам,не я внасям ,само съм доволен клиент.От 8 лв преди време ...в момента е 20 лв и пак я купувам ,защото клиентите ми са доволни.Защо си чистим двигателите ли?Върна ме в в 3 курс...На всяка 5-та "италианка" не мога да източа маслото...та по принуда ползваме добавки.Нищо лошо няма в това че не сме чували марката на маслото,важното е на етикета да има API.Тия дето сме ги чували се бутилират тук в Русе...не ме питай как си купувам масло Ползвам ламаринки 2 литра на Мотул ,че в завода нямат консерви...Независимо от това 10W40 на всяка нонейм или именита марка трябва да си отговаря на вискозитета за температурния режим.Никой търговец няма да си позволи да бутилира нещо което не отговаря на това което пише на тубата.Освен тия, които поръчват фирмени масла с цел да скъсят живота на автомобила ,за да може да се изкара някой лев гаранционно и извън гаранционно.Но това е политика на дребно и се практикува само в Източна Европа.Ако четете другите форуми,сигурно сте забелязали теми за "светене на лампата на маслото" сменено в сервиза гаранционно и струващо майка си и баща си.Примерно Валео поръчано от Нисан и Рено.Тойота поръчано от Тойта и Фордовото масло.Имам клиенти оплакващи се и от Опел,Субару,Киа и Хюндай ,но аз не съм се убедил лично и не го твърдя.Така или иначе трябва да се знае истинското състояние на двигателя,за да вземат конкретните мерки.Ако човека може да си позволи да си сменя колата всяка седмица ...едва ли би писал тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #16 Отговорено 13 Август, 2012 Масло и Valeo . Сигурно Еlf имаш предвид, което си е едно поскредствено масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #17 Отговорено 15 Август, 2012 Fenom предлагат 3 добавки за чистене на нагар и отлагания.10 минутна за бензин,за дизел и бавна за 50-150 км.Не говоря наизуст а ...от етикета.Ползвам марката от 8 години.Не я продавам,не я внасям ,само съм доволен клиент.От 8 лв преди време ...в момента е 20 лв и пак я купувам ,защото клиентите ми са доволни.Защо си чистим двигателите ли?Върна ме в в 3 курс...На всяка 5-та "италианка" не мога да източа маслото...та по принуда ползваме добавки.Нищо лошо няма в това че не сме чували марката на маслото,важното е на етикета да има API.Тия дето сме ги чували се бутилират тук в Русе...не ме питай как си купувам масло Ползвам ламаринки 2 литра на Мотул ,че в завода нямат консерви...Независимо от това 10W40 на всяка нонейм или именита марка трябва да си отговаря на вискозитета за температурния режим.Никой търговец няма да си позволи да бутилира нещо което не отговаря на това което пише на тубата.Освен тия, които поръчват фирмени масла с цел да скъсят живота на автомобила ,за да може да се изкара някой лев гаранционно и извън гаранционно.Но това е политика на дребно и се практикува само в Източна Европа.Ако четете другите форуми,сигурно сте забелязали теми за "светене на лампата на маслото" сменено в сервиза гаранционно и струващо майка си и баща си.Примерно Валео поръчано от Нисан и Рено.Тойота поръчано от Тойта и Фордовото масло.Имам клиенти оплакващи се и от Опел,Субару,Киа и Хюндай ,но аз не съм се убедил лично и не го твърдя.Така или иначе трябва да се знае истинското състояние на двигателя,за да вземат конкретните мерки.Ако човека може да си позволи да си сменя колата всяка седмица ...едва ли би писал тук.За италиянки може би има резон,но моите са все германки и австрийки,та не ми се налага.И все пак, бруталните нагари в капака на клапаните може и механично да се свали,пък за останалото 1-2 промивки да първите две смени не са ли достатъчни,че да се промива на всяка смяна на маслото?А и не съм съгласен че само защото някъде пише че маслото отговаря на API стандарт, обезателно значи че е така.По-добре да го прочета този API стандарт на бутилка от масло,марката на което съм чувал,отколкото да го чета на бутилка от веро със сменен етикет примерноА какво бутилират в Русе , идея си нямам , но едва ли е повече от 1-2 марки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #18 Отговорено 17 Август, 2012 (Редактирано) Нямам за цел да разбунвам духовете,марките са над 20.Вискозитета на маслото се сравнява елементарно с един прост способ.1 литър или половин литър масло се пуска през тръбичка 1 мм.и се засича време.Проба на 25 и 90 градуса.2-3-5 различни марки трябва да изтекат за еднакво време.Ако някой не помни в маханика на флуидите се учи.Все още вискозитета е съпротивление между пластовете на даден флуид.За API-то теоретично си прав ,но не вярвам някой да го прави.Разлика се хваща в натоварените машини в рамките на седмица-камион,трактор,комбайн.Проби-фактури-дела и търговеца изгоря.Ремонта на един двигател там е 5 цифрена сума.Не вярвам някой да е толкова лаком,че да се излъже да сложи фалшив сертификат за вискозитет. Редактирано 17 Август, 2012 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #19 Отговорено 17 Август, 2012 Масло и Valeo . Сигурно Еlf имаш предвид, което си е едно поскредствено масло.Валволин имах предвид...сори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове