Jump to content
mlntdrv

Огледалата на Accord 6th

Recommended Posts

Още от самото начало страничните огледала ми направиха лошо впечатление. С дясното нямам особени проблеми, но с лявото... Публикувано изображение Нагласям си го максимално наляво и пак надничам, когато трябва да видя какво се случва в съседната лента. А не са развалени, настройката си я правя отвътре, от бутоните. Публикувано изображение

 

Ясно е, че не е нормално това, но по принцип ли са с такива огледала, или аз не съм имал късмет при покупката? Публикувано изображение Ако има нужда да се човърка нещо, препоръчайте някой. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или си седнал на задната седалка или наистина имаш проблем с огледалото. Пробва ли да го наместиш с ръка директно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или наистина имаш проблем с огледалото.

Тва ще да е, да.

Пробва ли да го наместиш с ръка директно?

Пробвах, но си има съпротивление и не го натисках повече, за да не го счупя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно някой го е сменил с такова от кола с десен волан :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно някой го е сменил с такова от кола с десен волан :cool:

Еее, не са ли симетрични... къв е смисъла от тая тъпотия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ни сЪ симетрични, ъгълът на цялото тяло на огледалото е различен. Иначе механизмите вътре, и стъклата са еднакви.А смисълът е, че се вкарват много коли от Англия, за части, и безполезните огледала са без пари :cool:

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, но не мога да редактирам вече!Значи, получава се точно, както го описваш. Дясното огледало горе-долу е добре, но за лявото трябва да се наведеш, за да видиш кво става.На CRV-то ми огледалата са като портативен телевизор. Паркирах на 1 м.от задната броня пред тухлена стена. Седнах на лявата седалка, и се опитах да си настроя огледалото. Ми на лявото се губят около 80 см.от стената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то си личи ако е не е каквото трябва - поне при мен. Лявото е разделено на две части. Твоето има ли вертикална линия?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никаква линия. По принцип има 2 незавизимо въртящи се половини, така ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводското стъкло на шофьорското огледало (може и да) има вертикална линия, съответно ляв волан- ляво огледало, десен волан - дясно огледало. Повечето от стъклата, произведени, незнайно къде, като резервна част, нямат линия.Не знам, какво имаш предвид "две независимо въртящи се половини", но мисля, че отговора е Не.Механизъмът за нагласяне на огледалото е закрепен неподвижно в корпуса, и само стъклото се мести нагоре-надолу и наляво-надясно. А целият корпус се върти около ос в стойката за закрепване към вратата, за да можеш да го прибереш, към вратата. Когато го отваряш, в един момент то щраква и спира. Точно този момент е различен за кола с ляв и кола с десен волан. Ако огледало от кола с десен волан е сложено на кола с ляв, при отваряне на огледалото то щраква и спира, но в позиция за кола с десен волан, и колкото и да нагласяш стуклото отвътре от копчето, няма да се получи, защото целият корпус трябва да се завърти още малко навън.Можеш да го завъртиш и фиксираш с винтчета или лепило, но тогава ще остане неподвижно, т.е. при удар няма да се прибере, а ще се счупи тотално.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че колегата "Dachev" имаше в предвид малката част в края на огледалото за мъртвата точка.

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че позлвам на колегата темата, но да попитам колегите с Акорд 6 - огледалата "свирят" ли при висока скорост.Моята след 100, 120 ми подсвиркват а към по високите скорости дори вибрират.Иначе огледалата изглеждат да са оригинални, без никакви проблеми, фуги или недовиждане.Болежката споделена ли е или съм прецедент :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение как така огледалата да свирят ?!? Да свисти вятъра покрай тях ли ?! И защо смяташ че са огледалата ами не някое уплатнение ? При мен се получава свистене ... ама не при 120 ами при 200 (тествано) и не от огледалата, ами от уплатнение и дори не отпред ами отзад :D

Инъче чувам само музиката от колата и шума от скапания асфалт на магистралата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От самият вятър и съм почти сигурен че са те. Като сваля прозорецът и се чува точно от там. около 120 е тихичко едва забележимо. Направи ми впечатление защото на първото каране още нямаше СД и беше тихо като в гробище вътре :)При 200 направо си вибрираха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...