blue_shadow 1 #1 Публикувано 27 Юли, 2012 (Редактирано) Здр, колеги, имам проблем със странен нискочестотен шум, като от някакво напрежение /триене/ отпред, при завой от 90 и повече градуса наляво или надясно. В сервиза майстора гледа колата, кара я и каза, че не вижда никакъв проблем. Лагери, карета, носачи, спирачни апарати и всичко по окачването е ОК, маслото в скоростната кутия е ОК, откачихме даже ремъка на хидравликата за волана и без работеща помпа пак има шум. Шума се появява когато колата е на скорост, 1ва, 2ра, 3та и се появява в пика на завоя. Опитах да пробвам да изключа от скорост и да видя дали ще има шум, но най-вероятно поради намаляване на скоростта шума не мога да го чуя.Моля за мнение колеги, имали подобен проблем, или вещи в занаята. Търсих подобен проблем в темите, но не намерих нищо подобно. Колата е Сивик 6gen., 1,4is - D14A8, 90к.с., 1998год. Редактирано 27 Юли, 2012 от blue_shadow Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 27 Юли, 2012 Кога последно си сменял малсо на скоростната кутия и какво сипа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blue_shadow 1 #3 Отговорено 28 Юли, 2012 Кога последно си сменял малсо на скоростната кутия и какво сипа ?При покупката на колата преди година е проверявано и майстора каза, че е добре. Преди няколко дена друг майстор също го гледа и каза, че е бистро и на ниво. Ако има проблем с маслото, не би ли следвало постоянно да има шум, виене и други признаци? (Карал съм кола, която в последствие съм установявал, че има нужда от доливане на масло в кутията и не съм забелязвал разлика преди и след процедурата.) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 29 Юли, 2012 Сега да ти кажа за какво ти казвам за скоростите и маслото, то на око и аз си харесвах моето масло ама кутията не го гледа на бистрота а на качества. Маслото в скоростите на хонда или поне тея които съм срещал и тук в форума съм чел се сменя на 40 000 км, щом ти не си го сменил при покупката кои ли знае оня кога го е сменил преди тебе. Аз имам една ланча ипсилон верно не е хонда ама и тя има скоростна кутия при нея същото нещо се получваше при много голям завои обратен ляв или много остър десен с ниска скорост, като при маневра, свиренето беше нискочестотоно като на стържене ( сищия звук вади диф на ЦРВ ако не му е сменяно маслото) звука много наподобява и виене на хидравлика ама не е. След като не исках да повярвам че са скоростите щото бях проверил маслото и си беше на ниво и бистро взех че смених маслото на хидравликата с идеята че е тя, е да ама не е свалих ремъка карах без хидравлика и шума си остана. Останаха само скростите, или по точно разсъждавах че звука идва от диференциала и , след смяна на маслото всичко млъкна, според мен маслото с времето губи визкозитета си. Щом не си сменял масло нищо не ти пречи по препоръка на хонда (40000) да го смениш, така ако не млъкне ще ми запушиш устата, но пък ще си сменил маслото като част от обслужването на колата и за неино добро Ако пък млъкне..... няма да съм писал на празно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blue_shadow 1 #5 Отговорено 1 Август, 2012 ОК, моя проблем е напълно идентичен. Ще пробвам да сменя маслото. Само че не знам какво да взема, в аутодата пише, че трябва да се сипва масло Honda MTF? Подобно масло, едва ли ще намеря (освен от сервиз на Honda), така че остава да сипя някакво по-качествено за ръчни скорости? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chus 13 #6 Отговорено 5 Август, 2012 И аз мисля че трансмисионната течност ти е за смяна. При мен се чуваше едно виене при обратен завой например с повече газ. 2л нова МТФ и вече не се чува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 7 Август, 2012 Точно за този симптом говорим, и при мен ланчока беше така. малко газ да дадеш и веднага обажда в обратен завои. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #8 Отговорено 24 Януари, 2013 Здравейте колеги,Някой да знае дали този проблем се е оправил със смяна на маслото? Аз мислех да пускам нова тема, но видях тази. Значи аз имам подобрен проблем и като навъртя лев или десен на повече от 45 градуса да кажем, почва да има едно бучене. То се проявява естествено, когато дам газ и в момента, в който пусна газта изчезва. Също така много се проявяваше, когато имаше сняг и колата пребуксува на завой. Така си вие от както купих колата и принципно не ме притеснява ако не става по-зле. Винаги сам си мислел, че е хидравликата, но от друга страна тя вобще не вие, когато въртя на място (само при пълен, но то е нормално). Почвам да си мисля дали не е деференциал и ако трябва да се правят скорости не ми се мисли... Мисля да ходя да взема 2 литра МТФ както всички препоръчват пак да видим... Имате ли някакви други предложения? Разни добавки не ми се слагат и съм предубеден към тези неща.Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #9 Отговорено 26 Януари, 2013 Ново масло от Бултрако мтф и заспа. Никакви шумове и скоростите са мехлем. Пурва дориможе да влезе при50 нез междинна газ.../) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 27 Януари, 2013 Пурва дориможе да влезе при50 нез междинна газ.../)Я сега пак та на колко ше влезе ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #11 Отговорено 28 Януари, 2013 При 40 влиза без междинна газ, при 60 дори мога да я вкарам с междинна газ или двойно амбриране.. Само за експеримент иначе няма нужда от тези глупости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 28 Януари, 2013 А някои не вярват че е от маслото, като се сетя и аз през кви ли не тестове и варианти мислех да мина само и само да не обвиня него И ето на готово съм ти го написал и пак си мислиш за добавки и за ремонт на скорости вместо да черпиш вода от извора колкото и нескромно да звучи Не знам сако колегата пуснал темата защо не писа в краина сметка при него какво се е случили след смяната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #13 Отговорено 29 Януари, 2013 Е как няма да почерпя... Само някой ден да се добера до Пловдив и няма да е само вода Иначе се оправи, но ме притеснява дали нещо не съм им направил на скоростите, че около 1000 километра ги карах с лекото виене ... дано нищо им няма, че иначе... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blue_shadow 1 #14 Отговорено 27 Март, 2013 Не знам сако колегата пуснал темата защо не писа в краина сметка при него какво се е случили след смяната.Извинявам се, че не съм писал какво стана, но веднага след смяната, заминах на море в Гърция и съм забравил. Шума изчезна и досега няма никакви ядове! Маслото (Honda MTF) го поръчах от Бултрако Пловдив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #15 Отговорено 12 Ноември, 2014 Колеги, Пак започна да вие моята при обратен завой с повече газ. След като смених мастото в Бултрако с МТФ съм минал 35000 и чак сега започна и то след като сложих железните джанти със зимните гуми - явно има някаква връзка като са по-тежки. Освен пак да го сменя? Може ли пък за 35000 да си е изгубило вискозитета или вече говорим за проблем в скоростите? Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове