Jump to content
Markony

Монтаж на ГИ

Recommended Posts

На кафето и аз ще доида, искам да се запозная с ентусиаста Markony :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах не съм ентусиаст Слави.Работя професионално от 89 година.Минал съм всички длъжности от чистач до приемчик в Нисан и имам собствен сервиз от 95 година.После се специализирах в климатици,че е по-добре заплатено.Иначе специалността ми е автоелектроника.Почнах да пиша у форума ,че много умрял нещо.Иначе не бях влизал от 6-7 години.Тотализирах 2 сивика и пак бих си купил японка 95 година,ако ми падне запазена.Д15Б2 е уникален мотор.Русе-Приморско -Русе 5,5/100 газ с изпарител татрарини и смесител мой патент...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, да ама в газовите явно ти е сефте, за това така се изразих, инак си личи че имаш солидна основа като познания и умения :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда преди време се хванах да правя управление на дюзи в газова фаза директно от компа на хондата,но нито имаше дюзи тогава нито инфо и изобилие от части както сега.Р28 може директно да управлява газта с 2-1 епром.Ма бяхме млади тогава и имахме време :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза да не е бил до бл. Руй планина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза да не е бил до бл. Руй планина?

Да,до пенсионерския клуб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда преди време се хванах да правя управление на дюзи в газова фаза директно от компа на хондата,но нито имаше дюзи тогава нито инфо и изобилие от части както сега.Р28 може директно да управлява газта с 2-1 епром.Ма бяхме млади тогава и имахме време :).

Видя ли ся що казвам че си ентусиаст :) щото тва за дюзите и на мен ми е минавало през ума ама така и не се захванах, не бях сигурен кво ще направя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза да не е бил до бл. Руй планина?

Да,до пенсионерския клуб.
Едно време бая съм го посещавал с едно бяло Пежо 605, едно Волво 940, зелено Рено 19, беше тръснато и едно БМВ 525ТДС, не помня само с комбито Рено 21 дали съм идвал. Милен съм ако не можеш да се сетиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза да не е бил до бл. Руй планина?

Да,до пенсионерския клуб.
Едно време бая съм го посещавал с едно бяло Пежо 605, едно Волво 940, зелено Рено 19, беше тръснато и едно БМВ 525ТДС, не помня само с комбито Рено 21 дали съм идвал. Милен съм ако не можеш да се сетиш.
Помня ...особенно Волвото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Markony интересуваме какво стана с свещите denso TT, одобри ли ги, как се държи хондата, питам защото ми престои да сменям свещите пък и карам като теб на газ и ако може да ме светнеш за цената им.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер. Имам една малко странна молба към вас.. Има ли някой, който да има схема за свързване на Фобос. Трябва ми, защото имам един мап сензор към рейката, който не е свързан и ми е интересно ще успея ли да го свържа сам. Бладодаря предварително..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Markony интересуваме какво стана с свещите denso TT, одобри ли ги, как се държи хондата, питам защото ми престои да сменям свещите пък и карам като теб на газ и ако може да ме светнеш за цената им.Поздрави.

Няма кахъри за сега,имам само 5000к километра.На лоша смес-бедна или богата се държат добре.Не знам колко ще изкарат,ама за 5 лв....поне още не са ги изкопирали :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер. Имам една малко странна молба към вас.. Има ли някой, който да има схема за свързване на Фобос. Трябва ми, защото имам един мап сензор към рейката, който не е свързан и ми е интересно ще успея ли да го свържа сам. Бладодаря предварително..

То има няколко фобоса.Май че Мап-а беше сервизен ,само докато се прави настройка.Иначе са 3 кабела,как няма да ги вържеш.Информация можеш да вземеш от Пропан.ру и колеги.инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ritmoblus - карам с такива свещи около 8к км и нямам проблеми. Сложих ги след като комплект иридиеви на денсо заминаха за няма и 2к км. От тогава реших със сравнително евтини свещи да карам да не ме е яд :)Тук в тази тема интересни неща си пишете и реших да питам относно смесите и настройването им. Еку-то на хондата не се ли адаптира по ламбда сонда т.е. и да обедниш газта моторната електроника няма ли да се адаптира и да оправи грешката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са различни,едваква е технологията Twin Tip.Хондата адаптира доста бързо.По две банки-предна и задна сонда ,като за задната има значение температурата в катализатора(за Харви ) говоря.На бензин ситуацията е следната.Short Fuel Trim или моментна корекция на смес в % прави регулировка в рамките на 1-2 секунди.Ако системата обедни или обогати 10 поредни пъти сместа(Става въпрос само за едното от двете или обедняване или обогатяване)Се записва 1 % към базовата таблица за горивото,което се запомня от компютъра в същата посока.При следващо запалване,компютъра стартира с тоя % корекция в картата.Дефакто тоя % се нарича адаптация или LFT.Адаптацията се променя само с 10 поредни корекции в обратна посока.Адаптация се ресетва с откачане а акомулатор,сваляне на предпазител или през диаг.тестер.Адаптацията или LFT-Long Fuel Trim записва грешка за бедна или богата смес при корекция 20% от базовата карта.Дефакто при тая ситуация диагностиката може да изкара и други грешки.Примерно неработещ цилиндър-най често 4-ти .Настройката на ГИ правя по LFT,Като лично за мен съм променил логичните настройки,но ги взимам предвид като карам.Давам пример.При поддържане на скорост,примерно градско-50 и извънградско-90/100 км/ч съм обеднил 10-15 %.При изпреварване,ускоряване съм обогатил с 25%.На практика кво се получава.Като карам спокойно,пенсионерски получавам икономия,Като трябва да изпреваря имам много мощност.Уловката е ,че трябва от време на време да ръчкам,за да се компенсира отрицателния LFT с преобогатената смес при изпреварване.На практика като се прибера в бокса ЛФТ ми е с корекция 0.Икономията от поддържане на скорост се е компенсирала с изпреварването и ускорението.Тая схема опитно я постигнах и съм много доволен,най ве4е от динамиката при изпреварване.При стандартния случай,най ве4е с ГИ,който има постоянна ОВ с LFT,сместта ще е близка до перфектната.Аз предпочетох да добава мощност,която да компенсирам с другите режими,като цяло резултата в разхода е същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това звучи интересн и явно на практика си го тествал :)Та това сигурно е така, но при по новите еку-та. Предполагам, ОБД2?И другото, за да постигнете обедняване на сместа на газ тр да намалиш стойностите с 20% примерно така ли?Не записва ли грешка и да започва да работи по базови таблици?

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,новите е .Връзвам се към 16 пинов куплунг.Още не съм го отварял...той е най-девственото място на Харвито.На зима ще му дойде реда.Ще запише грешка след време.Обедняването и 1 % върши работа.Все пак гледам да обеднявам до там че мотора да работи комфортно .Имаш фарове,климатик,дето трябва да се хранят.На всичкото отгоре тия %-са ориентировъчни от базовата автонастройка на инжекциона.Тва е едно към гьотере настройка само колкото да не угасне колата.Дефакто не съм отварял бензиновата карта да я сравнявам с газовата.в един момент виждам от софтуера на ГИ безнзиново време,газово време и през ОБД-то адаптацията.На практика ,бензиновата карта не ме интересува като времена.Достатъчно е адаптацията да е добре,останалото япончетата са го сметнали горе долу добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега понеже съм със същият ГИ, и явно ми е настроен на минимума, когато пусна климатика и колата е неподвижна мотора започва да тресе и не се чуства добре. Дали ако си поиграя с испарителя ще има ефект и по точно на коя стряна да врътна малко.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТОва,кого питаш...че не се разбира.Изпарителя не се пипа,там налягането е константа.само с времената на дюзите се решава проблема.Ако е тартарини мога да ти го оправя проблема през интернет,само трябва да рутнеш колата ::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Багодаря колега ще се възползвам от предложението, но да се здобия първо с кабел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дълга 96 см.30 литра.Като си гледам кората има място за диаметър 23 см,но стандарта е 24,4.

Значи ако искам да вкарам 20литра бутилка диаметър 24.4см, дължина 53см- пак ще има проблем с теглича и трябва да се реже и да се заваря иначе няма да се побере ? Някой пробвал ли е дали влиза някаква друга бутилка без големи преустройства?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има колега с 40л монтирана бутилка.Не виждам проблема с теглича обаче какво общо има.Това ,което съм описал е елементарно за всеки един тенекджия.Отделно кората може да се префасонира и за друг тип бутилка.Има бутилки 18л къси...може дасе монтират 2 броя от двете страни на теглича.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица тръгнах да търся къде да ми сложат и на мен газово. Първия газаджия дето ходих, като му казах че искам бутилката да ми я сложат отдолу и замалко да ме изгони с ритници. Не можело бутилка за вътрешен монтаж да се сложи отвънка, щяла да корозира, как щяла да се закрепи стабилно и прочие драми. На второто място бяха доста по-благоразположени към идеята. http://www.autogas-varna.com/ Казаха дай да пробваме и ще видим коя бутилка ще влезе там и колко литра ще е. Дадох им свобода на действията цял ден да режат тегличи, пластмаси, каквото искат. За мое учудване хората успяха да наместят не 20, ами 30 литрова бутилка без да режат пластмасовата кора. Отникъде нищо не стърчи и кората не е разкикерчена. Бутилката един вид виси във въздуха хваната за поне 4 шпилки виждам прокарани през дъното дето е резервната гума. Само малко били резнали някаква ламарина около теглича дето пречела. Утре на светло ще разгледам по подробно. Газовото е БРЦ секвент + омаслител за клапани, понеже майстора ми ми препоръча да сложа, пък и аз да спя спокойно. Докато карах на газ ми светна една жълта лампа за чек енджин, отворих капака- антифриза беше намалял, долях 500мл, след малко лампата спря да свети. Към 26 литра газ събира бутилката, устройва ме идеално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taka e.Оправни монтоьори трудно се намират.Ония дето те изгониха пиха една студена вода.Аман от пишман газаджии.Уредбата е супер.Чакаме отзиви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ се държи нормално като за кола с газ. Малко по-плавна стана и загуби малко мощност, което за в града даже е добре, понеже на бензин ми идва много рязка. Сега гледам че можело за 350лв отгоре да сложа brc plug and drive, което се самонастройва и комуникира постоянно с компа на колата и вървежа бил същия както на бензин, но пък сигурно като върви повече и ще ми гори повече, не знам.

 

 

Публикувано изображение

Личи си че е малко избутана кората надолу, ама трябва да се клекне че да се види. Доста по-добре отколкото на китайските Хувър:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги да попитам и аз съм решил да взимам харви и да му слагам ГИ каде в софия мога да попадна на добри майстори ?

Редактирано от светляко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...