Jump to content
alexalexiev

Honda Civic Aerodeck 1.5 VTEC-E - лампа на двигател

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам следния проблем с автомобила, описан в заглавието, но тъй като го ползвам много много рядко, не съм добре запознат и също така не можах да открия същия проблем в търсачката, реших да го споделя с Вас и да потърся решение, за което съм Ви предварително благодарен! Та проблема е следния - от няколко дни както си карам колата изведнъж след 10-15 мин. светва жълтата лампа за двигателя, което не води до никаква промяна в поведението на колата като падане на обороти, губене на мощност и т.н. След като изгася колата и запаля отново веднага лампата гасне и след нови 10-ина мин. пак светва... И все пак някакси не ми се вижда редно всичко това...Някой има ли идея какъв може да е проблема? Предварително благодаря! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готина тема ама възможните причини са повече от пръстите на двете ръце, така че или кристално кълбо или намираш куплунга на ECU, бодеш му кламера и четеш грешката.:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Под жабката има букса за диагностика синя е на цвят - дву или пет пинова, вадиш я даваш я на късо с кламер даваш на контакт и гледаш тази лампа дето ти свети колко пъти ще премигне. Дългите премигвания са за десетици ,а късите за единици.Две дълги+3къси значи ти дава грешка 23.Преди това може да рестартираш компютъра като извадиш предпазителя за 10-15сек. който е до акумулатора-15А на първия ред към купето в средата.От тук си виж каква грешка ти дава-http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7373Другия вариант е да отидеш до сервиз за диагностика и там ще ти кажат къде е проблема, но ще ти струва 20лв.

Редактирано от petjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе то добре, че трябва диагностика, трябва, ама тази англичанка не е ли със 16-пинова букса?! И защо трябва да "рестартира" компютъра, ПРЕДИ да е прочел грешките?!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
My link За грешките.Колегата по горе не е постнал линка.Чак пък 16 пинова,говорим за диагностичната.Първо проверка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги, преди малко по принцип има и 2 и 5 пинови букси, дадох на късо 2-пиновата и като светнаха лампите на таблото тази за двигателя също светеше, след това изгасна и имаше 6 равномерни премигвания, според мен си бяха къси, но въпроса ми е следния - първото светване на лампата брой ли се или не? Т.е грешката е или 6 или 16, като по-вероятно според мен е да е 6, но нека по-опитните кажат... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 - Температурен сензор на двигателя16 - Проблем с инжектори Почти сигурно е първото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...