foraki70 0 #1 Публикувано 23 Юли, 2012 Моля за мнения защото след около месец ще съм един от вас но не мога да реша коя от двете.И двете са на една цена горе долу.Как са като подръжка цените. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #2 Отговорено 23 Юли, 2012 Колегам двете неща са коренно различни и освен Х-то друго общо не виждам. Ако ти трябва градска джипка с която да ходиш за риба - ЦРВ, ако ти трябва някаква каруца за из града - вземаш сивика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #3 Отговорено 24 Юли, 2012 Не ти трябва CR-V. Гумите му са 2 пъти по-скъпи, гори 2 пъти повече, смяната на маслото в автоматика ми излезе около 240 лв ... п.п. Колегата ти каза - разбери се със себеси, какво искаш, двете нямат нищо общо. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #4 Отговорено 24 Юли, 2012 Така е,но пък црв-то ще те радва повечеКеф цена няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 24 Юли, 2012 Краси не е вярно че гори повече горят еднакво, поне градско, говорим за ръчни скорости, а маслото за всеки автомат си е цифра ЗА дълъг път ЦР-В уморява. За града е екстра а пък за зимата да не говорим 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #6 Отговорено 24 Юли, 2012 (Редактирано) Изморяваш се ти, Слави, щот си тежкар, искаш ти да си ръчкаш скоростите Аз левият крак мога си го държи и на таблото ако искам! Ако имах и круиз контрол, и десния бих сложил там И за да не съм пълен Офф, купи си CR-V Aвтоматик Редактирано 24 Юли, 2012 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #7 Отговорено 24 Юли, 2012 И подпри волана с една тръба и ръцете зад главата да се облегнеш... Този круиз-контрол какви идеи навява... Според мен по-добре е да си вземеш Сивик, вярвам, че CR-V е по-добър вариант в лошо време и ако ходиш по пресечен терен и разбити пътища, но ако само разходите те интересуват си вземи по-евтиния за поддържане Сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 24 Юли, 2012 Краси, изморява ме шума от колата по магистрала а не системите и за управление инак да често си мечатя за автомат и наи вече за автопилот, но мечтите ми за сега ще останат в бъдещето когато акордите 8 ген ще станат на 15 години по 7-8 хилки и ще мога да си купя Та колегата питащ ще трябва много добре да си прецени за кви нужди му трябва колата, ако кара повече извън града бих си взел акорда, макар че с тея камикадзета по пътищата в црв се чувствам по защитен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
foraki70 0 #9 Отговорено 24 Юли, 2012 Благодаря за мненията колеги,май ще е цр-в,че и жената на там дърпа а и е по функционална.За подръжката се интересувах като цени,но разбрах че като се стегне веднъж после дълго време нямя да имам проблеми.Заделил съм 10хил. за покупка и 5хил.за обслужване и смяна на всичко необходимо +ГИ.Искам да попитам толкова ли е шумна при 120-130км/ч примерно трябва да викаме вътре за да се чуем,ако е така направо се отказвам.Сега карам Пасат 2 1,6тди 89год.и при 120 си говорим нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #10 Отговорено 24 Юли, 2012 Изморяваш се ти, Слави, щот си тежкар, искаш ти да си ръчкаш скоростите Аз левият крак мога си го държи и на таблото ако искам! Ако имах и круиз контрол, и десния бих сложил там И за да не съм пълен Офф, купи си CR-V Aвтоматик И аз .... и аз искам да си ръчкам скоростите,не само Слави!И какво като имам круиз контрол- почти не го използвам, поне не тук по наще "магистрали"!Краси ,а пробвал ли си левия крак зад вратъ?Веднага опозиция: -купи си ЦР-В , ама ръчка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wasp 5 #11 Отговорено 25 Юли, 2012 Моля за мнения защото след около месец ще съм един от вас но не мога да реша коя от двете.И двете са на една цена горе долу.Как са като подръжка цените.Преди да купиш колата си отговори на въпроса за какво ще ти трябва, къде ще я караш и колко километра ще навиваш годишно. Сивика е добро решение, тъй като колата отвътре е достатъчно голяма дори за семейна, а нейната поддръжка е по-евтина от ЦРВ. Също прецени и с какъв мотор ще е колата, седмицата на Сивик има и дизел, има и много добри бензинови мотори. ЦРВ 1 са по-стари от Сивик 7 и сигурно ще е трудно да се намери кола на малко километри - реални /ЦРВ/. Колите от компактния клас, каквато е Сивик и особено малките бензинови мотори като правило навиват по-малко километри. Аз лично бих избрал бензинов Сивик с 5 врати след фейслифта 2004 - 2005 г.Ако още не си решил гледай и от двата модела, но най вече се съобрази със състоянието на всяка кола която гледаш. Пък ако ти дадат пробвай и каквото ти хареса.Успех в избора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 25 Юли, 2012 (Редактирано) Аз пък не го съветвам за сивик 7 , че е просторна и голяма кола- така е, но до тук! Сблъсках се с него и тая англиска намеса никък ама никък не ми хареса в сглобката в интериора и качеството на матерялите, за уплътненията на вратите пък и дума не искам да отварям. ЦРВ въпреки че е с 4 години по старо е 40 пъти по здраво Всички бензинови мотори на сивик 7 са пълни мъртавци, включае и 1,6 ветека. Инак е приятна кола но доста е икономисано в нея. За това че са шпо малко карани щото са по нови години също немога да се съглася, при всички огледи на сивици които направих за един месец мога да кажа че на 90% от тях им е взет ума и са на минимум по 300-400 хиляди според износването на интериора. Видях сивици на по 100-120 които наистина са като чисто нови вътре, направете си сметка на колко са останалите. Типа на ЦРВ като кола го прави избор за хора които нямат намерения д аправят дълги и чести преходи с навъртане на много км по магистрали, тази кола се е купувала предимно за градско и лек офроуд до вилата, което предполага и по малкото навити км. Правя си сам сравнение че когато търсим ЦРВ за приятел много по лесно намираме запазен екземпляр и на малко км от колкото Сивик. Съотнощшение може би 1 към 5За подръжката на ЦРВ, трябва много да си сляп за да вземеш някои котурник на които му е разказана играта че да се видиш в чудо после с ремонти. А и ти къв е тоя бюджет брее 10 за кола 5 за обслужване тва е ЦРВ1 не е S-класа Подръжка почти няма тая кола, Краси по късно ще ти даде линк към тема в офроуд форума където сме описали кое колко струва, аз мога да дам само няколко примера щото за 4 години се чудя какво да измисля да и купя да го сменя зорлем Вътрешен накраиник Делфи 23 лева, биелета задна 26 лева, тампончета стаб-щанга 2бр х 3лв. термостат 17 лева, помпа горна съединител 38 лв, Ремъка и ролката са към 150лв, има и по евтини има и по скъпи. Друго не се сещам да съм купувал за 4 те години от както я имам. Подръжката е направо смешна и не би трябвало да я сравняваш с която и да е кола щото е или по малка или равна на нея, само за протокола имам ланча ипсилон за нея съм купувал по скъшпи неща За шума, при 120-130 споко не е чак пък да не се седи в колата, мога да кажа че е малко по силен от нормалния за тая скорост все пак на 120-130 оборотите са около 4000 и мотора си се чува, друг фактор за шума са типа гуми, ако си е с шосеини гуми няма проблеми, ама ако е като моята с гуми за кал вътре става весело. Наи може да те дразни по магистрала от тва дълго и монотонно пътуване, извън града мога да мина и 500-700 км и няма да ми направи впечатление ама на магистралата ми омръзва Не е лошо да се качиш някои да те повози с такава кола за да я усетиш, возията пък и е уникална, няма да повярваш колко по добре вози от пасата ти и от повечето леки коли в които си се качил. Единственото по скъпо за колата са 4 те и гуми които трябва да са еднакви, цени з атях от 160 та до към 350 ако щеш, но нормално за около 200 лева се намира читава гума. Един съвет, кола с газова не си купуваи, търси бензинова, газ после ти ще си сложиш, не се връзваи на приказките - оригинална монтирана в Италия. Карането на газ а и не само е пряко свързано с една от препоръките на японците която малко хора знаят и спазват- проверка и реглаж на клапани на 20 000км, ако тов анещо не е спазвано има голяма вероятност клапаните да с апоизгорели ако е с газ тая вероятност доста се увеличава. Кола с газ може да купиш само ако знаеш историята на газовата кога е сложена, правени ли са реглажи на клапани колко км е минато. Примерно от мен да вземеш ЦРВ че да си спокоен хахах понеже историята му я има в форума и всичко му се знае, давам само пример колата си не давам, или поне не още Тоя пост не ти го пиша да ти разправям колко хубава кола е ЦРВ, просто тва ми са наблюденията за нея тва пиша, трябва да ти кажа че преди да купя ЦРВ заради него се отказах от Е46 и Ц-класа с по 4-5 години по нови, щото търсех безпроблемна , евтина, и лесна за подръжка и обслужване кола, и не съжалявам и за миг Акорд 7 също е доказано яка машина, че и красива, но вътре е тясна, просто от теб остава преценката коя ще ти е по удобна и функционална. Редактирано 25 Юли, 2012 от Слави CR-V 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #13 Отговорено 25 Юли, 2012 (Редактирано) ...за какво ще ти трябва...Да си возя г*з* на работа....къде ще я караш ...Само по асфалт....и колко километра ще навиваш годишно...Чак такива планове не си правя!Та трябва ли ми на мене CR-V, като тук дори и сняг няма, а карданът ми стои в склада (не за икономия на гориво, а заради счупено каре) И както каза Слави - "...с тая английска намеса..." - това ми е второто 16-годишно CR-V, защото е много здраво добиче и "Въпрос на вкус, казало кучето и ..."Ааа, и защото е JDM И да, това НЕ е агитация, просто казвам, защо аз карам CR-V И даhttp://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=462Обърни внимание на "Хронични заболявания ..." и "За ремонта на..." . Абе, се нещо ще научиш за тия смотани паркетници Редактирано 25 Юли, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #14 Отговорено 25 Юли, 2012 Благодаря за мненията колеги,май ще е цр-в,че и жената на там дърпа а и е по функционална.За подръжката се интересувах като цени,но разбрах че като се стегне веднъж после дълго време нямя да имам проблеми.Заделил съм 10хил. за покупка и 5хил.за обслужване и смяна на всичко необходимо +ГИ.Искам да попитам толкова ли е шумна при 120-130км/ч примерно трябва да викаме вътре за да се чуем,ако е така направо се отказвам.Сега карам Пасат 2 1,6тди 89год.и при 120 си говорим нормално. За 15 хиляди лева,смятам че можеш да си вземеш сивик 8-ма генерация 2006/2007 година.ЦРВ-1-ва генерация(доколкото разбрах на това си се спрял)е 98-ми набор,128 к.с.За тези пари можеш 2 да купиш.Не съм карал въпросният "джип",но имам приятели,които са много доволни.Имам и приятел,голям фен на сивик и след като си взе 7-ма,остана много разочарован от модела.Не като здравина,просто казваше,че колата е много ПЛАСТМАСОВА отвътреАз бих си взел Сивик 8-ма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #15 Отговорено 25 Юли, 2012 Божеееее, то темата била за ЦРВ-Сивик, аз през цялото време си мисля че е за ЦРВ-Акорд и упорито си го споменавам, еи хич не ме слуша главата вече, таман взех да се чудя ."...бре къде ли е намерил колегата Акорд 7 за 10 000 лв" а то за Сивик ставало дума. Е сега с чиста съвест мога да кажа че въобще няма място за коментиране между двете коли, имаме ги и двете в семеиния автопарк, сивика нито е по модерен от ЦРВ ни нищо, вози дървено, не е маневрен, хвърля хидравлични реики на поразия, тампоните на носачите са консуматив, е поне са смешно евтини, и обтяжната му ролка е 180 лева машинките на вратите за централното горят като крушки, съединителите скърцат като на стара баба кревата и куп други дребни дразнещи нещица.Не ме разбираите погрешно , не казвам че сивик 7 е лоша кола, просто ЦРВ е по хубава, все пак избрахме сивик7 пред доста други марки когато купувахме на племенницата нейния, и сега ако трябва да избирам пак бих го взел щото косурите му са бял кахър на фона на останалите но пък ЦРВ си е по кола от всякъде ако да е 98 набор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #16 Отговорено 25 Юли, 2012 (Редактирано) Абе Слави, тая тъмна стая ти е взела акъла Излизай отвреме-навреме, ще се побъркаш с тия снимки! Пък и хората измислиха цифровата фотография, преди няколко петилетки! Редактирано 25 Юли, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
foraki70 0 #17 Отговорено 25 Юли, 2012 (Редактирано) Благодаря на всички за мненията и най-вече на Слави CR-V ,вече твърдо съм решил ЦР-В 2000-2001 147к.В момента има едно две които ми харесват но едва ли ще чакат до края на август.Това http://www.cars.bg/u713111 това http://www.cars.bg/u728348, и това http://www.cars.bg/u730067 не мога да мръдна тъй като имам частен бизнес,занимавам се със ситопечат на тениски и е лудница.Но и да ги вземат ще излязат други на пазара есента.От 3 години мечтая за ХОНДА,но всяка есен се налага да наливам пари за други неща е тази ще е за ЦР-В.Най вероятно ще потърся помощ за оглед от вас,зависи къде ще си харесам кола,естествено с голяма почерпка.Ако имате още мнения ще съм ви благодарен и със сигурност ще се надъхам още повече. Редактирано 25 Юли, 2012 от foraki70 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #18 Отговорено 25 Юли, 2012 Ако харесаш нещо в Пловдив свиркаи, само да те предупредя, лесно кола не харесвам е тая последната изглежда читаво ма с тея махагонени пласмаски направо ми бърка в здравето, на всичко отгоре не стига че 9400 ми са и откраднали масичката от багажника а тя важно условие от комплектовката на едно ЦРВ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
foraki70 0 #19 Отговорено 25 Юли, 2012 И на мене не ми харесват тия с махагона,но ако всичко друго е ок така да се каже ще го преглътна.А иначе и аз не бих си хвърлил парите за някоя трошка,затова и съм приготвил малко повече но за нещо добро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #20 Отговорено 25 Юли, 2012 Така се прави, и аз за моята на времето дадох бая пари но си беше кола с история обслужена с каско нови гуми и всичко останало, само се качваш и караш Хубавата кола си има цена, платих я но от тогава само карам и зорлем си търся кво да сменя щото не съм свикнал да седя без нищо да правя, накрая като видях че така или иначе на сила части не се сменят си купих една ланча уж за жената та сега на нея всяка седмица има по нещо за правене и така си чешя крастата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emsi 6 #21 Отговорено 26 Юли, 2012 Малко късно но и аз да кажа За 4 г на цр-в то съм сменил предния месец предни биалетки и тампони на стабилизиращата щанга Хората затова ги търсят защото получават джипка с поддръжка на лека кола Така че залагаи смело на ЦР-В то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #22 Отговорено 27 Юли, 2012 Тая последната дето я обсъждате я продават хората, от които взех Прелюда...Та общи впечатления да изкажа по този случай:Отидохме там по препоръка на един човек(приятел на продавача) и продавача се оказа доста вежлив и разбран човек, каза какво се е случвало с колата откакто е в България и я продава, че е пребоядисвана и защо.Общо взето добро впечатление прави, на грамотен човек, сега аз не мога да гарантирам за състояние на коя да е кола, Прелюда се оказа добра покупка с леки забележки по салона беше, мотора, скоростите са добри(автомат е), окачването също е ок, засега се е налагал ремонт само на един маркуч по хидравликата, и нормални неща като смяна на някой маншон и обслужване.Не е имало проблем при карането на колата на сервиз преди покупката, там имаше и камионче за тази работа.Вероятно колата ще е внос от Италия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
foraki70 0 #23 Отговорено 28 Юли, 2012 Аз ги гледам но чак след месец ще ходя да търся кола,сега ми е жътвата,тук на морето е така.Не знам септември какво ще има на пазара,но така или иначе ще търся нещо читаво.Да попитам за каретата на кардана как стои въпроса защото разбрах че се сменя целия кардан,а това предполагам е сериозна инвестиция,иначе за другите хронични заболявания четох и мисля че не са болка за умиране.Това че един колега беше писал и пукнати блокове за хронично,не вярвам да е така,може би се дължи на рязко охлаждане,като например при загрял двигател влизане в по дълбока студена вода не знам.Другото нещо което ме притеснява е понеже няма как при покупката да се разбере,ако гори масло колко струва операцията смяна на сегменти,дай боже да не се налага,но колкото и да се гледа все пак е въпрос на късмет.Благодаря предварително за вашите мнения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #24 Отговорено 28 Юли, 2012 По принцип има как да се разбере дали гори масло.Вземи си някой майстор с тебе,да отвори въздушния филтър и т.н.Не даваш малко пари,за да си вземеш кола и веднага да и правиш ремонт на мотора.Според мен е по добре да вземеш кола,на която никога не е слагано ГАЗ.Няма да е карана толкова много в сравнение с тази,която е газифицирана.Италианците карат много на газ и на нафта.Това са мои лични наблюдения,макар че не е изключен и вариант на бензин с много километри Поздрави и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
foraki70 0 #25 Отговорено 20 Август, 2012 Здравейте отново колеги.Свързах се с един човек до колкото разбрах от някакво Пловдивско село,на който сина му е във Франция и внася и продава само ЦР-В -та.Искам да попитам ако има колеги които са били негови клиенти за мнение читави коли ли предлага,понеже следя обявите от доста време и досега всички които е предлагал са ИЗГЛЕЖДАЛИ доста добре,но технически как са.Каза ми че като докара кола я вкарва в сервиза и сменя всичко необходимо по нея.До сега бил вкарал 100-тина,така че би трябвало все някакви отзиви да има от колеги.Сега чакал три броя 1-ва ген.но само едното било без ГАЗ,и му казах да ми го запази.Записа ми имената и обеща че ще се обади веднага като го "приготви",трябва веднага да отида тъй като имало много чакащи и при него кола не се задържала.По телефона ми направи впечатление на свестен човек но все пак ако някой има мнение за него ще съм му много благодарен.А ако е възможно и удобно да направим огледа със Слави CR-V понеже ми беше предложил за Пловдивско ако има нещо,ще е най-добре,защото това "само да те предупредя, лесно кола не харесвам" ми хареса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
foraki70 0 #26 Отговорено 20 Август, 2012 Колеги,никой ли няма информация за този човек и най-вече за колите му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #27 Отговорено 20 Август, 2012 Без да дадеш име най-малкото и кое село , как да ти кажем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
foraki70 0 #28 Отговорено 21 Август, 2012 (Редактирано) Казва се Петър,а селото не знам как се казва на снимките от негова обява се вижда балкан отзад.Някой беше писал във форума но не мога да го намеря.http://www.cars.bg/u721416 Редактирано 21 Август, 2012 от foraki70 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #29 Отговорено 22 Август, 2012 Абрееее така кажи ся не го познавам лично, знам го от обявите в нета, колите му винаги изглеждат перфекно и се продават доста бързо, както виждаш тая кукла за 7000 е заминала на момента, не знам от къде ги намира но са много запазени и цените им не са лоши. До сега поне по снимки при него лоша ЦРВ не съм видял. Не знам що са и боядисани броните обаче, до колкото съм скромно запознат, моделите с 128 коня са си с небоядисани черни брони. Иначе селото е близо до пловдив, ама дали Храбрино беше или нещо от сорта не помня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове