Jump to content
doorshs

СИВИК 7 ГЕН.

Recommended Posts

Здравейте колеги,разделих се с англичанката след 4 години вчрна служба и е време за по нов хавтомобил.Насочил съм се основно към бензин мазда 3 или хонда сивик 7 генерация хечбек или седан 110 к,с до 10 11 хил лева.За маздата няма да питам тук,поради липсата на какъвто и да е били избор в бг сайтовете съм се насочил към само един автомобил в русе ао някой колега го е гледал или има няква информация за продавача ако мойе да помогне.че разстоянието до русе от хасково си е доста. СИВИКИначе ще се търси докато трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз карам 7 ген хеч, 3 врати, 90 кс, бензин. Един приятел има мазда 3 105 кс, бензин, която съм карал. Маздата според мен е една идея по-луксозна, с по-хубаво табло, повече екстри. За седаните не мога да изкажа мнение. Минуса на маздата е, че е по-скъпа от сивика.Аз все пак си карам сивика и си го обичам и до сега съм нямал проблеми :)

Редактирано от at_chuchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Един съвет от мен пич! Не искам никой да обиждам и нямам нищо лично към никой от форума,но 7 генерация никога няма да си купя за колкото и пари да е,защото не са никак сполочливи и не вървят никак добре! По-добрия избор е 6-та в края на производството им може би около 2000-2002 год.По здрави за,повече вървят за конете си и са много по-ефтини за потдръжка и има почти всичко втора ръка за тях по моргите..... 7-мата си е куц кон,който гори повече , скъпа за потдръжка и много по-разваляща се !!! УСПЕХ с избора!

Редактирано от Riko_Chervenia
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега аз карам от 5 месеца Сивик 7 Хеч , но с дизеловия мотор.Не съм имал абсолютно никакви проблеми.ЗА сега съм много доволен.Колата вози много добре и е по-безшумна сравнено с предишната ми, която беше Ауди А4 Б5 с мотор АЕВ 1.8Т , която е по-висок клас автомобил.За 100-те си кончета върви много добре, а този VTEC, който си харесал ще върви повече.Много лесно се управлява и не натоварва при дълъг път.В завоите се държи много, много добре.Седалките са удобни, а отзад има много място.Много повече отколкото, в някои седани от по-горен клас.Още в първите дни ми направи впечатление, колко лесно се влиза и излиза от колата.Много е удобна.Багажника не е много голям, но е приемлив.Никъде не съм попадал на информация, в която някой да се оплаква колко много му се чупи Хондата.Колегата горе от къде знае, че много се развалят ми е много интересно.Аз си купих моя именно поради това, че ми трябваше доказано надежден автомобил.Екземпляра, който си посочил изглежда в много добра форма и на твое място бих го погледнал.За Маздата само мога да ти кажа, че е традиционен лидер в класациите за надеждност, но е по-скъпа и от малкото инфо, което съм чел има и по-висок разход от Сивика.Иначе също е един чудесен автомобил служещ вярно на собственика си.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че леко разводнявам темата, но един въпрос (от чисто любопитство). Някой може ли да сравни англичанка като моята (6ген - d16y2) със 7генерация - с мотор 1.6/1.7 бензин? Интересува ме основно от гледна точка вървеж. Може ли да се приемат колите за аналогични?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет от мен пич! Не искам никой да обиждам и нямам нищо лично към никой от форума,но 7 генерация никога няма да си купя за колкото и пари да е,защото не са никак сполочливи и не вървят никак добре! По-добрия избор е 6-та в края на производството им може би около 2000-2002 год.По здрави за,повече вървят за конете си и са много по-ефтини за потдръжка и има почти всичко втора ръка за тях по моргите..... 7-мата си е куц кон,който гори повече , скъпа за потдръжка и много по-разваляща се !!! УСПЕХ с избора!

Колега ти изобщо наясно ли си какво говориш....7ма генерация с дизеловите мотори са 100 кончета и извън града гори 5л/100 км,аз карам D16-ка 110 коня с пуснат климатик сам в колата по магистралата със средна скорост 170км/ч ми прави 9 ГАЗ.А ако я карам лекичко ми прави 8.2л/100 км смесено ГАЗ.Относно цените на частите - ами нормални са си... не знам какво разбираш под скъпо,но за мен е нормално да дам 20 лв за тампон на носача.За вървенето как разбра пак не знам.Замервал ли си коли,че говориш така?Това,че във форума е пълно с проекти на хечове 5-та и 6-та не означава,че 7ма генерация не става за нищо.Колегите с такива коли ги вземат защото са по-новички и не им се карат 20 годишни изгнили кошници...извинявам се,но това е реалността,знам,че има много гледани двигатели и купета,но всичко с времето си.Аз също много харесвам 5та и 6та хечове сивик,но когато купувах колата исках нещо по-ново,което да не го пипам,да ми е евридейка до работа и т.н.2002 година 6та НЯМА :blink:
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хубави коли са. Карам D16V1 с 16ки колела (205/55/16) - върви като 5ца купе 100тина коня (забравих точно какъв мотор са) без vtec (разбира се с по-малки гуми). Като сме се дърпали с 6ца 1.5 115 vtec-e - взимам я (с 15ки стоманени). До тук с вървенето - ако искаш нещо бързо и съвременно - за 10 000 лева има 100 пъти по-добри автомобили. Комфорт - 50/50 - твърди седалки. Много удобни за планинско, но са лоши за дълъг път (пасажерите се оплакват понякога) - не може да се сравнява с френски и др. Вози твърдо. Много ниши и поставки за всичко - за чаши, големи и обемисти предмети. Малка жапка (само за документи), която няма климатизация. Стандартно не съм виждал навигация (уж в брошурата я има) и другите екстри (греди на покрива за багажник и т.н.). Практичност - въпросните жапки. Малко по-друго се паркира на заден - видимостта е по-проблемна и е въпрос на свикване и добър слух. Багажникът е идеален за този клас и ми се струва, че е колко голф 4 или по-голям. Доста по-висока е от предишните модели и проходимостта и е учудваща за лек автомобил.Цена за поддръжка - нормална за годините си ... не може да искаш да караш нещо на 5-6 години и един амортисьор да му е 70 лева ... няма как да стане. В сравнение с Пежо (там имам доста опит от модели около 2002ра) - същите цени като на 206. Тук-там варират с по 5-10 лева разлика, но е незначително. Здравина - единствено зная за проблем с кормилната рейка - оправя се, не е болка. 200-300 лева ремонт и си като нов (така казват) за следващите 70-100 000 км... За дизелите - чувам нещо за турбините, но не съм компетентен. Виж в общите теми за двата модела (в техн. раздел).Разход - 7-8/100 градско. Когато я карам нежно и спокойно в града с климатик ми прави около 7-7.2 (на око), а когато си я карам нормално без климатик - 8-8.5/100. Извънградско - с около 130-40 км/ч гори грубо 7. Това все пак е малък по обем мотор - 1.6... не може да искате кой знае каква икономичност. При скорости около 130 км/ч на 5та по спомен май е във vtec-a .... Ако искаш икономичност - вземи си дизел или сложи газ.В крайна сметка Рико, не разбрах какво им има на тези коли? Ако искаш нещо състезателно - не е много трудно да се сетиш, че 1.6 110 к.с. бензин не е избора ;) Според мен Хонда са се справили много добре с този модел. Хубаво окачване (отзад не е торсион както е при 8ма генерация), стегнато се държи, по-нова е, части лесно се намират, тихо е вътре. Ако ще се занимавам по цял ден с колата и ще я човъркам като лего - ясно, че няма да си купя 7ца, но при условие, че се търси ежедневна приятна кола, която няма проблем с изпреварванията на дълъг път, има прилично вървене и разход (850 км. с яко каране (доста високи скорости) 200 лв. на бензин), практична и т.н. - това е правилния избор. П.П. Скоростният лост е невероятно удобен ;)Недостатъците и са: висок данък (160 лева), безобразно трудно е да намериш аксесоари за нея, било то и реплики на заводските. Кормилната рейка се прецаква. Не особено комфортни седалки. Липса на климатизирана жапка, миялка за фарове, жлебове на покрива за греди за багажник, фабрична навигация не съм забелязал из обявите. При сваляне на предните седалки, за да се качи някой отзад, същите не застават в предишното си положение и изисква пак играчка за нагласяване. Малко по-трудно се свиква с маневрирането при нея (може само при мен да е било така).Като цяло изобщо не съжалявам за избора и съм достатъчно доволен от колата - идеална работа ми върши. Маздите също са много добри коли, ако попаднеш на читава - виж къде ще ти е по-удобно и после вече е въпрос на избор - което те кефи повече ;) Не робувай на марки :PП.П.П. И да добавя - явно разхода варира при различните стилове на каране (колегата по-горе споменава цифри за среден на 100км разход на ГАЗ които са като моите на бензин :o ... )И другото - мамка му, не е 30 годишна лада, че ремонтите да са и по 2 лева ;) (с извинения) и напълно подкрепям Nile в мнението му.

Редактирано от markup
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@markup Седалките - на моята се връщат в старото полужение :blink: само шофьорската седалка не се плъзга за да се отвори повече място.Багажник - отгоре мисля че има място,трябва да се махнат едни лайсини на покрива,загледай се,но не съм сигурен пак да кажа :)Разход - аз съм с газ инжекцион марка "bigaz" разхода е почти 1 към 1 с бензина,за вървене се усеща от 3000 оборота нагоре,но разликата е много лека.Искам да изкажа впечатление,че на газ работи по-тихо,чуват се само инжекторите на газовата.Скоростния лост - нещо супер удобно !Много хора казват,че няма часовник - колата си има часовник,но е вграден в оригиналното CDДвигателите са много добре изчислени от към охладителна система и са много добре балансирани.Като общ недостатък всички плачат от рейки,аз все още не съм...и другото е,че всички материали по колата е можело да са малко по-качествени особено тия за уплътненията.

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Един съвет от мен пич! Не искам никой да обиждам и нямам нищо лично към никой от форума,но 7 генерация никога няма да си купя за колкото и пари да е,защото не са никак сполочливи и не вървят никак добре! По-добрия избор е 6-та в края на производството им може би около 2000-2002 год.По здрави за,повече вървят за конете си и са много по-ефтини за потдръжка и има почти всичко втора ръка за тях по моргите..... 7-мата си е куц кон,който гори повече , скъпа за потдръжка и много по-разваляща се !!! УСПЕХ с избора!

Колега ти изобщо наясно ли си какво говориш....7ма генерация с дизеловите мотори са 100 кончета и извън града гори 5л/100 км,аз карам D16-ка 110 коня с пуснат климатик сам в колата по магистралата със средна скорост 170км/ч ми прави 9 ГАЗ.А ако я карам лекичко ми прави 8.2л/100 км смесено ГАЗ.Относно цените на частите - ами нормални са си... не знам какво разбираш под скъпо,но за мен е нормално да дам 20 лв за тампон на носача.За вървенето как разбра пак не знам.Замервал ли си коли,че говориш така?Това,че във форума е пълно с проекти на хечове 5-та и 6-та не означава,че 7ма генерация не става за нищо.Колегите с такива коли ги вземат защото са по-новички и не им се карат 20 годишни изгнили кошници...извинявам се,но това е реалността,знам,че има много гледани двигатели и купета,но всичко с времето си.Аз също много харесвам 5та и 6та хечове сивик,но когато купувах колата исках нещо по-ново,което да не го пипам,да ми е евридейка до работа и т.н.2002 година 6та НЯМА :blink:
Да колега наясно съм ,защото по-горе се говори за бензин а не за дизел!!! А мога да твърдя че бензиновия мотор 110 коня на 7-ма е много по-муден от 125-коня на 6-та и по лаком на бензин заради килограмите които са му малко в повечеко!!! Дизела е друго нещо......а за това дали 2002 6-та няма не споря,може и 2000-та да е ,но е по-здрава и по-вървежна във всички случай,а за 20-те лева всеки знае че има и ефтини и скъпи части а може и някой да ти направи и български които са още по-ефтини ,НО .......знаем резултата от това!!! Редактирано от Riko_Chervenia
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@markup Седалките - на моята се връщат в старото полужение :blink: само шофьорската седалка не се плъзга за да се отвори повече място.Багажник - отгоре мисля че има място,трябва да се махнат едни лайсини на покрива,загледай се,но не съм сигурен пак да кажа :)Разход - аз съм с газ инжекцион марка "bigaz" разхода е почти 1 към 1 с бензина,за вървене се усеща от 3000 оборота нагоре,но разликата е много лека.Искам да изкажа впечатление,че на газ работи по-тихо,чуват се само инжекторите на газовата.Скоростния лост - нещо супер удобно !Много хора казват,че няма часовник - колата си има часовник,но е вграден в оригиналното CDДвигателите са много добре изчислени от към охладителна система и са много добре балансирани.Като общ недостатък всички плачат от рейки,аз все още не съм...и другото е,че всички материали по колата е можело да са малко по-качествени особено тия за уплътненията.

На покрива има лайсна, но не и капачки за връзка и при консултация с Thule ми казаха, че има други варианти за външно закачане и т.н.... ако бе с 4 врати цената е около 250-300 лева, за 2 врати - 600 ;) (само закопчалки + греди, но както и да е). Уплътненията наистина не са от най-добрите (особено около страничните огледала) - искат си поддръжка, за да не се скапят.Друг недостатък е липсата на автоматично прибиране на огледалата (не си спомням дали го предлагаше модела, както е при HR-V и т.н.). Централното огледало за задно виждане ми се струва малко на размер, а страничните уж са добре, но при паркиране чат-пат трябва да се нагласят, за да видиш добре задната гума и да се пазиш от бордюри. При по-високи скорости (120+) ускорението и е доста по-мудно и това не ми харесва в малкия мотор (бих предпочел 2 -2.2 дизел около 130 коня на VW след 2005та, но и това е др. тема). Успех с намирането на най-добрата кола и много безаварийни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Riko_Chervenia Колега не искам да влизам в такива спорове и излизаме доста офф топик.Не знам защо се мъчиш да правиш сравнение между 2та автомобила,след като темата е за 7 ген.Това са 2 коли от различен период на автомобилостроенето,новите хонди покриват луди изисквания за икономия и опазване на природата.Това че колата е с 200кг по-тежка не означава,че гори бензин много повече.Дай цифри и тогава сравнявай,на думи всеки може да говори.Сега ако ми кажеш,че тая Д16ка харчи в града по-малко от 8л/100 направо :blink: Колегите с Д14ки едвам докарват такъв разход :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегата markup e писал, че седалките не са удобни за дълъг път и колата вози твърдо, но може би е добре да уточним, че това се отнася за версията с 2 врати.При хечбека нещата са по-различни и аз смятам, че преминаването на дълги разстояния изобщо не са проблем и возията е доста по-мека.Двувратката все пак е спортно ориентирана и особеностите и са напълно в реда на нещата.Мнението не е само мое, а е изразено от хора които съм возил и те сами са казвали, че има разлика в пътното поведение между двете версии на този модел.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Беселин, моята е хеч 2 врати (сиреч 3 ако броим багажника), не е купе. ОТ личен опит (карал съм не една или две 7ци) купето вози доста по-добре, но ми се струва по-тромаво, а уж трябва да е по-стабилно по завоите (май е с по-нисък център на тежестта). Не намерих разлика в удобството на седалките между хеч с 4 врати и хеч с 2, но може и да се заблуждавам, а и зависи колко са износени - може да са им омекнали дунапрените :P Като шофьор ми е доста добре на дълъг път, но когато се возя в моята кола ... нещата са малко по-груби и се чувства по-некомфортно, лично мнение, а и всеки си има различни стандартни. Ако искате може да врътнем един тест за возене около националната среща, хем да изясним този "спор" за седалките ;)

Редактирано от markup

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, ако става въпрос за тази кола, ходих да я гледам. От Русе съм.http://forums.hondab...showtopic=76702Колата е запазена - салонът е изпран, по корите на вратите малко са си оставили ръцете с прането. Купето също е добре, няма видими драскотини, само една точка, мисля, че на заден десен калник. Фаровете са помътнели.Двигателят работи добре, климатикът също. Гумите и джантите са прилични, скоростите влизат добре.По документи е закупена през април т.г. от представителство на Хонда в Северна Италия, собственикът й е 1974 г.Не съм я карал.Цената ми се струва доста висока за кола с първа регистрация 02.2005 г., реално е на 8 г.Лично мнение..Поздрави

Редактирано от klam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя сивик е 2003 година СПОРТ,модела е за 30-годишнината е "рядък" вид.Цената която броих беше 7000 лв с газ инжекцион.Колата беше в перфектно състояние,минах и преглед при Омбре за да съм напълно сигурен.Така че относно цена,мисля че повече от 7000 лв е неразумно да се дават при полужение,че колата е ОК!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега твоята кола е 2003г с 3 врати, а посочения екземпляр е 2005 с 5 врати.Това има значение. 7000лв за такава кола са супер оферта, но май няма обяви 2005г с 5 врати за тези пари.markup знам каква ти е колата колега.Преди да купя моята те разпитвах на лични съобщения ако си спомняш.Ще ми хареса да направя едно кръгче с VTEC-a, обаче май няма да идвам на националната.Поздрави!п.п Това със закупуването от представителствата от Италия май е новата хватка на автоджамбазите,Когато купувах моята, собственика твърдеше, че я е купил предишната година от представителство на Хонда.Бях говорил с един дългогодишен познат на баща ми, който се занимава от 22 години с внос на автомобили и той ми обясняваше как води преговори с представителство на Хонда в Италия да вземе от тях 2 или 3 коли та да му отстъпят от цената за тази, която ще докара на мен.Много станаха случаите с закупени от представителства коли и съм скептично настроен към такива твърдения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне такива документи от представителство на Хонда показа търговецът. Ако съм запомнил правилно, колата е купена оттам на 17 април 2012 г. и след около месец е внесена в Русе.7000 лв. е реална цена за 8-годишен автомобил, друг е въпросът къде ще се срещнат продавачът и купувачът.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично не бих предложил повече от 6000 (ако е с комплект гуми, запазена, всичко да и работи, да няма нужда от ремонти и т.н.). Колата е на 150 години (образно казано) и не е реално някой да и иска 8 лева..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то не е реално, но цените са такива.Я погледни модели на други марки, които са доказано калпави какви пари и м искат на по 10-12 години.Такъв е пазара при нас колега, какво да се прави?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

засега се отказвам от разходката до русе,колата си стои.сивик бс чудя се за тази,мисля си че преди беше в несебър,ако някой я е гледал да сподели впечетления.за съжаление избора не е голям,на бензинова хонда виж ако беще опелче или голфче колко искаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...