liliancho 5 #1 Публикувано 21 Юни, 2012 Здравейте колеги,Тези дни се появи един странен проблем с механизма на централното заключване. Предполагам, че проблемът е механичен и може би се дължи на горещото време или замърсяване с прах (наскоро ходих до Гърция, а там е доста прашно; в София също е доста прашно).Самият проблем се проявява на шофьорската врата. При ръчно натискане/вдигане на палчето работи без проблем. При заключване с дистанционното обикновено заключва. Понякога не пуска палчето до долу, но при опит за отваряне на вратата механизмът щраква и го сваля. При отключване с дистанционното обаче в повечето случаи не отреагира - всъщност отключва всички останали врати, но шофьорската остава заключена. Обикновено като съм оставил колата за известно време в покой, първия път отключва и после започва да се проявява въпросният проблем.Има ли според вас някакво разумно обяснение и нещо, което мога да пробвам самостоятелно?Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimiter 106 #2 Отговорено 21 Юни, 2012 И аз съм заинтересован.Имам същия проблем с колата от подписа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #3 Отговорено 22 Юни, 2012 Колеги пускал съм такава тема но нямаше отговор.При мен зимата не може да отключва (с дистанционното) шофьорската врата. Лятото пък ако отключвам и заключвам няколко пъти един след друг и пак, все едно машинката се изморява и се мъчи и не успява да я отключи(стига до половината и край. Мислех да я извадя и да я омасля с грес но все още не съм го направил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #4 Отговорено 22 Юни, 2012 (Редактирано) И аз ще чакам за решение Редактирано 22 Юни, 2012 от enchev87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
incr3dible 23 #5 Отговорено 22 Юни, 2012 Същото е и при мен като заключвам от дистанционното прещраква механизма но не успява да заключи, или ако заключи го прави само със шофьорската Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 22 Юни, 2012 Няма какво да чакате, машинките са в будна кома, рано или късно ще се споминат. Ето ви решение: - нови, обикновени, монтирате ги сами, съвсем лесно е за човек с малко техническа грамотност, ако ли не при някои алармаджия. На сивика на племеницата 3 бяха умрели и за по 25 кинта на врата пак бачкат, малко са по шумни но все пак са външни не са като оригиналните в самата брава. Решението с машинка от морга е на късмет колко ще изкара, общо взето слабо място са. Не ми се е заигравало да свалям брава и да се ровя в нея да видя къв им е проблема, но съм поправял такава "непоправима" според маисторите машинка на ланчата ми която също беше в бравата, с тая екстра че при нея ако се прецака немои си отвориш вратата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cookie Monsta 34 #7 Отговорено 23 Юни, 2012 От замърсяване се е получило. И подкрепям колегата, да не се занимавате да търсите по морги. Нови най - добре за да няма ядове. п.п. Иначе съм отварял бравата и съм ги чистил, жулил, пръскал с какви ли не препарати и НАЙ много да забавите процеса с около 4-5 дена. Не мисля, че си заслужава труда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #8 Отговорено 23 Юни, 2012 На предната ми кола имах този проблем. то причините не са много-две, три. Или лошо захранване към моторчето, или прахоляк по механизмите, а в моя случай и липса на налягане на четките вътре в моторчето. За сега обаче аз нямам подобен проблем в 15 годишната ми Хонда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
liliancho 5 #9 Отговорено 19 Септември, 2012 Колеги,За протокола искам да отбележа, че засега реших проблема. Отидох в една фирма, която се занимава с поставяне на автоаларми, озвучителни системи и т.н. Там диагностицираха проблема и ми казаха, че моторчето се е повредило. Сложиха ми друго, което монтират стандартно за централно заключване. Не е с качеството на оригиналното, но би трябвало да работи поне две години без проблеми. Освен това ми струва 29лв. с труда. Оригиналното не са го сваляли.Това е. Пожелавам на всички безпроблемна експлоатация на автомобилите ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #10 Отговорено 15 Октомври, 2017 Здравейте колеги,за да не отварям друга тема,ще питам в тази.Някой случайно има ли си напредстава пасажерската машинка за централното дали е съвместима от други модели,напр.от сивик8,акорд8,ФРВ,или ЦРВ-2. Благодаря предварително на отзвалите се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #11 Отговорено 22 Октомври, 2017 Kолеги, на всички проблемите идват от "изморено" моторче на машинката. Под "изморено" визирам, че има една тъпа пластинка на едната от четките му и въпросната пластинка с годините си вдига съпротивлението явно и моторчето става много слабо и няма сила да задвижи механизма. Имах същия проблем, реших че няма да се занимавам с неоригинални машинки, които не е ясно колко ще изкарат. Свалих си машинката, отворих я (става с рязане отстрани, защото е капсулована), извадих моторчето, отворих му задната капачка и просто махнах пластинката и зацепих четката диретно. Резултат - моторчето къса пръсти - адски силно. Сглобих всичко по обратния ред, хванах механизма с 4 малки рапидки, монтирах машинката на бравата и готово - всичко си работи, както подобава. Признавам, че е голяма занимавка и се изразходват доста нерви и псувни, особено с демонтажа и монтажа на машинката в бравата (адски е тясно във вратата и се работи само с едната ръка...), но пък резултатът просто компенсира всичко. Всичко ми струва 0 лева и 0 стотинки. Вратата се заключва и отключва перфектно! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #12 Отговорено 23 Октомври, 2017 Колега, SkyWalker, а така няма ли опасност да се запали моторчето, все пак тази пластина е сложена да го предпазва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #13 Отговорено 24 Октомври, 2017 Моторчето при всяко заключване/отключване работи точно 1 секунда, като идеята му е само да премести лостовата система, и след това изключва. За 1 секунда няма как дори да загрее, камо ли да се запали. Вече трета година работи съвсем нормално 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
David.V 0 #14 Отговорено 15 Юни, 2023 Ще пробвам тази схема и ще кача снимки ако станат нещата да могат и други да се възползват. Благодаря за идеята! При мен и шофьорската и пасажерската лява врата се заключват и отключват кога си искат. Ще видя и дали не може да се намери съвместими моторчета от нещо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове