Jump to content
Avenger

Антифриза изчезва

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги, помагайте, че ще полудея. Преди известно време забелязах, че течността в разширителното намалява. Всички маркучи са си екстра. Викам си ясно, водната помпа, понеже никога не е сменяна. Обаче пък локва под колата няма. Бащата вчера се возил извънградско и като спрял погледнал казанчето и по него имало видими следи от преливане, след като изстинала колата цялата течност от казанчето изчезнала. Понеже не искам да повярвам, че е гарнитурата, ми мина няква идея от изпарителя на газта да не е. Повъртях 20тина минутки из квартала на бензин, като чат пат спирах да проверявам, маркучите са си меки, а течността си седеше точно там където я бях оставил. Тамън да се израдвам и като поизстина пак изсмука всичко от разширителния.. Бял пушек няма, маслото не е чорба, работи си нормално.. Тия дни явно в сервиз ще се ходи. Споделете мнение

Редактирано от Avenger

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега проблема ми е сходен. Чете ли другите две теми? За да изключиш проблема да е от изпарителя, ако ти се занимава просто го изолирай(антифриз вход и изход откъм изпарителя). Нормално е когато почне да изтива да го изсмуква, понеже когато колата работи и е загряла разширява. Колкото до маркучите последния път и на мен не ми ги надуваше и излезна гарнитура. Може да надува в ризите, това не е гаранция. В моя случай беше се разлепило на втори цилиндър металния пръстен от клингерита(допускам да е заводски слабо място в гарнитурата). Просто при издърпването да е останало там слабо място или миниетюрна пукнатина, която с времето се е отворила. От опит ти казвам, проблемат може да не е сериозен, но му обърни внимание, че прегрее ли се става по-сложно. Дано съм ти бил полезен поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси! Четох темата ти точно преди да пусна моята :) Сега остава да ми препоръчате добър сервиз, в който няма да ми смъкнат кожата и ще си свършат добре работата. Изпитвам голяма фобия от сервизи и принципно гледам сам да си оправям колата, но в случая това е невъзможно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това със сервизите ми е до болка познато. Аз почнах с лада(2105), какво ли не ровихме и не подобрявахме с бащами. Окачване, спирачки, мотор... Но с Хондата вече е доста по-различно. Първо ръцетени не са заврени в ... но просто нямаме условия, каквото можем правим, но за отваряне на мотора вече не смеем. Доста по-сложен е и експериментите не ми се нравят. Затова се обръщам към някой майстор. Някой колега от твоя град може да ти препоръча специалист. Аз несъм наясно. Но няма нищо лошо в това да я отвори човек, който е наясно. Давай смело при някой който чува петела и да ти каже какъв е проблема, за да се отреагира. Успех и няма страшно да знаеш, мотор се прави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам такъв проблем, системата надува, антифриза отива в казанчето и прелива през капачката. Колата започва да загрява поради ниско количество на охладителната течност. Маркучите са меки като загрее, когато запали не прекъсва и няма сив дим което е признак за здрава гарнитура. Сменихме радиатора, че стария беше запушен и за сега е ок, но все пак колата е карана само няколко км. Отиди и се посъветвай с Омбретата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачките от 6ген купе и седан не стават :blink: Ако има някой люлинчанин да ми предостави капачка за тест ще съм му много благодарен. Утре мисла да взема 1 нова ама не съм сигурен и тя колко читава ще е. А от това зависи отварането на мотора..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрее, развитие на проблема. Сложих нова капачка и сичко беше ок. Ама не. В града няма проблеми, обаче вече на 2 пъти СЛЕД извънградско стрелката почна много бързо да отива на горе. По време на извънградското .. 1 час с 110-120 с климатик няма никакви проблеми. Тамън приближавам паркинга на блока и оп, гледам стрелкатаза температурата ще излети. След малко я запалих и стрелката си беше на нормалното положение, перката си включваше и изключваше нормално. От разширителния явно пак е изхвърлило някаква вода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има логика извън града да не ти загравя, понеже притока на въздух при движение извън населено място е по-голям. Първия път като ми беше станало така беше извън града и съм карал после около 200км на парно. Не грееше така, но в момента в който влязох градско и стрелката скочи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен проблема беше 1 към 1. Колата загрява защото нивото на охладителна течност намалява в движение, но поради високите обороти, помпата подържа циркулацията. Като спреш загрява моментално. Както казах сменихме радиатора но се оказа, че и гарнитурата е заминала и главата беше крива. Погледни дали питата на радиатора ти е задръстена с боклуци и когато колата работи отвори капачето на разширителния съд и виж дали от маркучето излизат балончета. Там няма налягане но все пак внимавай да не се опариш. При мен излизаха балончета заради духналата гарнитура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теста за изгорели газове в антифриза днес беше отрицателен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма никаква идея какво може да се случва. Дайте някаква идея, защото всички мои се изчерпаха. Ако скоро не се открие проблема, двигателят най-вероятно ще се отваря, въпреки негативния тест. Просто незнам какво да правя вече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в доста чужди форуми изчетох, че този тест не е 100% сигурен и въпреки това може да е духнала гарнитурата. Ако няма течове и радиатора и капачката му са наред и термостата функционира, няма от какво друго да надува системата. Отиди в сервиз където може да направят диагностика на системата (да я надуят) и да решат проблема. По-горе писах да погледнеш дали излизат балончета като се напълни разширителния съд, провери ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм, утре ще го направя. Ама ебати и теста, ако има балончета, а той не хваща газовете. Мислех да свалям термостата да меря колко милиметра отваря ама много ме съмнява да е от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на два пъти ми дава отрицателен резултат този тест,после отидох в друг сервиз го замериха излезе положителен и в крайна сметка се оказа гарнитурата.:oОбясниха ,че ако не е много голям пробива може да духа само при доста загрял двигател и повече газ,тя тогава и изхвърляше антифриза-като я надуя на магистралата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не дигам нова тема.Страшен филм ми прави мойта.Не връща антифриза след като изстине в радиатора! 2 капачки купих от евро 07 и същия проблем.Идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си нова, но от друго място! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да не дигам нова тема.Страшен филм ми прави мойта.Не връща антифриза след като изстине, от преливника в радиатора! 2 капачки купих от евро 07 и същия проблем.Идеи? Tрябва ми работеща за тест,за да съм сигурен че е от това проблема! Иначе ще си събирам колекция от капачки.

Редактирано от adolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отиваш на някоя седмична в София и си искай от някои

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Направих теста с балончетата. На добре загряла кола сложих маркучето в шишенце от 0.5 литра, че да го виждам по добре. Държах я в 3хиляди оборота. На всеки 15тина секунди излиза по едно малко балонче. Това какво трябва да означава, на фона на отрицателния тест?

Редактирано от Avenger

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за мен това е гарнитурата на главата.Моята я издуха но проверката я направих при студена кола и пълен радиатор отваряш капачката на радиатора и палиш.Ако излизат балончета е ясна работата - при мен направо си вреше :) Зависи от степента на "издухване", това е мое мнение и нека не съм лош пророк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен балончетата бяха доста повече. Оказа се че е духнала гарнитурата и главата беше крива. Ако си 100% сигурен, че няма теч или запушване се ориентирай към смяна на гарнитура. Отиди в читав сервиз за да направят нещата като хората, че си е скъпо удоволствие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Направих теста с балончетата. На добре загряла кола сложих маркучето в шишенце от 0.5 литра, че да го виждам по добре. Държах я в 3хиляди оборота. На всеки 15тина секунди излиза по едно малко балонче. Това какво трябва да означава, на фона на отрицателния тест?

 

Нищо не означава!

Не разбрах с новата капачка пак ли гълта всичко от разширителя или загрява чат-пат?!?

Цък чете ли?

Колега за мен това е гарнитурата на главата.Моята я издуха но проверката я направих при студена кола и пълен радиатор отваряш капачката на радиатора и палиш.Ако излизат балончета е ясна работата - при мен направо си вреше :) Зависи от степента на "издухване", това е мое мнение и нека не съм лош пророк.

 

Дам, ма за мен не е гарнитура, щото микроскопична пукнатина в радиатора прави същите балончета!

Ти как си толкова сигурен? ;)

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалям главата-правиш воден тест и я шлайфаш,добре е и блока да се прегледа за шлайф,по възможност слагаш метална гарнитура и си готов.:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбито, бързаш със свалянето, леко!!! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На брат ми седана d15b7 така му замина мотора...малкото маркуче дето е капачката на радиатора към разширителния било запушено с някви сополи защото някой е слагам присадка в антифриза (най-вероятно е имало теч и от е от онези дето спират течовете). Резултата е че колата като загрее става високо налягане и изхвърля през капачката и малка част в разширителния съд ама като истине и неможе да си дръпне отново течност в системата. По някое време оставаш без течност и колата ти почва да грее. Правих опит с моита 6-та д14а3 да махна капачката на радиатора и да запаля колата. Колата е студена и водата не хвърчи на тихи като е ама над 2500-3000 започва да бълва антифриза и то без да е загряла. На брат ми я пробвах (като отидох да го дърпам) радиатора празен, наливам вода вътре и после само завърта да запали - веднага бълва всичко и със сложена капачка. Това е издухана гарнитура! Има и нещо друго - ако си я прегрял по накаква причина леглото на което ляга капачката на радиатора заминава на кино и каквато и капачка да сложиш може да не лягне хубаво и от там може да изпуска. Както ти казаха и другите иди на една среща и виж на другите как им изглежда леглото, пипни го с пръст и после и твоето ;)недей гледа какво има в разширителния съд, преди да я палиш в това състояние отваряй капачката на радиатора - трябва да е пълен до горе. Сензора дето ти движи стрелката седи на главата и когато намалее водата в системата става пара първо при датчика (най-високата част) от там и отчитането не е правилно и после става оле мале ;)

Редактирано от Lukov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...