Avenger 1 #1 Публикувано 20 Юни, 2012 (Редактирано) Колеги, помагайте, че ще полудея. Преди известно време забелязах, че течността в разширителното намалява. Всички маркучи са си екстра. Викам си ясно, водната помпа, понеже никога не е сменяна. Обаче пък локва под колата няма. Бащата вчера се возил извънградско и като спрял погледнал казанчето и по него имало видими следи от преливане, след като изстинала колата цялата течност от казанчето изчезнала. Понеже не искам да повярвам, че е гарнитурата, ми мина няква идея от изпарителя на газта да не е. Повъртях 20тина минутки из квартала на бензин, като чат пат спирах да проверявам, маркучите са си меки, а течността си седеше точно там където я бях оставил. Тамън да се израдвам и като поизстина пак изсмука всичко от разширителния.. Бял пушек няма, маслото не е чорба, работи си нормално.. Тия дни явно в сервиз ще се ходи. Споделете мнение Редактирано 20 Юни, 2012 от Avenger Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #2 Отговорено 20 Юни, 2012 Ами колега проблема ми е сходен. Чете ли другите две теми? За да изключиш проблема да е от изпарителя, ако ти се занимава просто го изолирай(антифриз вход и изход откъм изпарителя). Нормално е когато почне да изтива да го изсмуква, понеже когато колата работи и е загряла разширява. Колкото до маркучите последния път и на мен не ми ги надуваше и излезна гарнитура. Може да надува в ризите, това не е гаранция. В моя случай беше се разлепило на втори цилиндър металния пръстен от клингерита(допускам да е заводски слабо място в гарнитурата). Просто при издърпването да е останало там слабо място или миниетюрна пукнатина, която с времето се е отворила. От опит ти казвам, проблемат може да не е сериозен, но му обърни внимание, че прегрее ли се става по-сложно. Дано съм ти бил полезен поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Avenger 1 #3 Отговорено 20 Юни, 2012 Мерси! Четох темата ти точно преди да пусна моята Сега остава да ми препоръчате добър сервиз, в който няма да ми смъкнат кожата и ще си свършат добре работата. Изпитвам голяма фобия от сервизи и принципно гледам сам да си оправям колата, но в случая това е невъзможно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #4 Отговорено 20 Юни, 2012 Колега това със сервизите ми е до болка познато. Аз почнах с лада(2105), какво ли не ровихме и не подобрявахме с бащами. Окачване, спирачки, мотор... Но с Хондата вече е доста по-различно. Първо ръцетени не са заврени в ... но просто нямаме условия, каквото можем правим, но за отваряне на мотора вече не смеем. Доста по-сложен е и експериментите не ми се нравят. Затова се обръщам към някой майстор. Някой колега от твоя град може да ти препоръча специалист. Аз несъм наясно. Но няма нищо лошо в това да я отвори човек, който е наясно. Давай смело при някой който чува петела и да ти каже какъв е проблема, за да се отреагира. Успех и няма страшно да знаеш, мотор се прави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #5 Отговорено 21 Юни, 2012 И аз имам такъв проблем, системата надува, антифриза отива в казанчето и прелива през капачката. Колата започва да загрява поради ниско количество на охладителната течност. Маркучите са меки като загрее, когато запали не прекъсва и няма сив дим което е признак за здрава гарнитура. Сменихме радиатора, че стария беше запушен и за сега е ок, но все пак колата е карана само няколко км. Отиди и се посъветвай с Омбретата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Avenger 1 #6 Отговорено 21 Юни, 2012 Капачките от 6ген купе и седан не стават Ако има някой люлинчанин да ми предостави капачка за тест ще съм му много благодарен. Утре мисла да взема 1 нова ама не съм сигурен и тя колко читава ще е. А от това зависи отварането на мотора.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Avenger 1 #7 Отговорено 28 Юни, 2012 Добрее, развитие на проблема. Сложих нова капачка и сичко беше ок. Ама не. В града няма проблеми, обаче вече на 2 пъти СЛЕД извънградско стрелката почна много бързо да отива на горе. По време на извънградското .. 1 час с 110-120 с климатик няма никакви проблеми. Тамън приближавам паркинга на блока и оп, гледам стрелкатаза температурата ще излети. След малко я запалих и стрелката си беше на нормалното положение, перката си включваше и изключваше нормално. От разширителния явно пак е изхвърлило някаква вода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #8 Отговорено 28 Юни, 2012 Колега има логика извън града да не ти загравя, понеже притока на въздух при движение извън населено място е по-голям. Първия път като ми беше станало така беше извън града и съм карал после около 200км на парно. Не грееше така, но в момента в който влязох градско и стрелката скочи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #9 Отговорено 28 Юни, 2012 Колега при мен проблема беше 1 към 1. Колата загрява защото нивото на охладителна течност намалява в движение, но поради високите обороти, помпата подържа циркулацията. Като спреш загрява моментално. Както казах сменихме радиатора но се оказа, че и гарнитурата е заминала и главата беше крива. Погледни дали питата на радиатора ти е задръстена с боклуци и когато колата работи отвори капачето на разширителния съд и виж дали от маркучето излизат балончета. Там няма налягане но все пак внимавай да не се опариш. При мен излизаха балончета заради духналата гарнитура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Avenger 1 #10 Отговорено 29 Юни, 2012 Теста за изгорели газове в антифриза днес беше отрицателен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Avenger 1 #11 Отговорено 30 Юни, 2012 Никой ли няма никаква идея какво може да се случва. Дайте някаква идея, защото всички мои се изчерпаха. Ако скоро не се открие проблема, двигателят най-вероятно ще се отваря, въпреки негативния тест. Просто незнам какво да правя вече... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #12 Отговорено 30 Юни, 2012 Колега в доста чужди форуми изчетох, че този тест не е 100% сигурен и въпреки това може да е духнала гарнитурата. Ако няма течове и радиатора и капачката му са наред и термостата функционира, няма от какво друго да надува системата. Отиди в сервиз където може да направят диагностика на системата (да я надуят) и да решат проблема. По-горе писах да погледнеш дали излизат балончета като се напълни разширителния съд, провери ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Avenger 1 #13 Отговорено 30 Юни, 2012 Не съм, утре ще го направя. Ама ебати и теста, ако има балончета, а той не хваща газовете. Мислех да свалям термостата да меря колко милиметра отваря ама много ме съмнява да е от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #14 Отговорено 30 Юни, 2012 При мен на два пъти ми дава отрицателен резултат този тест,после отидох в друг сервиз го замериха излезе положителен и в крайна сметка се оказа гарнитурата.Обясниха ,че ако не е много голям пробива може да духа само при доста загрял двигател и повече газ,тя тогава и изхвърляше антифриза-като я надуя на магистралата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adolf 44 #15 Отговорено 1 Юли, 2012 Да не дигам нова тема.Страшен филм ми прави мойта.Не връща антифриза след като изстине в радиатора! 2 капачки купих от евро 07 и същия проблем.Идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 1 Юли, 2012 Купи си нова, но от друго място! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adolf 44 #17 Отговорено 1 Юли, 2012 (Редактирано) Да не дигам нова тема.Страшен филм ми прави мойта.Не връща антифриза след като изстине, от преливника в радиатора! 2 капачки купих от евро 07 и същия проблем.Идеи? Tрябва ми работеща за тест,за да съм сигурен че е от това проблема! Иначе ще си събирам колекция от капачки. Редактирано 1 Юли, 2012 от adolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #18 Отговорено 1 Юли, 2012 отиваш на някоя седмична в София и си искай от някои Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Avenger 1 #19 Отговорено 3 Юли, 2012 (Редактирано) Направих теста с балончетата. На добре загряла кола сложих маркучето в шишенце от 0.5 литра, че да го виждам по добре. Държах я в 3хиляди оборота. На всеки 15тина секунди излиза по едно малко балонче. Това какво трябва да означава, на фона на отрицателния тест? Редактирано 3 Юли, 2012 от Avenger Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rep 1 #20 Отговорено 9 Юли, 2012 Колега за мен това е гарнитурата на главата.Моята я издуха но проверката я направих при студена кола и пълен радиатор отваряш капачката на радиатора и палиш.Ако излизат балончета е ясна работата - при мен направо си вреше Зависи от степента на "издухване", това е мое мнение и нека не съм лош пророк. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #21 Отговорено 9 Юли, 2012 При мен балончетата бяха доста повече. Оказа се че е духнала гарнитурата и главата беше крива. Ако си 100% сигурен, че няма теч или запушване се ориентирай към смяна на гарнитура. Отиди в читав сервиз за да направят нещата като хората, че си е скъпо удоволствие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #22 Отговорено 9 Юли, 2012 (Редактирано) На 3.07.2012 г. at 15:57, 'Avenger' написа: Направих теста с балончетата. На добре загряла кола сложих маркучето в шишенце от 0.5 литра, че да го виждам по добре. Държах я в 3хиляди оборота. На всеки 15тина секунди излиза по едно малко балонче. Това какво трябва да означава, на фона на отрицателния тест? Нищо не означава!Не разбрах с новата капачка пак ли гълта всичко от разширителя или загрява чат-пат?!? Цък чете ли? На 9.07.2012 г. at 14:44, 'Rep' написа: Колега за мен това е гарнитурата на главата.Моята я издуха но проверката я направих при студена кола и пълен радиатор отваряш капачката на радиатора и палиш.Ако излизат балончета е ясна работата - при мен направо си вреше Зависи от степента на "издухване", това е мое мнение и нека не съм лош пророк. Дам, ма за мен не е гарнитура, щото микроскопична пукнатина в радиатора прави същите балончета!Ти как си толкова сигурен? Редактирано 9 Юли, 2012 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #23 Отговорено 9 Юли, 2012 Свалям главата-правиш воден тест и я шлайфаш,добре е и блока да се прегледа за шлайф,по възможност слагаш метална гарнитура и си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #24 Отговорено 9 Юли, 2012 Комбито, бързаш със свалянето, леко!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lukov 11 #25 Отговорено 10 Юли, 2012 (Редактирано) На брат ми седана d15b7 така му замина мотора...малкото маркуче дето е капачката на радиатора към разширителния било запушено с някви сополи защото някой е слагам присадка в антифриза (най-вероятно е имало теч и от е от онези дето спират течовете). Резултата е че колата като загрее става високо налягане и изхвърля през капачката и малка част в разширителния съд ама като истине и неможе да си дръпне отново течност в системата. По някое време оставаш без течност и колата ти почва да грее. Правих опит с моита 6-та д14а3 да махна капачката на радиатора и да запаля колата. Колата е студена и водата не хвърчи на тихи като е ама над 2500-3000 започва да бълва антифриза и то без да е загряла. На брат ми я пробвах (като отидох да го дърпам) радиатора празен, наливам вода вътре и после само завърта да запали - веднага бълва всичко и със сложена капачка. Това е издухана гарнитура! Има и нещо друго - ако си я прегрял по накаква причина леглото на което ляга капачката на радиатора заминава на кино и каквато и капачка да сложиш може да не лягне хубаво и от там може да изпуска. Както ти казаха и другите иди на една среща и виж на другите как им изглежда леглото, пипни го с пръст и после и твоето недей гледа какво има в разширителния съд, преди да я палиш в това състояние отваряй капачката на радиатора - трябва да е пълен до горе. Сензора дето ти движи стрелката седи на главата и когато намалее водата в системата става пара първо при датчика (най-високата част) от там и отчитането не е правилно и после става оле мале Редактирано 10 Юли, 2012 от Lukov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове