Jump to content
JunkieXL

Замърсяване на предното стъкло отвътре

Recommended Posts

Здравейте,имаме Хонда Сивик 8-ма генерация и забелязвам няколко пъти вече че ми се зацапва предното стъкло отвътре и когато вечерно време карам и има фарове срещу мен не се вижда нищо, стой като един слой замъглено.Нито климатроника, нито парното го оправят, като тръгна да го бърша стой като леко мазно, но не е мръсно - не оставя черно по кърпата, но се замазва все едно.След автомивка всичко беше ок няколко дни след което отново се появи този гаден слой. Незнам дали има нещо по климатика или трябва да търся проблема някаде другаде. Някой имал ли е такъв проблем, ако може да ме посъветва към кой да се обърна.Първоначално си мислех, че е защото веднъж на автомивка ми избърсаха таблото с един препарат, който си мислех че се изпарява и полепва по стъклото, но в последствие накарах да го почистят с чиста кърпа и отново си измих стъклото, но пак се появи този проблем.Благодаря за съдействието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не съм прав, но симптомите ми напомнят на теч на антифриз в купето от радиатора на парното или никоя тръба. Духалките изпаряват антифриза и се полепва по стъклото и става една мазна гадорийка дето в тъмното става като завеса. Провери дали колата не губи антифриз, въпреки, че теча най-вероятно е малък и може да не се усети бързо в нивото в разширителния съд.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не съм прав, но симптомите ми напомнят на теч на антифриз в купето от радиатора на парното или никоя тръба. Духалките изпаряват антифриза и се полепва по стъклото и става една мазна гадорийка дето в тъмното става като завеса. Провери дали колата не губи антифриз, въпреки, че теча най-вероятно е малък и може да не се усети бързо в нивото в разширителния съд.

Благодаря,а има ли начин да се провери това и ако има някакъв такъв теч да се отстрани, а не само да се гадае? Някаде ако го закачат на компютър или ако се провери от майстор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами закарай колата в сервиз и обясни проблема. При един колега се спука радиатора на купето в средата на зимата и едвам закара колата до сервиз. На - 20 с отворен прозорец и кълба пара излизащи от радиатора. Не знам дали фреона в климатика или маслото което смазва системата имат същия ефект, та ако не си правил диагностика на климатичната система може и това да направиш. Сега е топло и климатика се ползва здраво и ако не е пълен не работи на 100%. Другия момент е, че маслото в системата се износва като това в двигателя и е хубаво поне 1 път на 2 години да се закача за диагностика, допълване и тн. Аз лично правя тази процедура всяко лято за да ми е мирна главата.Дано сам помогнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,за съжаление проблема ми все още е налице, няколко майстора ми казват че най-вероятно е антифриз. Консултирах се с ХОНДА, но от там ми решават проблема веднага, като ми сваляли предното табло цялото (което не се знае колко пари ще ми струва, все пак е пипкава работа, и после не се знае как ще ми го поставят). Тогава можели да проверят дали има проблем с радиатора или маркучите и т.нЕдин майстор ме посъветва да пробвам с течна течност за спиране на течове в охладителната система (някаква немска компания ми препоръча). Тази течност била много ефикасна, ако теча е малък и може да ми реши проблема веднага, без да се налага да се сваля таблото.Можете ли да ми дадете съвет къде в Пловдив, има майстори който са оправяли такива проблеми при Хонда Сивик 8 генерация 2.2 дизел?Също така моля за съвет подходящо ли е да изпробвам с тази течност за спиране на течове по охладителната система, може ли да навреди по някакъв начин или може само да ми помогне?Ако някой е използвал или е имал подобен проблем, да сподели и да даде съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди пежото ми го изпуснах в ,първите студени утрини ,да му се спука питата на парното и правеше направо мъгла вътре .Запуших теча с една добавка за 6 лв.,като сипах половината.Беше като дребни дървени стърготини с големината на сол,има я в ОМВ примерно,малка кръгла жълта опаковка,името беше" голдън игъл",или някакъв друг орел.Две години го карах без проблем и така и го продадох.Разглобяването на таблото беше по-неприятния,скъп и краен метод.

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като недостатък може би на тази техника е,че запушва финните канали на радиаторите и затруднява топлообмена,но все пак въпрос на приоритети.И това е вариант. Ако питаш за майстор в Пловдив виж тук,може да получиш мнение и от него http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=75611

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е антифриз ще ти изчезва този в разширителното казанче. Така че карай и наблюдавай нивото в него, но винаги на студен двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това по цялото стъкло ли става или само на определен участък?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По цялото стъкло се получава, днес забелязах че и по страничните стъкла има полепнало от тази гад.Утре ще отида при майстора да налее тази течност и ще разберем дали ще се оправи. Много се надявам да се оправи и да нямам повече проблем с това.Ако някой има идеи дали може да бъде от нещо друго да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих пробвал с един байпас на радиаторчето на парното преди да го прецакам с добавка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво друго да е,и байпас да направи само ще се доубеди.Винаги трябва да се пробва по - лесният,бърз и евтин начин.И ламелите на питите са доста по- широки от зрънце сол.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да не е това, защото днес разговарях с един "майстор" и като видя че таблото ми е кожено, смяташе че кожата като е третирана с препарат, този препарат като се напече колата полепва по стъклото и от там се появява проблема.Преди около 1 месец съм е третирал на една автомивка с препарат за подхранване на кожата и може да се е напоило таблото и найстина като се напече да се изпарява по стъклото. Ако е било антифриз ми каза че без значение дали е напечена на слънце или стой на сянка ще се появява проблема, а при мен се появява само като е напече яко слънцето.Днес забелявах че датчика за външната температура не ми показва вярно, показваше ми по обяд 50 градуса, а сутрин 30 градуса. Също така и когато работи климатика нещо не прави достатъчно студено в колата, а и от единия въздуховод духа по-топло от колкото от другите, което не ми се струва нормално. Мисля утре да е закарам в Хонда за диагностика на тези проблеми, надявам се да ми решат проблема окончателно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...