Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

На някой да му се е случвало веднага след запалване, да му светва лампата за electric power steering, при което изписва Check System, волана става твърд и не може да се завърти, след няколо опита се оправя и след известно време пак се повтаря?

здравей, ако не се лъжа, Хонда има сервизна акция за този проблем. Проблема се състои в EPS модула. Свържи се с Бултрако, за да проверят дали за твоят вин има такава отворена акция. Aко има такава, то тя ще бъде извършена гратис. Но така или иначе проблема е в ЕПС модула....
''Symptom: During driving, EPS warning lamp illuminates and the steering operation becomes heavy.''
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото, проверих в Бултрако за мойта няма никаква обявена програма за замяна на каквото и да е било, както каза човека, когато въведе ВИН-а, ако има някаква програма за замяна то би си показало.

 

В интернет намерих този документ и моя ВИН не е сред написаните: http://ec.europa.eu/consumers/safety/rapex/alerts/main/index.cfm?event=main.notification&search_term=0754/06&exclude_search_term=0&search_year=2006

 

В този сайт също проверих и пак няма програма за замяна: http://www.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html

Редактирано от joo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Колеги имам Хонда сивик 2.2 дизел 8 генерация , но някак ми се струва че ми е много слабо парното и ,че бавно ми загрява колата. Като температурата  достигне до средата  на стрелката парното духа хладко, има ли някои с такъв проблем и как мога да  го  оправя? Благодаря!

Редактирано от Деко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Колеги имам Хонда сивик 2.2 дизел 8 генерация , но някак ми се струва че ми е много слабо парното и ,че бавно ми загрява колата. Като температурата  достигне до средата  на стрелката парното духа хладко, има ли някои с такъв проблем и как мога да  го  оправя? Благодаря!

Ами има такъв познат проблем при тези Хонди. Вероятно има връзка с ''air mix motor''. Потърси из нета за повече инфо. Аз не съм запознат с този проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е сменял скоро маслото на ръчната кутия на 1.8 мотора 2006 г.? Да сподели малко инфо? Знам, че трябва MTF масло Хонда 2 лт. Кутията 1.8 лт ли събираше? Имам някакви спомени, че съм чел нещо такова, но не се сещам къде...Всякаква информация ще е полезна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мойто масло на скоростна кутия го смених в ЮБИКО преди около 2 месеца и цената на маслото плюс смяната и преглед на колата беше ~130лв.

Иначе по спомен найстина 2литра стигат.

 

1. А и аз да задам малко тъп въпрос, но заради високото дупе на колата ми се иска да и сложа парктроник, като съм се насочил за оригинален. Та въпроса имате ли представа освен датчиците какви други модули трябват,а и изобщо дали си заслужава да се занимавам.

 

2. Близо до мястото което паркирам на работа има доста разбити коли и съм се насочил към слагане на оригинални обемни датчици за алармата от английска кола. И отново нямам никаква идея дали това може да се случи и какво ще ми е необходимо.

 

Та ако някой е правил подобни опити или се е интересувал по въпроса, ще съм радостен да сподели научето :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой решил ли си е проблема със скърцането при сваляне на прозорец ( при топло време )? До сега видях само двама колеги със този проблем, но не намерих решение.

 

Също така от скоро задната ми врата механизма за затваряне , мисля че пружинката ми се е счупила , не прибира езика нацяло и като се затваря врата дрънка ужасно на желязо, но иначе се затваря без проблеми. Сложна ли е подмяната на тази пружинка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз реших проблема със скърцащия прозорец, като напръсках обилно гумите около стъклото със силиконов спрей. Пръскаш, чакаш да се изпари и после на автомивка. Аз го оставих 1 ден да си седи така. Пък така и така ми остана цял флакон, та си напръсках и всички оплътнения на вратите, както и гумите на другите прозорци просто превантивно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой решил ли си е проблема със скърцането при сваляне на прозорец ( при топло време )? До сега видях само двама колеги със този проблем, но не намерих решение.

 

Също така от скоро задната ми врата механизма за затваряне , мисля че пружинката ми се е счупила , не прибира езика нацяло и като се затваря врата дрънка ужасно на желязо, но иначе се затваря без проблеми. Сложна ли е подмяната на тази пружинка?

 

И мойте скърцат. Каква марка е този спрей и от къде си го купил? Защо след това на втомивка? Как точно пръскаш гумите на прозорците?

 

Мерси

Редактирано от joo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами свалям прозореца до долу и прсъкам гумите, по които реално има триене със стъклото. На автомивка защото си остава мазно по прозореца. Спрея го купих от тук http://www.avto.bim.bg/Silikonov-sprei_pr30445.html#tab1. Остана ми към 1/3 флакон след изпръкването на всички гуми по вратите и багажника. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :) И аз ще се похваля с ново сивиче,от няколко дни съм с 1,8 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли нормалните стойности , които трябва да поддържа един алтернатор? Имам съмнения , че е тръгнал да си заминава, защото зарежда на максимум 14.20V , а ако натоваря с климатици, радио , подгравяне и т.н. пада до по 13...

 

Последно като я карах да я мерят с някаква машинка(човека вкара доста настройки в нея преди да започне на мери) и ми казаха, че акумулатора е ок, но се зарежда на минималните препоръчителни стройности.

 

Колата е седановата 8-ма генерация, 1.8 бензин, автоматик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята на времето като я засичах помня че зареждаше към 14,30-14,40, без допълнително натоварване.

Точно вчера мерихме на един друг автомобил токовете, 14,20 без натоварване, и падна до 14,02 с включено парно на макс и всички фарове.

Според мен ти е съвсем наред алтернатора.

Защо се съмняваш в него? Палиш трудно или ?

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като поседи 1,2 дни без да е палена или сега на студените сутрини дори да е карана предишния ден, виждам как премигва таблото като паля , а и се усеща по-тромаво въртене на стартера. Като я запаля следващ път щом е карана вече през деня ,не се усеща никакъв проблем, защото явно е позаредила акумулатора. Скоро свалях акумулатора за да го заредя защото ми беше интересно дали изобщо ще му трябва заряд и за мое съжаление беше паднал на половината. Тъпото е ,че предпоследния път като замервах ми стана лошо, защото показваше много ниски стоиности и си седеше на тях, а последния път си преобладаваше 14,2 и като я натоваря падаше за само кратко до 13.5 примерно или 12.8 най-много и после си качваше на 14.2...та не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия път (след 2 дена престой) измери напрежението на батерията преди да правил опити за палене, под 12 ли е.. лошо.

 

Другото което спред мен трябва да направил е да мериш за утечки. На такова ми прилича по описанието ти. Или деиствително акумулатора ти е стар и не задържа.

 

Моята имаше, смъкваше акумулатора за 4 дена, но срещу тези болки има лекове :)

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След два дена престои, на загасен двигател, акумулатора показа 12.20v...което май е на ръба между нормално и лошо...Като запаля двигателя и си зарежда на 14.20v , като запаля всичко пада на 14 примерно. Като включа климатик и се включи компресора пада на 13 или малко под 13 и се качва пак на 14.20 веднага след като комресора се изключи (седи на ~13 през цялото време докато работи компресора , което е няколко секунди). Според вас какво трябва да правя?

 

п.с. Още не съм мерил за утечки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото съм чел, нормалните стойности на батериите са между 12,4V и 12.7V, въпреки че се рекламират като 12V акумулатори. Ако действително на 12,2 таблото ти премигва, значи си под нужното напрежение.

Измери я за утечки и после търси варианти. Не се филмирай предварително.

Ако има консумация - търсиш от какво е, ако няма - отиваш при някой продавачи на акумулатори да ти натоварят твоя за да видите има ли още живот или е за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Следния въпрос за климатик ме мъчи (Civic FK2 06), както знаете, като се включи вентилатора, климатика минава в режим на нещо, като включен на екрана не светва нито една от иконите A/C OFF или A/C ON,

но се чува, че климатика се включва, това е автоматичен режим, но не и AUTO режима, който се включва от бутона AUTO от таблото.

 

Прочетох темата за климатика тук: 

http://www.civinfo.com/wiki/index.php?title=Climate_Control

 

Раздели: 

1. Recirc comes on when Auto selected

2. Suggested Usage

 

Изрично пише да се държи климатика на натиснат бутон AUTO режим.

 

Питане:

1. Какъв е този режим в който не свети нито една от иконите: A/C OFF или A/C ON

2. Когато е не свети A/C OFF или A/C ON дали е AUTO

3. Каква е разликата когато не светят A/C OFF или A/C ON и AUTO бутона от таблото

4. Вярно ли е че ако не седи климатика на AUTO (винаги включен, както пише), то му се скъсява живота и ще се развали, дори да седи на OFF

 

Благодаря предварително.

 

P.S. Вчера успях да си настроя автоматично да ми се заключват вратите и отключват при гасене на двигателя, инфо тук: 

http://www.civinfo.com/wiki/index.php?title=Activate_automatic_door_locks_at_10mph

Обърнете внимание че става само на модели от 2006 с 06 и 2006 с 07 във VIN-а

Редактирано от joo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, Данчо. При мен AC On/Off не свети когато директно натисна АУТО бутона. Компресорът определно работи, но дали се изключва по някое време не съм се заслушвал.  Иначе за 1ви път чувам, че може да се прецака нещо ако не се ползва на ауто. Аз го спирам по някое време (слагам го на AC Off, защото не виждам смисъл да работи компресора).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според текста от civinfo се изключва и включва според ECU, за да осигури нужната температура.

 

Принципно това са следните стъпки от изходно положение:

 

1. Запалване на двигател

2. Пускане на вентилатора (със стрелките нагоре/надолу), в този момент на екрана не изписва нито A/C OFF или A/C ON, но се включва компресора

3. Натискам бутона А/С, за да изключа компресора и на екрана се изписва A/C OFF

4. Натискам бутона А/С, за да включа компресора и на екрана се изписва A/C ON

5. Ако натисна бутона Ауто, светва надписа Ауто между двете температури, а на екрана не изпсва нито A/C OFF или A/C ON, компресора работи

6. За изключване се натиска OFF

 

Забелязъл съм, че както оставя вентилатора и А/С OFF или ON, то така ще тръгне при следващото запалване на двигателя.

 

Всички знаем, че климатика се спира преди да се спре двигателя и за да не минавам през стъпки от 1 до 3 вкл. всеки път, оставям на 1-ва скорост вентилатора и A/C OFF и така при всяко запалване ми седи тази настройка.

 

P.S.

Четох, че ако се ползва климатика в топло време задължително преди да изключиш двигателя трябва да изключиш самия климатик, но вентилатора да работи още малко, за да се махне натрупания конденз от филтъра и той да не мухлясва, но това е друга тема.

Редактирано от joo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега в студеното време аз го държа на позиция ac/off и температура на hi (максимално топло) и мисля, че така не би трабвало да регулира температурата в купето. Колкото се касае до постоянната работа на компресора,не виждам как ще ме се скъси живота, като не работи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте днес ми изгоря едната крушка на късите светлини. До колкото знам е H7 55w, но по мой спомени сменянето и не беше изобщо лесно. Някой който скоро е сменял може ли да сподели как най-лесно да го направя или да се обърна към колегата който ми обслужва колата :)

Също така ми се искаше някой да сподели с какви халогенни крушки кара, защото мисля че до момента моята си е с оригиналните и бая време изкарах без да ги сменям. Затова сега се чудя дали да се обадя в Бултрако и да си поръчам една OEM или да си е сменя с каквато ми падне.

Ако някой скоро е сменял може да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На късите е Н7 и се сменя много лесно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря смених ги врче в Бултрако срещу 5,4 на крушка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер колеги. Чета темата с голям интерес, тъй като смятам да закупя хонда сивик 8-ма генерация. Насочил съм се към дизеловия мотор. Бихте ли ми казали за какво да внимавам, когато избирам автомобила?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител и dpf филтър!

 

+1 и двете се правят въпроса е дали ти ще ги правиш или този преди теб :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по трудно е с dpf -а,защото се налагат някой интервенций най-вече по софтуера на автомобила,които аз лично не бих искал да правя. Другият вариант,но доста скъп,е подмяна с нов филтър. Колега добре се оглеждай при покупката за тези проблеми. Мисля, че има някой автомобили от 8-Мата генерация без dpf. Иначе дизеловия мотор е отличен но за всичко това са виновни нашите "качествени" горива!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по трудно е с dpf -а,защото се налагат някой интервенций най-вече по софтуера на автомобила,които аз лично не бих искал да правя. Другият вариант,но доста скъп,е подмяна с нов филтър. Колега добре се оглеждай при покупката за тези проблеми. Мисля, че има някой автомобили от 8-Мата генерация без dpf. Иначе дизеловия мотор е отличен но за всичко това са виновни нашите "качествени" горива!

не са толкова горивата колкото начина на каране.

 

Каране на ниски обороти или много градско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото имащо значение също е двигателното масло. В сайта на castrol,примерно за моята Хонда бензин (1.4 I-Dsi L13a7)препоръчват за Румъния :edge 0w30 и заместител magnatec 5w30a5(с това съм в момента),заТурция edge0w30 и заместител edge0w40a3b4. Гледам за тези страни,като най-близки до нашия климат. Не знам дали и моят избор е правилен,но маслото има значение за филтри,egr,катализатор и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги след като доста четох относно поддръжката на дизела и евентуалната смяна на маховик и т.н., се насочих към бензина като смятам да му сложа и газ. Ето тази кола ми е уловила  вниманието и смятам утре да ида на оглед. Вие какво мислите?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11444251114061118&slink=ccjumw

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗА МЕН ДИЗЕЛА Е ПО ДОБЪР,ИЗНЕНАДАН СЪМ,НО МАКАР ,ЧЕ И ДВАТА МОТОРА СА ПО 140 КОНЯ,ДИЗЕЛА Е ЛО ГЪВКАВ,СТРАХОТНО УСКОРЕНИЕ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата за дизела и няма нищо чудно, че при еднакви коне се усеща по-еластичен. Ако обаче стила на шофиране е умерен и не се изминават нужните километри за да се "избие инвестицията" е неоправдано да се залага на дизела с оглед допълнителните усложнения, които биха могли да изскочат в сравнение с бензина. Казват обаче, че кефа цена нямал :)

 

Колкото до обявата, ако се търси кола без екстри, може и да се окаже твоята. Изглежда лъскава, ако и двигателя, окачването, кутията са в добро състояние би могло и да излезе нещо. Разгледай другите обяви за моделите с повече екстри, може би доплащането ще е оправдано. Всъщност не знаем какъв е бюджета, ако твърдо си решил да я газифицираш, добави си и едни минимум 1200 лв. наред с първоначалното обслужване и регистрация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш Л.С.

 

Колеги след като доста четох относно поддръжката на дизела и евентуалната смяна на маховик и т.н., се насочих към бензина като смятам да му сложа и газ. Ето тази кола ми е уловила  вниманието и смятам утре да ида на оглед. Вие какво мислите?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11444251114061118&slink=ccjumw

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, (вече мога с право да ви наричам така) в крайна сметка взех дизел, тъй като при огледа на автомобили се оказа, че моят приятел (с който правихме огледите) се познава със собственика на автокъщата, в която беше въпросният автомобил. Съответно ни гарантираха за него, а и направиха добра цена.

 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11453536256112747&slink=cddhip 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата за дизела и няма нищо чудно, че при еднакви коне се усеща по-еластичен. Ако обаче стила на шофиране е умерен и не се изминават нужните километри за да се "избие инвестицията" е неоправдано да се залага на дизела с оглед допълнителните усложнения, които биха могли да изскочат в сравнение с бензина. Казват обаче, че кефа цена нямал :)

 

Колкото до обявата, ако се търси кола без екстри, може и да се окаже твоята. Изглежда лъскава, ако и двигателя, окачването, кутията са в добро състояние би могло и да излезе нещо. Разгледай другите обяви за моделите с повече екстри, може би доплащането ще е оправдано. Всъщност не знаем какъв е бюджета, ако твърдо си решил да я газифицираш, добави си и едни минимум 1200 лв. наред с първоначалното обслужване и регистрация.

По принцип за бензинова бях готов да дам до 11, но като тръгнах по автокъщите не видях нищо читаво на бензин за тези пари. 

P.S. Тази червената, която бях постнал по-горе се оказа разочарование на живо.

Редактирано от Иван Ангелов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен цвета много ми допада :) Изглежда запазена, па и с 50 чифта гуми, че и джанти към тях ... Честито и безаварийни :):honda:

PS много станахте с бързите сивици :evil:

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...