Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Здравейте на всички вчера съм съсобственик на Хонда Сивик 8-генерация 2009г.-До тук всичко в колата ми е Мъгла. имам 1 000 000 въпроса и 0 отговора но с времето ще се науча няма да ми е първата, няма и последната. Относно ограничението--нашата е вдигна 215 на магистралата повече мисля че е и безсмислено, но има някъква предупреждаваща система която се изключва от менюто на колата за максимална скорост. Просто при достигане на такава започва да мига и писука.Да ви попитам някой знае ли ориентировачно колко струва кабела за включване на USB -поне от книжката разбрах че трябва да има такова кабелче, а не директно към Буксата?И май ще има нужда от нови чистачки --само от отиризиран магазин ли ги взимам или може от всякъде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , излишно е просто се чудех защо е така ...само че при мен нищо не е започнало да мига или свети ....утре ще я изпъна пак и ще видя .Иначе кабелче ти трябва да , самата букса е няква странна такава , най-вероятно от оторизиран магазин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички вчера съм съсобственик на Хонда Сивик 8-генерация 2009г.-До тук всичко в колата ми е Мъгла. имам 1 000 000 въпроса и 0 отговора но с времето ще се науча няма да ми е първата, няма и последната. Относно ограничението--нашата е вдигна 215 на магистралата повече мисля че е и безсмислено, но има някъква предупреждаваща система която се изключва от менюто на колата за максимална скорост. Просто при достигане на такава започва да мига и писука.Да ви попитам някой знае ли ориентировачно колко струва кабела за включване на USB -поне от книжката разбрах че трябва да има такова кабелче, а не директно към Буксата?И май ще има нужда от нови чистачки --само от отиризиран магазин ли ги взимам или може от всякъде?

http://www.coxmotorparts.co.uk/2006-2011-civic-wiper-blades-c-15_163_601.htmlАма доставката до БГ е 30 паунда, без значение какво ще си кушиш. Ако ти се чака скоро ще си поръчвам дискове и накладки та може да направим комбинация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знае ли какво масло трябва да използвам за предавателната кутия (скоростната).

Имам 2л такова. Ако те интересува чукни на лична, но ти трябват 3л по принцип.поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да се поразгледам и аз, че и на мен са ми необходими някои нещица и може и аз да се включа към обща поръчка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички вчера съм съсобственик на Хонда Сивик 8-генерация 2009г.-До тук всичко в колата ми е Мъгла. имам 1 000 000 въпроса и 0 отговора но с времето ще се науча няма да ми е първата, няма и последната. Относно ограничението--нашата е вдигна 215 на магистралата повече мисля че е и безсмислено, но има някъква предупреждаваща система която се изключва от менюто на колата за максимална скорост. Просто при достигане на такава започва да мига и писука.Да ви попитам някой знае ли ориентировачно колко струва кабела за включване на USB -поне от книжката разбрах че трябва да има такова кабелче, а не директно към Буксата?И май ще има нужда от нови чистачки --само от отиризиран магазин ли ги взимам или може от всякъде?

http://www.coxmotorp...15_163_601.htmlАма доставката до БГ е 30 паунда, без значение какво ще си кушиш. Ако ти се чака скоро ще си поръчвам дискове и накладки та може да направим комбинация.
Не ми е проблем да изчакам, но имаш ли идея това цена за комплект ли е или за бр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички вчера съм съсобственик на Хонда Сивик 8-генерация 2009г.-До тук всичко в колата ми е Мъгла. имам 1 000 000 въпроса и 0 отговора но с времето ще се науча няма да ми е първата, няма и последната. Относно ограничението--нашата е вдигна 215 на магистралата повече мисля че е и безсмислено, но има някъква предупреждаваща система която се изключва от менюто на колата за максимална скорост. Просто при достигане на такава започва да мига и писука.Да ви попитам някой знае ли ориентировачно колко струва кабела за включване на USB -поне от книжката разбрах че трябва да има такова кабелче, а не директно към Буксата?И май ще има нужда от нови чистачки --само от отиризиран магазин ли ги взимам или може от всякъде?

http://www.coxmotorp...15_163_601.htmlАма доставката до БГ е 30 паунда, без значение какво ще си кушиш. Ако ти се чака скоро ще си поръчвам дискове и накладки та може да направим комбинация.
Не ми е проблем да изчакам, но имаш ли идея това цена за комплект ли е или за бр.
За бройка. Ама е по добре от 70лв за бройка в бултрако :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Пиша това мнение за да споделя как е колата след махането на двата катализатора.Колата е 2.2 i-CTDi 2006-та без DPF филтър и операцията е правена в KRAFT дружба.Та след като свалиха го и го разгледахме, ми обясниха че е метален вместо керамичен, по-голям от обикновенното и е спортен катализатор в относително добро състояние и ме попитаха сигурен ли съм че искам да го махам. Тъй като колата е чипвана, пича който я чипна ми препоръча да го махана тъй като така сме щяли да пазим турбината, а и майстора който ми прави колата ми беше казал че тези модели изпускателният колектор им е слабо място(чувал съм го и от други) - пукал се, той лично бил заварявал няколко такива, та им казах със сигурност ДА.Като се заврях от долу да поразгледам, ми се стори че виждам още един и викнах майсторо да дойде да светне хубаво и да огледаме. Оказа се че точно след турбината, преди меката връзка, японците са набили още един, по-малък, който на схемите който съм гледал, а и който крафтаджиите гледаха, го няма отбелязан. На следващите модели на това място седи DPF филтъра. Веднага сметнах че ми е по важно да разкарам него вместо другият, но вече бяха резнали големият преди и след свръзките за да го правят та си викам "айде и двата ще са" Малкият КАТ човека се измъчи докато го свали - час и нещо му трябваха и после още час за да сложи на негово място тръба, но стана много читаво. На мястото на големият сложих резонатор тъй като съм чувал, а и тия пичове ми казаха, че ще почна да чувам турбината как свисти ако не бодна резонатор. Цялата операция отне около 4 часа и половина, като пича който се занимаваше с мене се постара доста. Взеха ми е 230лв. и ми казаха че съм ударил промоция тъй като вече знаели какъв "чеп" е разправията с малкият и за следващите нямало да бъде такава.Незнам дали сте забелязали, който кара дизел, че след като се покара известно време в града и не я ръчка, колата се спъва в ниските обороти - до към 1800 и след като я поръчкаш малко се отпушва. Е това вече го няма. Колата след махането на КАТ-овете почна да върви по-леко в ниските обороти и вече я карам в града на около 1400~1600 оборота без проблем. Във високите не мога да кажа със сигурност защото я чипнаха преди две седмици и още и бях свикнал с вървежа. Като шум не се промени нищо, нито по-малко нито повече. Като разход не мога да усетя някакво сваляне на разхода, може да има, но едва ли е повече от 200мл~400мл., но да не забравяме интервенцията с чипа така че дали е свалила или не е мътна история в моя случай.Съвета ми ако решите да ги махате е да махнете задължително първият, по-малкият, а по-големият да прецените след като го свалите и огледате, при мен махането му беше малко безмислено.поздрави на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз да се похваля. От две седмици съм горд собственик на Civic 1.8 2006 и колата си е голяма играчка. Захванах се да я обслужвам във фирмени сервизи и до момента цифрите са доста стряскащиПубликувано изображение. Масло за двигател, филтър въздушен, климатик и маслен, с труд 213 български лева. Оферта за предни и задни дискове плюс накладки-1250 пари, и то без труд. Свещи по 51 лева броя, ремък за сто и нещо и т.н. Но, както казва един приятел, "сухо дупе риба не яде"...Колата е с доста твърдо окачване, но за човек, който слиза от Голф се свиква....Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Пиша това мнение за да споделя как е колата след махането на двата катализатора.Колата е 2.2 i-CTDi 2006-та без DPF филтър .......Та след като свалиха го и го разгледахме, ми обясниха че е метален вместо керамичен, по-голям от обикновенното и е спортен катализатор в относително добро състояние и ме попитаха сигурен ли съм че искам да го махам. Тъй като колата е чипвана, пича който я чипна ми препоръча да го махана тъй като така сме щяли да пазим турбината, а и майстора който ми прави колата ми беше казал че тези модели изпускателният колектор им е слабо място(чувал съм го и от други) - пукал се, той лично бил заварявал няколко такива, та им казах със сигурност ДА.Като се заврях от долу да поразгледам, ми се стори че виждам още един и викнах майсторо да дойде да светне хубаво и да огледаме. Оказа се че точно след турбината, преди меката връзка, японците са набили още един, по-малък, който на схемите който съм гледал, а и който крафтаджиите гледаха, го няма отбелязан. На следващите модели на това място седи DPF филтъра. Веднага сметнах че ми е по важно да разкарам него вместо другият, но вече бяха резнали големият преди и след свръзките за да го правят та си викам "айде и двата ще са" Малкият КАТ човека се измъчи докато го свали - час и нещо му трябваха и после още час за да сложи на негово място тръба, но стана много читаво. На мястото на големият сложих резонатор тъй като съм чувал, а и тия пичове ми казаха, че ще почна да чувам турбината как свисти ако не бодна резонатор. Цялата операция отне около 4 часа и половина, като пича който се занимаваше с мене се постара доста. Взеха ми е 230лв. и ми казаха че съм ударил промоция тъй като вече знаели какъв "чеп" е разправията с малкият и за следващите нямало да бъде такава.Незнам дали сте забелязали, който кара дизел, че след като се покара известно време в града и не я ръчка, колата се спъва в ниските обороти - до към 1800 и след като я поръчкаш малко се отпушва. Е това вече го няма. Колата след махането на КАТ-овете почна да върви по-леко в ниските обороти и вече я карам в града на около 1400~1600 оборота без проблем. Във високите не мога да кажа със сигурност защото я чипнаха преди две седмици и още и бях свикнал с вървежа. Като шум не се промени нищо, нито по-малко нито повече. Като разход не мога да усетя някакво сваляне на разхода, може да има, но едва ли е повече от 200мл~400мл., но да не забравяме интервенцията с чипа така че дали е свалила или не е мътна история в моя случай.Съвета ми ако решите да ги махате е да махнете задължително първият, по-малкият, а по-големият да прецените след като го свалите и огледате, при мен махането му беше малко безмислено.поздрави на всички

Това е интересно, за мен. За първи път колега споделя за този вариант. Досега съм нямала проблем, карам 2.2 без DPF. Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз да се похваля. От две седмици съм горд собственик на Civic 1.8 2006 и колата си е голяма играчка. Захванах се да я обслужвам във фирмени сервизи и до момента цифрите са доста стряскащиПубликувано изображение. Масло за двигател, филтър въздушен, климатик и маслен, с труд 213 български лева. Оферта за предни и задни дискове плюс накладки-1250 пари, и то без труд. Свещи по 51 лева броя, ремък за сто и нещо и т.н. Но, както казва един приятел, "сухо дупе риба не яде"...Колата е с доста твърдо окачване, но за човек, който слиза от Голф се свиква....Публикувано изображение

 

"Захванах се да я обслужвам във фирмени сервизи и до момента" - Да ти обърна внимание че когато купувах моята отидох в Бултрако и от там ми казаха че съм за смяна на предни и задни дискове, че имали ръб. Карам от 97ма и не една и две коли са ми минали през ръцете. Като им хвърлих един поглед веднага разбрах че предните ще издържат още един комплект накладки, да не казвам два, а задните със сигурност още два. Човека който ми прави колите каза същото.

 

За тези които не знаят. Маслен филтър за хонда 2,2 дизел 60лв. Маслен филтър за Голф, не помня кой мотор беше, 18лв. Отваряш ги....еднакви. Вече за втори път го слагам такъв. Ако се интересувате, ще питам майстора ми тиа дни кой е номера на филъра и за кой мотор на голф става въпрос и ще пиша.

 

поздрави

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами...сменяха ....рейка , двата задни амортисьора , и двата стопа.. но за стоповете май те си бяха виновни , имаше драскотина на багажника , а докато беше гаранционна я карах само в Хонда за щетите , и като са го сваляли са ги прецакали ..А за ограничението ... прочетох го в упътването за колата , питах в магазина и ми казаха че е електронно ограничена на 200 км , и съм вдигал 198 и свърши пътя :)/> но от 190 нагоре ги вдига супер бавно.Единият вариант е в магазина да се ме отсвирили и просто се съгласиха с мен и аз като абсолютно нищо неразбиращ , задавам супер тъпи въпроси и се излагам :)/>Втори вариант всъщност май нямаНезнам до колко автоматика спъва колата от ръчката А и някъде май четох за няква система за нагласяне на колата според това как я караш , някви такива ... Извинявам се за правописните грешки , имам проблем с фонетиката

Не е електронно ограничена 1.8 , поне на километража съм виждал 220За самонастройка на респонса , да така е компа се настройва според твоя стил на каране.Ако я караш в по-динамично и в обороти 20 мин и после спреш и загасиш.Следващото стартиране си с други настройки най-вече на тортъл респонса .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен 236км се видя ;) карал съм други 8-ци ама заради стабилноста не съм ги карал повече от 180, а с моята 8-ца с "аеро" пакета и ниското окачването няма проблем ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко дни се получава едно претрисане при тръгване на първа и включване на втора, но не всеки път. Съединителят не боксува, някакви идеи дали е от него и от какво друго може да е. Хондата е 2006 1.8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко дни се получава едно претрисане при тръгване на първа и включване на втора, но не всеки път. Съединителят не боксува, някакви идеи дали е от него и от какво друго може да е. Хондата е 2006 1.8

Незнам дали 1.8-цата има демферен маховик, ама по описание на проблема точно на това мяза !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,По темата за дисковете и накладките - попаднах на един сайт от който си взех предни дискове и накладки TRW (за моята 8-ца (1.8) Дискове - 136 лв. и накладки 68 лв. Копирах каталожните номера от http://www.coxmotorparts.co.uk и после търсене в гугъл, оказаха се еднакви. След това по 25 лева на колело за смяна. Дисковете идват от Франция и доставката е 14 лева. Оказаха се сполучливи, минах Стара планина и Средна гора, както и 4 пъти София Шумен и не свирнаха нито веднъж накладките, колата се държи стабилно при рязка смяна на скороста - оказа се добра инвестиция. Другите консумативи също са на приемливи цени.Сайта е http://www.mister-auto.bg - всичко идва от Франция, има и трак контрол на пратката - хубавото е, че е до адрес, а не да ходиш и да ги взимаш от някъде.Това излезе като реклама :) Ама Бултрако ми обадиха едни 1200 за дискове и смяна .

Редактирано от divak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

 

почнах да се оглеждам за нов акумулатор, за моята 1.8 2007. Divak, мисля че ти писа, че си взел акумулатор от Yuasa... това е този от Хонда нали? Аз мисля да пробвам нещо малко по-силничко... спрял съм се на Optima RedTop. Той е малко по-широк от оригиналния, но видях на няколко места, че са успели сравнително лесно да го набутат. Хубавото на Оптима акумулаторите е, че имам много висок стартов ток и това определено помага при разни малки смущения... Аз съм с I-Shift например и при мене при смяната на скоростите леко премигват фаровете... при палене пък направо си гаснат... но няма как... стар е вече акумулатора... но ми е интересно, дали някой по-силен акумулатор, ще помогне в този случай. Четох за един юнак с такъв сивик, който казва че сложил Stinger SPV35 акумулатор(малко по-слаб от Оптима, но с все пак с по-силен стартов ток от нормалните) с който като палел и не му се изключвало радиото... това определено е нещо което и на мен би ми допаднало Публикувано изображение но не знам дали е възможно.

 

Оптима имат и YellowTop, които дори имат модел с подходящи размери за сивика, но за съжаление, прочетох доста коментари, че до 2 години акумулатора се скапва итн... не са лоши акумулатори, но повече се използват като втори акумулатор при по-силни аудио системи. При RedTop нещата са малко по-различни и там няма оплаквания при такова приложение.

 

Но най-вече бих се радвал да дадете някоя идея, вие какви акумулатори сте сложили и каква информация имате на тази тема. Скоро на всички нас, които имаме 8ма генерация, ще ни се наложи да сменим акумулатор, защото годинките си минават...

 

Относни други теми които сте дискутирали:

 

Аз имам DRL модула който се връзва към светлините(дълги или къси). Инсталирах го много лесно. Сам. Модула струва 32 лв. Всичко се връзва за бушониерата под волана. Мога да дам съвет на всеки как се прави. Като функционалност определено го препоръчвам на всеки. От както го имам ключа на светлините стои на автомат и не го пипам.

 

Имам и модулче за прибиране на огледалата при заключване на колата и отваряне при отключване. И тук мога да дам повече инфо ако има интерес. Модула е сравнително скъп, но е ръчна изработка и може, ако има заинтересовани жичкаджии, да се сглоби част по част. Няма нужда от програмиране на микроконтролери. Едно реле, един два транзистора, няколко диода и съпротивления....

 

Мога да дам и съвет за слагане на осветление в краката. Изглежда доста добре, а и е доста функционално понякога... особено като се заровя да изследвам нещо в бушониерата Публикувано изображение

 

Ако някой се интересува как се прави диагностика на бордовия компютър, също може да му помогна и или ако някой има кодове на грешки, да проверя какви са.(сервизното ръководство може да се свали от интернет)

 

Мога да помогна и с инсталация на модул за USB; Aux In, Bluetooth и Apple port.

 

Последно и аз сменях дискове и накладки - TRW(това е марката от която са оригиналните) но определено е по-добре да се купят не от хонда, минималната цена която намерих е около 400лв за всички. mister-auto е много добър избор!

 

Смених и свещи - NGK. Това препоръчва Хонда.

 

Смених и едни гумени предпазители на предните амортисьори(Bump stop). Оригиналните не са направени качествено и много бързо започват да хлопат и при по-големи неравности се чува един скърцащ звук от колелата.

 

И аз съм поръчвал от coxmotorparts.co.uk и мога да кажа, че са много бързи и много коректни. Ако някой иска да купи някоя по-голяма част или някоя която струва повечко пари, може да се свърже с продавача и да попита за отстъпка! за членове на civinfo.com обикновенно има допълнтелно малко намаление.

 

А ако някой мисли да си слага нова музика, мога да му препоръчам моето решение. Усилвател и бас които са в "тайното помещение" в багажника(или там където би трябвало да има резервна гума). Ако има заинтересовани, мога да направя снимки и да дам размерите за бас касата.

 

Като цяло имам вече доста опит с колата, така че ако някой има въпроси, спокойно да пита и ще опитам да помогна с каквото мога Публикувано изображение

Редактирано от griefman
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега цените са добри, но има ли опция за връщане ако случайно нещо не е наред със стоката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

почнах да се оглеждам за нов акумулатор, за моята 1.8 2007. Divak, мисля че ти писа, че си взел акумулатор от Yuasa... това е този от Хонда нали? Аз мисля да пробвам нещо малко по-силничко... спрял съм се на Optima RedTop. Той е малко по-широк от оригиналния, но видях на няколко места, че са успели сравнително лесно да го набутат. Хубавото на Оптима акумулаторите е, че имам много висок стартов ток и това определено помага при разни малки смущения... Аз съм с I-Shift например и при мене при смяната на скоростите леко премигват фаровете... при палене пък направо си гаснат... но няма как... стар е вече акумулатора... но ми е интересно, дали някой по-силен акумулатор, ще помогне в този случай. Четох за един юнак с такъв сивик, който казва че сложил Stinger SPV35 акумулатор(малко по-слаб от Оптима, но с все пак с по-силен стартов ток от нормалните) с който като палел и не му се изключвало радиото... това определено е нещо което и на мен би ми допаднало Публикувано изображение но не знам дали е възможно.

 

Оптима имат и YellowTop, които дори имат модел с подходящи размери за сивика, но за съжаление, прочетох доста коментари, че до 2 години акумулатора се скапва итн... не са лоши акумулатори, но повече се използват като втори акумулатор при по-силни аудио системи. При RedTop нещата са малко по-различни и там няма оплаквания при такова приложение.

 

Но най-вече бих се радвал да дадете някоя идея, вие какви акумулатори сте сложили и каква информация имате на тази тема. Скоро на всички нас, които имаме 8ма генерация, ще ни се наложи да сменим акумулатор, защото годинките си минават...

 

Аз сложих Yuasa 053 45Ah 380A, смених го миналата есен.:thumbs1:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За акумулатор аз мисля да си поръчам пак оригинален на Honda. Ако издържи колкото този в момента ще си оправдае цената, дори и да е по-висока.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз все пак взех Оптимата.. Поиграх си малко да го напасна, но се получи идеално и мога да кажа, че определено има ефект... Е, радиото не остава включено при палене, но така и не очаквах слуховете да са верни... Явно си е направено да се изключва... Иначе: Тихите обороти, са много "по-тихи" - двигателя работи много спокойноАко паля на включени фарове, те премигват едва доловимоПри смяна на скоростите вече не се забелязва премигване на фаровете.И това са подобренията засега. Не знам дали щях да забележа същото ако бях взел съвсем нормален акумулатор...най-вероятно да, но се надявам с времето този да си заслужи парите. Ако някой се интересува мога да дам някой друг съвет как да се напасне акумулатора.Тези дни си добавих в бензина и една дозичка BG 44K. Не мога да кажа, все още че има доловима промяна(250км съм минал)... Може би съвсем малко по-добре звучи двигателя...

Редактирано от griefman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Карам вече няколко години Джаз и смятам да се сдобия с втора хонда. Спрял съм се на Сивик 8ген. 2.2 дизел, около 2007-2008г. Изчетох подробно цялата тема и съм на ясно с опасността от повреда на съединител/маховик, както и от запушване на DPF филтър при моделите след 2007г. Като изключим тези неща, какво друго трябва да гледам по колата, когато я купувам? Ясно е, че ще се опитам да я вкарам в сервиз преди това да я погледнат и тестват, но предпочитам да имам идея и аз. За колите от Швейцария ме плашат приятели, че било възможно да са изгнили отдолу.. Това възможно ли е при Хонда на 6 години? Този DPF филтър задължително ли създава проблеми при тези двигатели? Може ли да се диагностицират такива неща в подходящ сервиз, или се взима на късмет?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хондата отдолу има пластмасова кора, а металните части са покрити с каучук. Моята е немска(същата работа като при швейцарските - яко сол през зимата) + дълга зима) и ходовата част си е идеална все още. Не би трябвало да е изгнила и на тези които ще гледаш. Все пак е добре да се погледне. Огледай ходовата част. Ослушвай се за поскръцвания откъм колелата при по-големи дупки или при въртена на волана на място - едни ограничителни тампони са и не са нещо фатално, но може да смъкнеш от цената. Да не те притеснява ако е на ръчна и скърца като я клатиш. Съвсем нормално е. Провери за неправилно износване на гумите от вътрешната или външната страна. Хубаво е да има история колата... какво е правено по нея и то най-вече дали е оправян някой от признатите дефекти(Rückruf/Recall). Може на място да я тестваш за грешки. Ако ти трябва повече инфо ще ти пиша как. Като цяло си важат всички работи, които важат и за други коли... нищо толкова специално... Гледай да е запазен салона... и имай предвид, че всякакви пласмаски в Хонда струват много пари. Тоест може да се пазариш ако има нещо одраскано. Ако се сетя още нещо ще пиша.. ама да ти кажа, няма да е нещо много съществено

може би по-добре е да гледаш в civinfo.com темите, защото там има доста повече мнения...

 

Успех и да пишеш като си харесаш модел Публикувано изображение

 

Ако идваш към Германия да търсиш може да съдействам с нещо Публикувано изображение

Редактирано от griefman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Джаза го взимах 2008г от Розенхайм от представителство на Хонда, колите в Бавария все пак си остават скъпи. На горе към Дортмунд, Кьолн и по-бедните провинции автомобилите вървят с по 1000~1500Е по-евтино :) А бюджетът ми е около 6000Е и трябва да имам и да я докарам до БГ и да я регистрирам все пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш право, че в бавария цените са най-високи... и аз моята взех на 600км на север от тук... но като цяло според мен, за 6000 евро ще имаш трудности при намирането на кола под 100000км... всъщност не знам дали като цяло целта ти не е по-нагоре... съветът ми е да видиш в ръководството какво се сменя на определените интервали и да внимаваш като избираш колата, тези неща да са сменени, защото 120 140 хил. са такива интервали, когато се сменят доста скъпи неща... гледай и вътре да светят всички лампички и да работят всички екстри.. има тест за лампичките, при който светва всичко като коледна елха и може да видиш, ако нещо не работи.но при избирането работата е много и на късмет, затова ти пожелавам страшно много от него, да намериш нещо хубаво, което да ти харесва и да те грабне ;) а так където мога да помогна най-вече е като ти дам съвет за това как да минеш по-тънко с таксите по временните номера и като цяло с всичко от момента на купуването до закарването в бг(застраховки, данък, пътни разходи)... та ако решиш, потърси ме като назрее момента ;)успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за Швейцария не сте прави не навсякъде ръсят със сол--Ако вземете от региона на Комо или Логано --сняг там рядко съм срещал има някъкви южни течения и почти не пада сняг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Civic 8 какви са крушките на фаровете и как да ги сменя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къси Н7дълги Н1за мъгла Н11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къси Н7дълги Н1за мъгла Н11

Благодаря колега!!А малко инфо лесно ли се сменяват и как?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къси Н7дълги Н1за мъгла Н11

Благодаря колега!!А малко инфо лесно ли се сменяват и как?
Ето това може да ти е от полза http://www.civinfo.com/forum/how/483-how-replace-headlight-bulbs-front-position-light.htmlВ този сайт има доста доста за четене Най вече в How to ... секцията Британските колеги доста неща пипат по техните Civic-и снимат и пишат яко из форума
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, карам Сивик 1.4 бензин 2007 осма генерация и имам следното питане, като седна в колата се чува скърцане на желязо, говорим още в началото като още не съм запалил колата дори, сядайки на седалката, знаете ли от какво може да се получава?Другия ми въпрос е на таблото има ЕСО и REV, дали някой може да ми обясни какво представлява? Трети въпрос, миналата седмица си играх с радиото, преди като запаля колата и се стартираше диска в СD-то сега автоматично тръгва радио и пише NEWS точно под часовника. Трябва да натисна CD/AUX за да тръгне диска, знае ли някой как мога да си върна предишния режим на работа, да се стартира направо диска? И последен въпрос: търся си зимни гуми, в момента съм с 16-ки летни, мога ли да карам с 15-зимни или да си търся 16-ки, ако някой знае размерите за осма генерация гуми, ще съм му благодарен ако ги напише.Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почвам отзад напред:1. за твоя модел са предписани само 16 цолови гуми:205/55R16 91V205/55R16 91Hна джанта:16 x 6 1/2J (ЕТ 55)ти разбира се може да сложиш и друг цолаж, но производителя не ти гарантира, че колата ще върви добре(освен това според закона може да слагаш само това което препоръчва производителя или със специално разрешение, друг е въпроса, че в БГ това не се следи, поне по мои наблюдения)2. за да се върнеш обратно към автоматично плейване на последното което си слушал, трябва да деактивираш една функция. но първо да ти обясня какво е станало. Неволно или с умисъл си активирал функцията NEWS, при която радиото ти, независимо в какъв режим си, автоматично сменя на радио станция която излъчва RDS инфо "NEWS"... а тъй като в БГ има станции които непрекъснато го излъчват и затова радиото ти още при включване се свързва с някоя станция. За да се възстанови автоматичното плейване на сидита, трябва да се деактивира NEWS функцията:включи радиото и след като всичко тръгне натисни копчето за включване и изключване пак за поне 2 секунди докато чуеш сигнал и след това с бутон 5 изключи NEWS функцията и потвърди с кратко натискане на бутона за включване/изключване. изпробвай дали работи след това.Ако случайно не се получава, поразцъкай малко и ако имаш книжка провери в нея какво пише по въпроса. Защото може аз просто да не ти го обяснявам като хората и да не ме разбираш.3. ECO и REV са помощни инструменти, които ти помагат да определиш стила си на каране. в скалата на ECO светят зелени точици - мисля 5 или 6. Колкото повече светят, толкова по икономично караш. в скалата на REV светят червени точици - колкото при ECO. Започват да светят, когато е време да смениш на по-горна предавка. Колкото повече светват, толкова по-крайна е нуждата да смениш.и двете могат да се включват и изключват от менюто на бордовия компютър.тук може да има разлики в оборудването или двигателя на модела, затова ме извини ако има някаква неточност и например при теб въобще не са активни.4. За поскърцването, има едно доста досадно което е всеки път когато опънеш ръчната спирачка и колата се разклати поради една или друга причина. Но това е съвсем нормално. Може да има начин да се премахне, но и по никакъв начин няма да навреди на самата кола. Това и при много скъпи коли го има. При мене има обаче едно поскърцване отскоро, което не е метално, а по-скоро гумено и се чува само ако оставя колата ден два и след това се кача. Чува се отзад и от двете страни и изчезва когато я покарам една две минути или я разлашкам хубаво преди да тръгна. След консултации из различни форуми и представителства на Хонда, се оказва, че това е проблем, който в момента набира скорост, тъй като е грешка в изчисленията на задните амортисьори, която излиза, чак след определен живот на амортисьорите. Маслото което ги смазва с времето губи способността си точно там където е уплътнението между двете части на амортисьора и затова като поседи колата малко и "изсъхва", след което са нужни малко "упражнения" за да се омаже пак. Решението специална грес която се поставя там със специален инструмент. Следващата седмица ще говоря с Хонда Варна, какво друго може да се измисли, защото и греста и инструмента са си доста скъпички. Тъй като не мисля, че това е проблема при тебе(понеже спомена метално скърцане) няма да се впускам в повече подробности тук, ами ще отворя една тема, тъй като смятам, че много скоро много Сивици, ще заскърцат по тази причина.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Някой купувал ли е, и ако да от къде и на какви цени, предни и задни амортесьори за колите ни?Моите вече дори и по равно като карам изнасят страшна симфония.Междудругото мисля да си спра софтуерно работата да EGR клапана, та ако някой е против да каже сега или замълчи за винаги :)Вчера ходих да ми го чистят барабар с целият всмукателен колектор и няма да ви обеснявам какво излезе от вътре - ужас. Чудех се въобще в двигателя въздух влизал ли е!!!поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗДРАВЕЙТЕ,Карам CIVIC 1.8 бензин около 6 месеца. Дойде време за смяна на маслото на двигателя . Не съм сменял досега , защото когато я купих маслото беше сменено ( колата минала през някакво препятствие и датчика за нивото счупен - след това сменен в Плевен и налято ново масло - Q8 5W30 или 5W40 ) . МОЛБАТА ми е да ме насочите към подходяща марка. По книга препоръчват маслата на HONDA .Цената не е от значение . МОЛЯ , дайте някакво инфо .ПРЕДВАРИТЕЛНО ВИ БЛАГОДАРЯ КОЛЕГИ !!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси пълна синтетика 5W40, марката едва ли е от значение. На моята книжка дават препоръка за Bardahl 5W40. В момента съм с Repsol, карал съм и със Shell, всички с този вискозитет. Някаде четох, че оригиналното масло на Хонда се прави от Mobil, но оригиналните винаги са скъпи само заради фирменото лого. От Хонда ползвам само масло за кутията MTF.:thumbs1:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЛАГОДАРЯ , ще се възползвам от съвета . Надявам се и аз да съм полезен с нещо занапред.Публикувано изображение

Редактирано от cafito45

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Някой купувал ли е, и ако да от къде и на какви цени, предни и задни амортесьори за колите ни?Моите вече дори и по равно като карам изнасят страшна симфония.Междудругото мисля да си спра софтуерно работата да EGR клапана, та ако някой е против да каже сега или замълчи за винаги :)/>Вчера ходих да ми го чистят барабар с целият всмукателен колектор и няма да ви обеснявам какво излезе от вътре - ужас. Чудех се въобще в двигателя въздух влизал ли е!!!/>поздрави

Аз съм със жълто Кони закупено от Руди 96. По спомен около 230лв за бр. предни. Поведението на колата е супер и имат реглаж на твърдост. За EGR-ра и аз се замислям. Сподели кой ще ти го маха и цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗДРАВЕЙТЕ,Карам CIVIC 1.8 бензин около 6 месеца. Дойде време за смяна на маслото на двигателя . Не съм сменял досега , защото когато я купих маслото беше сменено ( колата минала през някакво препятствие и датчика за нивото счупен - след това сменен в Плевен и налято ново масло - Q8 5W30 или 5W40 ) . МОЛБАТА ми е да ме насочите към подходяща марка. По книга препоръчват маслата на HONDA .Цената не е от значение . МОЛЯ , дайте някакво инфо .ПРЕДВАРИТЕЛНО ВИ БЛАГОДАРЯ КОЛЕГИ !!!/>!!!!/>!!!

Пробвай с YACCO 5W-40. Предлагат специално разработено за Хонда масло. Маслото е много добро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ЗДРАВЕЙТЕ,

 

Карам CIVIC 1.8 бензин около 6 месеца. Дойде време за смяна на маслото на двигателя . Не съм сменял досега , защото когато я купих маслото беше сменено ( колата минала през някакво препятствие и датчика за нивото счупен - след това сменен в Плевен и налято ново масло - Q8 5W30 или 5W40 ) . МОЛБАТА ми е да ме насочите към подходяща марка. По книга препоръчват маслата на HONDA .Цената не е от значение . МОЛЯ , дайте някакво инфо .

 

ПРЕДВАРИТЕЛНО ВИ БЛАГОДАРЯ КОЛЕГИ Публикувано изображение/>Публикувано изображение!/>Публикувано изображение

 

Пробвай с YACCO 5W-40. Предлагат специално разработено за Хонда масло. Маслото е много добро.

 

СУПЕР !!! Ще проверя какво предлагат в Казанлък .

НЕВЕРОЯТНИ СТЕ КОЛЕГИ !!!Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,някой слагал ли си е допълнителна камера за заден ход свързана към GPS навигация (но не фабрична навигация). Харесал съм ето този модел:http://www.navi.bg/kamera-za-kola-za-zadno-vijdane-za-Honda-CIVIC-2008-ccd-matrica-model-LAB-HD05камера и незнам как дали ще може да се включи и как ще работи като нямам фабрична навигация.Пише че е за нашите модели и би трябвало без никакви интервенции по външния вид на автомобила да може да се постави.Идеята ми е поради слабата видимост да не слагам парктроник а да се размина само с една камера. Ако някой е изпробвал този продукт или подобен може да сподели за някаква идея и снимки какво се вижда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...