Jump to content
LsD

Civic D15Z6 VTEC-E

Recommended Posts

Покрепям датата 10 или някъде в периода ооло тази седмица , но може и към края на предната, но не по рано от 4ти понеже до тогава все още ще съм в Италия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами хайде де само това ли сме ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо май не ви вървят икономиците Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение не виждам желаещи за срещиии на икономични и неикономични Икономици Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, хубаво е да пуснете тема в "Срещи и мероприятия", че темата се разводни доста - лично мнение.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късата кутия му е майката :)

Относно късите кутии. Имайте в предвид, че със слагането на по-къса кутия, еко лампата престава да свети до 3000оборота/5-та предавка, а си свети до 2500, както на долните предавки.Ако имате комп, който ще се мапва, този проблем не ви касае.Проверено на две икономики d15z6
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква кутия е най-добре да се сложи на икономика и разхода вдига ли се осезаемо или като си караш в Еконо режим си е почти същия ?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с кутия от д13б2 и извън града максимум 1 литар да е вдигнала а в града имам обратно впечетление 4е гори по малко от преди защото тормоза на двигателя е по малък при ускорение ;]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли разлика в кутиите с20 от 1.3 , 1.5 моно и пак 1.5 само че 101 к.с. купето което е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип мисля че купето е с 4.2 фаинал а д13б2 е с 4.4 фаинал :) лично като сам се пускал с д15б7 купе от страни като слушаш се едно 1 кола се движи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d13b2 е с файнал 4,4 само 1995г производство.4,4 файнала е 71 зъба,отваряш пробката и с отверката броиш :ph34r:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за д15б2 какво ще кажете и в крайна сметка кой е най удачния вариант (д13б2,д15б2,д15б7) също ме интересува и за кутията от д16з6 дали става ...файнали и т.н.

Редактирано от LsD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза Радо : d13b2 е с файнал 4,4 само 1995г производство.4,4 файнала е 71 зъба . Тя е най-късата кутия на Д-серията оригинално .My link от тук може да сравниш различните скоростни кутии стига да знаеш предавателните числа .

Редактирано от 6gen115hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ 1 d15z8 англичанка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми светна Check engine лампата с грешка номер 12 - EGR клапан. А от около две години съм с всмукателен колектор от D16Z6, т.е. нямам EGR и чак сега се сеща явно :DНа някои с изключен EGR / сменен всмукател избивала ли му е грешка ? Не бях чувал до сега.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си затапих ЕГР-а, още като взех колата, за сега не ми се е обаждал чека....Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ква е файдата да затапиш ЕГР-а ? Дайте малко инфо !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ква е файдата да затапиш ЕГР-а ? Дайте малко инфо !!!/>

Докъто четях се замислих същото :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето линк към отсрещната страна, teror1sta го е обяснил перфектно :)honda-bulgaria*com/forum/topic1114.html (Копирайте линка и сменете *-тата с точка)Не очаквайте кой знае какъв ефект, дори едва ли бихте усетили нещо (аз дори при смяна на всмукателния колектор не усетих), но това е малка стъпка откъм засилването на заспалия vtec-e, а и като се има в предвид навъртяните километри е абсолютно ненужен ;)

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм :) добре, мисля скоро да пробвам да го затапя да видим ще има ли разлика :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да вдигнем темата,че май я забравихме.... някои няма ли да сподели за някой сполучлив проект от Д15з6 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв колектор, колега ?Всмукателен, изпускателен ? Нов, стар, спортен, стоков ? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 D15z3 MA9Взех я преди месец! Първо 3 дни преди покупката изчетох поне 50 процента от написаното тук и се реших. От тогава изчетох и всичко друго май,затова имам и 3 мнения само - повечко почетох.Колата е страхотна макар и леко лигава,ама като я сръчкам върви не по зле от Субаруто ми което е 1.8 105 коня,да не казвам че е по-пъргава.И понеже имаше много мнения за засилване...което при 90 коня заводски двигател е глупаво - колко пък да я засилиш?!?...нищо де ще направя само най-лесното и евтино.Колектора ми е спукан и е за смяна така или иначе,плюс катализатора на 80% сигурно е запушен на 200к . Купил съм му изпускателче от D16y3 , но май ще му слагам всмукателен + изпускателен от D16z6 да я отпуша и вдигна по този начин до около 100 кончета и здраве да е от там натам.Радвам се да се запиша!!!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега да си я караш със здраве и много безаварийни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни ;) Но имам 2 въпроса..: След като е глупаво да засилваш кола с 90 к.с., защо ще го правиш? :blink: : И защо си мислиш, че с изпускател и смукател ще присъединиш 10 коня към стадото? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се разпиша карам б16з5 шеста ,доволен съм за сега минал съм само 1000 км.Едно въпросче защо им викате бавни ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни Публикувано изображение

Но имам 2 въпроса..

: След като е глупаво да засилваш кола с 90 к.с., защо ще го правиш? Публикувано изображение

: И защо си мислиш, че с изпускател и смукател ще присъединиш 10 коня към стадото? Публикувано изображение

 

Мерси!

Кой както го разбира:) За мен това не е "засилване",а отпушване на зорлем скопен мотор.

D15Z6 икономика е само с друга глава с по-големи клапани и голям(нормален всъщност) смукател и е 24 коня отгоре.

Мисля след време да сложа тези неща от D15Z6 и заедно с премахнат катализатор и голяма генерация да и "дам да диша".

Това го пиша на база изчетено тук от вас запознатите.

 

П.П. А частите ще се избият откъм пари,защотот данъка ми е 16,83 лв ,а за над 100 коня е доста повече...

Съжалявам за офф-а,но мисля е смислено ако не ме поправете. А ако модовете сметнат поста за голям офф топик да го изтрият и се извинявам предварително! :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ D15Z6 6 та генерация,на която сложих изпускател от D16Y6 и се отприщи като дива свиня,и D15Z8 Англичанка

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,от няколко месеца карам д15з6, преди това имах мазда 323ф 91г. 1.8 105кс , 7години ма вози ама корозията не прощава.Реших пак японски бензин да си купя, нямах някакви предпочитания за марка в диапазон 3-4000лв.хондата я купих за 15мин оглед заедно с теста без да знам абсолутно нищо ,просто 20мин преди това 1 автоджамбазин ма зарибяваше с голф 4 1,6ср които като го тествах вече бях 100% сигорен че ще е японка пак.сивика е 100% сток взех я с 15 алуминиви с износени зимни гуми 195/50 които смених с летни на 55, а за зимата железни 14ски.колата я карам всеки ден за 10000 км нищо несам сменял освен консуматив.наи голяма изненада ми направи разхода,като дизел е:)единственото което леко ме разочарова е 5та предавка, маздата на 5 120-130 като карам и ми се наложи да изпреварвам само подавах газ, а хондата иска 4 по нагорнище даже и 3та, иначе на равното на 4та 200 ги дига.четох в форума че ако се смени колектора и генерацията+спортен филтр колата почва да варви по друг начин.ако има някои от варна които е направил тези промени,да ми покаже за какво става на вапрос и дали си заслужават инвестициите. благодаря

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Такава е, просто 5-та е за икономия ;)/>Колектора с генерацията не е лоша идея, но ако искаш да не ти бучи много от дросела си сложи панелен филтър. Може да разбереш долу горе какъв звук ще има с конус като махнеш резонаторната кутия която се намира в десния подкалник. За да не си разочарован, че си дал пари за интейк и друг филтър а искаш и долу горе нормално ниво на шум със смачкан педал на газта ;)/>

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,от няколко месеца карам д15з6, преди това имах мазда 323ф 91г. 1.8 105кс , 7години ма вози ама корозията не прощава.Реших пак японски бензин да си купя, нямах някакви предпочитания за марка в диапазон 3-4000лв.хондата я купих за 15мин оглед заедно с теста без да знам абсолутно нищо ,просто 20мин преди това 1 автоджамбазин ма зарибяваше с голф 4 1,6ср които като го тествах вече бях 100% сигорен че ще е японка пак.сивика е 100% сток взех я с 15 алуминиви с износени зимни гуми 195/50 които смених с летни на 55, а за зимата железни 14ски.колата я карам всеки ден за 10000 км нищо несам сменял освен консуматив.наи голяма изненада ми направи разхода,като дизел еПубликувано изображениеединственото което леко ме разочарова е 5та предавка, маздата на 5 120-130 като карам и ми се наложи да изпреварвам само подавах газ, а хондата иска 4 по нагорнище даже и 3та, иначе на равното на 4та 200 ги дига.четох в форума че ако се смени колектора и генерацията+спортен филтр колата почва да варви по друг начин.ако има някои от варна които е направил тези промени,да ми покаже за какво става на вапрос и дали си заслужават инвестициите. благодаря

 

 

Аз съм от Варна с такъв двигател и съм ги сменил вече тези части...ако те интересува нещо пиши :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на мен ми е интересна финансовата част на въпроса за колектора и генерацията. Дали си използвал нови части или втора ръка и горе долу за цени, ако е възможно? Също ми е интересно дали се променя разхода при нормално каране? Предполагам, че няма промяна, но все пак ми е интересно какво ще покаже опита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса не е зададен към мен, но ще отговоря, че и аз имам да питам нещо.Разхода не се променя, няма причина това да се случи. За финансите колегата да каже.Въпроса който се върти из главата ми последните няколко дни е следния:Четох тук в форума, и после рових из интернет, за информация относно D15z6 със вал от d16y8 + кобилици.Говорят че главите били идентични, за разлика от d16z6, и че с добавянето на компютър резултата е vtec без Е, демек нещо като mini me.Една от темите : http://www.hondacivicforum.co.uk/16-engine/14348-best-upgrades-d15z6-n.htmlИ общо взето, така и така съм решил да вложа някой лев и да разваля икономика, се чудя дали това не е една много приятна модификация?п.п. Знам че темата кажи-речи така започна, но така и не се стана ясно дали става както трябва или не :D/>Поздрави :)/>/>

Редактирано от www.spirit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз отдавна го замислям това, но имай в предвид, че не излиза много евтино и все още не знам дали си заслужава пред алтернативата да се мине на Б серия. Но все пак с тази модификация колата би трябвало да извади доста приличен вървеж.

Трябват ти вал и кобилици от D16Z6, D16Y8 или D15B (версията 130 коня). За жалост към списъка трябва да добавим ролка, делко, конверсия към OBD1 и чипващ се комп + настройка.

 

Публикувано изображение

 

Има и още един билд с mini-me на икономик, който включва и дросели от мотор:

 

Темата с проекта: http://www.d-series.org/forums/engine-building/119715-d15z6-itb-rebuild.html

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно момче,от форума,мисля ника му е HONDA TEAM,купи от мене вал и кобилици от У8,питайте него за разликите във вървежа.Поне според мен,за да се подобри още повече вървенето,трябва смяна и на кутията,и на всмукателния колектор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проекта на HONDA-TEAM е интересен, нямам търпение да видя резултата понеже в нета освен дино графика никакъв друг нагледен резултат няма от тази интервенция.

Кутията е задължителна да се смени, да. Но всмукателния колектор няма смисъл, освен ако не се прави някакъв сериозен билд, ама с икономик такива не съм виждал. Трябва да му се затапи EGR-то и до там. Аз не усетих никаква разлика от смяната с колектор от Z6. Е, може би на диното да се покаже тънката разлика, но не си заслужава освен ако не ви го дават много евтино. Стоковия колектор е много близо до този от D16Y8.

 

@RadoslavKZ би ли ми пуснал едно ЛС с цената, за които си ги продал, че ми е интересно и се чудя дали и аз да се пускам по този път. Опитах да ти пратя ЛС, но не става.

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...