tgerov 24 #121 Отговорено 24 Септември, 2012 Покрепям датата 10 или някъде в периода ооло тази седмица , но може и към края на предната, но не по рано от 4ти понеже до тогава все още ще съм в Италия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #122 Отговорено 24 Септември, 2012 Ами хайде де само това ли сме ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #123 Отговорено 28 Септември, 2012 Нещо май не ви вървят икономиците не виждам желаещи за срещиии на икономични и неикономични Икономици 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #124 Отговорено 29 Септември, 2012 СЛАБООООО !!! 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #125 Отговорено 29 Септември, 2012 Колеги, хубаво е да пуснете тема в "Срещи и мероприятия", че темата се разводни доста - лично мнение. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CIvic WizZ 11 #126 Отговорено 2 Октомври, 2012 Късата кутия му е майката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #127 Отговорено 4 Октомври, 2012 Що къса бе на тази какво и е upload picture Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #128 Отговорено 5 Октомври, 2012 Късата кутия му е майката Относно късите кутии. Имайте в предвид, че със слагането на по-къса кутия, еко лампата престава да свети до 3000оборота/5-та предавка, а си свети до 2500, както на долните предавки.Ако имате комп, който ще се мапва, този проблем не ви касае.Проверено на две икономики d15z6 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #129 Отговорено 5 Октомври, 2012 А каква кутия е най-добре да се сложи на икономика и разхода вдига ли се осезаемо или като си караш в Еконо режим си е почти същия ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CIvic WizZ 11 #130 Отговорено 5 Октомври, 2012 Аз карам с кутия от д13б2 и извън града максимум 1 литар да е вдигнала а в града имам обратно впечетление 4е гори по малко от преди защото тормоза на двигателя е по малък при ускорение ;] Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #131 Отговорено 9 Октомври, 2012 А има ли разлика в кутиите с20 от 1.3 , 1.5 моно и пак 1.5 само че 101 к.с. купето което е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CIvic WizZ 11 #132 Отговорено 9 Октомври, 2012 Попринцип мисля че купето е с 4.2 фаинал а д13б2 е с 4.4 фаинал лично като сам се пускал с д15б7 купе от страни като слушаш се едно 1 кола се движи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #133 Отговорено 9 Октомври, 2012 d13b2 е с файнал 4,4 само 1995г производство.4,4 файнала е 71 зъба,отваряш пробката и с отверката броиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #134 Отговорено 9 Октомври, 2012 (Редактирано) а за д15б2 какво ще кажете и в крайна сметка кой е най удачния вариант (д13б2,д15б2,д15б7) също ме интересува и за кутията от д16з6 дали става ...файнали и т.н. Редактирано 9 Октомври, 2012 от LsD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #135 Отговорено 9 Октомври, 2012 (Редактирано) Както каза Радо : d13b2 е с файнал 4,4 само 1995г производство.4,4 файнала е 71 зъба . Тя е най-късата кутия на Д-серията оригинално .My link от тук може да сравниш различните скоростни кутии стига да знаеш предавателните числа . Редактирано 9 Октомври, 2012 от 6gen115hp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 3 #136 Отговорено 12 Октомври, 2012 + 1 d15z8 англичанка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #137 Отговорено 27 Октомври, 2012 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #138 Отговорено 20 Ноември, 2012 Днес ми светна Check engine лампата с грешка номер 12 - EGR клапан. А от около две години съм с всмукателен колектор от D16Z6, т.е. нямам EGR и чак сега се сеща явно На някои с изключен EGR / сменен всмукател избивала ли му е грешка ? Не бях чувал до сега. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #139 Отговорено 20 Ноември, 2012 Аз си затапих ЕГР-а, още като взех колата, за сега не ми се е обаждал чека.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #140 Отговорено 21 Ноември, 2012 И ква е файдата да затапиш ЕГР-а ? Дайте малко инфо !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #141 Отговорено 22 Ноември, 2012 И ква е файдата да затапиш ЕГР-а ? Дайте малко инфо !!!/>Докъто четях се замислих същото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #142 Отговорено 22 Ноември, 2012 (Редактирано) Ето линк към отсрещната страна, teror1sta го е обяснил перфектно :)honda-bulgaria*com/forum/topic1114.html (Копирайте линка и сменете *-тата с точка)Не очаквайте кой знае какъв ефект, дори едва ли бихте усетили нещо (аз дори при смяна на всмукателния колектор не усетих), но това е малка стъпка откъм засилването на заспалия vtec-e, а и като се има в предвид навъртяните километри е абсолютно ненужен Редактирано 22 Ноември, 2012 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #143 Отговорено 26 Ноември, 2012 хм добре, мисля скоро да пробвам да го затапя да видим ще има ли разлика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #144 Отговорено 15 Януари, 2013 Малко да вдигнем темата,че май я забравихме.... някои няма ли да сподели за някой сполучлив проект от Д15з6 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARMAVEL 136 #145 Отговорено 20 Януари, 2013 +1 икономик,само че EK1 d16y5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #146 Отговорено 14 Април, 2013 Какъв колектор, колега ?Всмукателен, изпускателен ? Нов, стар, спортен, стоков ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kudruv 5 #147 Отговорено 26 Май, 2013 +1 D15z3 MA9Взех я преди месец! Първо 3 дни преди покупката изчетох поне 50 процента от написаното тук и се реших. От тогава изчетох и всичко друго май,затова имам и 3 мнения само - повечко почетох.Колата е страхотна макар и леко лигава,ама като я сръчкам върви не по зле от Субаруто ми което е 1.8 105 коня,да не казвам че е по-пъргава.И понеже имаше много мнения за засилване...което при 90 коня заводски двигател е глупаво - колко пък да я засилиш?!?...нищо де ще направя само най-лесното и евтино.Колектора ми е спукан и е за смяна така или иначе,плюс катализатора на 80% сигурно е запушен на 200к . Купил съм му изпускателче от D16y3 , но май ще му слагам всмукателен + изпускателен от D16z6 да я отпуша и вдигна по този начин до около 100 кончета и здраве да е от там натам.Радвам се да се запиша!!!Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #148 Отговорено 27 Май, 2013 Честито колега да си я караш със здраве и много безаварийни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #149 Отговорено 27 Май, 2013 Честито и много безаварийни Но имам 2 въпроса..: След като е глупаво да засилваш кола с 90 к.с., защо ще го правиш? : И защо си мислиш, че с изпускател и смукател ще присъединиш 10 коня към стадото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda77 2 #150 Отговорено 9 Юни, 2013 И аз да се разпиша карам б16з5 шеста ,доволен съм за сега минал съм само 1000 км.Едно въпросче защо им викате бавни ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kudruv 5 #151 Отговорено 9 Юни, 2013 Честито и много безаварийни Но имам 2 въпроса.. : След като е глупаво да засилваш кола с 90 к.с., защо ще го правиш? : И защо си мислиш, че с изпускател и смукател ще присъединиш 10 коня към стадото? Мерси!Кой както го разбира За мен това не е "засилване",а отпушване на зорлем скопен мотор. D15Z6 икономика е само с друга глава с по-големи клапани и голям(нормален всъщност) смукател и е 24 коня отгоре. Мисля след време да сложа тези неща от D15Z6 и заедно с премахнат катализатор и голяма генерация да и "дам да диша". Това го пиша на база изчетено тук от вас запознатите. П.П. А частите ще се избият откъм пари,защотот данъка ми е 16,83 лв ,а за над 100 коня е доста повече... Съжалявам за офф-а,но мисля е смислено ако не ме поправете. А ако модовете сметнат поста за голям офф топик да го изтрият и се извинявам предварително! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvanPumba 2 #152 Отговорено 22 Юни, 2013 + D15Z6 6 та генерация,на която сложих изпускател от D16Y6 и се отприщи като дива свиня,и D15Z8 Англичанка 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
McNeil 1 #153 Отговорено 16 Юли, 2013 здравейте,от няколко месеца карам д15з6, преди това имах мазда 323ф 91г. 1.8 105кс , 7години ма вози ама корозията не прощава.Реших пак японски бензин да си купя, нямах някакви предпочитания за марка в диапазон 3-4000лв.хондата я купих за 15мин оглед заедно с теста без да знам абсолутно нищо ,просто 20мин преди това 1 автоджамбазин ма зарибяваше с голф 4 1,6ср които като го тествах вече бях 100% сигорен че ще е японка пак.сивика е 100% сток взех я с 15 алуминиви с износени зимни гуми 195/50 които смених с летни на 55, а за зимата железни 14ски.колата я карам всеки ден за 10000 км нищо несам сменял освен консуматив.наи голяма изненада ми направи разхода,като дизел еединственото което леко ме разочарова е 5та предавка, маздата на 5 120-130 като карам и ми се наложи да изпреварвам само подавах газ, а хондата иска 4 по нагорнище даже и 3та, иначе на равното на 4та 200 ги дига.четох в форума че ако се смени колектора и генерацията+спортен филтр колата почва да варви по друг начин.ако има някои от варна които е направил тези промени,да ми покаже за какво става на вапрос и дали си заслужават инвестициите. благодаря 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #154 Отговорено 16 Юли, 2013 (Редактирано) Такава е, просто 5-та е за икономия ;)/>Колектора с генерацията не е лоша идея, но ако искаш да не ти бучи много от дросела си сложи панелен филтър. Може да разбереш долу горе какъв звук ще има с конус като махнеш резонаторната кутия която се намира в десния подкалник. За да не си разочарован, че си дал пари за интейк и друг филтър а искаш и долу горе нормално ниво на шум със смачкан педал на газта ;)/> Редактирано 16 Юли, 2013 от jamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #155 Отговорено 19 Юли, 2013 здравейте,от няколко месеца карам д15з6, преди това имах мазда 323ф 91г. 1.8 105кс , 7години ма вози ама корозията не прощава.Реших пак японски бензин да си купя, нямах някакви предпочитания за марка в диапазон 3-4000лв.хондата я купих за 15мин оглед заедно с теста без да знам абсолутно нищо ,просто 20мин преди това 1 автоджамбазин ма зарибяваше с голф 4 1,6ср които като го тествах вече бях 100% сигорен че ще е японка пак.сивика е 100% сток взех я с 15 алуминиви с износени зимни гуми 195/50 които смених с летни на 55, а за зимата железни 14ски.колата я карам всеки ден за 10000 км нищо несам сменял освен консуматив.наи голяма изненада ми направи разхода,като дизел еединственото което леко ме разочарова е 5та предавка, маздата на 5 120-130 като карам и ми се наложи да изпреварвам само подавах газ, а хондата иска 4 по нагорнище даже и 3та, иначе на равното на 4та 200 ги дига.четох в форума че ако се смени колектора и генерацията+спортен филтр колата почва да варви по друг начин.ако има някои от варна които е направил тези промени,да ми покаже за какво става на вапрос и дали си заслужават инвестициите. благодаря Аз съм от Варна с такъв двигател и съм ги сменил вече тези части...ако те интересува нещо пиши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bo 106 #156 Отговорено 22 Юли, 2013 Колега, на мен ми е интересна финансовата част на въпроса за колектора и генерацията. Дали си използвал нови части или втора ръка и горе долу за цени, ако е възможно? Също ми е интересно дали се променя разхода при нормално каране? Предполагам, че няма промяна, но все пак ми е интересно какво ще покаже опита. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #157 Отговорено 18 Август, 2013 (Редактирано) Въпроса не е зададен към мен, но ще отговоря, че и аз имам да питам нещо.Разхода не се променя, няма причина това да се случи. За финансите колегата да каже.Въпроса който се върти из главата ми последните няколко дни е следния:Четох тук в форума, и после рових из интернет, за информация относно D15z6 със вал от d16y8 + кобилици.Говорят че главите били идентични, за разлика от d16z6, и че с добавянето на компютър резултата е vtec без Е, демек нещо като mini me.Една от темите : http://www.hondacivicforum.co.uk/16-engine/14348-best-upgrades-d15z6-n.htmlИ общо взето, така и така съм решил да вложа някой лев и да разваля икономика, се чудя дали това не е една много приятна модификация?п.п. Знам че темата кажи-речи така започна, но така и не се стана ясно дали става както трябва или не :D/>Поздрави :)/>/> Редактирано 18 Август, 2013 от www.spirit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #158 Отговорено 18 Август, 2013 И аз отдавна го замислям това, но имай в предвид, че не излиза много евтино и все още не знам дали си заслужава пред алтернативата да се мине на Б серия. Но все пак с тази модификация колата би трябвало да извади доста приличен вървеж. Трябват ти вал и кобилици от D16Z6, D16Y8 или D15B (версията 130 коня). За жалост към списъка трябва да добавим ролка, делко, конверсия към OBD1 и чипващ се комп + настройка. Има и още един билд с mini-me на икономик, който включва и дросели от мотор: Темата с проекта: http://www.d-series.org/forums/engine-building/119715-d15z6-itb-rebuild.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #159 Отговорено 18 Август, 2013 Едно момче,от форума,мисля ника му е HONDA TEAM,купи от мене вал и кобилици от У8,питайте него за разликите във вървежа.Поне според мен,за да се подобри още повече вървенето,трябва смяна и на кутията,и на всмукателния колектор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #160 Отговорено 18 Август, 2013 (Редактирано) Проекта на HONDA-TEAM е интересен, нямам търпение да видя резултата понеже в нета освен дино графика никакъв друг нагледен резултат няма от тази интервенция. Кутията е задължителна да се смени, да. Но всмукателния колектор няма смисъл, освен ако не се прави някакъв сериозен билд, ама с икономик такива не съм виждал. Трябва да му се затапи EGR-то и до там. Аз не усетих никаква разлика от смяната с колектор от Z6. Е, може би на диното да се покаже тънката разлика, но не си заслужава освен ако не ви го дават много евтино. Стоковия колектор е много близо до този от D16Y8. @RadoslavKZ би ли ми пуснал едно ЛС с цената, за които си ги продал, че ми е интересно и се чудя дали и аз да се пускам по този път. Опитах да ти пратя ЛС, но не става. Редактирано 18 Август, 2013 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове