Jump to content
LsD

Civic D15Z6 VTEC-E

Recommended Posts

Здравейте колеги , както и някой други от нас и аз реших да проверя колко сме със този двигател :) Пишете да обсъдим кой с какво се е сблъскал до сега по тези колички ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам този звер но такива теми бол .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 с тромавата жаба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 англичанка D15Z8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също карам такъв мисля да му взимам 4-2-1:rolleyes::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оп,D15Z3,беше моя,преди да си я присвои съпругата ми,но още се качвам чат пат да покарам една хубава кола.А по въпроса,с какво сме се сблъсквали с тия коли,аз с един Нисан Съни,с 90км.ч,челно,НИКАКВИ ЩЕТИ ПО ДВИГАТЕЛЯ...Иначе за 3 години,50000 км,смяна на едни карета,нищо друго,даже и маслото не съм сменял :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

+ 1 англичанка от мен с D15Z8

 

Пускам и една графика(не е моя) да ѝ се радвате :D Стоков D15Z6, само със спортен изпускател 4-2-1 :) Все си мисля, че са го сложили тоя катализатора на изпускателя да намалят малко конете понеже иначе икономик с 125 коня щеше да изглежда странно :D

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от EmZvr
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега ти ме разби, ще слагам и аз колектор това лято ;) Иначе и аз съм с ЕК3 2 години, 72К km. Сменени кормилни накрайници, всички тампони отзад и един лагер главина.

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оп,D15Z3,беше моя,преди да си я присвои съпругата ми,но още се качвам чат пат да покарам една хубава кола.А по въпроса,с какво сме се сблъсквали с тия коли,аз с един Нисан Съни,с 90км.ч,челно,НИКАКВИ ЩЕТИ ПО ДВИГАТЕЛЯ...Иначе за 3 години,50000 км,смяна на едни карета,нищо друго,даже и маслото не съм сменял :D

 

Колега коментара с какво си се сблъсквал направо ме разби Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение И аз така преди време с едно Пежо 307...такова V0 му дадох, че дори конструкторите на Пежо не са мислили, че може да върви толкова Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още 1 бавен икономик от мое лице! Който ходи по национални ме е виждал ;) на гонките срещу бързите хонди :cool::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Оп,D15Z3,беше моя,преди да си я присвои съпругата ми,но още се качвам чат пат да покарам една хубава кола.А по въпроса,с какво сме се сблъсквали с тия коли,аз с един Нисан Съни,с 90км.ч,челно,НИКАКВИ ЩЕТИ ПО ДВИГАТЕЛЯ...Иначе за 3 години,50000 км,смяна на едни карета,нищо друго,даже и маслото не съм сменял :D

 

Колега коментара с какво си се сблъсквал направо ме разби Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение И аз така преди време с едно Пежо 307...такова V0 му дадох, че дори конструкторите на Пежо не са мислили, че може да върви толкова

 

Е сега ще се хвалим ли :D :D На мен пък един Хамър 2 тай ми го даде че ... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеме че има и хора с по-вървящи икономици нека не се крият дайте съвети на хората как да си отпушат най-лесно колите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не че си мисля, че имам по-вървящ икономик, но съм изчел всичко в нета за тоя двитаел и ще дам малко съвети :)

 

Първо се сменя задължително изпускателния колектор със спортен 4-2-1 или бюждетния вариант стоков от D16Z6.

По-къса скоростна кутия, най-добре редена с 3та и 4та от CRX и файнъл 4,4.

И тук следват "малките модове" - генерация на 45-55мм, изолиране на EGR-то и Cold Air Intake или ако мразите като мен китайските интейкове - кутия от Integra Type R

Mini-me с изсипване на чарколяците от D16Y8 и P28 комп с настройка.

След тези модове вече всмукател от D16Z6 трябва да помогне малко. Може да се портва и да се ползва дросел от B16A2

Нов съединител и олекотен маховик също ще помогнат и горе долу се изчерпаха нещата. Ето един напомпан почти на макс икономик с 150,5hp и 167nm :cool: (B18C4 е 174nm)

 

Публикувано изображение

 

D16y8 IM

D16y8 cam

D16y8 "bridge"

B16a2 TB

OBD2 240cc injectors

CAI

Supersprint catback

Supersprint decat

Supersprint header 4-2-1

camgear

TCC flywheel

D16z6 clutch

Password:JDM heatshield

Zeitronix wbO2

S8G gearbox

P28 ecu, Cromed on the dyno.

Редактирано от EmZvr
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ още една англичанка d15z8 от Благоевград

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така колеги, 1во искам да ви благодаря за активноста в темата и полезната информация която получавам :P ....обаче имам един въпрос...нали този модел катализатора е със ламда сондата ии съответно като се махне ще даде грешка..и светва чека... със слгането на такъф колектоор от д16з6 няма ли пак така да се получи ... ии как да избегнем тази лампа да не свети и сичко да си работи както трябва, също и без смяна на колектор а само с премахване на катализатора ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така колеги, 1во искам да ви благодаря за активноста в темата и полезната информация която получавам :P ....обаче имам един въпрос...нали този модел катализатора е със ламда сондата ии съответно като се махне ще даде грешка..и светва чека... със слгането на такъф колектоор от д16з6 няма ли пак така да се получи ... ии как да избегнем тази лампа да не свети и сичко да си работи както трябва, също и без смяна на колектор а само с премахване на катализатора ?

Лампата няма да светне. Аз съм с 4-2-1 изпускател китайче и нямам провлеми. Слагай смело има ефект. Но трябва да се замислиш за цяла генерация по-широка. Аз съм на ф50 вътрешен. Редактирано от kalin_gk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ оше една бавна D15z6За 45 000 км - 2 карета, 4 накрайника, 2 шарнира, 2 предни лагера, съединител к-т, червено кони с черни eibach и предни дискове ATE и разни лъскави тръби отдолу...винаги има нещо за оправяне! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;)

:blink: И аз да се разпиша с един икономик ...

Още един D15Z8 в Пловдив!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един D15Z6 - СофияЗащо ни набеждавате, че сме бавни? :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавни ли? 10 сек./100 км./ч.,нищо непипано.http://www.youtube.com/watch?v=R7xpLsMF9MA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе добре са си количките мисля аз, върви повече от 90тките и гори колкото тях ,че и по икономични.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде колеги да чуем и кой какво е подобрявал по колите ...мн скромно за сега.... Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Още една D15Z8 от Казанлък. Колега, аз съм с прясно сменен изпускателен колектор на Англичанката, оригиналния беше спукан естествено.Нямаше симптоми, обаче понеже четох , че на този изпускател често му се случва, реших да проверя какво е положението при моя,махнах термо -щита и, Публикувано изображение-ИЗНЕНАДАА. Спукан през средата.Сложих от D16Y3 , заедно с тръбата/до първия конус/. Сложих го , но трябва да знаете, че фланците на Икономика, и Тези от 1.6 имат разлика и не си пасват, както и диаметрите на конусите /снадките/. Икономика е с по-малък диаметър.Срязах конуса от моята и отиде на другата тръба.Може би трябваше да сложа от Д15-ка и щеше да пасне от раз амаа.... Иначе, с ламбдата няма проблеми,чека не светва. Другия момент който искам да споделя е, че с колектора от D16Y3-то , колата стана осезаемо по-умряла в ниските и средните обороти .Във високите обаче се отпуши, предполагам в голяма степен поради липсата на катализатора.Шума се промени минимално, получава се лек резонанс при около 3-3 500 оборота, но не е неприятен/ не съм слагал проходно гърне/.Очаквах да е много по-зле. При празен ход и ниски обороти, няма разлика с преди. Съвета ми е, ако сменяте колектор, търсете направо 4-2-1 от D16Z6/7 , за да може колата да си запази, иначе приятните като за Хонда ниски и среди.Аз реших да мина по-тънко но сбърках , сега пак ще се се търси 4-2-1,макар , че с тази тънка "стърчишка" назад, какъвто и да е колектора... .от пред отпушва, назад запушва.Публикувано изображение

Иначе за 6 месеца-Акумулатор,маншон на карето, стелки, термостат ... ми това е за сега, дано и да няма другоПубликувано изображение

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много ми е интересно на тези които са пипнали това онова по икономката , дали са замервали време от 0-100км?Или направо да си поставя точно въпроса - Има ли резултат под 8.3 - 8.0 сек?По-горе колега е писал за спукан колектор, да случва се и моят беше спукан и затова директно сложих 4-2-1, назад е ясно как се прави...

Редактирано от misho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично не сам я засичал за колко дигам 100...а я ми кажете знаете ли от каде мога да намеря скоростна кутия с40 за моя икономик .... говорих с едно момче от форума ....а случайно да знаете къде във Варна да търся ? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.vbox7.com/play:bd6a7367 Tова е икономик с колектор и генерация и китаиски спортен филтър! ;)
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, споделете който е сложил 4-2-1 нали идват къси тръбите и трябва да се сложи такова ЦЪК което според мен е безбожно като цена. Определено мисля да е резонатор а не права тръба и ми е любопитно кой какво е сложил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В петък сложих 4-2-1 (от ибей) след като реших да сменям моя и под термозащитния капак открих доста интересна изненада ЦЪК. Новия колектор е по-къс от стария с около 2 3см и в момента ми дърпа генерацията напред малко, но това ще се промени скоро :)

Редактирано от linejka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделете и от кой двигател са ви колекторите, евентуално какъв е катализатора или с какво сте го заменили и какви са тръбите като диаметър. Опират ли ви колекторите в картера? Гледах един иконоик с колектори от някаква д16 и тръбите минаваха доста близо до картера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) ако използвате стоков колектор от д16з6/7 4-2-1,допират в картера и трябва малко да се пилне(нямя никакви странични ефекти), и всичко си е ОК.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично не сам я засичал за колко дигам 100...а я ми кажете знаете ли от каде мога да намеря скоростна кутия с40 за моя икономик .... говорих с едно момче от форума ....а случайно да знаете къде във Варна да търся ? Публикувано изображение

 

Икономика е със с40 скорости заводски за какво ти е такава скоростна кутия да не да имаш вшредвид че ти трябва с20?

П.С. на 4-та икономика прави 210км/ч а не 200! :) добре е да го знаеш, че явно не си много наясно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е разликата между с40 и с20.....ти с такава кутия ли си ? и не виждам как икономика как ще дигне 210 на 4та като б16а2-ката прави 200 на 4та ... нз...аз дигнах 200 и вкарах 5та...ускорих до 210-5 и я успокоих Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не виждам какъв е проблема да си търси S40 кутия, тези означения нямат никаква връзка с предавателните числа и колко къса е кутията. S20 са скоростни кутии 92-95, а S40 - 96-00. И освен това S40 са по-здрави, тъй като са стоманени. Можеш да търсиш от D16Y8 на пример.1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.9093rd gear Ratio 1.1254th gear Ratio 0.9095th gear Ratio 0.702Final Drive Ratio 4.25Макар, че така и не разбрах каква е идеята, предполагам търсиш по-къса кутия ?

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нали това казвам и аз че с40 е дълга скоростна кутия а с20 е по къса. Той кара икономик и си търси същата скоростна кутия :)http://www.youtube.com/watch?v=RDQ1aX_AJlEЕто едно клипче в което се вижда колко развива колата на 4-та скорост ;)

Редактирано от B7_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж хубаво какво съм написал. Ето ти един пример за S20 кутия:1st-----3.2502nd-----1.7613rd-----1.0664th-----0.8535th-----0.702Final Drive---3.250 Определено не е къса :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16y8 D15z61- 60 1- 602- 98 2- 1103- 145 3- 1554- 200 4- 210

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колеги не искам да слагам къса кутия предпочитам май да си запазя икономика икономичен Публикувано изображение смисъл че не съм тръгнал да я правя бегачка , а просто ми се е разцентровала кутията и притраква ...и затова ви питам от къде да търся....всеки ми казва да слагам къса кутия повече щяла да върви ....

 

 

и така и не съм наясно с тези файнъли и цифри.. Публикувано изображениеПубликувано изображение

1st-------3.250

2nd-------1.761

3rd--------1.066

4th--------0.853

5th--------0.702

Final Drive - 3.250

Редактирано от LsD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се запиша тука ;)D15z6 96'Японка хеч.За 8000 км от как я имам съм я обслужил и съм сменил 1 маншон, предни накладки и разни чистачки и крушки... :DКарам я с китайски Coilover-и.Сложих 4-2-1 50мм Колектор от Ebay + 2 резонатора и спортно гърне с тръби 51мм и разлика усетих :) Тръгва по добре в ниските и си дърпа добре до края, нямах възможност обаче да тествам 0-100 и т.н. Никакви проблеми с ламбда сонди и т.н.На есен мисля да се пробвам да сложа D16z6 глава, вал и т.н.... така наречения Mini-me :)Това е за сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...