LsD 2 #1 Публикувано 29 Май, 2012 Здравейте колеги , както и някой други от нас и аз реших да проверя колко сме със този двигател Пишете да обсъдим кой с какво се е сблъскал до сега по тези колички ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #2 Отговорено 29 Май, 2012 И аз карам този звер но такива теми бол . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #3 Отговорено 29 Май, 2012 +1 с тромавата жаба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #4 Отговорено 29 Май, 2012 +1 англичанка D15Z8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic ek3 0 #5 Отговорено 29 Май, 2012 аз също карам такъв мисля да му взимам 4-2-1:rolleyes: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #6 Отговорено 30 Май, 2012 Оп,D15Z3,беше моя,преди да си я присвои съпругата ми,но още се качвам чат пат да покарам една хубава кола.А по въпроса,с какво сме се сблъсквали с тия коли,аз с един Нисан Съни,с 90км.ч,челно,НИКАКВИ ЩЕТИ ПО ДВИГАТЕЛЯ...Иначе за 3 години,50000 км,смяна на едни карета,нищо друго,даже и маслото не съм сменял Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #7 Отговорено 30 Май, 2012 (Редактирано) + 1 англичанка от мен с D15Z8 Пускам и една графика(не е моя) да ѝ се радвате Стоков D15Z6, само със спортен изпускател 4-2-1 Все си мисля, че са го сложили тоя катализатора на изпускателя да намалят малко конете понеже иначе икономик с 125 коня щеше да изглежда странно Редактирано 30 Май, 2012 от EmZvr 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #8 Отговорено 30 Май, 2012 Е колега ти ме разби, ще слагам и аз колектор това лято Иначе и аз съм с ЕК3 2 години, 72К km. Сменени кормилни накрайници, всички тампони отзад и един лагер главина. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #9 Отговорено 30 Май, 2012 Оп,D15Z3,беше моя,преди да си я присвои съпругата ми,но още се качвам чат пат да покарам една хубава кола.А по въпроса,с какво сме се сблъсквали с тия коли,аз с един Нисан Съни,с 90км.ч,челно,НИКАКВИ ЩЕТИ ПО ДВИГАТЕЛЯ...Иначе за 3 години,50000 км,смяна на едни карета,нищо друго,даже и маслото не съм сменял Колега коментара с какво си се сблъсквал направо ме разби И аз така преди време с едно Пежо 307...такова V0 му дадох, че дори конструкторите на Пежо не са мислили, че може да върви толкова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #10 Отговорено 30 Май, 2012 Още 1 бавен икономик от мое лице! Който ходи по национални ме е виждал на гонките срещу бързите хонди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimo 2 #11 Отговорено 30 Май, 2012 Оп,D15Z3,беше моя,преди да си я присвои съпругата ми,но още се качвам чат пат да покарам една хубава кола.А по въпроса,с какво сме се сблъсквали с тия коли,аз с един Нисан Съни,с 90км.ч,челно,НИКАКВИ ЩЕТИ ПО ДВИГАТЕЛЯ...Иначе за 3 години,50000 км,смяна на едни карета,нищо друго,даже и маслото не съм сменял Колега коментара с какво си се сблъсквал направо ме разби И аз така преди време с едно Пежо 307...такова V0 му дадох, че дори конструкторите на Пежо не са мислили, че може да върви толкова Е сега ще се хвалим ли :D На мен пък един Хамър 2 тай ми го даде че ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #12 Отговорено 30 Май, 2012 Знаеме че има и хора с по-вървящи икономици нека не се крият дайте съвети на хората как да си отпушат най-лесно колите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #13 Отговорено 30 Май, 2012 (Редактирано) Не че си мисля, че имам по-вървящ икономик, но съм изчел всичко в нета за тоя двитаел и ще дам малко съвети Първо се сменя задължително изпускателния колектор със спортен 4-2-1 или бюждетния вариант стоков от D16Z6. По-къса скоростна кутия, най-добре редена с 3та и 4та от CRX и файнъл 4,4. И тук следват "малките модове" - генерация на 45-55мм, изолиране на EGR-то и Cold Air Intake или ако мразите като мен китайските интейкове - кутия от Integra Type R Mini-me с изсипване на чарколяците от D16Y8 и P28 комп с настройка. След тези модове вече всмукател от D16Z6 трябва да помогне малко. Може да се портва и да се ползва дросел от B16A2 Нов съединител и олекотен маховик също ще помогнат и горе долу се изчерпаха нещата. Ето един напомпан почти на макс икономик с 150,5hp и 167nm (B18C4 е 174nm) D16y8 IM D16y8 cam D16y8 "bridge" B16a2 TB OBD2 240cc injectors CAI Supersprint catback Supersprint decat Supersprint header 4-2-1 camgear TCC flywheel D16z6 clutch Password:JDM heatshield Zeitronix wbO2 S8G gearbox P28 ecu, Cromed on the dyno. Редактирано 30 Май, 2012 от EmZvr 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 49 #14 Отговорено 30 Май, 2012 (Редактирано) Не че си мисля, че имам по-вървящ икономик, но съм изчел всичко в нета за тоя двитаел и ще дам малко съвети ... и накрая като теглиш чертата разбираш, че по-евтино би било да си купиш фабрична Б16-ка или Б18-ка, които те първа има накъде да развиваш, а икономика след тези интервенции вече е на ръба. Не се хваля, но съм пионер от този форум и една от малкото луди глави опитали се да направят нещо повече от икономик и то от най-спънатият модел икономик в историята на Хонда. Тогава нямаше инфо, нямаше предшественици, само моето желание и на Емо лудите идеи и изпълнения и все пак постигнахме много за онова време, ехх спомени, безсънни нощи преди състезание в сервиза на Омбре и не заменимата помощ на Джони. П.С. В момента ни остана само един хеч с D15Z6, на който смених колекторите не от желание за тунинг а по други причини, карам си я и се кефя такава каквато е, ако ми се прииска пак бърза Хонда, знам какво да си купя, а после има доста стари верни хонда френдове, които да помагат да стане още по-бърза. Не ангажирам никого с мението си, всеки има право да си харчи парите както намери за добре, та било то и за "икономик тунинг" :-) Редактирано 30 Май, 2012 от misho 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivanblg 0 #15 Отговорено 30 Май, 2012 + още една англичанка d15z8 от Благоевград Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #16 Отговорено 30 Май, 2012 Така колеги, 1во искам да ви благодаря за активноста в темата и полезната информация която получавам ....обаче имам един въпрос...нали този модел катализатора е със ламда сондата ии съответно като се махне ще даде грешка..и светва чека... със слгането на такъф колектоор от д16з6 няма ли пак така да се получи ... ии как да избегнем тази лампа да не свети и сичко да си работи както трябва, също и без смяна на колектор а само с премахване на катализатора ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin_gk 216 #17 Отговорено 30 Май, 2012 (Редактирано) Така колеги, 1во искам да ви благодаря за активноста в темата и полезната информация която получавам ....обаче имам един въпрос...нали този модел катализатора е със ламда сондата ии съответно като се махне ще даде грешка..и светва чека... със слгането на такъф колектоор от д16з6 няма ли пак така да се получи ... ии как да избегнем тази лампа да не свети и сичко да си работи както трябва, също и без смяна на колектор а само с премахване на катализатора ?Лампата няма да светне. Аз съм с 4-2-1 изпускател китайче и нямам провлеми. Слагай смело има ефект. Но трябва да се замислиш за цяла генерация по-широка. Аз съм на ф50 вътрешен. Редактирано 30 Май, 2012 от kalin_gk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Did0 18 #18 Отговорено 31 Май, 2012 + оше една бавна D15z6За 45 000 км - 2 карета, 4 накрайника, 2 шарнира, 2 предни лагера, съединител к-т, червено кони с черни eibach и предни дискове ATE и разни лъскави тръби отдолу...винаги има нещо за оправяне! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Walker Japan 65 #19 Отговорено 31 Май, 2012 И аз да се разпиша с един икономик ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roni_c 2 #20 Отговорено 31 Май, 2012 И аз да се разпиша с един икономик ...Още един D15Z8 в Пловдив! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan yosifov 8 #21 Отговорено 31 Май, 2012 Още един D15Z6 - СофияЗащо ни набеждавате, че сме бавни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #22 Отговорено 31 Май, 2012 Бавни ли? 10 сек./100 км./ч.,нищо непипано.http://www.youtube.com/watch?v=R7xpLsMF9MA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #23 Отговорено 31 Май, 2012 абе добре са си количките мисля аз, върви повече от 90тките и гори колкото тях ,че и по икономични. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #24 Отговорено 1 Юни, 2012 Хайде колеги да чуем и кой какво е подобрявал по колите ...мн скромно за сега.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #25 Отговорено 2 Юни, 2012 (Редактирано) Още една D15Z8 от Казанлък. Колега, аз съм с прясно сменен изпускателен колектор на Англичанката, оригиналния беше спукан естествено.Нямаше симптоми, обаче понеже четох , че на този изпускател често му се случва, реших да проверя какво е положението при моя,махнах термо -щита и, -ИЗНЕНАДАА. Спукан през средата.Сложих от D16Y3 , заедно с тръбата/до първия конус/. Сложих го , но трябва да знаете, че фланците на Икономика, и Тези от 1.6 имат разлика и не си пасват, както и диаметрите на конусите /снадките/. Икономика е с по-малък диаметър.Срязах конуса от моята и отиде на другата тръба.Може би трябваше да сложа от Д15-ка и щеше да пасне от раз амаа.... Иначе, с ламбдата няма проблеми,чека не светва. Другия момент който искам да споделя е, че с колектора от D16Y3-то , колата стана осезаемо по-умряла в ниските и средните обороти .Във високите обаче се отпуши, предполагам в голяма степен поради липсата на катализатора.Шума се промени минимално, получава се лек резонанс при около 3-3 500 оборота, но не е неприятен/ не съм слагал проходно гърне/.Очаквах да е много по-зле. При празен ход и ниски обороти, няма разлика с преди. Съвета ми е, ако сменяте колектор, търсете направо 4-2-1 от D16Z6/7 , за да може колата да си запази, иначе приятните като за Хонда ниски и среди.Аз реших да мина по-тънко но сбърках , сега пак ще се се търси 4-2-1,макар , че с тази тънка "стърчишка" назад, какъвто и да е колектора... .от пред отпушва, назад запушва. Иначе за 6 месеца-Акумулатор,маншон на карето, стелки, термостат ... ми това е за сега, дано и да няма друго Редактирано 2 Юни, 2012 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 49 #26 Отговорено 2 Юни, 2012 (Редактирано) Много ми е интересно на тези които са пипнали това онова по икономката , дали са замервали време от 0-100км?Или направо да си поставя точно въпроса - Има ли резултат под 8.3 - 8.0 сек?По-горе колега е писал за спукан колектор, да случва се и моят беше спукан и затова директно сложих 4-2-1, назад е ясно как се прави... Редактирано 2 Юни, 2012 от misho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #27 Отговорено 3 Юни, 2012 аз лично не сам я засичал за колко дигам 100...а я ми кажете знаете ли от каде мога да намеря скоростна кутия с40 за моя икономик .... говорих с едно момче от форума ....а случайно да знаете къде във Варна да търся ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #28 Отговорено 3 Юни, 2012 http://www.vbox7.com/play:bd6a7367 Tова е икономик с колектор и генерация и китаиски спортен филтър! 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #29 Отговорено 4 Юни, 2012 Колеги, споделете който е сложил 4-2-1 нали идват къси тръбите и трябва да се сложи такова ЦЪК което според мен е безбожно като цена. Определено мисля да е резонатор а не права тръба и ми е любопитно кой какво е сложил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
linejka 9 #30 Отговорено 4 Юни, 2012 (Редактирано) В петък сложих 4-2-1 (от ибей) след като реших да сменям моя и под термозащитния капак открих доста интересна изненада ЦЪК. Новия колектор е по-къс от стария с около 2 3см и в момента ми дърпа генерацията напред малко, но това ще се промени скоро Редактирано 4 Юни, 2012 от linejka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #31 Отговорено 4 Юни, 2012 Споделете и от кой двигател са ви колекторите, евентуално какъв е катализатора или с какво сте го заменили и какви са тръбите като диаметър. Опират ли ви колекторите в картера? Гледах един иконоик с колектори от някаква д16 и тръбите минаваха доста близо до картера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #32 Отговорено 4 Юни, 2012 ако използвате стоков колектор от д16з6/7 4-2-1,допират в картера и трябва малко да се пилне(нямя никакви странични ефекти), и всичко си е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #33 Отговорено 4 Юни, 2012 аз лично не сам я засичал за колко дигам 100...а я ми кажете знаете ли от каде мога да намеря скоростна кутия с40 за моя икономик .... говорих с едно момче от форума ....а случайно да знаете къде във Варна да търся ? Икономика е със с40 скорости заводски за какво ти е такава скоростна кутия да не да имаш вшредвид че ти трябва с20? П.С. на 4-та икономика прави 210км/ч а не 200! добре е да го знаеш, че явно не си много наясно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #34 Отговорено 4 Юни, 2012 каква е разликата между с40 и с20.....ти с такава кутия ли си ? и не виждам как икономика как ще дигне 210 на 4та като б16а2-ката прави 200 на 4та ... нз...аз дигнах 200 и вкарах 5та...ускорих до 210-5 и я успокоих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #35 Отговорено 5 Юни, 2012 (Редактирано) Не виждам какъв е проблема да си търси S40 кутия, тези означения нямат никаква връзка с предавателните числа и колко къса е кутията. S20 са скоростни кутии 92-95, а S40 - 96-00. И освен това S40 са по-здрави, тъй като са стоманени. Можеш да търсиш от D16Y8 на пример.1st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.9093rd gear Ratio 1.1254th gear Ratio 0.9095th gear Ratio 0.702Final Drive Ratio 4.25Макар, че така и не разбрах каква е идеята, предполагам търсиш по-къса кутия ? Редактирано 5 Юни, 2012 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #36 Отговорено 5 Юни, 2012 (Редактирано) Нали това казвам и аз че с40 е дълга скоростна кутия а с20 е по къса. Той кара икономик и си търси същата скоростна кутия :)http://www.youtube.com/watch?v=RDQ1aX_AJlEЕто едно клипче в което се вижда колко развива колата на 4-та скорост Редактирано 5 Юни, 2012 от B7_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #37 Отговорено 5 Юни, 2012 Колега виж хубаво какво съм написал. Ето ти един пример за S20 кутия:1st-----3.2502nd-----1.7613rd-----1.0664th-----0.8535th-----0.702Final Drive---3.250 Определено не е къса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #38 Отговорено 5 Юни, 2012 D16y8 D15z61- 60 1- 602- 98 2- 1103- 145 3- 1554- 200 4- 210 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LsD 2 #39 Отговорено 6 Юни, 2012 (Редактирано) колеги не искам да слагам къса кутия предпочитам май да си запазя икономика икономичен смисъл че не съм тръгнал да я правя бегачка , а просто ми се е разцентровала кутията и притраква ...и затова ви питам от къде да търся....всеки ми казва да слагам къса кутия повече щяла да върви .... и така и не съм наясно с тези файнъли и цифри.. 1st-------3.250 2nd-------1.761 3rd--------1.066 4th--------0.853 5th--------0.702 Final Drive - 3.250 Редактирано 6 Юни, 2012 от LsD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #40 Отговорено 6 Юни, 2012 Айде и аз да се запиша тука ;)D15z6 96'Японка хеч.За 8000 км от как я имам съм я обслужил и съм сменил 1 маншон, предни накладки и разни чистачки и крушки... Карам я с китайски Coilover-и.Сложих 4-2-1 50мм Колектор от Ebay + 2 резонатора и спортно гърне с тръби 51мм и разлика усетих Тръгва по добре в ниските и си дърпа добре до края, нямах възможност обаче да тествам 0-100 и т.н. Никакви проблеми с ламбда сонди и т.н.На есен мисля да се пробвам да сложа D16z6 глава, вал и т.н.... така наречения Mini-me Това е за сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове