Jump to content
HondaFan87

Странен проблем...

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам Civic 6-та генерация англичанка 1.4 16V 90 коня и преди месец някъде ми свалиха термостата понеже загряваше много бързо.След свалянето не превишаваше и половината, но като покарам известно време градско и стрелката се дига до горе, след известно време се сваля под половината.Възможно ли е датчика за температурата да лъже?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма идея?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е да имаш дупка(дупчица)в радиатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е да имаш дупка(дупчица)в радиатора

Течността си е вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако караш без термостат е тъка защото са постояно отворени двата кръга

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, температурния датчик (стрелката на таблото) е много чувствителен. Когато почне да ти покачва температурата пусни парното на макс жега и виж дали ще падне. Поне при мен беше така. Предполагам, че проблема е от термостата. Обърни му внимание да не стане по-голяма беда (както при мен). Надявам се да съм ти бил полезен. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали се пуска перката и ако не- защо!!! И един съвет- 35 кинта е един термостат, а може да ти докара едно 3-4л/100км преразход като нищо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ако караш без термостат е тъка защото са постояно отворени двата кръга

Отворени са, но не е така!

... Предполагам, че проблема е от термостата...

Ти четеш ли, че няма термостат? :rolleyes: Барси е дал вярното мнение. :) Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя дето ти е махнал термостата овце ли пасе или кози,защото не може да е технически грамотен човек???Малоумници колкото искаш в тая страна.Барси ти е казал какво да направиш,и след това намери причината за греенето,а не да ти махат термостата.Това да не Жигула :dry:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми, че проблема е в радиатора.Термостата е сменен, но пак загрява.Перката се пуска.Но явно течностаа не минава през радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Водна помпа !!! Провери дали сълзи - имай предвид, че е възможно да не шурне като от чешма , а да си сълзи и водата да се изпарява от топлия радиатор ...колкото и да е странно - може да се получи - работи - не работи ..работи- не работи (препатено ...)

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е възможно и новия термостат да е пълен боклук ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да си дам и аз съвета : преди пижото ми показваше 110 градуса работна температура,смених термостата - пак така,смених датчика за температурата и заспа на 90 грагуса,така че може и в него да е проблема.А ако " течноста не минава през радиатора" то в долния му край маркуча ще е по-хладък.

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колефа погледни си капачката на радиатора! Може би е за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми казва, че и долива вода около 1 литър.Един приятел ми разправя, че се изпарява през капачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Баща ми казва, че и долива вода около 1 литър.Един приятел ми разправя, че се изпарява през капачката.

На колко км. долива?Не вярвай на приятеля!П.П. Тая тема е за коша - лично мнение! Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,грее заради това,че губиш охлаждаща течност.Къде се губи тя?Варианти много.Тече ли от водните съединения(маркучи) и техните снадки,скоби и радиатора.Ако не,то споменаваш капачка на радиатор.Подлива ли по радиатора и има ли пръски в двигателния отсек около радиатора.Ако ли не провери ли дали не е вкаралавода в маслото в следствие на прогорена гарнитура на главата.Другия вариант е да ти вкарва течността в някои от цилиндрите пак в следствие на пробила гарнитурана главата.И още един вариант,радиатора за парното.Търси къде отива течността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре де,грее заради това,че губиш охлаждаща течност.Къде се губи тя?Варианти много.Тече ли от водните съединения(маркучи) и техните снадки,скоби и радиатора.Ако не,то споменаваш капачка на радиатор.Подлива ли по радиатора и има ли пръски в двигателния отсек около радиатора.Ако ли не провери ли дали не е вкаралавода в маслото в следствие на прогорена гарнитура на главата.Другия вариант е да ти вкарва течността в някои от цилиндрите пак в следствие на пробила гарнитурана главата.И още един вариант,радиатора за парното.Търси къде отива течността.

До колкото чух, че тая кола е прегрявала.Няма течове навън.Някак си имам чувството, че не работи както трябва.Не пали всеки път, а като запали има вариации на оборотите между 500 и 1000, което не е нормално. Редактирано от chester87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти играят оборотите и ти работи неравномерно ти вкарва течността в някой от цилиндрите.Не те съветвамда я караш повече така за да не направиш по голяма беля.Трябва да се свали главата и да се видят пораженията.Дано се разминеш само със шлайф и нова гарнитура,но това ще се види като я свалите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти играят оборотите и ти работи неравномерно ти вкарва течността в някой от цилиндрите.Не те съветвамда я караш повече така за да не направиш по голяма беля.Трябва да се свали главата и да се видят пораженията.Дано се разминеш само със шлайф и нова гарнитура,но това ще се види като я свалите.

Много ти благодаря за отговора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...