HondaFan87 1 #1 Публикувано 27 Май, 2012 Здравейте колеги, имам Civic 6-та генерация англичанка 1.4 16V 90 коня и преди месец някъде ми свалиха термостата понеже загряваше много бързо.След свалянето не превишаваше и половината, но като покарам известно време градско и стрелката се дига до горе, след известно време се сваля под половината.Възможно ли е датчика за температурата да лъже? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFan87 1 #2 Отговорено 29 Май, 2012 Никой ли няма идея? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #3 Отговорено 29 Май, 2012 възможно е да имаш дупка(дупчица)в радиатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFan87 1 #4 Отговорено 29 Май, 2012 възможно е да имаш дупка(дупчица)в радиатораТечността си е вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #5 Отговорено 29 Май, 2012 ако караш без термостат е тъка защото са постояно отворени двата кръга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #6 Отговорено 29 Май, 2012 Колега, температурния датчик (стрелката на таблото) е много чувствителен. Когато почне да ти покачва температурата пусни парното на макс жега и виж дали ще падне. Поне при мен беше така. Предполагам, че проблема е от термостата. Обърни му внимание да не стане по-голяма беда (както при мен). Надявам се да съм ти бил полезен. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 29 Май, 2012 Виж дали се пуска перката и ако не- защо!!! И един съвет- 35 кинта е един термостат, а може да ти докара едно 3-4л/100км преразход като нищо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 31 Май, 2012 (Редактирано) ако караш без термостат е тъка защото са постояно отворени двата кръгаОтворени са, но не е така!... Предполагам, че проблема е от термостата... Ти четеш ли, че няма термостат? Барси е дал вярното мнение. Редактирано 31 Май, 2012 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #9 Отговорено 31 Май, 2012 Тоя дето ти е махнал термостата овце ли пасе или кози,защото не може да е технически грамотен човек???Малоумници колкото искаш в тая страна.Барси ти е казал какво да направиш,и след това намери причината за греенето,а не да ти махат термостата.Това да не Жигула 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFan87 1 #10 Отговорено 26 Юни, 2012 Казаха ми, че проблема е в радиатора.Термостата е сменен, но пак загрява.Перката се пуска.Но явно течностаа не минава през радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #11 Отговорено 26 Юни, 2012 (Редактирано) Водна помпа !!! Провери дали сълзи - имай предвид, че е възможно да не шурне като от чешма , а да си сълзи и водата да се изпарява от топлия радиатор ...колкото и да е странно - може да се получи - работи - не работи ..работи- не работи (препатено ...) Редактирано 26 Юни, 2012 от cK1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #12 Отговорено 26 Юни, 2012 Много е възможно и новия термостат да е пълен боклук ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #13 Отговорено 27 Юни, 2012 (Редактирано) Да си дам и аз съвета : преди пижото ми показваше 110 градуса работна температура,смених термостата - пак така,смених датчика за температурата и заспа на 90 грагуса,така че може и в него да е проблема.А ако " течноста не минава през радиатора" то в долния му край маркуча ще е по-хладък. Редактирано 27 Юни, 2012 от kvd74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasko_esi 22 #14 Отговорено 27 Юни, 2012 Колефа погледни си капачката на радиатора! Може би е за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFan87 1 #15 Отговорено 17 Юли, 2012 Баща ми казва, че и долива вода около 1 литър.Един приятел ми разправя, че се изпарява през капачката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 17 Юли, 2012 (Редактирано) Баща ми казва, че и долива вода около 1 литър.Един приятел ми разправя, че се изпарява през капачката.На колко км. долива?Не вярвай на приятеля!П.П. Тая тема е за коша - лично мнение! Редактирано 17 Юли, 2012 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #17 Отговорено 17 Юли, 2012 Добре де,грее заради това,че губиш охлаждаща течност.Къде се губи тя?Варианти много.Тече ли от водните съединения(маркучи) и техните снадки,скоби и радиатора.Ако не,то споменаваш капачка на радиатор.Подлива ли по радиатора и има ли пръски в двигателния отсек около радиатора.Ако ли не провери ли дали не е вкаралавода в маслото в следствие на прогорена гарнитура на главата.Другия вариант е да ти вкарва течността в някои от цилиндрите пак в следствие на пробила гарнитурана главата.И още един вариант,радиатора за парното.Търси къде отива течността. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFan87 1 #18 Отговорено 19 Юли, 2012 (Редактирано) Добре де,грее заради това,че губиш охлаждаща течност.Къде се губи тя?Варианти много.Тече ли от водните съединения(маркучи) и техните снадки,скоби и радиатора.Ако не,то споменаваш капачка на радиатор.Подлива ли по радиатора и има ли пръски в двигателния отсек около радиатора.Ако ли не провери ли дали не е вкаралавода в маслото в следствие на прогорена гарнитура на главата.Другия вариант е да ти вкарва течността в някои от цилиндрите пак в следствие на пробила гарнитурана главата.И още един вариант,радиатора за парното.Търси къде отива течността.До колкото чух, че тая кола е прегрявала.Няма течове навън.Някак си имам чувството, че не работи както трябва.Не пали всеки път, а като запали има вариации на оборотите между 500 и 1000, което не е нормално. Редактирано 19 Юли, 2012 от chester87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #19 Отговорено 19 Юли, 2012 Щом ти играят оборотите и ти работи неравномерно ти вкарва течността в някой от цилиндрите.Не те съветвамда я караш повече така за да не направиш по голяма беля.Трябва да се свали главата и да се видят пораженията.Дано се разминеш само със шлайф и нова гарнитура,но това ще се види като я свалите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFan87 1 #20 Отговорено 19 Юли, 2012 Щом ти играят оборотите и ти работи неравномерно ти вкарва течността в някой от цилиндрите.Не те съветвамда я караш повече така за да не направиш по голяма беля.Трябва да се свали главата и да се видят пораженията.Дано се разминеш само със шлайф и нова гарнитура,но това ще се види като я свалите.Много ти благодаря за отговора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове