Jump to content
nicki

CR-V II i-vtec switchover

Recommended Posts

Здравейте, интересува ме на колко оборота се включва Витека на Хонда ЦР-В 2.0 i-Vtec 150коня 2004г. Като карам по магистрала имам чувството, че на 5-та след 4000 оборота колата започва да набира осезаемо, но започва и да харчи повече, по тази причина бих искал да знам кога се включва за да си правя сметката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:book::help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре бе никой ли няма CR-V втора генерация? Или въпроса ми е прекалено труден за тоя форум?

Има бе , ама с 2.2i-CTDI :D,та не мога да ти помогна за Vtec!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че се включва някъде между 2500-3000 оборота защото тогава се усеща дърпането на мотора. Пробвал съм и на по-високи обороти - няма такава промяна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги извинявам се, че пиша в темата на колегата, но с няколко думи някой може ли да напише в какво се състоят предимствата на този мотор пред моя CRV I 147 конски сили, по отношение разход, пъргавина, дълговечност и т.н. Все пак рано и ли късно, човек мисли за ъпгрейд към CRV II.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми дай да направим някакво косвено стравнение в нещо като таблица ето какво се сещам поне засега:1. CR-V I2. CR-V IIОбем:1. 1973куб. - 2. 1998куб.Мощност:1. 147к. - 2. 150к.Макс. върт момент:1. 182/4200 - 2.192/4000Тип двигател1. SOHC - 2. DOHC1. ремък? - 2.веригаРазход:1.градско: ? - 2.градско 10/1001.извънградско ? - 2.извънградско 8.5/100 ми даде за 500км от които 300 магистрални с нормално каране 130-140км/ч)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тип двигател1. SOHC -

Ей тука удари на дърво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nicki то от твоето сравнение излиза че 2 генерация с нищо не е по-добра от първата бе :lol: и както MIYAMOTO отбеляза 1 генерация си е DOHC. Цените по обслужването на двете няма да ги коментираме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за грешката за валовете, трябваше да сложа въпросителна. Трета генерация обаче я дават с един вал, странно защо така е решила инженерната мисъл. Иначе ако ще ги сравняваме по красота, победителя е ясен :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , при и-втека на ЦРВ2 , нещата с влючването на В-тека са доста по различни отколкото при Б серията.Имаш раздвижно авансово колело на всмукателния разпределителен вал, изключване на единя клапан при ниски обороти и превключване на къс или дълъг вариант на всмукателния колектор.ЕКУ-то избира каква комбинация от тези джаджи да работи в зависимост от натоварването и оборотите на двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук освен визията/ което е спорно тъй като за мен и двете са с доста забавна визия спрямо III ген. / и разходът на гориво с разлика от около литър надолу при всички режими май няма друго за което да се хвана.Каква е честотата на поява на проблеми при в-тека както механични така и ел ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нулева

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм проблем с Витека на Сивика, единствено когато нямах масло в ДВГ-то и беше под минимума на пръчката. Тогава ми се появи по време на движение чек енджин лампата и колата влезе в авариен режим. Предполагам че витека се включва чрез хидравлично налягане, и при недостатъчно масло дава грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...