nicki 12 #1 Публикувано 25 Май, 2012 Здравейте, интересува ме на колко оборота се включва Витека на Хонда ЦР-В 2.0 i-Vtec 150коня 2004г. Като карам по магистрала имам чувството, че на 5-та след 4000 оборота колата започва да набира осезаемо, но започва и да харчи повече, по тази причина бих искал да знам кога се включва за да си правя сметката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #3 Отговорено 30 Май, 2012 Аре бе никой ли няма CR-V втора генерация? Или въпроса ми е прекалено труден за тоя форум?Има бе , ама с 2.2i-CTDI ,та не мога да ти помогна за Vtec! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv-fan 3 #4 Отговорено 31 Май, 2012 Аз мисля, че се включва някъде между 2500-3000 оборота защото тогава се усеща дърпането на мотора. Пробвал съм и на по-високи обороти - няма такава промяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #5 Отговорено 31 Май, 2012 Колеги извинявам се, че пиша в темата на колегата, но с няколко думи някой може ли да напише в какво се състоят предимствата на този мотор пред моя CRV I 147 конски сили, по отношение разход, пъргавина, дълговечност и т.н. Все пак рано и ли късно, човек мисли за ъпгрейд към CRV II. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #6 Отговорено 31 Май, 2012 Еми дай да направим някакво косвено стравнение в нещо като таблица ето какво се сещам поне засега:1. CR-V I2. CR-V IIОбем:1. 1973куб. - 2. 1998куб.Мощност:1. 147к. - 2. 150к.Макс. върт момент:1. 182/4200 - 2.192/4000Тип двигател1. SOHC - 2. DOHC1. ремък? - 2.веригаРазход:1.градско: ? - 2.градско 10/1001.извънградско ? - 2.извънградско 8.5/100 ми даде за 500км от които 300 магистрални с нормално каране 130-140км/ч) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 31 Май, 2012 Тип двигател1. SOHC -Ей тука удари на дърво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #8 Отговорено 31 Май, 2012 nicki то от твоето сравнение излиза че 2 генерация с нищо не е по-добра от първата бе и както MIYAMOTO отбеляза 1 генерация си е DOHC. Цените по обслужването на двете няма да ги коментираме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #9 Отговорено 31 Май, 2012 Извинявам се за грешката за валовете, трябваше да сложа въпросителна. Трета генерация обаче я дават с един вал, странно защо така е решила инженерната мисъл. Иначе ако ще ги сравняваме по красота, победителя е ясен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #10 Отговорено 31 Май, 2012 Колега , при и-втека на ЦРВ2 , нещата с влючването на В-тека са доста по различни отколкото при Б серията.Имаш раздвижно авансово колело на всмукателния разпределителен вал, изключване на единя клапан при ниски обороти и превключване на къс или дълъг вариант на всмукателния колектор.ЕКУ-то избира каква комбинация от тези джаджи да работи в зависимост от натоварването и оборотите на двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #11 Отговорено 1 Юни, 2012 Дотук освен визията/ което е спорно тъй като за мен и двете са с доста забавна визия спрямо III ген. / и разходът на гориво с разлика от около литър надолу при всички режими май няма друго за което да се хвана.Каква е честотата на поява на проблеми при в-тека както механични така и ел ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #12 Отговорено 1 Юни, 2012 Нулева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #13 Отговорено 2 Юни, 2012 Имал съм проблем с Витека на Сивика, единствено когато нямах масло в ДВГ-то и беше под минимума на пръчката. Тогава ми се появи по време на движение чек енджин лампата и колата влезе в авариен режим. Предполагам че витека се включва чрез хидравлично налягане, и при недостатъчно масло дава грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове