veselin_sevev 2 #1 Публикувано 24 Май, 2012 Колата е сивик 5 ген. проблема ми е че не иска да пали на бензин когато е студена. На гас запалва ако я обърна в движение на бензин няма проблем пали веднага или ако вече е стоплен двигателя пак пали на бензин но постои ли колата 2-3 часа пак не пали на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gum 2 #2 Отговорено 24 Ноември, 2012 Колата е сивик 5 ген. проблема ми е че не иска да пали на бензин когато е студена. На гас запалва ако я обърна в движение на бензин няма проблем пали веднага или ако вече е стоплен двигателя пак пали на бензин но постои ли колата 2-3 часа пак не пали на бензинИ мойта трудно пали когато е студена . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 24 Ноември, 2012 (Редактирано) Ако колата е д13ка остави на бензин вечерта и на сутринта пробвай пак. Не е с ел. помпа ;)/> Направи тоя тест и пиши какво е станало.п.п. Щом 2-3 часа и не ще/или върти много/ значи смуче въздух. Купи си едно филтърче, от тия прозрачните и го закачи на видно място. След 3-4 часа ако е празно, значи връща горивото. Погледни си мъркучите да не са хлабави връзките, но по- вероятно е помпата да връща- слагаш пак от авточастите едно клапанче за 2 кинта и караш смело Редактирано 24 Ноември, 2012 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitar Petrov 3 #4 Отговорено 27 Ноември, 2012 Пробвайте с даване на контакт два пъти(палите при второто подаване), като на първото изчакайте 2-3 сек. да изключи бензиновата помпа. При мен помага и пали от раз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gum 2 #5 Отговорено 27 Ноември, 2012 Пробвайте с даване на контакт два пъти(палите при второто подаване), като на първото изчакайте 2-3 сек. да изключи бензиновата помпа. При мен помага и пали от раз.Но примен не помага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #6 Отговорено 29 Ноември, 2012 Щом на газ пали студена,а на бензин не според мен проблема е в първоначалното образуване и подаване на горивната смес или евентуално някой датчик-там трябва да се търси проблема.Едва ли е с токовете,защото и на газ ще го има проблема.Само още едно доуточнение е нужно-дали след като прехвърлиш на бензин на студен двигател работи нормално- да се изключи проблем с дюзите.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veselin_sevev 2 #7 Отговорено 29 Ноември, 2012 (Редактирано) Ако колата е д13ка остави на бензин вечерта и на сутринта пробвай пак. Не е с ел. помпа ;)/>/>/> Направи тоя тест и пиши какво е станало.п.п. Щом 2-3 часа и не ще/или върти много/ значи смуче въздух. Купи си едно филтърче, от тия прозрачните и го закачи на видно място. След 3-4 часа ако е празно, значи връща горивото. Погледни си мъркучите да не са хлабави връзките, но по- вероятно е помпата да връща- слагаш пак от авточастите едно клапанче за 2 кинта и караш смело :)/>/>Kакво е това клапанче колега?Работи добре студена като я обърна на бензин колега Редактирано 29 Ноември, 2012 от veselin_sevev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #8 Отговорено 29 Ноември, 2012 Че може да връща гориво може,тогава няма да пали от първия път,ама като повърти от третия път трябва да запали поне,така мисля. Ако само това е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове