Jump to content
dinko todorov

Газова уредба на Civic 1.4 16v 96г.

Recommended Posts

Здравейте,мисля да монтирам обикновена газова уредба на Сивик-а въпреки,че е с пълна инжекция.Какво ви е мнението?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отрицателно, тва е като да си купиш черно бял телевизор въпреки че имаш сателитна тв. Не се знаимаваи с глупости, няма да ти легне по евтино и няма да си по доволен. Едно Ловато обикновено за да е както трябва е поне 650 лв, ако някои много държи ще му изброя всичко цена по цена защо излиза толкова скъпо за да е както трябва. Един ГИ почва от 800 лева на горе, сам решаваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ГИ от около месец и съм много доволен. С 10лв минавам между 90 и 100км.Колата върви нормално не прави разлика между газ и бензин.Мой приятел имаше с обикновенна газова и се оплакваше че гори много.Ти решаваш аз съм за ГИ.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с обикновена АГУ на англичанката 1,4-90кс. (Lovato)За сега са изминати 8000+км без проблеми.Цената преди година и нещо беше ~570лв с евро сонда.Разхода: градско- 10-11/100 (на къси разстояния- 2-5км), извън градско ~8/100.Усеща се, че колата е по- мудна.ГИ е по- интелигентната система с по- нисък разход и по- малки загуби на мощността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,безспорно ГИ е най-добре,но при положение,че имам обикновена газова свалена от друг автомобил,реших да сложа нея.Това,че ще гори с литър отгоре отколкото с ГИ не ме притеснява толкова.Колега "Dimiter",ти сам ли си монтира уредбата или при майстор ?Директно в колектора ли влиза газта или с плочка?И моята е "англичанка", само че 75 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай си твоята щом я имаш,ако я купуваше тепърва щях да ти кажа ГИ. Сложи си пукалки и стискай палци.Но въпреки че имаш всичко ( имаш ли всичко?)пак ще ти трябват 100 лв.ако ходиш при майстор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ква марка е, ако е БРЦ ще береш ядове, ако е Ловато слагаи смело, ако е ренцо я изхвърли където и кучета не минават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги,безспорно ГИ е най-добре,но при положение,че имам обикновена газова свалена от друг автомобил,реших да сложа нея.Това,че ще гори с литър отгоре отколкото с ГИ не ме притеснява толкова.Колега "Dimiter",ти сам ли си монтира уредбата или при майстор ?Директно в колектора ли влиза газта или с плочка?И моята е "англичанка", само че 75 к.с.

Слагана е при майстор в Пловдив (ако искаш повече инфо ми пиши на лични). Едит: сега видях, че си от София.Имам плочка и съм с Д14а2- с метални колектори.И щом ще слагаш газовото по- добре смени прословутата гарнитура и си изкарай едни лесни 15 коня отгоре (има теми из форума за по- подробна информация). Редактирано от Dimiter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегите,които помогнаха с мнение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз бях на подобен избор преди месец и половина може би. Имам тема в раздела за Алтернативни горива.Та моя двигател е D14A3 това което разбрах от колеги е че няма ядове прави се (това и сам го знам) но разликата не е литър а повечко между двата разхода. Потенциално ще палнеш лампата на чек-енджина и кофти подготвената смес има теоритично по-голям шанс неща да попрецака клапаните (а пък ако е хубава богата смес икономията отива на кино).Прединствата са цената и простотата на обикновенната газова. Но тази която имаш с хубав изпарител ли е (да не е някой турски боклук) бутилката колко стара е (над 10 год направо хвърляш и купуваш нова) трябва ти и нова тръба (хубаво е да си вземеш от новите пластмасовите) бутилката с Евросонда ли е (ако не е е хубаво да се смени все пак е за повечко сигурност направено). Като си отговориш на тези въпроси плюс труда твой или на някой друг за монтажа сложи ги на кантара и ще разбереш дали си струва упражнението.Аз си монтирах ГИ Фобус 4 на много приятелска цена по съвет на колега от форума и съм много доволен засега. Освен всичко това ако решиш да махнеш гарнитурата на колектора както те посъветва един колега по-горе нищо няма да усетиш защото плочката която ще сложиш отгоре много силно прилича на размер като рестрикцията която ще премахнеш отдолу и е абсолютно все тая. Така че с ГИ-то печелиш тези 15 магарета вповече.

Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ква марка е, ако е БРЦ ще береш ядове, ако е Ловато слагаи смело, ако е ренцо я изхвърли където и кучета не минават.

Колега аз съм сложил около 650 уредби БРЦ нови ,нямам такива впечатления за тази марка дай факти!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с обикновенна на моя д15б7, който също е пълна инжекция и не съм много доволен да ти кажа честно. Усеща се голяма разлика в мощността газ/бензин и освен това понякога колата върви като запушена. Има вариант нещо да не и е наред, но все пак това мога да споделя като опит. Ако не я бях купил със сложена газова, може би бих помислил за инжекцион :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята е 1,4 IS 99г. и преди година и половина я взех както си беше с обикновена газова.Единствено мембрани на изпарителя смених , но всичко друго е ОК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом си я имаш уредбата-слагай.има стандартна плочка,която трябва да е с 2 маркуча.демек гaста да влиза от 2 места в дросела.иначе гасне на свободна.самата плочка е ного тясна и ти намалява дебита на входящия въздух.това е големия минус на цялата работа.от там колата ти е по спъната.лошото,е че пречи когато си и на бензин.но това е при условие,че търсиш вървеж от време на време.иначе няма да имаш проблеми,ако е сложена както трябва.мнoгo е важно да ти направат кихалка на филтърната кутия.аз съм с об.газова ловато,защото ми остана от d15b2 мотора.но ако трябваше да избирам-ги.300лв повече си заслужават

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да вметна, че задължително ти трябва симулатор за празния ход, защото иначе поне моята гасне като я прехвърлиш на газ студена и държеше много ниски обороти на фарове без него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,разбрах предимствата и недостатъците за монтиране на обикновена АГУ и сега трябва малко инфо по техническата част.Тъй като всичко си правя сам по колата(спрях да ходя при майстори),въпроса ми е - къде да монтирам изпарителя?Гледам в коша на двигателя и не виждам свободно място :)Хайде помагайте...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братле ... щом не знаеш къде да си монтираш изпарителя изобщо недей да си монтираш газовото ... престанете да правите нещо което не разбирате и да застрашавате живота на хората около вас :angry: това не е като да си смениш филтъра на купето баси ...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братле ... щом не знаеш къде да си монтираш изпарителя изобщо недей да си монтираш газовото ... престанете да правите нещо което не разбирате и да застрашавате живота на хората около вас :angry: това не е като да си смениш филтъра на купето баси ...

Нямам нужда от мнение на такива като теб!Питам хора,които разбират!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разбирам и то много - добре от газови ... ти като сам не знаеш къде да го сложиш и защо се слага там по-добре изобщо не го слагай... сериозно ти говоря... на 6та генерация има само едно единствено място където може да се сложи и то е точно там където себулба го е сложил :)п.п. Изобщо не се заяждам в момента и не искам да се дразниш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...