dinko todorov 0 #1 Публикувано 20 Май, 2012 Здравейте,мисля да монтирам обикновена газова уредба на Сивик-а въпреки,че е с пълна инжекция.Какво ви е мнението? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 20 Май, 2012 Отрицателно, тва е като да си купиш черно бял телевизор въпреки че имаш сателитна тв. Не се знаимаваи с глупости, няма да ти легне по евтино и няма да си по доволен. Едно Ловато обикновено за да е както трябва е поне 650 лв, ако някои много държи ще му изброя всичко цена по цена защо излиза толкова скъпо за да е както трябва. Един ГИ почва от 800 лева на горе, сам решаваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petjo 0 #3 Отговорено 20 Май, 2012 Аз съм с ГИ от около месец и съм много доволен. С 10лв минавам между 90 и 100км.Колата върви нормално не прави разлика между газ и бензин.Мой приятел имаше с обикновенна газова и се оплакваше че гори много.Ти решаваш аз съм за ГИ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimiter 106 #4 Отговорено 20 Май, 2012 Аз съм с обикновена АГУ на англичанката 1,4-90кс. (Lovato)За сега са изминати 8000+км без проблеми.Цената преди година и нещо беше ~570лв с евро сонда.Разхода: градско- 10-11/100 (на къси разстояния- 2-5км), извън градско ~8/100.Усеща се, че колата е по- мудна.ГИ е по- интелигентната система с по- нисък разход и по- малки загуби на мощността. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinko todorov 0 #5 Отговорено 21 Май, 2012 Колеги,безспорно ГИ е най-добре,но при положение,че имам обикновена газова свалена от друг автомобил,реших да сложа нея.Това,че ще гори с литър отгоре отколкото с ГИ не ме притеснява толкова.Колега "Dimiter",ти сам ли си монтира уредбата или при майстор ?Директно в колектора ли влиза газта или с плочка?И моята е "англичанка", само че 75 к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #6 Отговорено 21 Май, 2012 Слагай си твоята щом я имаш,ако я купуваше тепърва щях да ти кажа ГИ. Сложи си пукалки и стискай палци.Но въпреки че имаш всичко ( имаш ли всичко?)пак ще ти трябват 100 лв.ако ходиш при майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 21 Май, 2012 Ква марка е, ако е БРЦ ще береш ядове, ако е Ловато слагаи смело, ако е ренцо я изхвърли където и кучета не минават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimiter 106 #8 Отговорено 21 Май, 2012 (Редактирано) Колеги,безспорно ГИ е най-добре,но при положение,че имам обикновена газова свалена от друг автомобил,реших да сложа нея.Това,че ще гори с литър отгоре отколкото с ГИ не ме притеснява толкова.Колега "Dimiter",ти сам ли си монтира уредбата или при майстор ?Директно в колектора ли влиза газта или с плочка?И моята е "англичанка", само че 75 к.с.Слагана е при майстор в Пловдив (ако искаш повече инфо ми пиши на лични). Едит: сега видях, че си от София.Имам плочка и съм с Д14а2- с метални колектори.И щом ще слагаш газовото по- добре смени прословутата гарнитура и си изкарай едни лесни 15 коня отгоре (има теми из форума за по- подробна информация). Редактирано 21 Май, 2012 от Dimiter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinko todorov 0 #9 Отговорено 22 Май, 2012 Благодаря на колегите,които помогнаха с мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #10 Отговорено 22 Май, 2012 (Редактирано) Аз бях на подобен избор преди месец и половина може би. Имам тема в раздела за Алтернативни горива.Та моя двигател е D14A3 това което разбрах от колеги е че няма ядове прави се (това и сам го знам) но разликата не е литър а повечко между двата разхода. Потенциално ще палнеш лампата на чек-енджина и кофти подготвената смес има теоритично по-голям шанс неща да попрецака клапаните (а пък ако е хубава богата смес икономията отива на кино).Прединствата са цената и простотата на обикновенната газова. Но тази която имаш с хубав изпарител ли е (да не е някой турски боклук) бутилката колко стара е (над 10 год направо хвърляш и купуваш нова) трябва ти и нова тръба (хубаво е да си вземеш от новите пластмасовите) бутилката с Евросонда ли е (ако не е е хубаво да се смени все пак е за повечко сигурност направено). Като си отговориш на тези въпроси плюс труда твой или на някой друг за монтажа сложи ги на кантара и ще разбереш дали си струва упражнението.Аз си монтирах ГИ Фобус 4 на много приятелска цена по съвет на колега от форума и съм много доволен засега. Освен всичко това ако решиш да махнеш гарнитурата на колектора както те посъветва един колега по-горе нищо няма да усетиш защото плочката която ще сложиш отгоре много силно прилича на размер като рестрикцията която ще премахнеш отдолу и е абсолютно все тая. Така че с ГИ-то печелиш тези 15 магарета вповече. Редактирано 22 Май, 2012 от PESHO OT MARS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA B16A2 2 #11 Отговорено 22 Май, 2012 Ква марка е, ако е БРЦ ще береш ядове, ако е Ловато слагаи смело, ако е ренцо я изхвърли където и кучета не минават.Колега аз съм сложил около 650 уредби БРЦ нови ,нямам такива впечатления за тази марка дай факти! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #12 Отговорено 23 Май, 2012 Аз съм с обикновенна на моя д15б7, който също е пълна инжекция и не съм много доволен да ти кажа честно. Усеща се голяма разлика в мощността газ/бензин и освен това понякога колата върви като запушена. Има вариант нещо да не и е наред, но все пак това мога да споделя като опит. Ако не я бях купил със сложена газова, може би бих помислил за инжекцион Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радослав88 0 #13 Отговорено 23 Май, 2012 Колега моята е 1,4 IS 99г. и преди година и половина я взех както си беше с обикновена газова.Единствено мембрани на изпарителя смених , но всичко друго е ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #14 Отговорено 23 Май, 2012 щом си я имаш уредбата-слагай.има стандартна плочка,която трябва да е с 2 маркуча.демек гaста да влиза от 2 места в дросела.иначе гасне на свободна.самата плочка е ного тясна и ти намалява дебита на входящия въздух.това е големия минус на цялата работа.от там колата ти е по спъната.лошото,е че пречи когато си и на бензин.но това е при условие,че търсиш вървеж от време на време.иначе няма да имаш проблеми,ако е сложена както трябва.мнoгo е важно да ти направат кихалка на филтърната кутия.аз съм с об.газова ловато,защото ми остана от d15b2 мотора.но ако трябваше да избирам-ги.300лв повече си заслужават Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #15 Отговорено 23 Май, 2012 Забравих да вметна, че задължително ти трябва симулатор за празния ход, защото иначе поне моята гасне като я прехвърлиш на газ студена и държеше много ниски обороти на фарове без него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinko todorov 0 #16 Отговорено 5 Юни, 2012 Колеги,разбрах предимствата и недостатъците за монтиране на обикновена АГУ и сега трябва малко инфо по техническата част.Тъй като всичко си правя сам по колата(спрях да ходя при майстори),въпроса ми е - къде да монтирам изпарителя?Гледам в коша на двигателя и не виждам свободно място Хайде помагайте... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #17 Отговорено 5 Юни, 2012 братле ... щом не знаеш къде да си монтираш изпарителя изобщо недей да си монтираш газовото ... престанете да правите нещо което не разбирате и да застрашавате живота на хората около вас това не е като да си смениш филтъра на купето баси ... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinko todorov 0 #18 Отговорено 5 Юни, 2012 братле ... щом не знаеш къде да си монтираш изпарителя изобщо недей да си монтираш газовото ... престанете да правите нещо което не разбирате и да застрашавате живота на хората около вас това не е като да си смениш филтъра на купето баси ...Нямам нужда от мнение на такива като теб!Питам хора,които разбират! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #19 Отговорено 5 Юни, 2012 ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #20 Отговорено 5 Юни, 2012 Аз разбирам и то много - добре от газови ... ти като сам не знаеш къде да го сложиш и защо се слага там по-добре изобщо не го слагай... сериозно ти говоря... на 6та генерация има само едно единствено място където може да се сложи и то е точно там където себулба го е сложил п.п. Изобщо не се заяждам в момента и не искам да се дразниш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinko todorov 0 #21 Отговорено 7 Юни, 2012 Благодарности на колегата Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове