Jump to content
JOjoo

Ужасно тропане на предницата

Recommended Posts

Колеги много ми тропа от пред предницата като карам по павета и тъй като съм от Пловдив има в изобилие, стъпили колата на павета не се седи в нея ужасно тропане, чак ме е страх да е карам.Закарах е в сервиз и там е гледаха 15 мин и викат всичко ти е здраво.. чудиха се мислиха и накрая, решиха че лявата гума (предна) имала луфт и че лагера на предната главина трябвало да се смени.Добре ще го сменя но може ли толкова много да тропа от пред от това нещо (ако може изобщо да се опише тропането то е може би боботене едно някакво удря се нещо в нещо ли не мога да преценя).Друго което си мислиха след като всичко е здраво да не би нещо спирачните апарати да не са?Когато карам по павета и натисна спирачката май този шум спира, направо си спира.Идеята ми е ако някой му се е случвал или има идея да каже от кое е било/би било че просто да оправям на ред и накрая да не е оправено .. не ми се дават пари на вятъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не дрънкат накладките?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много ми тропа от пред предницата като карам по павета и тъй като съм от Пловдив има в изобилие, стъпили колата на павета не се седи в нея ужасно тропане, чак ме е страх да е карам.Закарах е в сервиз и там е гледаха 15 мин и викат всичко ти е здраво.. чудиха се мислиха и накрая, решиха че лявата гума (предна) имала луфт и че лагера на предната главина трябвало да се смени.Добре ще го сменя но може ли толкова много да тропа от пред от това нещо (ако може изобщо да се опише тропането то е може би боботене едно някакво удря се нещо в нещо ли не мога да преценя).Друго което си мислиха след като всичко е здраво да не би нещо спирачните апарати да не са?Когато карам по павета и натисна спирачката май този шум спира, направо си спира.Идеята ми е ако някой му се е случвал или има идея да каже от кое е било/би било че просто да оправям на ред и накрая да не е оправено .. не ми се дават пари на вятъра.

Колега най-добре намери някой читав майстор, не може да се чува толкова ужасно тропане и "майстора" да не може да го намери. На мен ми се струва като кормилни накрайници и/или биалети но е само гадаене, моята и тя така тропаше :)Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеби наистина е лагера ,щом при натисната спирачка лопането ичезва. Ако е накраиник или беилетка те си хлопат постоянно без значение дали натискаш спирачка или не.Същото важи и за шарнирите.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Били, тая твоята диагностика на лагер със спирачка в някой филм ли я видя?

 

JOjoo, виж накладките, водачите на супортите и ако в сервиза, дето си ходил не отбират как да проверят за разбити неща по окачване и управление - бегай в друг сервиз! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тъй като съм студент в София и реших да отида до Омбре сервиз тъй като съм че тук че е един от най добрите. Моите не могат нещо да видят какво и има.Но търсих го по ул.Димитър Пешев и не успях да го намеря .. гледах на картата но такъв сервиз но не успях да го открия, видях един "МИЛОШОВ" мисля че така беше да не е това?Ходил съм явно на старото място... моя грешка с търсачката съм чел явно по стари теми.

Редактирано от fenabg
цитати при това на предходящо ,собствено мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На малко затънтено място е. От колелото на 4ти км тръгваш да се качваш за Цариградско посока центъра и в самото начало на локалното свиваш нядясно. Караш почти до края на улицата и ловиш последната пряка вдясно (има права с легнал полицай, пресечка вдясно и следващата е твоята). Трябва да видиш един двор с много хонди - това е сервиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, карам същата кола като твойта... когато я купих, карайки по пътя нямаше никакъв шум, но ако има неравности по или павета, все едно карах каруца. Отидох на диагностика и от сервиза ми казаха да сменя следните неща: външни и вътрешни корминли щанги, биалетки, шарнири... след смяната единственото, което лопаше в колата, беше пепелника Публикувано изображение ... но и него му намерих цаката Публикувано изображение Ремонта на цялата предница ми излезна 180 лв. + труда. сега е перфектна Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, само да вметна, може да не е точно същия проблем, но да си кажа, че имах ужасно тропане, което спираше при подаване на гас, след оглед нямаше нищо повредено, само че гайките на джантите се беха отхлабили, по една или друга причина и звука беше брутален...Много глупаво, но факт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на водачите на апаратите или общо казано спирачните апарати дрънчат така. Моя десния тропа от 4 години (откакто съм взел колата).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнението на колегата относно апаратите и мойте така дранчаха преди време ! Колега съветвам те да ги провериш не е кой знае колко ангажиращо ! Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на рейката, при мен е същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Направо си стана доста хазартно това наше предполагане ! Дано колегата да сподели като оправи проблема !

Редактирано от Юлиян

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем, колата тропаше по неравности и се оказаха тампони на предните носачи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен с едни супорти + здрави водачи ще ти се реши проблема . Щом при натискане на спирачката тропането изчезва няма какво друго да е ....поне така си мисля , но все пак отивай при Омбре щом си от София да ти видят колата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Относно предните спирачни апарати и тропането по неравности (павета).

Това е предния спирачен апарат - имаме един спирачен цилиндър от едната страна и "паразитна част" (между които стоят двете накладки)

http://media.snimka....3486259.jpg?r=0

Тази "паразитна част е закрепена към спирачния цилиндър чрез тези "водачи":

http://media.snimka....3486262.jpg?r=0

http://media.snimka....3486264.jpg?r=0

Става въпрос за "Caliper pin" - позиция 1 и 21 . Само единият е с гумичка (на снимката по-горе), другият е с друга форма. http://media.snimka....4588359.jpg?r=0

Точно тази гумичка е износена при мен - никъде не намерих такава. Не намерих и ремонтен комплект с "Caliper pin"да се продава. Свалих гумичката, навих малко тефлонова лента в нейния канал 0,1-0,2мм и отново я сложих върху тефлона. След сглобяването всички дразнещи тропания по неравности изчезнаха (пак да уточня, че става дума за тропания по павета, които изчезват при леко натискане на спирачния педал - колкото да обереш луфта).

Направих този номер преди повече от година и все още не се е повторил проблема Публикувано изображение

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз го имам същия проблем отзад ! Днес ми го откриха ..казаха ми че трябва да си рециклирам супортите ..тоест да ги разпробивам и да слагам нови болтови или нещо от сорта ?! та може ли да се опвари ? колко пари срува ? и ако не го направя пролем ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имах подобен проблем с предишната кола mitsubishi carisma и излезе че е амортисьор. смених и забравих за проблема!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е рейката !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги ! аз смених амортисьори ! тампоните на носачите ! ....и сега ми казаха това което написах ...за супортите ! аа и един тампон на долен прав носач външен тампон ...! та незнам кфо да правя за супортите ??? след рециклажа как ще са ? и ако не го направя как е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...