Jump to content
M0nS73rMaN

Проблем с оборотите на дизелов Акорд

Recommended Posts

Здравейте колеги! Карам Акорд дизелов от 97 –ма вече 3-та година и до сега всичко по колата беше наред, но преди няколко дни започнаха да ми играят оборотите и в следстие на това колата гаснеше. Оборотите, които държеше бяха м/у 750 и 900 оборота. Гаснеше когато както оборотите варират м/у 750 и 900 изведнъж без да се подава газ скачаха до 1250 и колата гаснеше. Най-често това ставаше на неутрална предавка или когато е натиснат съединителя без да се подава газ. Паленето след това в повечето случаи не беше проблем. В сличайте, когато не искаше да зпалали се случваше следното - след като съм подгрял свещите и лампата за двигателя е угаснала, то втората(лампата на двигателя) след това отново светкаше, при което стартера само вартеше, но колата не палеше. Друг проблем, в следствие на неравномерните обороти, е ускорение без да се подава газ, когато колата е на предавка. Случвало ми се е първо да ускори сама след което веднага да угасне. Закарах я в сервиз и смених горивния филтър защото реших че е от него понеже не го бях сменял 2 год. Това изобщо не помогна даже напротив нещата станаха още по-зле. Оборотите започнаха постоянно да играят м/у 750 и 1250 като по някой път гаснеше, а в други случаи оборотите играеха и като се включи на предавка колата ускоряваше и забавяше отсамо себе си. В сервиза ми казаха че не знаят какъв е проблема със сигурност, но вероятно е горивна помпа. Направих втора консултация в друг сервиз и там ми казаха че ней-вероятно е топлинен датчик на двигател. Понеже в момента се намирам в Правец, а им нямам доверие на тези в сервизите, реших да не им разрешавам да си правят експерименти с колата, а да закарам колата в София. Да обаче на връщане от сервизи се появи още един проблем при смяната на предавки, след като предавката е вкарана при отпускането на съединителя и подаването на газ се появи някакав стържещ звук откъм дясната част на двигателния отсек. Угасих колата и я запалих на ново при което този проблем се появи отново м/у 2-ра и 3-та. Повторих процедурата и за момента нещата се оправиха нито обороти играеха нито при смяната на предавките имаше някакъв проблем та успях да докретам до вкъщи. Та имам няколко въпроса- има ли някой някаква идея къде може да е проблема, какви евентуално ще са разходите и къде в София да я закарам да я оправят. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсачката не помага ли?

Проблемите на точно тоя дизел се броят на пръсти.

 

Пример...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсачката не помага ли?

Проблемите на точно тоя дизел се броят на пръсти.

 

Пример...

 

Ами аз само за Акорд гледах за Сивик не се сетих да тарся там. Но май ще се окаже че са кабели на горивна помпа. Поне това ми казаха в сервиза и ще я карам в сряда да я оправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Търсачката не помага ли?

Проблемите на точно тоя дизел се броят на пръсти.

 

Пример...

 

Kaкво стана оправи ли се това прекъсване от какво е било , че и аз имам същия проблем...

Ами аз само за Акорд гледах за Сивик не се сетих да тарся там. Но май ще се окаже че са кабели на горивна помпа. Поне това ми казаха в сервиза и ще я карам в сряда да я оправят.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам горе доло подобен проблем със същия двигател.Оборотите играят колата си прекъсва, но не го прави постоянно няма значение дали е загряла или не,прекъсва си когато тя си иска.Като я пусна по инерция оборотомера почва да играе между 900 и 1000 оборота на някакъв равен интервал, и като натисна спирачката се оправя.Проблема е че почна да го прави и на място.Сменил съм съм горивния филтър даже съм сложил един за едри частици и пак същата работа.Като я закарам на "маистор" всички се ловат в помпата, а колата си върви, непуши зимата палеше на -20 нямах никакъв проблем сложил съм си прозрачна шлаука да гледам дали прекарва въздух - (няма проблем), махнах си капачката на резервоара да неби да прави вакуум ,ЕГР клапана го откачвах,закачвах се тая.Четох тука из форума за стоп машинката на педала на спирачката откачвах буксата - пак нищо.Карах я на диагностика нямало никакъв проблем и ми казаха да я карам със двигателно масло в нафтата защото била суха, бил ми дал малко предварение и това било каквото можел да направи.И вече незнам какво да я правя и каде да я карам.Някой да даде още някаккъв акъл или да каже свестен майстор да я закарам да я оправи от плевен съм ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Такива проблеми имаше баща ми с Ауди 80, но бензин.Оборотите играеха на празен ход и такова ускорение ,,от самосебеси" се получаваше по следния начин - подава се газ минава време(понякога 30сек- 1мин) и чак тогава колата тръгва да ускорява.Дори понякога това каква скорост е развила не отговаряше на положението на педала за тази предавка.Движи се примерно със 100 и без натискане на газта започва да набира.Един вид дал си газ като за 140, но тя стига 100 и спира и след сума вре се сеща, че трябва да набира още.Оказа се ламбда сонда.Оборотите се клатят и от замърсена дроселова клапа.Може да е комбинация от двете.Дросела се чисти лесно със спрей за карбуратори.На бившата ми кола(Ауди А4 Б5) сам си го оправих.Сваляш го, пръскаш хубаво, даже може и обезмаслител да пръснеш първо, чакаш малко да подейства и после с един парцал търкаш здраво.Ако трябва повтаряш - дросела става като нов.После може и да държи високи обороти на празен ход.Оправя се с адаптация със съответния софтуеар.Ако не ти се разправя за 70-80км смесено каране(градско и извънградско) тя сама ще си направи адаптацията и оборотите ще се нормализират.Бърз успех с решаване на проблема ти желая колега! Колега vaseto88 погледни си дроселовата клапа - много е вероятно да ти прекъсва и да играят оборотите от нея.Точно както описваш с натискане на спирачката и при мен се получаваше.Като ти чета поста симптомите са 1:1 да е дроселова клапа.И аз съм я проверявал на ВАГКОМ не показа нищо, ама като изчистих дросела се оправи.Успех и на теб!

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива проблеми имаше баща ми с Ауди 80, но бензин.Оборотите играеха на празен ход и такова ускорение ,,от самосебеси" се получаваше по следния начин - подава се газ минава време(понякога 30сек- 1мин) и чак тогава колата тръгва да ускорява.Дори понякога това каква скорост е развила не отговаряше на положението на педала за тази предавка.Движи се примерно със 100 и без натискане на газта започва да набира.Един вид дал си газ като за 140, но тя стига 100 и спира и след сума вре се сеща, че трябва да набира още.Оказа се ламбда сонда.

Оборотите се клатят и от замърсена дроселова клапа.Може да е комбинация от двете.Дросела се чисти лесно със спрей за карбуратори.На бившата ми кола(Ауди А4 Б5) сам си го оправих.Сваляш го, пръскаш хубаво, даже може и обезмаслител да пръснеш първо, чакаш малко да подейства и после с един парцал търкаш здраво.Ако трябва повтаряш - дросела става като нов.После може и да държи високи обороти на празен ход.Оправя се с адаптация със съответния софтуеар.Ако не ти се разправя за 70-80км смесено каране(градско и извънградско) тя сама ще си направи адаптацията и оборотите ще се нормализират.

Бърз успех с решаване на проблема ти желая колега!

 

Колега vaseto88 погледни си дроселовата клапа - много е вероятно да ти прекъсва и да играят оборотите от нея.Точно както описваш с натискане на спирачката и при мен се получаваше.Като ти чета поста симптомите са 1:1 да е дроселова клапа.И аз съм я проверявал на ВАГКОМ не показа нищо, ама като изчистих дросела се оправи.

Успех и на теб!

[

ама аз съм дизел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми какво като си с дизел?И той има дроселова клапа.Пробвай, какво ти коства?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми кажи му къде да я търси тази клапа, щом твърдиш, че има ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Явно нещо се изказвам тъпо :lol: и някои неща не са ми ясни за това ще си замълча да не се излагам повече.п.п. Сериозно говоря, мислех, че и дизела има дросел.Прочетох съвсем малко по темата и разбрах, че съм написал откровена тъпотия.:blush::oops:

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нашия дизелов Акорд го има това заиграване на оборотите. Заради друг проблем сме ремонтирали ЕКУ-то, но този си остана. От това, което съм чел, проблема обикновено е в буксата на помпата или снопа кабели, които тръгват от нея и минават по двигателя. Решава се с профилактика на буксите и евентуална смяна на кабели, НО трябва да се прави от човек, който знае за какво иде реч, тъй като при разкачане на буксата е много вероятно да се задейства електронна защита в помпата, после няма палене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегаааа абе сега се сещам........ аз понеже преди имах Ауди и много четях техния форум..............ми там имаше случаи да си търсят хората дроселова клапа за 3.0ТДИ, за 2.0ТДИ на Голфовете.............как става тая работа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Сходен проблем имах и аз. Колата я купих в края на зимата. От време на време оборотите играеха и даже се опитваше са изгасне. Смених горивния филтър и първите минути без проблем, после пак почна да гасне. После видях ,че има сложен клапан да не връща гориво към филтъра от помпата и се оказа че не пуска гориво към помпата. След неговата смяна всичко стана перфектно и играенето на оборотите изчезна. И дойдоха майските дъждове, пътувам за София и като почна да ми светва лапмичката на двигателя през 30 мин и губи обороти ( влиза в авариен режим на работа). Интересното беше ,че светваше само когато вали дъжд. След като се върнах проследих кабелите към буксата на помпата ( всички теми за този двигател в Хонда и Ровър форумите изчетох) и открих че е имало интервенция на един кабел от снопа ( направили са му мост ) но се виждаше кабела оголен. Понеже буксата на помпата е на много гадно място и тогава неможах да я извадя и да я напръскам с контактен спрей само я проверих дали не се е разхлабила. След тези интервенции се оправиха работите. Ще видя зимата как ще е , дано да няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегаааа абе сега се сещам........ аз понеже преди имах Ауди и много четях техния форум..............ми там имаше случаи да си търсят хората дроселова клапа за 3.0ТДИ, за 2.0ТДИ на Голфовете.............как става тая работа?

Пак ли започна с тази клапа бе колега ? :) Тука не става въпрос за Ауди, а за Английска техника .. ;) Просто на Англичаните не им е дошло на ум, да турят дросел на този двигател, та да има още един проблемен възел .. :D
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахахахахаха това беше готино.Еми какво да се прави?Освен Ауди други коли не съм ,,виждал" и си вадя изводи от горчивия ми опит с тази уж премиум марка.:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

 

Карам Акорд дизелов от 97 –ма вече 3-та година и до сега всичко по колата беше наред, но преди няколко дни започнаха да ми играят оборотите и в следстие на това колата гаснеше. Оборотите, които държеше бяха м/у 750 и 900 оборота. Гаснеше когато както оборотите варират м/у 750 и 900 изведнъж без да се подава газ скачаха до 1250 и колата гаснеше.....

 

Здравей колега,

Проблема такъв какъвто го описваш, съм го имал аз на 90% същия.

Също като теб изчетовх всички Хонда и Ровър форуми, четох за разни букси, снопове, помпи, ЕКУ-та и т.н.

В крайна сметка се оказа, че датчика на коляновия вал си е заминавал лека-полека, докато накрая съвсем сдаде багажа и го хванаха.

Тъпото е, че трудно се хваща(3 пъти ходих до сервиза), но добър диагностик би трябвало да успее.

Смених го (със неоригинален за около 150лв.) и колата си спи вече 2 години.

 

П.С.

На теб случва ли ти да ти падне оборотомера на 0 или да му скача стрелката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, поне да беше написал дали си решил проблема, какво се е оказало и т.н.Нали за това е тоя форум...Нагоре сме се изредили 10 човека да даваме предположения и да се опитваме да помогнем, пък накрая дори 1 дума от теб не чухме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...