Jump to content

vaseto88

Фен
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно vaseto88

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Акорд 97 2.0 тди, ама не е от стоп машинката защото махнах буксата и пак така.Гледам че вече почна и да пуши като прекъсва и то са е видяло май помпата ша свалям защото проверих дюзите няма проблем ... като я сваля ще видим ...
  2. И аз имам горе доло подобен проблем със същия двигател.Оборотите играят колата си прекъсва, но не го прави постоянно няма значение дали е загряла или не,прекъсва си когато тя си иска.Като я пусна по инерция оборотомера почва да играе между 900 и 1000 оборота на някакъв равен интервал, и като натисна спирачката се оправя.Проблема е че почна да го прави и на място.Сменил съм съм горивния филтър даже съм сложил един за едри частици и пак същата работа.Като я закарам на "маистор" всички се ловат в помпата, а колата си върви, непуши зимата палеше на -20 нямах никакъв проблем сложил съм си прозрачна шлаука да гледам дали прекарва въздух - (няма проблем), махнах си капачката на резервоара да неби да прави вакуум ,ЕГР клапана го откачвах,закачвах се тая.Четох тука из форума за стоп машинката на педала на спирачката откачвах буксата - пак нищо.Карах я на диагностика нямало никакъв проблем и ми казаха да я карам със двигателно масло в нафтата защото била суха, бил ми дал малко предварение и това било каквото можел да направи.И вече незнам какво да я правя и каде да я карам.Някой да даде още някаккъв акъл или да каже свестен майстор да я закарам да я оправи от плевен съм ...
  3. Е ква е тая стоп машинка на кое?Аз и аз имам същия проблем ама при мен някои път колкото и глупаво да звучи като натисна педала на спирачката когато съм по инерция и оборотите заспиват.
  4. Kaкво стана оправи ли се това прекъсване от какво е било , че и аз имам същия проблем...Ами аз само за Акорд гледах за Сивик не се сетих да тарся там. Но май ще се окаже че са кабели на горивна помпа. Поне това ми казаха в сервиза и ще я карам в сряда да я оправят.
  5. Ми моя е под задната седалка , и на мен не ми свети лампата.А някои може ли да каже колко литра е резервата като удари бялото стрелката
  6. Здрасти колега, пробвай да разхлабиш пробката за доливане и виж дали ще просълзи, ако не просълзи я развии и се опитай да го напипаш може да е малко под нея малко-малко 1-2мм не е фатално (трябва да си наравно), ако неможеш да го видиш каде е значи трябва да долееш със същото, виж си по каталог какво ти дават. Мой съвет е ако се наложи да доливаш, (мойта кутия събира 1.9л. за 40лв го смених цялото на 2.0 ТДИ 97г.)е да си го смениш , защтото така и така трябва да купиш литър земи си още там колкото ти трябва да си знаеш че си го сменил пък така и така ако опреш до смяна или доливане ще ти трябва сервиз заради "шприца" невярвам да я пълниш със спринцовка . Пиши после кво е станало дали са се оправили проблемите.
  7. Мерси колега оказа се че е термостатът е заседнал в затворено положение.Някои има ли си представа каква му е цената ?Моя е от тоя с трипътника капсулования.
  8. Здравейте, карам акорд 97г. дизел... и проблемът ми е следния: извън градско ми загрява като види малко по дълъг баир или ако тръгна да изпреварвам и я вкарам в над 3000 об. за 15-20 сек. стрелката ми отива в червеното.Като я отпусна малко и си оправя градусите за кратко време.между другото карам я 2 години и стрелката на водата несъм я виждал при нормално каране да мине половината.Като пусна климатика перките се вкл. на бързите и пак същата работа само че малко по бързо дига градусите.В града нямам проблеми и със и без климатик се тая не загрява???Със антифриз съм тая зима съм го сипвал не е мътен радиатора изглевда чист мих го, течността си е в границите.Водната помпа не се чува да ромоли или някакъв по специфичен шум.Та: вазможно ли е термостатът да се е прецакал и да неиска да отвори докрай или да е заседнал в някакво средно положение?
  9. Еми да аз и аз така мисля ама все пак да питам специалистите. мерси за инфото.
  10. Интересува ме на хонда акорд дизел 2.0 тди и същата само че бензинова дали долната кора на двигателя са еднакви?И дали от Роувър дизелов горната кора ще стане на дизелова хонда акорд 97г.
  11. Еми майстора който ми прави диагностиката.И каза че по електрониката няма никакъв проблем недава никакви грешки.На диагностиката сичко било нормално само това което написах по горе не му харесало и като го пипнел щяло да се оправи работата.
  12. Най накрая отидох на диагностика и ми казаха че когато са ми слагали помпата (махах я че ми сълзеше отдолното клапанче има там един гумен пръстен откам блока и няма как да се смени без да се свали)и при стягането са ми я разцентровали малко с половин градус закъснение нормалното било 2.7 - 2.8 а мойта е на 2.2.Сега иска да ми я отцепи пак и да ми я зацепи кат трябва да и даде малко предварение да я направи на 3.0-3.2 и щяло да бъде по добре по лесно да палела и така.Каза ми че като работи ми дава малко закъснение (явно когато прекъсва)и веднага се оправяло и щял да ми увеличи налягането на дюзите.Цялата работа да ми я зацепи наново и да увеличи налягането в дюзите е 50-60лв. (не е проблем). Според вас вазможно ли е да прекъсва от това което ми казва или.... !!!
  13. Гледах си кабелите обезвъздуших си системата пак, същата работа.Немога да намера каде да я закарам на диагностика.Като чуят акорд 96 2.0 тди и секи ми дига рамене <от Плевен съм> ... Кажете каде да ида на диагностика.Ходих тука при един разбирач и ми откачи кабела на АГР-а незнам кво е и за кво е каза че от него може да е ама явно не е.И ме е яд 6тото ми го прави на 2 седмици 1 път.и незнам дали ако ида на диагностика и неще да го направи тва ще покаже нещо.Има ли вероятност да е от пакета за запалването от ключа примерно?
  14. Има и шалтер на спирачния педал, свързан с компютъра. Провери шалтера - бачка ли адекватно!мерси ще ги проверя
×
×
  • Създай нов...