Jump to content
K1r1L

КОлата прекъсва във ВИТЕК

Recommended Posts

:rolleyes: както съм го написал колата като влезе във витек и прекъсва забива ;)в оборотите от 1000 до 5100-200 е перфектна . Включи ли витека забива и неиска да върви.НЕщата които аз съм направил досега:Смених бензинова помпа.ТЕствах инжекторите .СМених делкото с друго (на което не му работеше бобината и сложих моита Която е измерена и е в норми по спецификация).Смених кабелите на свещите .Смених свещите..Свалих Витек клапана да го видя дали не е запушен .И нивото на маслото погледнах в норми е.След всички тези неща напредъка клони към абсоютна 0. Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля, че е нещо с маслото. Кога за последно го сменя, и ако има как, измери налягането на маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 7-8 хиляди км е маслото лятото е сменяно последно.15-50 Пълна синтетика. ОТ турбо шитните за момента няма как да измеря налягането + това колата би трябвало да върви и без витек а тя направо неиска да си вдига оборотите.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире да не ти идва малка генерацията? С D15-ската така се получи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докарай я малко да си поиграя де :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти го казах по телефона,но и тук ще пиша......проблем с маслото в с мисъл слабо налягане във витек.Провери си цедката на витек соленоида( вече го направи),виж си лагерите.Намери начин да измериш налягането.п.п:Бобината не я мери,а я смени...ей така за пробата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагерите преди 1400 км бяха добре;)(не че немогат да заминат де;) .ЗА момента бобина няма откъде да намеря ,дори и това делко което взех назаем от един колега неговата вътре беше изгоряла и колата незапали. ;)Генерацията няма нищо обощо :) колата до преди 3-4 дни вървеше доста добре с 57 мм генерация на 0.45.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как си проверявал инжекторите, но погледни цедките им, дали не са запушени.The member K1r1L cannot receive any new messages

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко гориво:Инжектори, налягане, филтър, резервоар? Някъде да няма "тапа" по трасето?

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервоара е бистър .(вчера като свалях помпата 2 пъти го огледах)ФилТъра е на 8-10 хиляди км.(все пак ще сложа стария ми !).Имам манометър за налягането и карам на 3.4-8 бара.Инжекторите ги пробверих дали правят мъгла с помпа и направена за целта стоика пускам им напрежение симпвам им гориво и давам налягане с помпата ;) и си пръскат доста добре така намерих че старите ми фабрични 240цц бяха леко запушени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,Баси мистерията...С какво гориво си? Да не си налял някакъв боклук и да имаш малко бензин във водната горивна система на колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола винаги е карана с лукоил 98(от една и съща бензиностанция) + добавки за детонации в момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора стига сте го обърквали! Каква е тая водна горивна система? Ако му има нещо на горивото ще прекъсва и на ниски обороти. Витека работи чрез налягане на маслото. Щом има проблем със самото пускане на витека, значи трябва да се започне от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕЕ колата влиза във витек, звука на мотора коренно се променя !като влезе в витек придърпва неускорява направо едва вдига обороти .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

същия проблем при мене - детонира мн яко във втек и се изчиства. Гефито го оправи не боше временно. Според мене проблема е в настройка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДО преди 4-5 дни го нямаше този проблем !?!?!? колата си вървеше прекрасно до 6500-7000 оборота!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИМАМ напредък ! досега бяхме долу с баща ми и сменихме филтъра с моя стария, източихме и резервоара !.(В резервоара нямаше боклуци(много лека утаика), но сякаш в филтъра имаше нещо като бензин с вода или нещо подобно ...) сложих стария ми филтър .Изкарах колата малко да покарам вече влиза в витек без да прекъсва и вдига по добре оборотите. !Но все пак е малко по мудна от преди другата седмица нов филтър.Надявам се темата да бъде полезна занапред на други колеги. :tease: :tease: :worthy:колегата Барси ;) беше наи близо !!:) за което му БЛагодаря.Благодаря също и на всички останали които се включиха .активно !.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така правеше и Тайп-р -а,когато карах с някаква карта за компресор от К-прото.Беднееше във високите обороти.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата Барси ;) беше наи близо !!:) за което му БЛагодаря.Благодаря също и на всички останали които се включиха .активно !.

За нищо. Нямам турбо хонда, но асоциацията ми дойде от факта, че като ми свършва газта точно така се получава :D п.п. Ти щом от толкова малко си проимал проблем, тичай да настройваш, че явно караш на бедни смеси на високи особенно и дано не ти изневери късмета преди настройката. Не е нужно да ти казвам, че бедна смес = висока температура на изгаряне и оттам лошо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип не са ми бедни смесите;) защото карам на налягане на горивото 3.7-8 бара като давам газ(тоест до 6500-7000 оборота само) и допълнително е обогатена от настроиките на чипа има и таблица за понижаване на запалването ,но никои не е ЗАСтрахован . !!!;):( И на мен ми се иска да я насторя ама толквоа неща излязоха на куп радиатор и други дреболииики .... ;( че парите нестигат за нищо ...

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата се оправи напълно.;) СЛЕд като я покарах със стария(Бензинов) филтЪр. Всичко е наред вече. ;)))))) :cool: :cool: :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е във витека не се разсейвайте с други глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какъв е проблема на Втек-а според теб? Посочи някаква причина или дай примери.

Редактирано от Георги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...