K1r1L 860 #1 Публикувано 13 Април, 2012 (Редактирано) както съм го написал колата като влезе във витек и прекъсва забива в оборотите от 1000 до 5100-200 е перфектна . Включи ли витека забива и неиска да върви.НЕщата които аз съм направил досега:Смених бензинова помпа.ТЕствах инжекторите .СМених делкото с друго (на което не му работеше бобината и сложих моита Която е измерена и е в норми по спецификация).Смених кабелите на свещите .Смених свещите..Свалих Витек клапана да го видя дали не е запушен .И нивото на маслото погледнах в норми е.След всички тези неща напредъка клони към абсоютна 0. Редактирано 13 Април, 2012 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #2 Отговорено 13 Април, 2012 Все си мисля, че е нещо с маслото. Кога за последно го сменя, и ако има как, измери налягането на маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 13 Април, 2012 (Редактирано) на 7-8 хиляди км е маслото лятото е сменяно последно.15-50 Пълна синтетика. ОТ турбо шитните за момента няма как да измеря налягането + това колата би трябвало да върви и без витек а тя направо неиска да си вдига оборотите. Редактирано 13 Април, 2012 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #4 Отговорено 13 Април, 2012 Кире да не ти идва малка генерацията? С D15-ската така се получи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #5 Отговорено 13 Април, 2012 Докарай я малко да си поиграя де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #6 Отговорено 13 Април, 2012 Аз ти го казах по телефона,но и тук ще пиша......проблем с маслото в с мисъл слабо налягане във витек.Провери си цедката на витек соленоида( вече го направи),виж си лагерите.Намери начин да измериш налягането.п.п:Бобината не я мери,а я смени...ей така за пробата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 13 Април, 2012 Лагерите преди 1400 км бяха добре(не че немогат да заминат де .ЗА момента бобина няма откъде да намеря ,дори и това делко което взех назаем от един колега неговата вътре беше изгоряла и колата незапали. Генерацията няма нищо обощо колата до преди 3-4 дни вървеше доста добре с 57 мм генерация на 0.45. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #8 Отговорено 13 Април, 2012 Не знам как си проверявал инжекторите, но погледни цедките им, дали не са запушени.The member K1r1L cannot receive any new messages 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 13 Април, 2012 (Редактирано) Малко гориво:Инжектори, налягане, филтър, резервоар? Някъде да няма "тапа" по трасето? Редактирано 13 Април, 2012 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #10 Отговорено 14 Април, 2012 Резервоара е бистър .(вчера като свалях помпата 2 пъти го огледах)ФилТъра е на 8-10 хиляди км.(все пак ще сложа стария ми !).Имам манометър за налягането и карам на 3.4-8 бара.Инжекторите ги пробверих дали правят мъгла с помпа и направена за целта стоика пускам им напрежение симпвам им гориво и давам налягане с помпата и си пръскат доста добре така намерих че старите ми фабрични 240цц бяха леко запушени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #11 Отговорено 14 Април, 2012 Добре,Баси мистерията...С какво гориво си? Да не си налял някакъв боклук и да имаш малко бензин във водната горивна система на колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #12 Отговорено 14 Април, 2012 Тази кола винаги е карана с лукоил 98(от една и съща бензиностанция) + добавки за детонации в момента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #13 Отговорено 14 Април, 2012 Абе хора стига сте го обърквали! Каква е тая водна горивна система? Ако му има нещо на горивото ще прекъсва и на ниски обороти. Витека работи чрез налягане на маслото. Щом има проблем със самото пускане на витека, значи трябва да се започне от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #14 Отговорено 14 Април, 2012 НЕЕ колата влиза във витек, звука на мотора коренно се променя !като влезе в витек придърпва неускорява направо едва вдига обороти . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #15 Отговорено 14 Април, 2012 същия проблем при мене - детонира мн яко във втек и се изчиства. Гефито го оправи не боше временно. Според мене проблема е в настройка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #16 Отговорено 14 Април, 2012 ДО преди 4-5 дни го нямаше този проблем !?!?!? колата си вървеше прекрасно до 6500-7000 оборота! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #17 Отговорено 14 Април, 2012 свещи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #18 Отговорено 14 Април, 2012 (Редактирано) ИМАМ напредък ! досега бяхме долу с баща ми и сменихме филтъра с моя стария, източихме и резервоара !.(В резервоара нямаше боклуци(много лека утаика), но сякаш в филтъра имаше нещо като бензин с вода или нещо подобно ...) сложих стария ми филтър .Изкарах колата малко да покарам вече влиза в витек без да прекъсва и вдига по добре оборотите. !Но все пак е малко по мудна от преди другата седмица нов филтър.Надявам се темата да бъде полезна занапред на други колеги. :tease: колегата Барси беше наи близо !! за което му БЛагодаря.Благодаря също и на всички останали които се включиха .активно !. Редактирано 14 Април, 2012 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1055 #19 Отговорено 14 Април, 2012 (Редактирано) Така правеше и Тайп-р -а,когато карах с някаква карта за компресор от К-прото.Беднееше във високите обороти. Редактирано 14 Април, 2012 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #20 Отговорено 14 Април, 2012 колегата Барси беше наи близо !! за което му БЛагодаря.Благодаря също и на всички останали които се включиха .активно !.За нищо. Нямам турбо хонда, но асоциацията ми дойде от факта, че като ми свършва газта точно така се получава п.п. Ти щом от толкова малко си проимал проблем, тичай да настройваш, че явно караш на бедни смеси на високи особенно и дано не ти изневери късмета преди настройката. Не е нужно да ти казвам, че бедна смес = висока температура на изгаряне и оттам лошо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #21 Отговорено 14 Април, 2012 (Редактирано) Попринцип не са ми бедни смесите защото карам на налягане на горивото 3.7-8 бара като давам газ(тоест до 6500-7000 оборота само) и допълнително е обогатена от настроиките на чипа има и таблица за понижаване на запалването ,но никои не е ЗАСтрахован . !!! И на мен ми се иска да я насторя ама толквоа неща излязоха на куп радиатор и други дреболииики .... ;( че парите нестигат за нищо ... Редактирано 14 Април, 2012 от K1r1L 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #22 Отговорено 16 Април, 2012 Колата се оправи напълно. СЛЕд като я покарах със стария(Бензинов) филтЪр. Всичко е наред вече. ))))) :cool: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combainero 0 #23 Отговорено 17 Април, 2012 Проблема е във витека не се разсейвайте с други глупости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #24 Отговорено 17 Април, 2012 (Редактирано) Колега, какъв е проблема на Втек-а според теб? Посочи някаква причина или дай примери. Редактирано 17 Април, 2012 от Георги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове