Jump to content
nedjalko1

Honda Civic 1.6i ES 1998г. -D16B

Recommended Posts

Здравеите колеги, нов съм във форума както и в света на хонда, От миналата седмица съм собственик на Сивик 98г. 1,6 115к. с двигател Д16Б, купих я с идеята да слагам ГИ, но като тръгнах да я обслужвам в сервизите ме изплашика, че сложа ли газ ще се вкарам в приключение... Били им меки леглата на клапаните,говорят за системи за допулнително смазване при работа на газ, за реглаж на клапани през 20 000км. и разни такива неща.Къде е изтината ??? За всички модели ли е това и моя дали е от тях ??????Вие правите ли ги тия неща, Кажете качествен сервиз за монтаж на ГИ в София и каква система да сложа???Благодаря Предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Меки са главите на майсторите...Проверяват се на 20к хлабините на клапаните, на 40к пак - ако има отклонения се регулират, но това важи и при работа с бензинови смеси.Допълнителното смазване е бошлаф! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не четеш форума бре, ми бързаш да пишеш, наиш що кофи мастило се е изписало. Виж 2-3 теми по на долу на колегата Бобито, тои сложи преди няколко дни да ти каже как е що, другото колегата преди мен ти е казал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти от един реглaж на клапаните ли се плашиш?20 лева на 20h.km.да не би да навърташ 20h.км през 2 седм.км.при хондата ти клапаните не са хидравлични и се реголират,което е малък недостатък,но пък ремонта не е толкова скъп.японеца ги е предписал още от завода да се реголират.тия омасляващи системи ,като цяло не вредят,но по скоро са едни 200 лв на вятъра.незнам някой да си е сложил.слагай си газова спокойно,но потърси свястен майстор,да не е с мека глава :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се, газова ще се слага че при тия цени на бензина, само остава да намеря свястен сервиз и да избера газова система.Ако имате мнения за сервизи в София споделете ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее ма верно хич не ти се чете, или четеш между редовете :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали са меки или не ама 2 от клапанните легла на главата на моята Хонда си бяха бая изкопани,да не говорим колко бяха натягани клапаните отгоре,за да обират луфта.Вярно е че съм на метан и развива още по-висока температура на изгаряне от газта и не се знае колко хиляди е карана така за да се стигне до това,но не е съвсем измислица казаното от майсторите. Аз също има такава система за мазане и охлаждане но малко късно я сложих. Казва се Flushluve Valve Saver-има доста изписано в Интернет.Според мен оказва ефект относно опазване износването на описаните части,но трябва да се долива консуматива с който работи.Сега имам наковани закалени чугунени легла на главата така че разчитам да не отварям повече там докато не изгние купето.Извода е,че има малко истина във всяко твърдение,всеки сам си прави преценката.Не е казано че като при един е станало при друг пак ще се получи;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истина че има има, никои не я оспорва но е доста преувеличена и изкривена, и за мен това се дължи на немарливо отношение към мотора още от самото му закупуване от магазина като нов. Ето сам го казваш

Не знам дали са меки или не ама 2 от клапанните легла на главата на моята Хонда си бяха бая изкопани,да не говорим колко бяха натягани клапаните отгоре,за да обират луфта.Вярно е че съм на метан и развива още по-висока температура на изгаряне от газта и не се знае колко хиляди е карана така за да се стигне до това.....

Не знаеш как и колко е карана, и все пак само два клапана са пострадали, а другите защо не са? нима те не са "яли" метан :) Както и да е, едно е вярно метана е най- евтиния вариант но е по злокачествен за главата, и все пак да не забравяме че икономията от него докато една добре поддържана и регулирана глава си отиде, далеч надвишава ремонта, смяната и та дори цената на цялата кола :) Така че опазването на главата и клапаните не е приоритет пред опазването на семейния бюджет, удоволствието да пътуваш, и нуждата от всекидневна кола :) Не забравяйте кои на кого е роб :)

За "маслянаката" аз също съм на мнение че е пълна измислица и порнография, и искам тези дето са доволни от нея да обяснят тук на всички как са доволни, по какво разбират че са доволни, и в какво се изразява доволството им :) Колко от тях караха хонда без тая система и свалиха да видят главата на къв хал е. Колко от тях паснаха клапани, сложиха омаслител, караха 50 000 и пак свалиха главата да видят че там нищо не се е променило благодарение на вълшебната система тип катетър :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че има файда от метана има,аз за това съм я купил колата да ми служи и да не ми бърка много в джоба и въпреки всички ремонти не съжалявам,то се избива. А в Италия са и разказали играта,каква ти подръжка,те са мърлячи.Относно ефекта от системата на теория би трябвало да е така, на практика е трудно да се докаже,защото е трудно да се съпоставят 2 коли при равни условия на експлоатация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...