Jump to content
fenabg

Как да си оправим счупената броня -малък наръчник, направи си сам

Recommended Posts

Готина и най-вече полезна тема!Имам въпрос за мрежичките,някакви по-специфични ли са или общо взето каквото се има под ръка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако е скъсано ухото дето се захваща за калника как процедираш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ушето пак си го правя от мрежичка и го напластявам ''доизграждам''с пластмаса ;) .Конкретната броня съм и правил и двете ушета миналата година ще ги снимам да се видят ;) .demon89 мрежата си я копувам от най близката железария .какво измерих :D квадратчетата са 2 на 2мм а ''тела'' е 0.6мм е те тва е ;)п.п халюминова не става :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че едно пежо 206 ми отне предимството и катастрофирах, та да има на какво да показваш на хората как се лепи броня :D Като си помисля, че от каското я писаха "тотал", без да се замислят, направо не моа повервам, че ще стане пак на нещо... А па как я свалях от колата ти е бедна фантазията/ако е имало следи от 48ми номер обувки по нея не сам аз :rolleyes: /. п.п. Добре е станала. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото съм присъствал на такова редене на "пъзел" даже доста по-сериозно - от три капачки на странично огледало и част от основата направа на едно цяло /... лошото е че нямам снимки да го покажа/ резултата - перфектно здраво огледало без забележка и грам съмнение че е правено, присъствал съм и на други такива като тази броня, лепене на "уши", присаждане на чужда пластмаса/при липса на старата/ и кви ли не гяволии от сорта :) Евала Фен, признал съм те :worthy: п.п. с риск да прозвучи като реклама бих казал че не на всеки майстор му се отдава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо такова. Повечето са леж под масата. За това по нашите коли може да ровят само Фелата и един от компанията. Е и от Бултрако могат, колкото за смяна на масло на скоротите. За другите- може да загубят някоя ръка ако не съм им на главата и го разбера че са пипали :Dп.п. Фела, като идвам ме подцети да лепнеш на бързо единия калобран, че нямам тука от къде да гепа пищак и горелка, а заден десен е спукан. Утре или други ден ще го сваля. Ама да не забравя :cool:

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо което колегата май е пропуснал. Кита който виждам на снимките е със стъкловлакна в него. Горещо препоръчвам да ползвате такъв вместо обикновения който много бързо ще се напука от вибрации или следващо подпиране/напрежение на бронята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Ушета на фар .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалях си днес задната броня заради парктроника и снимка: Лепено е с добавъчни парчета от същата пластмаса / изрезките от дупките на сензорите / и мрежичка от топлоизолация залята с топло лепило на два пласта. Първият пласт е правен с доста подгряване /малка газова горелка-писалка/ за основа , вторият / окончателен / за здравина .Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://vbox7.com/play:1cd2e5da4f

 

ето и как се кара поялника два начина .Спуканото се вижда .По късно ще пусна малко снимки .

 

Не си дигайде телефона :lol: аз пробвах двапъти :D

 

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После какъв е чалъма за боядисването че да не се напука боята и да не се лющи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чалъма си е като за нормален детайл било то калник или врата .Както се подготвя едното така и другото .Разликата е че едното е пластмаса .Като имам големи участъчи гола /ПЛ/ преди филера ползвам пластификатор.Я ми обясни за какво точно ме питаш и имаш в предвид, че мисля имаш друг проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за моята броня какво решение има,ето в какво състояние е: http://dimitrofski.snimka.bg/tuning/bronya.668347Ограденото с черно е дупка,изрязано да си слага старият собственик теглич!Май само с парче изрязано от такава броня и слепено с поялник ще станат нещата,но от къде ще намеря.Ако има друг вариант споделете!

Редактирано от dimitrofski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами питам ако се цапна сам някъде и трябва сам да си я правя като теб как свършва всичко с боядисването.Веднъж ме блъсна един и ми я прави предната броня негов майстор,при свалянето имаше впита мрежичка на едно място и по нищо не можеше отвън да се познае че е правена.Питам понеже съм чувал че за огъващи се детайли и особено за материя като пластмасата има специални основи ,грундове,шприцове някви и т. н . за да не се напуква боята при огъване на детайла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Намираш си парче от броня /пластмаса ABS / i si go Изграждаш по горе съм показъл как.

 

 

 

Най е важно да има колкото се може по малко слоеве от каквото и да било от доло .Слагъл съм по някога еластик в лак ,но с цел повече живот от камъчетата .

А и като е лепена и има кит повечето неща с гъфкавоста приключват :(

 

Преди филер

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-04-17

 

след

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-04-17

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-04-17

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поклон пред фена!!! аз си вземах вежди за фарове скоро позалепих ги и сега се чудя шприц ще трябва ли?? последната шкурка е 800 която ударих мисля да ги правя в цвета на колата :) - пластмасови са от яката китайска пластмаса не от турската :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей,тя станала като нова -нищо не си личи.Мойта като се доближиш съвсем до нея и се виждат леки неравности и ръбчета дето са я китосвали пък на твоята всичко е станало перфект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления и от мен.Много добре се е справил колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да питам!Значи намерих броня донор от рено,която е P/E (аз си го превеждам като полиетилен),та дали ще стане заварката между двата вида пластамаса?Фена е написал,че на хондиньо е АБС.п.п темата е наистина полезна,защото не са много евтини тези ремонти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега най лесната проба е с поялника ,като налепиш много брони и по разтапянето им свикваш дали ще стане.Топят се по един и същи начин. Какво рено?TEHKO -пластификатор и после филер. ма 800 е много за филеф ;) 400 е идеално ;) .Ако се замислиш малко над процеса ще сетиш защо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...