Jump to content
6gen115hp

Загрее ли почва да не работи добре

Recommended Posts

Значи пичове да ви обисня на кратко . Имам Civic d15z6 който когато загрее и почва да работи не както трябва . Смисъл оборотите не застават никога на 1 място . Знам има 100 подобни теми но аз съм почистил всичко ( дроселна клапа , iacv ) смених бензинонстанцията , свещи , филтри . Също така имам чувството , че преди колата доста по добре ускоряваше . Какво друго да кажа направо се отчайвам някой да дава идеи . Клапани ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пробвай с компютърна диагностика да провериш, някой от датчиците дали не е генерирал грешки в компютъра, но тогава би трябвало да ти свети лампата за диагностиката. Можеш да ползваш този линк за да си я направиш сам.

Редактирано от shaver

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го правил колега ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите какви са ? Само като загрее ли има проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешки няма на компа . Свещите са НЖК каквито ги дава за модела в hondapartsnow . Когато е студена забива на 1500 оборота и не мърда и постепенно падат оборотите и загрее ли нормално и стрелката не се спира на едно място .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарай я на елкон да ти замерят тоците и ламбда сондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от сондата няма ли да ми вдигне разхода ? Защото си е същия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 седмици правих една кола с подобен проблем. Оказа се спукана мембрана на горивния регулатор и засмуква бензин през вакума.Само мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега ще проверя и него .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ... пичове търсят се причини за детонации в ауспуха като изключим клапани и свещи . Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ланда сонда.Тя започва да работи когато загрее двигателя, а на скоро на един като му сменяли ремъците му скъсали кабела на сондата и го оставили така и правеше детонаций в ауспуха +дупка на гърнето :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен БЛАГОДАРЯ за инфото на Кало , Емо - LAMER и nastezatelq - Тошко.

Редактирано от 6gen115hp
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен БЛАГОДАРЯ за инфото на Кало , Емо - LAMER и nastezatelq - Тошко.

Та решен проблема, а решението няма нужда да го пишеш...нали ти си се оправил, какво те интересува, че други като тебе няма да намерят отговор в темата
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми фен моя проблем се реши доста просто ... Реглаж на клапани + леко въртене на делкото на око но д/г се оправи от това ... Началото на година сменях бензиновия филтър и всичко си беше ок но започна да прави тези мизерии и накрая реших онзи ден да го видя и него и вътре имаше 1 шепа мизерии направо се учудих и го смених и за сега всичко е ОК Така , че сменям бензинонстанцията ... До сега зареждах на една градска на която уж един приятел бачка там и вика качествени горива .... Така като цяло мисля , че моя проблем е конкретно от скапания бензин . Но някъде бях чел , че този двигател не може да работи перфектно :Д Да си спестиш мъките през който аз минах отиди на сервиз . Поздрави besniq дай ми още един - ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха тъкмо се зарадвах и стана ... Старата песен на нов глас :) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случва ми се следното ... Примерно карам с 50-60 и пусна на свободна оборотите седях на около 1300 ако се движа с по голяма скорост и пусна пак седят на около 1500 па на място са в норма :? Някакви идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фенове дайте за нещо да се хвана ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам дали ще помогна. Доколкото съм чел по ръководства и прочие, знам че проблеми със свободния ход при Хонда са свързани или с IACV , или/ и проблеми с охладителната система. В смисъл, че тя не е обезвъдушена.До колкото разбрах проблема идва, когато колата е загряла, което може да е причина. Знам също и за един клапан наречен Fast Idle Air Valve. Не съм сигурен при Д15З6 къде е, но съм го виждал точно зад всмукателния колектор на Д16З6 в ляво гледано отпред на колата. Ама нещо тоя вариант едва ли ще ти помогне...Сега след като регулира клапаните единствено ти шават оборотите при свободен ход или пак има проблеми с вървенето?Ще бъда благодарен в случаи, че греша, да ме поправите. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братче нз но просто ми се струва , че има нещо което бърка Iacv-то за да се държи така . Но кое е това нещо ? За въздух в системата едва ли защото това се появи преди и изчезна сега пак . Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тъй като и аз мисля точно като твоето сивиче да вземам скоро, съм се подготвил с бая информация.Обаче ще ти дам ей това клипче:

че това повече ще ти помогне, защото е в насипно състояние. В това клипче е и описан точно тоя Fast Idle Air Control Valve.А относто това, че се е появило и махнало. Възможно според мен да имаш някакъв проблем в радиатора. Някакъв теч или нещо такова, което бавно да ти прецаква охладителната система, тоест да пъха въздух в нея. След като си оправил аванса на клапаните то се е оправило, оправил се е и вървежа. :unsure:Не знам не мога да кажа със сигурност, просто предположение. :unsure: Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам теч 100% и такова чудо също нямам .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакум

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вакум къде ? Защото гледам нямам оскубан маркуч и па са здрави не са напукани .П.с. Ако е вакум защо в движение ще са ми 1500 оборота на свободна а на място ще са супер ?

Редактирано от 6gen115hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре според мен е да я закачиш на компютър и да провериш живите данни на датчиците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Клипа е примерен при мен се получава същото като освободя от скорост

Редакция ... Да не би да не загрява както трябва http://prikachi.com/images.php?images/642/4729642g.jpg ? Редактирано от 6gen115hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък,ако видиш моите обороти какви са,ще припаднеш.Вървят от 1000,800,до 300.....Карай си хубавата кола и не се главоблъскай.Наистина,иди на компютър,ама за жалост не мога да ти кажа къде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радо както каза Тошката утре ще я оскубим и всичко ще се оправи и всеки месец нови гуми . Стига толкоз по тази тема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ВСС-а бачка ли в норма!

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах таман бях се отказал . Само тва не съм пробвал благодаря за идеята :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пиши ако намериш лек, че и на моята започнаха да и играят оборотите. Падат доста към 300-400 трагва да гасне и се вдигат. Иначе нямам ядове с падане на мощността и да забива муцуната. Има ли вероятност да е от стъпково моторче или моторче за празен ход май беше едно и също?А какво е тва iacv?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малък,ако видиш моите обороти какви са,ще припаднеш.Вървят от 1000,800,до 300.....Карай си хубавата кола и не се главоблъскай.Наистина,иди на компютър,ама за жалост не мога да ти кажа къде

От колко време се опитвам да му обясня че не е болка за умиране,ама той не та не,пъни се като магаре на лед.В града няма кой да му я закачи на компютър.Към колегата по-горе iacv (по българси моторче за празен ход) Редактирано от nastezatelq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеКолеги, това 200-300 оборота няма как да се случи- просто показанията на стрелката в някакво положение (по- ниско от обикновенното) не означава, че оборотитр на колата са 300 !!!Оборотите падат най- много до 550-600- след което започват вибрации и колата гасне. Чрез infoboard например може много по- точно да се видят реалните стойности на оборотомера, независимо от положението на стрелката.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко офф Топик . Вече само прекъсвача ми е ориентир какви са оборотите :Д205 километра / 18 литра = 8.78 на 100 :) което е равно на 23 БЪЛГАРСКИ ЛЕВА Това на Газ... 150км градско + 55 Баир :) Към колегите с проблемни обороти . Люде най-добре да ви хвърли 1 око някой майстор , а не вие да хвърляте боб :)Поздрави колеги :)

Редактирано от 6gen115hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...