6gen115hp 306 #1 Публикувано 29 Март, 2012 Значи пичове да ви обисня на кратко . Имам Civic d15z6 който когато загрее и почва да работи не както трябва . Смисъл оборотите не застават никога на 1 място . Знам има 100 подобни теми но аз съм почистил всичко ( дроселна клапа , iacv ) смених бензинонстанцията , свещи , филтри . Също така имам чувството , че преди колата доста по добре ускоряваше . Какво друго да кажа направо се отчайвам някой да дава идеи . Клапани ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shaver 3 #2 Отговорено 30 Март, 2012 (Редактирано) Пробвай с компютърна диагностика да провериш, някой от датчиците дали не е генерирал грешки в компютъра, но тогава би трябвало да ти свети лампата за диагностиката. Можеш да ползваш този линк за да си я направиш сам. Редактирано 30 Март, 2012 от shaver Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #3 Отговорено 30 Март, 2012 Това съм го правил колега .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 30 Март, 2012 И? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #5 Отговорено 30 Март, 2012 Свещите какви са ? Само като загрее ли има проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #6 Отговорено 30 Март, 2012 Грешки няма на компа . Свещите са НЖК каквито ги дава за модела в hondapartsnow . Когато е студена забива на 1500 оборота и не мърда и постепенно падат оборотите и загрее ли нормално и стрелката не се спира на едно място . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #7 Отговорено 30 Март, 2012 Закарай я на елкон да ти замерят тоците и ламбда сондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #8 Отговорено 30 Март, 2012 Ако е от сондата няма ли да ми вдигне разхода ? Защото си е същия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #9 Отговорено 31 Март, 2012 Преди 2 седмици правих една кола с подобен проблем. Оказа се спукана мембрана на горивния регулатор и засмуква бензин през вакума.Само мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #10 Отговорено 1 Април, 2012 Добре колега ще проверя и него . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #11 Отговорено 4 Април, 2012 Така ... пичове търсят се причини за детонации в ауспуха като изключим клапани и свещи . Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #12 Отговорено 4 Април, 2012 Ланда сонда.Тя започва да работи когато загрее двигателя, а на скоро на един като му сменяли ремъците му скъсали кабела на сондата и го оставили така и правеше детонаций в ауспуха +дупка на гърнето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #13 Отговорено 23 Април, 2012 (Редактирано) Проблема е решен БЛАГОДАРЯ за инфото на Кало , Емо - LAMER и nastezatelq - Тошко. Редактирано 23 Април, 2012 от 6gen115hp 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZuNinjaz 2 #14 Отговорено 24 Април, 2012 Проблема е решен БЛАГОДАРЯ за инфото на Кало , Емо - LAMER и nastezatelq - Тошко.Та решен проблема, а решението няма нужда да го пишеш...нали ти си се оправил, какво те интересува, че други като тебе няма да намерят отговор в темата 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #15 Отговорено 24 Април, 2012 Еми фен моя проблем се реши доста просто ... Реглаж на клапани + леко въртене на делкото на око но д/г се оправи от това ... Началото на година сменях бензиновия филтър и всичко си беше ок но започна да прави тези мизерии и накрая реших онзи ден да го видя и него и вътре имаше 1 шепа мизерии направо се учудих и го смених и за сега всичко е ОК Така , че сменям бензинонстанцията ... До сега зареждах на една градска на която уж един приятел бачка там и вика качествени горива .... Така като цяло мисля , че моя проблем е конкретно от скапания бензин . Но някъде бях чел , че този двигател не може да работи перфектно :Д Да си спестиш мъките през който аз минах отиди на сервиз . Поздрави besniq дай ми още един - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #16 Отговорено 24 Април, 2012 Хаха тъкмо се зарадвах и стана ... Старата песен на нов глас Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #17 Отговорено 3 Май, 2012 Случва ми се следното ... Примерно карам с 50-60 и пусна на свободна оборотите седях на около 1300 ако се движа с по голяма скорост и пусна пак седят на около 1500 па на място са в норма :? Някакви идеи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #18 Отговорено 4 Май, 2012 Фенове дайте за нещо да се хвана ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #19 Отговорено 4 Май, 2012 Ами не знам дали ще помогна. Доколкото съм чел по ръководства и прочие, знам че проблеми със свободния ход при Хонда са свързани или с IACV , или/ и проблеми с охладителната система. В смисъл, че тя не е обезвъдушена.До колкото разбрах проблема идва, когато колата е загряла, което може да е причина. Знам също и за един клапан наречен Fast Idle Air Valve. Не съм сигурен при Д15З6 къде е, но съм го виждал точно зад всмукателния колектор на Д16З6 в ляво гледано отпред на колата. Ама нещо тоя вариант едва ли ще ти помогне...Сега след като регулира клапаните единствено ти шават оборотите при свободен ход или пак има проблеми с вървенето?Ще бъда благодарен в случаи, че греша, да ме поправите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #20 Отговорено 5 Май, 2012 Братче нз но просто ми се струва , че има нещо което бърка Iacv-то за да се държи така . Но кое е това нещо ? За въздух в системата едва ли защото това се появи преди и изчезна сега пак . Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #21 Отговорено 5 Май, 2012 (Редактирано) Тъй като и аз мисля точно като твоето сивиче да вземам скоро, съм се подготвил с бая информация.Обаче ще ти дам ей това клипче: че това повече ще ти помогне, защото е в насипно състояние. В това клипче е и описан точно тоя Fast Idle Air Control Valve.А относто това, че се е появило и махнало. Възможно според мен да имаш някакъв проблем в радиатора. Някакъв теч или нещо такова, което бавно да ти прецаква охладителната система, тоест да пъха въздух в нея. След като си оправил аванса на клапаните то се е оправило, оправил се е и вървежа. Не знам не мога да кажа със сигурност, просто предположение. Редактирано 5 Май, 2012 от ACID BURN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #22 Отговорено 5 Май, 2012 Нямам теч 100% и такова чудо също нямам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #23 Отговорено 5 Май, 2012 Вакум Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #24 Отговорено 5 Май, 2012 (Редактирано) Вакум къде ? Защото гледам нямам оскубан маркуч и па са здрави не са напукани .П.с. Ако е вакум защо в движение ще са ми 1500 оборота на свободна а на място ще са супер ? Редактирано 5 Май, 2012 от 6gen115hp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #25 Отговорено 5 Май, 2012 Най-добре според мен е да я закачиш на компютър и да провериш живите данни на датчиците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #26 Отговорено 5 Май, 2012 (Редактирано) Клипа е примерен при мен се получава същото като освободя от скорост Редакция ... Да не би да не загрява както трябва http://prikachi.com/images.php?images/642/4729642g.jpg ? Редактирано 5 Май, 2012 от 6gen115hp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #27 Отговорено 5 Май, 2012 Малък,ако видиш моите обороти какви са,ще припаднеш.Вървят от 1000,800,до 300.....Карай си хубавата кола и не се главоблъскай.Наистина,иди на компютър,ама за жалост не мога да ти кажа къде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #28 Отговорено 5 Май, 2012 Радо както каза Тошката утре ще я оскубим и всичко ще се оправи и всеки месец нови гуми . Стига толкоз по тази тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #29 Отговорено 5 Май, 2012 Виж ВСС-а бачка ли в норма! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #30 Отговорено 5 Май, 2012 Хах таман бях се отказал . Само тва не съм пробвал благодаря за идеята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #31 Отговорено 7 Май, 2012 Колега пиши ако намериш лек, че и на моята започнаха да и играят оборотите. Падат доста към 300-400 трагва да гасне и се вдигат. Иначе нямам ядове с падане на мощността и да забива муцуната. Има ли вероятност да е от стъпково моторче или моторче за празен ход май беше едно и също?А какво е тва iacv? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #32 Отговорено 7 Май, 2012 (Редактирано) Малък,ако видиш моите обороти какви са,ще припаднеш.Вървят от 1000,800,до 300.....Карай си хубавата кола и не се главоблъскай.Наистина,иди на компютър,ама за жалост не мога да ти кажа къдеОт колко време се опитвам да му обясня че не е болка за умиране,ама той не та не,пъни се като магаре на лед.В града няма кой да му я закачи на компютър.Към колегата по-горе iacv (по българси моторче за празен ход) Редактирано 7 Май, 2012 от nastezatelq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #33 Отговорено 7 Май, 2012 ЗдравейтеКолеги, това 200-300 оборота няма как да се случи- просто показанията на стрелката в някакво положение (по- ниско от обикновенното) не означава, че оборотитр на колата са 300 !!!Оборотите падат най- много до 550-600- след което започват вибрации и колата гасне. Чрез infoboard например може много по- точно да се видят реалните стойности на оборотомера, независимо от положението на стрелката.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #34 Отговорено 7 Май, 2012 (Редактирано) Малко офф Топик . Вече само прекъсвача ми е ориентир какви са оборотите :Д205 километра / 18 литра = 8.78 на 100 което е равно на 23 БЪЛГАРСКИ ЛЕВА Това на Газ... 150км градско + 55 Баир Към колегите с проблемни обороти . Люде най-добре да ви хвърли 1 око някой майстор , а не вие да хвърляте боб Поздрави колеги Редактирано 7 Май, 2012 от 6gen115hp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове