hondarev_accordov 0 #1 Публикувано 25 Март, 2012 Здравейте колеги,като стана топло и дойде време да се пусне и климатика.Само че когато понечих да натисна копчето и не настъпи никаква промяна.Просто не иска да се пусне климатика,проверих всички бушони и се оказаха здрави.Имате ли идея дали има някъде другаде бушон или реле от което може да е възникнал проблема.Става въпрос за акорд 2.0 98г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #2 Отговорено 25 Март, 2012 Не искам да те плаша, но имах същите симптоми преди да сменя радиатора на климатика.Има ли фреон? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #3 Отговорено 25 Март, 2012 Ако няма налягане, т.е. фреон, компресора не се включва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #4 Отговорено 26 Март, 2012 Радиатора е чисто нов,и разбира се фреона е нов.Проблема е електронен ама какъв.В сряда ще замеря релетата и ще пиша какво съм установил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #5 Отговорено 26 Март, 2012 Компресора най-вероятно не ти включва. Почти всички компресори, имат диодна платка и там като изгори един диод /които изпълнява някаква защитна функция/ ,не може да сработи.На една от другите ми коли /не Хонда/ се беше получило същото, но момчетата от сервиза за климатици си разбираха от работата и бързо локализираха проблема ,а още по- бързо го отстраниха! Намери си читав майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #6 Отговорено 29 Март, 2012 Компресора най-вероятно не ти включва. Почти всички компресори, имат диодна платка и там като изгори един диод /които изпълнява някаква защитна функция/ ,не може да сработи.На една от другите ми коли /не Хонда/ се беше получило същото, но момчетата от сервиза за климатици си разбираха от работата и бързо локализираха проблема ,а още по- бързо го отстраниха! Намери си читав майстор.Въпросната платка къде мога да я видя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #7 Отговорено 30 Март, 2012 Значи видях майсторите да отварят някакъв предпазен капак на самия компресор и там бяха тези съпротивления .Не са сваляли компресора от колата а го оправиха на канал,обаче наблюдавах отстрани защото много не ме интересуваше а и нали съм я закарал да я оправят те. Със сигурност видях че смениха едно съпротивление от там,за 5мин., завиха пр. капачка и климатика тръгна веднага. Но пак ти казвам че това не беше на Хондата ми а на другата ми кола, но доколкото подразбрах от тях при всички компресори е било така.Дано не те подвеждам,обаче това видях и разбрах и затова го споделям и дано ти помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #8 Отговорено 30 Март, 2012 На моя Акорд, който обаче е дизел, също не включваше компресора. Промиха ми системата, нов фреон и никакъв резултат. Проблема се оказа в датчика за температура на маслото. При мен той се намира точно над масления филтър. Решението беше лесно /и не до там правилно, но това е друг въпрос/ - срязване на проводника и даване на късо. Климатика работи без ядове вече втора година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #9 Отговорено 30 Март, 2012 (Редактирано) d1ma, стига бе не мога да го повярвам това! Ама сигурен ли си, че това е датчик за температурата на маслото? Просто се опитвам да си обясна, каква връзка може да има той? Да не би кабела на датчика да влиза в общ сноп с кабела на компресора и там да е направил някаква мизерия? Какво ти обясниха маисторите? Редактирано 30 Март, 2012 от emicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #10 Отговорено 30 Март, 2012 при включване на климатика на самия компресор има магнитна плочка ,която прави връзката м/у шайбата която се върти постоянно при работещ двигател и самата ос на компресора ,тя се задиства при пускането на климатика ,тази магнитна плочка не е постоянен магнит ,а електрически магнит(работи само когато й е подаден ток). т.е. когато го вкл. трябва да залепне и да започне да се върти компресора. Провери дали се върти оста на климатика ,ако не се върти там ти е проблема , има два кабела на челна позиция ,подай им непосредствено ток от акумолатора и ще провериш дали работи въпросния магнит(ако не залепва). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 30 Март, 2012 d1ma, стига бе не мога да го повярвам това! Ама сигурен ли си, че това е датчик за температурата на маслото? Просто се опитвам да си обясна, каква връзка може да има той? Да не би кабела на датчика да влиза в общ сноп с кабела на компресора и там да е направил някаква мизерия? Какво ти обясниха маисторите?Вярно е, но на неговия дизел.Датчика за температурата на маслото е свързан с работата на климатика и ако "жегата е зад ъгъла", изключва климатика.Да не повярваш на тия англичани... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #12 Отговорено 30 Март, 2012 при включване на климатика на самия компресор има магнитна плочка ,която прави връзката м/у шайбата която се върти постоянно при работещ двигател и самата ос на компресора ,тя се задиства при пускането на климатика ,тази магнитна плочка не е постоянен магнит ,а електрически магнит(работи само когато й е подаден ток). т.е. когато го вкл. трябва да залепне и да започне да се върти компресора. Провери дали се върти оста на климатика ,ако не се върти там ти е проблема , има два кабела на челна позиция ,подай им непосредствено ток от акумолатора и ще провериш дали работи въпросния магнит(ако не залепва).Не работи,имам съмнения в датчика за температурата ама не знам как да го проверя.Абе като натисна копчето и все едно нищо не се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #13 Отговорено 30 Март, 2012 Колега преди малко разговарях с едно монтьорче по кл. на коли и той сподели ,че това диодче за което ти писах всъщност се явява някава термо защита.На някои компресори е изнесена за по удобно отвън под предпазна капачка/както може би беше при мен/, а на други е отпред при електромагнитния съединител и по точно на самата бубина.Само, че се сваляла шаибата отпред с електромагнитния съединител и там на самата бобинка/която била залята/ имало малко пласмасово капаче и под него била тази термо защита която се шунтирала и всичко тръгвало.Бил правил 5-6 коли поне така каза и съм склонен да му вярвам .Като ориентир каза ,че се намира там където влизат кабелите в компресора и че масово сменяли целите бобини защото смятали, че са окъсили а причината била тази т.защита. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #14 Отговорено 13 Април, 2012 Здравейте колеги,вчера разколачихме и надухме цялата система понеже се оказа,че няма фреон в системата.Оказа се,че има дупка самият радиатор който е на 3 години закупен от Косер.Кажете ми това нормално ли е за 3 лета да се спука радиатор и това да ми струва една торба пари?Сега ще видим дали може да се залепи понеже не смятам на всеки 3 лета да давам по 360лв за климатик.Това е за сега от мен,ще пиша за развитие по проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #15 Отговорено 13 Април, 2012 (Редактирано) Радиатора е чисто нов,и разбира се фреона е нов.Проблема е електронен ама какъв.В сряда ще замеря релетата и ще пиша какво съм установил.И ти си един модел-може ли " да нямаш гориво и да искаш колата да работи"! Иначе радиатора може да се е спукал ,от много фактори и да не са ти виновни "Косер"! П.П.Sebulba ,прав си за "жегата е зад ъгъла". Редактирано 13 Април, 2012 от emicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #16 Отговорено 17 Април, 2012 Радиатора е чисто нов,и разбира се фреона е нов.Проблема е електронен ама какъв.В сряда ще замеря релетата и ще пиша какво съм установил.И ти си един модел-може ли " да нямаш гориво и да искаш колата да работи"! Иначе радиатора може да се е спукал ,от много фактори и да не са ти виновни "Косер"! П.П.Sebulba ,прав си за "жегата е зад ъгъла".Криза е все пак така ,че нормално е да мрънкам колега.Не карам все пак хонда леджант а акорд на 13г.Иначе радиатора ще се завари и утре ще е ок.Явно съм изтеглил късата клечка понеже се установи,че е шупла.Както и да е проблема е решен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове