shaver 3 #1 Публикувано 21 Март, 2012 Здравейте колеги, преди два дни докато шофирах в задръстване ми светна "Check Engine" лампата на таблото. Прибрах се и оставих колата да изстине на сутринта след катоя запалих лампата не светеше покарах колата 3-4 км, температурата се вдигна до нормалното включи ми се и "ECONO" лампата както обикновенно и когато ми се наложи да карам пак бавно на ниски обороти ми светна отново "Check Engine." И така до днес приблизително 30км градско каране. Видими проблеми с работата на мотора нямам, може би леко ми се повиши разхода, но не мога да го засека с точност. Преди малко успях да направя диагностика на колата като следвах тази тема:Тази тема Кода, който прочетох е 54 - CKF Sensor (Crankshaft Speed Fluctuation) defective circuit or unplugged / defective sensor От тази снимка успях да видя къде се намира този датчик: Прилича ми на датчик на коляновия вал. Въпросите ми са: Какво е предназначението на този датчик? Опасно ли е да шофирам, докато "Check Engine" свети? В кой сервиз мога бързо и лесно да отстраня проблема? Възможно ли е да е от смяната на ангренажния ремък и ролка, която направих преди 1000 километра? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #2 Отговорено 21 Март, 2012 ролята му е да следи за разхлабен ремак , следователно може да има връзка след смяната на ремака ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #3 Отговорено 21 Март, 2012 Ето колега как се борим с проблема ЦЪК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sAsKE 7 #4 Отговорено 21 Март, 2012 Почти съм сигурен, че си объркал кода. Прочел си 54 (проблем с датчика на коляновия вал), а вероятно е 45 (прекалено богата или бедна смес). При мен поне беше така. Освен това също нямаш симптоми за прецакан датчик. Моя съвет е да провериш внимателно, или още по-лесно отиди в някой сервиз на BOSH да ти кажат точно какво е. Надявам се да съм бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shaver 3 #5 Отговорено 21 Март, 2012 За по сигурно направих клип с кода, можете да го видите тук http://www.youtube.com/watch?v=dk8Mm7bTTaU&feature=youtube_gdata_playerПреди малко се зарових под капака и разгледах изолацията с датчика оказа се, че пистовия ремък на алтернатора се триеше в пластмасовата изолация. Разместих го и този път като запалих веднага светна лампата за диагностика, въпреки че двигателя беше студен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #6 Отговорено 21 Март, 2012 Колега явно сме доста с този проблем и "майсторите", който не си нареждат кабелите по местата. Презапоявай както направих аз или с нов кабел както е направил колегата от линка който ти дадох по-нагоре.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 21 Март, 2012 ролята му е да следи за разхлабен ремак , следователно може да има връзка след смяната на ремака !Ай стига с този разхлабен ремък,не разбра ли че не му е това ролята???Следи позиция на коляновия вал и най-вероятно проблема на колегата е в скъсан(протрит)кабел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shaver 3 #8 Отговорено 23 Март, 2012 Благодаря колеги за съветите и помощта. Утре ще я вкарам в гаража, да видим дали ще се орпави като смена кабела. Надявам се да е от това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sAsKE 7 #9 Отговорено 24 Март, 2012 След като гледах клипа съм уверен, че кода е 45. На грешен път си да ръчкаш кабела на датчика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #10 Отговорено 24 Март, 2012 е как го видя 45 колега....сега ще се учим да броим ли??? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shaver 3 #11 Отговорено 27 Март, 2012 Проблема успях да го реша, като изрязахме старите три кабела и ги презапойхме. След това изчистих грешките от компютъра и за 200км. лампата за диагностика не ми е светвала, даже ми се вдигна и мощността. Явно не съм го забелязал, когато се появи проблема. Много благодаря на всички за съветите и мненията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове