Jump to content
gnggen

Грешка 54

Recommended Posts

Светна ми чека с грешка 54.Това е някакъв PRM сензор.Моля кажете къде се намира този сензор?54 - Engine speed (RPM) fluctuation sensor - intermittent signal/no signa

Редактирано от gnggen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам това е сензор който отчита колебанията в скоростта на въртене на коляновия вал.В англоезичната литератира се води (Crank Speed Flucation Sensor) и след справка разбирам, че е закачен към маслената помпа. Източник - google ;)П.П. поогледай може да е просто зацапан и да дава грешни резултати.

Редактирано от markup

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светна ми чека с грешка 54.Това е някакъв PRM сензор.Моля кажете къде се намира този сензор?54 - Engine speed (RPM) fluctuation sensor - intermittent signal/no signa

54 - CKF Sensor (Crankshaft Speed Fluctuation) defective circuit or unplugged / defective sensor.Малко подробности за двигателя ще са от полза! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ЦЪК! Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е D16W3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е D16W3.Лампата светна в движение след кратко каране в високи обороти (6800) .Прибрах я в гаража и не съм я палил от тогава ,но двигателя работи с леко прекъсване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега имах същия проблем, оказа се прекъсан кабел на въпросния сензор, който минава покрай ремъците, понеже датчика е доло на вала и отива кабела на горе. Има си място на пластмасовия капак на ремъците просто "майстора" не си го беше сложил, резултата беше прекъсан кабел от единия ремък. Решава се с презапояване. Мотора ми е различен но огледай по-внимателно около ремъците. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности на manch! И при мен се оказа прекъснат кабел от ремъка,но ангренажа съм го сменял преди две години,явно с времето бавно ремъка го е изяждал.Намерих същия двужилен екраниран кабел и го смених от пластмасовия капак до буксата,като го прекарах зад динамото и за момента всичко е ОК.:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...